piątek, 1 sierpnia 2014

Co nieco o Hance

Hey.

Od razu po przeczytaniu posta Kathey, postanowiłam również, przybliżyć Wam moją osobę. Nie jestem zbyt interesująca, ale nie wiecie jeszcze, KIM dokładnie jestem. Zacznę wszystko od początku.

Jak wiecie, mam na imię Hania. Mam 11 lat, i jestem najmłodszą redaktorką. Tak, jak internetowa społeczność mam facebook'a, oraz skype'a. Chętnie podam każdemu, kto będzie się o nie upominał. Jak to na porządnego redaktora przystało, wstawię moje zdjęcia. Wiem, że napotkam się z falą hejtów, ale trudno. Raz się żyje.

Zdjęcie było robione przedwczoraj. Jak zwykle, zbyt wielki nos, rozjechane brwi, wraz z oczami. Jedyne, co ładnie wyszło, to usta. Włosy? Bardzo nienaturalnie ułożone, a po prawej stronie, rzucają się w oczy niedokładnie zrobione pasemka. Proste, zwykłe #selfie w kuchni, które źle wyszło.

Kolejne zdjęcie, robione dziś. Selfie w pidżamie.


No nie, no nie, no nie. Brwi mi się rozjechały (znowu). Robione dzisiaj. Jak zauważyliście, mam tu duże usta. Czemu? Chciałam mieć podobną wielkość ust, do Lany Del Rey (Lizzy Grent), więc zrobiłam sobie botoks pięścią. Dwa uderzenia, i po sprawie. ._. Mam spuchnięte usta, ale przynajmniej są podobne. Nawet pozbyłam się pryszczy na czole i nosie.

Przejdę teraz do dwudziestu faktów, dotyczących mnie.

1. Brzydka, wścibska, wredna.
2. Fanka Lany Del Rey, Lorde, oraz Ariany Grande.
3. Moje pasje to: blogowanie, taniec, informatyka.
4. Zawsze wytrwale dążę do celu, nawet, jeśli coś mi nie wychodzi.
5. Ulubione piosenki:

  • Lana Del Rey - Born To Die
  • Lorde - Team
  • Céline Dion - My Heart Will Go On
  • Lana Del Rey - Video Games
  • Lana Del Rey - Young And Beautiful
  • Lana Del Rey - Summertime Sadness
6. Ulubiona książka: Agata Christie - I nie było już nikogo.
7. Pozbyłam się problemów dermatologicznych.
8. Facebook: Miśka Hanna W
9. Skype: haniacz
10. W internecie, nazywają mnie "Haniacz", a BFF zwraca się do mnie "Heniacz".
11. Szalona.
12. Umiem się zachować w kulturalnym towarzystwie.
13. Mam krzywy zgryz.
14. Używam trzech warstw szarego lakieru na jeden paznokieć.
15. W szkole traktowana, jako: hardcor, kujonka, brzydula.
16. W wieku pięciu lat, wręcz kochałam Justina Biebera. :$
17. Na szkolne dyskoteki, próbuję ubrać się i umalować, jak Lana Del Rey.
18. Hejty i limity nie interesują mnie.
19. Planuję zrobić teledysk do piosenki: Wham! - Last Christmas.
20. Jestem na serio nienormalna.

To na tyle. Pozdrawiam,






środa, 30 lipca 2014

Porządki + Nowa seria - "Metamorfozy"

Śjema! Nie pisałam 6 dni, ah tak moja systematyczność :'). Jutro post, to normalne. A więc tak, post miał być wczoraj i przed wczoraj, ale jest dzisiaj. Powody? Burza oraz stworzenie nowego bloga (Wszystko czytaj: Lenistwo). No i jest dzisiaj. Kilka starych blogów miało serię "Metamorfozy", a więc ja też mam ochotę taką zrobić. Jest ona bardzo fajna (Eh, potoczność). Dobra, porządkujemy te serie.


