środa, 17 grudnia 2014

Scary X-Mas - #look + Anime Reflects! #1

Witam serdecznie!

Dziś środa! Jeszcze tylko 3 dni drogi przez mękę i przerwa!
Okok, nie o tym jest post. Dzisiaj mam dla was looka oraz... coś. Zobaczycie, co.

Look nosi nazwę Scary X-Mas. Przyznaję się - nie jest mój, ale tak mi się spodobał, że musiałam go kupić. Autorką jest Nielegalna Adrjanna. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że nie jest mój. :<

Skład + cena :


Nomc, drogo... czemu?


Dlaczego nigdy nie mogę się oprzeć tym tatuażom! No, przepraszam, taka jestem.

Wersja kolorystyczna i jej paleta :

jak to szkaradnie wygląda na mojej innej MS!!!!!!!!!!!!!111


Nonono, ładna wersja. Czerwona jak krew ♥ Ups, zapomniałam dodać w faktach o mnie, że lubię ssać krew, np. jak skaleczę się w rękę. Jestem dziwna.

Dobra, to koniec omawiania tego looka. Teraz omówimy inny... z anime! Abi robiła takie cuś, ale już tego nie robi, c'nie? Jeżeli ci to przeszkadza, Karolino, mogę przerwać c: 


Jest to główna bohaterka, Inari, z anime Inari Konkon, Koi Iroha. Odzwierciedlenie bardzo trafione, moim zdaniem. Spójrzmy, jak wyglądała tytułowa dziewczyna.


Nomć, jak mówiłam, trafione. ♥ Niestety, nie będzie palety, składu itd., bo robiłam tego looka okropnie dawno :C Za tydzień już będzie, obiecuję. :>

A więc to na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że wam się podoba. Piszcie, co myślicie o looku oraz o serii z anime. Jeśli też jesteście otaku, możecie podkładać mi osoby. 

Pozdrawiam wszystkich, trzymajcie się!


wtorek, 16 grudnia 2014

Christmas coffee morning ♥ - #LOOK

Hej, hej, hej, hej :) 
Witam Was moi mili w tym wesołym dniu, albowiem radujmy się - mam dla WAS LOOKA! 
Tak, to trzeci look jaki prezentuję na tym blogu i myślę, że jest spoczko ;3

Nosi piękną nazwę. 

Teraz, kiedy jest bardzo zimno - mroźny wiatr zaplata swoje więzi na naszej skórze - musimy się ciepło ubierać, by trochę rozgrzać temperaturę. Ale jest coś, czego zimą nie da się odpuścić - GORĄCA CZEKOLADA.

Lub kawa, kakao, jak kto woli. Ja jednak wybrałam kawę, wiec nazwa jest taka: 


Christmas coffee morning - Świąteczna kawa o poranku ♥ 


Uważam, że sama nazwa robi już świetny przedsmak na coś świątecznego i kawowego. 

Tylko żebyście się nie rozczarowali :) 

Więc tak się prezentuje:




Komplecik zachowany jest w trzech oryginalnych kolorach: Kawowym ( Kochaam ♥) , Białym ( jak śnieg) i czarnym ( idealny kolor na włosy!) Nie zwracajcie uwagi na ten róż, on nie był zamierzony, ale już mi się tak zapisało , więc..

Oto paleta: 


Kolor czarny - wybrałam na włosy i buty. 

Kolor biały - sweter , paski spodni

Kolor kawy - Spodnie, kolor śnieżynki na swetrze, szalik








No, ale teraz muszę Wam pokazać ile co kosztuje: 



Cena jest dość średnia, 2775, ale odjąć niechciane cienie na policzki - mamy 2325 sc! Możemy odjąć też rzęsy, które chyba każdy ma.
Więc całość kosztuje 1825 sc - niecałe 2000. 
 Najdroższe są oczywiście włosy oraz spodnie, najtańsze natomiast - szalik i buty (VIP).

( Moja stara MS tak pięknie się prezentuje ;-; i te usta , blada karnacja... eh.. ) 

Co do butów.. są dla VIP, lecz.. można je zastąpić podobnymi tylko , że ze skarpetkami ( kosz. ok. 300-400) lub czarnymi baletkami, o ile się je ma, bo to unikaty. 

Przygotowałam także 3 inne wersje kolorystyczne! 

1 wersja 



Omomomomm <3 :-* Bardzo ładne! Pudrowy róż i ten jaśniutki blond - miód malina <333 
Do tego pierwszy raz nie przeszkadzają mi te ' świecidełka" na ubraniach :) 
W spodniach to się zakochałam <3 
Jeszcze raz kocham. 
I dodam do tego, że ta wersja może śmiało konkurować z oryginałem, nie jest gorsza. 
Nawet lepsza.. 
Jak będę miała więcej kaski to ją kupię :**** 

Skromna jestem. Nie ma co. 






