wtorek, 16 kwietnia 2013

Jak tak szybko wbijam lvl na MSP?

 Hey! Wiele osób pyta się mnie jak tak szybko wbijam lvl na MSP? Przecież ok. miesiąc temu miałam 13, a teraz mam 18 :D. Hackerstwo? Magia? Nic z tych rzeczy! Dzisiaj chciałabym wam powiedzieć o moich sposobach na zdobywanie FAME od 0 lvl. :P. Zapraszam do czytania :D
 Od początku mojej przygody z MSP starałam się zarobić na zwierzaka i wbić mu 10 lvl., by w łatwy sposób zdobywać FAME za love it'y do pokoju i pieszczenie mojego zwierzaka xd. Obecnie mój zwierzak jest chyba na 4 str. xd. Dostawałam za to dużo FAME, bo ludzie lubili sobie "zarabiać" na zwierzakach, ponieważ za pieszczenie jednego pupila można dostać max. 3 sc. Jak ktoś by miał 10 zwierzaków, w jednym domu zarobiłby 30 sc. ;)
 Tym sposobem wbiłam duży level na początku. Oczywiście robiłam normalne filmy, ale nikt nie oglądał, więc zaczęłam robić seki. Nie lubiłam tego sposobu na zarabianie i zdobywanie FAME, no ale cóż... Dzięki temu sposobowi wbiłam 17 lvl w niecały miesiąc chyba :D. Potem skończyłam z sekami, zaczęłam robić normalne filmy. Myślałam, że już nigdy nie zrobię takiego filmu, no ale jednak ;D. Nie lubię seków... Odbierają mi wyobraźnie xd. Po tym jak skończyłam z nimi w jedną noc mam teraz 2 pomysły na film >.>. Ale oczywiście rano zapominam xd. To jest minus tego wszystkiego :D. Hehe, mam dobrą wyobraźnie, ale krótką pamięć xD.
 Wolę teraz robić normalne filmy, są lepsze niż seki. Bardzo dobrze zrobiony film może pojawić się w top. Uwielbiam czytać komentarze pod filmem ;3. Czasem mnie smucą i złoszczą, ale to mniejszość... Większości moje filmy się podobają :).
 Dobra, to tyle na dzisiaj xd Mam nadzieję, ze notka wam się spodobała c;.

Byee.. ;*

3 komentarze:

  1. Supcio ;* Jednak problem w tym, że jak ja kiedyś tam kiedyś xD robiłam seki to nikt ich nie oglądał :/ Za to jest jeszcze jeden sposób na zdobycie szybkiego fame ale trzeba mieć MSP na telefonie... no więc wchodzisz w apkę MSP, wchodzisz w gry i wchodzisz w ,,On Location". Za tylko JEDNO przesunięcie palcem masz 2 fame!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet tylko jedno dotknięcie xd bo to ci i tak zaliczy.

      Usuń
  2. Chcesz VIPA w MovieStarPlanet ? Tutaj jest sposób by go uzyskać ---> https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!