  • Na razie nie chce mi się robić Gazetki, bo nie przynosi ona za bardzo brawur (Ah ta moja leniwość).
  • Nie będę rysować rysunków (Masło maślane Laniaczowatego Laniacza).
  • Laniaczowate Loga jeszcze istnieją, ale nadal mi się nie chce ich robić (jak wszystkiego ;_;)
  • Aktualności MSP istnieją (tsaaa, ktoś płacze, że istnieją?)
  • I te nowe, za chwile pokazane Metamorfozy też istnieją.
Posty: Wtorek, Środa, Czwartek. Hehhehehehehheheheehhehehehehehehheheheheheheheheh. O, jakie długie słowo.
Dobra, za dużo masła. Zaczynamy!

Zaczęłam od Sandry 9879. Oto jej look pt. "Hawaje":
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurde. Oczy nie w naszą stronę, sorki. Ekhem, przejdźmy do looka. 
Sam w sobie jest nowoczesny. Bluzka idealnie pasuje do spodni, to prawda. Te kićki na kostkach (Nie wiem jak to nazwać, wiem, to kwiaty, cii) moim zdaniem w ogóle tu nie pasują. Eh. Jeszcze nie poprawili pudru na policzkach ;_;. Nie trzeba też gwiazdorzyć twarzy, skoro nic nie jest tutaj błyszczącego. Wiem, nie istnieje słowo gwiazdorzyć ;_;. Natomiast kwiaty na włosach... kompletna klapa (One podobno do niczego nie pasują ;_;). Czarne włosy tutaj są nader wskazane, co tutaj istnieje. Eh, jak ja się wyrażam :'). 6/10.


A teraz moja "Metamorfoza":
Wszystko zmienione. Masz dużo ubrań, aczkolwiek większość nie pasuje do siebie kolorystycznie. Ale coś niecoś zrobiłam. Taka porządna, rozmazana kreska wokół oczu jest genialna <333. No i superowo, stoprocentowo pasuje do sukienki, którą uwielbiam. Oczywiście buty nie są zbyt dobrze dobrane kolorystycznie, ale charakterystycznie są (Booże. Co ja piszę). Włosy normalnie, krótkie, jedne z moich ulubionych. :') 8/10.

Okej, następna metamorfoza dla YoungEver, look pt. "Pamiątka po Czoko":
Look jest świetny. Jedyne, do czego się mogę doczepić, to spodnie (widać na glanach ;/) i gogle lotnika. To tyle. 8/10.

Oto moja "Metamorfoza":
Look mi się bardzo podoba. Jedyne, na co narzekam, to kolor glanów (Wolałabym, żeby były białe glany, a czarne sznurówki. No, i oczywiście ta nieśmiała fryzura. Ale pomieszanie stylów, obowiązkowe u mnie, jest widoczne. 9/10.

Następna metamorfoza dla Majunja<33, look pt. "Imprezowo":
Znowu te oczy, źle wyszły ;_;
Look jest doskonały. Nie mam się do czego przyczepić! 10/10.

A oto moja "Metamorfoza":
Z twoich ciuchów bardzo łatwo się robi looki. :). Nie mam, znowu jakiś przyczepek. Choć wydaje mi się, że bluzka ma inny kolor niż buty. 9/10.

Ostatnia metamorfoza dla Hanka1409, look pt. "This Holidays wont die in our hearts":
Look mi się prawie całkowicie podoba, jeden błąd to: nienaturalny kolor włosów. Reszta jest OK. Choć twoja twarz mi się NIE podoba. Te oczy, wszystko dobrze, tylko nie TE OCZY. 7/10.

A oto moja "Metamorfoza":

Niestety, mój look bardziej mi się podoba. (Och, ta skromność :').) Look jest prawie idealny, bo kolor obszywki spódniczki (chyba tak to się nazywa) nie jest taki sam jak reszty. :/. 9/10.

Zgłaszać się na "Metamorfozy" do mnie na MSP (jeśli nie masz konta Google bądź innego) lub pod tym postem (na razie).