2 wersja 


Muszę przyznać, że ta wersja jest dość ładna. Włosy wyglądaja w tym odcieniu ( orzechowym <3) bardzo ładnie i chyba najładniej, a ciemna zieleń nadaje charakterystyczną woń lasu. Wszystko wygląda ładnie, wiec mi się 
P.O.D.O.B.A !













3 wersja ( ostatnia)


Jejciu, dziś wersje są takie ładne *.* Bardzo mi się podobają, a to dziwne, bo rzadko chwalę coś swojego. 
No cóż, widocznie to mi poszło lepiej. 
Zrobiłam tylko tak, że sweter jest cały biały i nie widać śnieżki, się dzięki temu wszystko prezentuje się ... estetyczniej. 

Czemu nie zrobiłam tego z oryginałem? 
Hm, nie wiem. Ale wiem, że kupię wszystkie wersje! 












No i ostatni punkt w naszym planie, czyli sesyjka : 

( Praktycznie bez błędna! )

Look można kupić pod taką samą nazwą na moim profilu. Oczywiście można dać LOVE IT :D
Nie zmuszam, ale miło by było. 

Na koniec - Podoba Wam się ? Coś byście zmienili? 

Bye! :*


poniedziałek, 15 grudnia 2014

Co mogłabym napisać w gazecie - wady i zalety MSP.

Cześć :) Tutaj Oliwia. Dzisiaj co mogłabym napisać do jakiejś gazety o naszej grze MSP ? No właśnie, wady i zalety naszego MSP. Zaczynamy !


Zalety :
+ Można kupować ubrania i tworzyć własny styl.
+ Można rozmawiać i poznawać nowych ludzi
+ Można tworzyć filmy, artbooki i looki
+ Można mieć własnego zwierzaka
+ Można porozmawiać w czacie.


Wady :
- Za drogi Vip
- Strasznie się (niektórym) zacina gra
- Limit znajomych
- Cisza nocna
- Kratki


Zalety i wady :
* Można z kimś porozmawiać ale kratki przeszkadzają
* MSP jest jako tako ładne, ale za dużo różu
* Niektóre konkursy są ok, ale za mało ubrań lub nieładne
* Można dawać prezenty, ale tylko dziesięć dziennie.


Jak widzicie wad i zalet jest dużo. MSP ma pewne niedociągnięcia ale i też zalety. Co mnie najbardziej denerwuję ?

Denerwują mnie kratki. Nawet dozwolone słowa są kratkowane. To nie jest pomocne przy poznaniu nowych ludzi czy też jakiejś prywatniej rozmowie. Tak samo cisza nocna, która jest równie złośliwa. Niektóre osoby siedzą po nocach na MSP i chcą sobie z kimś porozmawiać, ale nie, bo co. Najlepiej siedzieć i wgapiać się w ekran, a co tam. Limit znajomych mnie lekko wkurza. Chcę sobie przyjąć kogoś do znajomych, ale trzeba wywalić ponad stu znajomych (w moim wypadku). Dlaczego nie można mieć tyle ile się chcę ? Przecież w realnym świecie nie mam limitu przyjaciół, prawda ?

A co naprawdę lubię, i warto grać dla takich rzeczy ?

Poznawanie nowych ludzi chyba najbardziej mi się podoba. Jest to opcja która pozwala poznawać i przyjaźnić się z kimś przez kabelek, ale nie narzekam. Tworzenie filmów, artbooków czy też looków to świetna propozycja na kreatywność. Ja bardzo chciałabym mieć psa w życiu prawdziwym, a na MSP można mieć internetowe zwierzątka ! Opiekować się nimi, bawić się, karmić ich.

Czyli co mogłabym ostatecznie napisać o MSP ?
MovieStarPlanet, to naprawdę niezwykła gra która rozwija kreatywność osób. Można wyrazić internetową siebie, swój charakter, stworzyć własny film który opowiada o tobie, lub jest wymyślony w twojej wyobraźni. Jeżeli jesteś towarzyską osobą, pójście do czatu będzie świetną rozrywką ! Musisz liczyć się z limitem znajomych, albo z strasznymi "lagami" jak to się mówi. Kratki przeszkadzają w rozmowie, a cisza nocna powoduję że nie możesz sobie posiedzieć do rana na MSP. Jednak warto zagrać w tę grę chociażby dlatego żeby przeżyć nową przygodę, nowe życie. Nie ułożysz sobie tam swojego nowego, innego życia, ale wcielisz się w role innej siebie. 


MSP się bardzo zmieniło od czasów powstania tej gry. Doszły całkiem nowe rzeczy, które ułatwiają wbijać levle użytkownikom.

