sobota, 22 grudnia 2012

Choinka i Zmiana Teledysku ._.

 Hey miśki! Dzisiaj mój tata poszedł po choinkę na pieszo ._. I oczywiście wrócił tak samo :D. Hihi ;3.
 A teraz ogłoszenie parafialne ^^. Ciotka Abieska zmienia teledysk.. A dlaczego? Bo będzie mi łatwiej zrobić nowy teledysk, niż ten który chciałam zrobić wcześniej, ponieważ, żeby zrobić wcześniejszy potrzebowałabym masę nowych teł! A teraz wybrałam teledysk gdzie chyba prawie nie muszę kupować teł :P. Tylko gorzej jest z męskim odpowiednikiem mojego 2 aktora xDD. Potrzebuję kogoś kto ma dużo animek, a szczególnie dużo animek "miłoszczi" xDD. Taaa... będę miała nie mały kłopot >.>.
 A teraz takie zdjęcie:



 Ja chcę tam mieszkać *-*. 21.12 to powinno być Święto Końca Świata (Jako miejscowości) xDD. Dobra, a teraz piosenka do jakiej zrobię teledysk:



 62 miejsce na liście YouTube 100. To nasza taka druga piosenka, która znalazła się na tek liście ♥♥♥. Bravo Ewelino! xDD. Koffam ją xD. Ta piosenka mi się bardzo podoba i już mam plan jak zrobić z niej teledysk na MSP, brakuje mi jeszcze tylko męskiego odpowiednika aktora :D. Zapraszam do zgłaszania się ;D. Możliwe, że to WY zadecydujecie, który najbardziej się będzie nadawał do teledysku ;).
 Dobra, kończę na dzisiaj mój wpis. Bye... ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!