Pozdrawiam,

Wyniki + Post o mnie (Czytaj: Niczym)

Heii!
Tak... Dzisiaj, a właściwie teraz ogłoszę wyniki. Czego?
Nie do końca konkursu. Pomysłów na serię.
Wiem że bardzo szybko je ogłaszam, ale dwie osoby dały świetne pomysły, które po pierwsze dam radę realizować a po drugie będzie mi to sprawiało przyjemność.
Więc bez zbędnego gadania, przejdę do wyników...

3 miejsce - Wariatkaaa=)
Coś vs coś
Pomysł jest interesujący, ale obawiam się że ta seria szybko znudziłaby się Wam i mi. Jednak gratuluję za wzięcie udziału oraz za zajęcie 3 miejsca.
Dostaniesz ode mnie 10 autografów, możesz się upomnieć. Łącznie da ci to 2300 fame. Nawet sporo. Serii coprawda nie będę realizowała ale i tak gratuluję.

2 miejsce - Vajlet boregard
Prawda czy mit
Bardzo ciekawy pomysł. Dużo wiem o Msp, więc myślę że będzie mi łatwo. Jedyne co, musicie mi pomóc pisząc swoje mity w komentarzach.
Gratuluję drugiego miejsca. Seria będzie realizowana i otrzymasz 20 grafów - łącznie da to 4600 fame. Brawo.

1 miejsce - Emily McCline
Kathejowa ocena piosenek
Jak dla mnie, pomysł genialny. Uwielbiam słuchać muzyki, a oceniać rzeczy bardzo lubię, chociać każdy ma swój gust.
Gratuluję pomysłu i pierwszego miejsca, otrzymasz za to przezent z lz. Skromnie ale to i tak coś. (Dam go kiedy będę miała dostęp do komputera). Dodatkowo będę realizowała tę serię i otrzymasz ode mnie 20 grafów co da, jak wyżej, 4600 fame.

Więc tak prezentują się wyniki. JulitQa miała super pomysł (O porównywaniu komentujących do postaci z filmów i książek), ale jest jeden problem - niezbyt czytam książki, filmy to samo i miałabym kłopot. Mimo wszystko dostaniesz 5 grafów, gratuluję wyróżnienia.

Dobra, w komentarzach pod tym postem napiszcie swoją PIOSENKĘ, którą mam ocenić w następnej notce. Czemu piosenkę? Emily jest pierwsza więc wiadomo.
Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom, i mogę przejść do następnej części posta.
O czym?
O niczym.
(To znaczy o mnie, ale ja to nic, więc to będzie post o niczym). Mam nadzieję że nie płaczecie nad tym. XD
Więc bez zbędnych rozwiniętych wstępów, zaczynam.

Mam na imię Zosia, i nienawidzę tego imienia. Mam 12 lat, idę do 6 klasy. Wow, naprawdę nie wiedzieliście. ;-;
Tak, mam facebooka, skype'a też, ale nie podaję. Niektórzy są wyjątkami XD
Kilka faktów o mnie?
- Moim ulubionym smakiem lodów (POZDRO DLA ZBOCZONYCH, CHODZI MI O LODY GAŁKOWE. ._.) są jogurtowe.
- Nie przepadam za jogurtami czy też serkami smakowymi. Wyjątek to waniliowy serek rolmlecza. JOGURT NATURALNY MOIM BOGIEM. ♡
- Nikt z klasy nie wie o tym że prowadzę bloga, hehe.
- Jestem największym hardcorem z klasy. Potrafię WSZYSTKO i nie cofnę się przed praktycznie niczym.
- Przez miesiąc schudłam ok. 15 kg.
Nie wiem co jeszcze o mnie ciekawego. Zresztą nie jestem ciekawa... Więc jak mogę napisać coś ciekawego o nieciekawej mnie XD
Dobra, może tak zdjęcie? Czy też jak to inni zwą, #Selfie XD (But first, let me take a #Selfie! Słucham sobie XDD).

