poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Chcecie, żebym zawału dostała?

 Hey. Chcecie, żebym zawału dostała?! No chyba tak, bo straszycie mnie hackerami! No, nie wszyscy oczywiście...
 Wczoraj dałam prezent za 350 sc. mojej koleżance na MSP (Znam ją dobrze), a tu nagle jej naj. zaprasza mnie do znaj. i mówi mi, ze ta dziewczyna, której dałam prezent jest hackerką... Najlepsze było to, że ta dziewczyna, która mnie ostrzegała potem zaczęła mnie prosić o prezent -.-".
 Ale to nie wszystko. jakaś jjj877 napisała mi pera tygodni temu, ze VIP'y to leszcze .__.  Ja zaczęłam się z nią kłócić. Mówiła, że jest fajniejsza i, że ma 5 tys. sc. Jak ona żądnego filmu nie miała, a level pewnie sobie wbiła na tych początkowych prezentach! Może blefowała, ale pod koniec naszej rozmowy napisała mi coś takiego:



 Może i to jakaś wariatka, która blefuje, ale ja się boję xd. Wiem, jestem idiotką :D. Ale jakbyście wy postępowali, gdyby ktoś się wam włamał na konto, wy byście sobie z nim poradzili, a po paru dniach  by ktoś do was napisał, ze skasuje wam konto?! Co jak co, ale ja teraz mam mega skojarzenia z hackerami O.o. Taka minka diabła na MSP bardzo mi się z nimi kojarzy...
 Możliwe, że ktoś chce mnie po prostu przestraszyć. Niestety stwierdzam, ze to mu się udało :D. W takich sprawach bardzo się boję >.<. Dobra, le już koniec o tym.
 Martynisia mi mówiła, że może mnie dręczyć ta SAMA OSOBA! Mamy pewne podejrzenia co do niektórych...
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Byee.. ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!