Dżizus, jaki ja mam dekolt. ;-; To jest zdjęcie sprzed... 5 minut. XD Mam na sobie krótkie spodenki i bluzkę w paski. Ślę pozdrowienia dla ślepych. Coś co w sobie cenię (Nikomu nie mówcie, ja ponoć w sobie nic nie cenię, ekhem) to WŁOSY. Uwielbiam je, są takie pjenkne. A kolor to już w ogóle. XD To do niedawna było moje profilowe na fb, fee. Wyszłam strasznie. Jak 8-letnie dziecko, pozdrowienia dla brata. Obecnego nie wstawię, bo jakość poprostu powala, pozdrowienia dla tych co nie rozumieją sarkazmu. Oesus (Pozdro dla Laniacza), ile ja ludzi pozdrawiam. Muszę się ogarnąć, i powiedzieć tylko to: Piszcie w komentarzach tytuły piosenek które mam ocenić, i... Do następnego posta!

Awaria i brak światła + Jak wyglądać, jak VIP, nie posiadając ekskluzywnego pakietu

Hey.

Na samym początku, oznajmiam, iż miałam awarię komputera. Przedwczoraj, aż do dwudziestej pierwszej z minutami, nie mogłam go włączyć, za to wczoraj, gdy zaczęłam pisać posta, rozpętała się burza, po czym nie było światła (w Szczecinie i Policach).

No dobrze, dziś, jak sama nazwa mówi, zajmę się kilkoma sposobami, jak wyglądać niczym VIP, nie posiadając ekskluzywnego pakietu. Mam nadzieję, że pomoże to użytkownikom, którzy nie mają możliwości finansowej, bądź nie chcą kupić pakietu. Zacznę od twarzy.

Pierwsza twarz - styl niemiecki.

Oczy:


Nos:


Usta:


W przypadku ust, aby wyglądać jak VIP, trzeba zmienić kolor, na:


Skóra:


Efekt końcowy:


VIP-owska, a zarazem niemiecka. O taki efekt mi chodziło! Koszt: tysiąc sto pięćdziesiąt starcoins. Dość drogi, no ale cóż, efekt jest. Makijaż nie potrzebny.

Druga twarz - twarz zwykła.

Oczy:


W tym wypadku, również zmieniamy kolor. Tym razem, tak jak w przypadku ust, musimy zmienić kolor. Najlepiej będzie wyglądał ciemny zielony.  Dobrze sprawdzi się:


Nos:


Usta:


Pod żadnym pozorem, nie zostawiajcie tej buraczkowej czerwieni! ._. Wyglądamy w niej, co najmniej jak stara maleńka. Zmieniamy kolor ust, na:


Skórę, możecie wybrać taką, jaką chcecie, byleby nie rzucała się w oczy.

Efekt:


Nie wiem, czemu jakiś bug, wskazuje, że koszt wynosi dwieście pięćdziesiąt SC. To nie jest prawda. Całość, kosztuje siedemset pięćdziesiąt starcoins. O wiele taniej, niż poprzednia twarz, a także wygląda lepiej.

Ubrania, czyli druga część.

Specjalnie, zrobiłam dla Was ubrania, w stylu VIP. Jeden LOOK na sportowo, a drugi elegancki. Najpierw, zaprezentuję sportowy.

Tytuł: "Czarno i sportowo. XD"

Wygląd:


Sportowy, czarno-biały. Tani. *_* Wygląd, stuprocentowy VIP, ubrania, stuprocentowo nie dla VIP. Jedyne, co mnie razi, to odstające od bryczesów dodatki. Polecam zakup!

Drugi outfif't, elegancki.

Tytuł: "Elegancko ;3"

Wygląd:


Na serio elegancki. Koszt: 1625 SC. Jeśli ubierzemy się tak na MSP, w połączeniu z wcześniejszym stylem twarzy, będziemy postrzegani jako VIP-y. Oczywiście możemy zmienić kolor ubrań, czy butów.

Z efektów, jestem zadowolona.

Pozdrawiam,


P.S. Zaczynam widzieć podobieństwo między mną, a Laną Del Rey. O.O
























wtorek, 29 lipca 2014

Jestem! ♥ + Pytaj a się dowiesz #5

Heii!
Zgadnijcie kto pisze. Zresztą po serii wiecie, że Katheja. ♡
Tak, w piątek wróciłam. Czemu nie pisałam wczoraj?
Powiem tak. PISAŁAM. Ale przekochany blogger na telefonie USUNĄŁ mi notkę... ;-; Cudownie co nie?
Wkurzyłam się, piszę więc DZISIAJ.
Dobra, z ogłoszeń:
4 sierpnia jadę #GdzieśSamaNieWiemGdzie, i wracam 11 sierpnia. Ale notki będą, bo będzie !KOMP! i WiFi. (Czy według Was ta nazwa WiFi nie jest dziwna? ;-;) W takim układzie możliwe że nawet looki będą ale pamiętajcie że nie zapewniam.
Dobra, dobra... Co ja jeszcze mogę powiedzieć?
Aaa. Wiem. Chcecie, żebym kontynuowała tą serię, zrobiła inną czy robiła dwie naprzemian (Pamiętajcie że kompa mam nadal zepsutego)? Wy zdecydujecie, a w dodatku WY WYBIERZECIE JAKA TO BĘDZIE SERIA! W komentarzu napiszcie swój pomysł na nią a ja wybiorę dwa najciekawsze. Woowow. Niesamowite nieprawdaż? (Omg. Co ja piszę?!) Dobra dobra. Nie będę już gadała i przejdę do już piątej części Pytaj a się dowiesz. (Nie mogę. Dobrnęłam aż tu - ZWYKLE KATHEJA NUDZI SIĘ SERIAMI. Chyba że rzekomy brak nudy wynika z braku kompa. .___.)
Pytanie 1. -  Vajlet Boregard
Skąd ta inspiracja do Dzieci Niczyich? 
Oesus, telefon wariuje. Aha, to Pralka spamuje mi lajkami na asku. Dzięki kochana :*
Dobra, ale przejdę do pytania.
BĘDZIECIE SIĘ ŚMIELI XD
Na TVN-ie lecą te reklamy "Nie jesteś sam". Akurat leciało coś o domu dziecka... Pomyślałam "Biedne Dzieci Niczyje", i BAM! Wymyśliłam że zrobię taki film na msp. XD
Pytanie 2. - Emka
Ile looków robisz tygodniowo?
Mam Dejavu, może dlatego że to pisałam, ale wyparowało. Blogger - Mistrz iluzji!
SIEDEM! ♡ Kocham, uwielbiam robić komplety. Teraz rzadziej bo nie mam z czego... Ale normalnie ponad siedem.
Pytanie 3. - Wawa Non Mary
Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Hmm... CHCIAŁABYM MIEĆ CHŁOPAKA. :C
Pozatym, to chciałabym być ładniejsza bo ja to takie gówno. A z życia codziennego - Szkoła wypada haha XD (Wf zostaje!)
Pytanie 4. - Olga K (Oldziaa)
Do jakich fandomów należysz?
Nie mam ulubionych wykonawców.. Każdy ma fajniejsze i mniej fajne piosenki. Lubię te żywe.
NIE NALEŻĘ DO REALNYCH FANDOMÓW, do Msp-owych już tak. XD
Pytanie 5. - Zuza Jakaś
Czy gdy masz boostera pomagasz sobie z innych kont?
Nie muszę i nie chcę.
Jak mam boostera - Cały pasek Chatu mi pomaga, fejm leci, Msp laguje, WOW, pozdrowienia wpadają, level sam się wbija. W kilku słowach opisałam godzinę podwójnego fejmu. XD
Pytanie 6. - Gabrysia Krzyżańska
Kupisz sobie TS4?
Nie wiem... Zastanawiam się nad tym ale nie wiem czy warto (NIE BĘDĘ MOGŁA ROBIĆ TEGO CO NAJBARDZIEJ CENIŁAM W SIMSACH - ROBIĆ DZIECI, POTEM JE UTAPIAĆ. XD Nie będzie ani dzieci, ani basenów!). A tak na serio, Kathejo. OGAR. ;-;
Brak basenów jest irytujący :c
Pytanie 7. - 'Lala (Czy ona jest w każdej części? XD)
Ile czasu poświęcasz na zrobienie jednego, dobrego filmu?
Zależy.
Najnowszy - Jak znaleźć chłopaka w 3 dni - robiłam ok. Godzinę przy płynnie działającym Msp, Dzieci Niczyje - Jedna część w ok. 1 godzinę 30 minut. Długo, ale lubię to i wg mnie warto.
Pytanie 8. - Landryn Kator
Czemu zaczęłaś blogować?
SZCZERZE? Szukałam czegoś w necie, o Msp. Znalazłam TEN blog, to on mnie do tego zainspirował, dlatego kiedy tylko go zobaczyłam startowałam do KAŻDEGO konkursu na redaktora.
Pytanie 9. - Wizzol ♥
Jaka jest Twoja ulubiona książka?
INTRUZ ♡ Jak dla mnie ona jest świetna, mogę czytać ją kilkadziesiąt razy i nie nudzi mi się. HP też są ciekawe ale wolę Intruza.
Pytanie 10. - Julia Błońska
Skąd czerpiesz inspiracje do looków i filmów?
Looki - Same mi się układają. ♡
Filmy - Coś widzę, chaotycznie, jak to ja, wymyślam tytuł, potem leci fabuła. :)
To tyle!
Kochani, pamiętajcie!
Piszcie w komentarzach, jaką chcesz serię (Bez screenów, looków.. :C). Najlepsze dwa pomysły wykorzystam i jego nick będzie w serii. Nie zapomnijcie o tytule. Ja zaprezentuję tę serię tak jak ma wyglądać zgłoszenie:
Nick na Msp: Kathey
Tytuł serii: Pytaj a się dowiesz
Na czym polega?: Czytelnicy piszą w komentarzach pytanie, a Ty na nie odpowiadasz w notce.
Krótko, zwięźle i na temat.
Powodzenia!
Pomyślę nad jakąś nagrodą na Msp. ;)
Dobra... Co ja jeszcze mogę?
Powiem tylko że zastanawiam się nad tym, czy wstawić moją fotkę. Zresztą Wy napiszcie!
Do następnego posta!

poniedziałek, 28 lipca 2014

Nowa seria, czyli ,,Turyści''- Anglia

   Hej! Dzisiaj znowu muszę się przyznać do tego, że troszkę (czyt. o wiele za długo) wydłużyłam sobie czas wolny. Niestety muszę przyznać, że do 10 sierpnia jeszcze zapewne tak będzie. Lecz postaram się, by dodawać nowe posty częściej niż ostatnio. :)


   Dzisiaj rozpoczynam serię looks, na którą wpływ będą mieli szczególnie (!!!) czytelnicy!
Postanowiłam, że to od Was będzie zależało, jaki ,,następny styl'' zostanie ukazany. Na razie do wyboru:
  • Ameryka Południowa
  • Ameryka Północna
  • Francja

   Sama wybrałam Londyn, ponieważ muszę przyznać, że jestem w Anglii po prostu zakochana. <33
No dobrze, przejdźmy z moich gust do tematu looków. Na usta ciśnie mi się słowo ,,pierwszy dzień w Londynie''. Dlaczego? Zrozumiecie, gdy pokażę wreszcie stroje (rozgadałam się i pewnie skończyłabym bez screenów :)):

   Look dla dziewczyny:






   Moim zdaniem prezentuje się świetnie! Sama wybrałam podobny strój, gdy ostatnio wyjeżdżałam i wiem, że nawet przy długiej podróży jest niezawodny.
Cenę (niestety) podwyższają spodnie, ale uznałam, że bez słuchawek wystających z kieszeni...cóż, czegoś by brakowało. A żadna inna akcesoria tak dobrze nie oddawała roli ,,podróżnika''.

Teraz skład:


   Wszystko wychodzi dość tanio, lecz (niestety) jest tylko dla VIP. Włosy pochodzą z najnowszego konkursu.


Teraz komplet przygotowany dla chłopaka:

 
   Ten już nie tak bardzo mi się podoba, aczkolwiek jest ładny. Włosy zostały dopasowane do litery ,,A'' na bluzce, przez co mogłam dodać na dole mocniejszy wzór- ,,żołnierski'' (bo za nic nie mogę sobie przypomnieć, jak naukowo się nazywa).
Uważam, że buty tu pasują (względem tematu- ,,turysty''), jednak inne wyglądały by o wiele lepiej. A że takich ,,innych'', które sobie wyobraziłam nie było, te zostały.

Przedstawię skład ubrań, zanim całkiem wyjdę z siebie przez te buty XD :


   Jeszcze tańszy niż wcześniejszy :o
   Spodnie dla VIP można zamienić na inne...ale nie doszłam, na jakie, by wyglądało dobrze. Przyznam, że zastanawiałam się nad dżinsem, lecz nie oddawało to tego stylu. Więc zostałam przy wersji dla VIP.


   Zanim dodam paletę kolorów zaznaczę, które ubrania zostają w oryginalnych barwach:
Windy Waves,
Wild Zoo Shorts,
Straight A.

  A teraz ubrania, których kolory trzeba było zmienić, czyli paletka:



czerwona ramka  to cały kolor fioletowy w looku dla dziewczyny
zielona ramka to kolor spodni damskich
włosy to dwa kolory ramek- niebieski i żółty 
fioletowa ramka to buty chłopaka


   Na koniec dodam piosenkę, którą pewnie większość zna i może (tak jak ja) po prostu uwielbia <33

 

   Do następnego posta

 

Zwierzaki, Boonstersy i Booniesy #2

Hej!
Jednak kontunuję serię o boonsterach i booniesach. Dzisiaj 2 część. Chciałam omówić Hotel i sklep dla zwierząt, ale nie zdążę ! ;c

Zaczniemy od hotelu.

Wchodzimy w zakładkę "Zwierzęta" i pokazuje nam się taki widok. Ciekawie się prezentuje już od początku. Wchodzimy dalej...


Tak, mam 4 zwierzaki w hotelu. Dałabym jeszcze 5-ego, ale chciałam pokazać, jak się dodaje, więc tego zostawiłam. Po 1, czemu moje boonies są BRUDNE?! Niby zadowolone, a są brudne. W hotelu są kilka dni, nie umyli ich nawet? SKANDAL!. Po 2, ale pusto tam. Mogli by coś dodać lepszego. Może jakaś aktualizacja? XD.

Gdy wejdziemy na boonies w hotelu, on jest nieszczęśliwy, brudny, a na dodatek chory! Wstyd! Teraz cytuję co pisze pod nim : 

"Twój Zwierzak przebywa obecnie w Hotelu. Jeżeli chcesz, możesz odebrać go wcześniej. Wtedy Twój Zwierzak znajdzie się natychmiast pod Twoją opieką"

Dobra, zastrzeżeń nie mam. Pod tym tekstem jest data, kiedy zostanie wymeldowany, a pod datą napis "wymelduj"

Teraz pytanie, jak go zameldować? 
Wchodzimy w Boonies/Bonsters. 

Cytuję tekst : 

"Możesz kupić pobyt dla swojego Zwierzaka w Hotelu, który będzie karmił i opiekował się Twoim Zwierzakiem przez okres czasu, który wykupisz. Możesz w każdej chwili odebrać Zwierzaka, nawet przed upływem czasu, który wykupisz."

Po 1, mój boonies był brudny i chory, oraz smutny, podczas pobytu. Hmm, powinno tak być? NIE!. Po 2, nie mam więcej uwag. 


Następnie wybieramy czas pobytu :

1 Tydzień : 100 $
2 Tygodnie : 200 $
3 Tygodnie : 300 $ i VIP


Tanio. Tylko, że nie opiekują się boonies dobrze! PROTEST! ;)..

Na dzisiaj koniec. Post robiłam 3 dni, no bo często coś zwiedzamy, albo idziemy do jakiegoś parku :(. Może uda mi się napisać jeszcze post. :)