Czy coś się zmieniło do tego czasu ? Tak, zachowanie wobec siebie. Każdy sobie pomagał bez problemu, a teraz tylko widzę na statusach "Kto nie obejrzy filmu, wylot z znaj !" albo "Macie obejrzeć film, albo wywalam z znaj ! :)". Ja od razu usuwam taką osobę. Po co mi ona ? Mogę przyjąć inną, nową koleżankę, która będzie o wiele milsza od tej.

Pamiętacie dobrze wam znaną ALAKINGĘ ? Tak, to ona dawniej, kiedy nie było jeszcze 100 levli. Aleks, jej chłopak jeszcze wtedy grał. Jakie to były piękne czasy, prawda ? Ale nie takie piękne jak stare MSP. Ja grałam chyba tylko raz na starym MSP. Pamiętam jak przez mgłę ... Grałam na koncie koleżanki, nie wiedząc jak się tą grą posługiwać.

Haha, znalazłam to w grafice google. Tu już proszę państwa, wkroczyła era "Daj mi to albo wylecisz", tak jak z tymi filmami. Ludzie zrobili się ohydni wobec siebie, da się to zauważyć.

To już tyle w tym poście. Może go skomentujecie, co ? Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło.
(Tak, postanowiłam używać innego loga. To jest logo od Emily ♥).

Jak ja dekoruję mój pokój? Klika porad.

Hey! Co tam u Was? U mnie dobrze. Nie mogę uwierzyć, że już od piątku zacznie się przerwa świąteczna, Wigilia klasowa. Cieszę się bardzo, a Wy? Ale nie o tym. Dzisiaj zajmę się opisaniem i przybliżeniem tego, w jaki sposób można udekorować swój pokój na MSP. :3 A w jakim stylu? Proste, świątecznym. Wczoraj wieczorem kupiłam różne akcesoria i już się przygotowałam. Można powiedzieć, że zrobiłam małe, przedświąteczne porządki, prawda? A, przy okazji: nie obawiajcie się, nie będzie tam gołąbków, jeleni, czy czego jeszcze. Bez dziwnoty, ot co.

Tłumaczenia (jak urządzić przytulny pokoik):

Pomysł jest najważniejszy...

1. Pomyśl, jak powinien wyglądać Twój pokój, obejrzyj meble w sklepie. Kup te, które przydadzą Ci się najbardziej. Możesz zdecydować się na styl minimalistyczny i maksymalistyczny. Ja zawsze biorę coś po środku. Mimo to, kieruj się swoim pomysłem.

Szał dekorowania...

2. Kiedy już zabierzesz się za dekorowanie pokoiku, staraj się zachować spokój. Nie szalej, nie umiejscawiaj wszystkiego w byle jakim miejscu. Kieruj się początkową ideą. Możesz coś zmienić, ale nie, że całość.

Styl świąteczny...

3. Skoro pokój ma być w stylu świątecznym, staraj się używać rzeczy, które nadają przytulności, ciepła pokojowi, typu kominek, choinka.

Tła...

4. Dobór teł jest bardzo trudny. Ja, na Twoim miejscu kierowałabym się tymi, w których nazwie występują wyrazy "Christmas", "Classic" itp. Tła są bardzo liczne, a pośród kilku na specjalną okazję, jest łatwiej wybrać swoje ulubione, pasujące do całości.

Nie zapominaj o oknach, żyrandolu itp...

Chyba w każdym domu znajdują się światła, okna. Nie możemy o nich zapominać, nieprawdaż? Pokój bez okien... Wow, abstrakcyjnie.

Nie masz czym zapchać miejsca...

Kiedy nie masz czym "zapchać" miejsca w pokoju, a nie posiadasz za wiele sc - przede wszystkim nie denerwuj się. Możesz dokupić je w czasie przyszłym czasie.

A po wszystkich, ważniejszych wskazówkach...
prezentacja mojego domu!
Oczywiście, rozumiem, nie każdy podziela mój gust, ale błagam, bez hejtów. Bardzo, bardzo się starałam!

Pokój Dzienny:


Mój pokój dzienny prezentuje się o tak. Myślę, że nie przyniosłam sobie nim wstydu. Wydaje się w miarę przytulny, ogarnięty. Jedyne, co mnie zażenowało: piękna pogoda, lato, hej, ho, w grudniu. Za oknem śniegu brak. Powiedzmy jednak, że to akurat zima bez śniegu!

Ogród:


Z ogrodem poszło szybko i łatwo. Wybrałam tło z choinkami i śniegiem. Udekorowałam je... i proszę! Efekt - niezły. "Kawiarnia", a raczej dwa krzesła, stół, kakao, domek z piernika - wyglądają tak ciepło i przytulnie. Okna ani żyrandola nie ma, bo to ogród, żeby nie było. XD

Kuchnia:


Kuchnia. Bardzo jasna, kafelki. Okno - nadal późna jesień, eh. Wszystkie (chyba) elementy, które powinny się tu znaleźć są. Wygląda dość chłodno, zimno, ale może być. Jest chyba w miarę udana, prawda?

Pokój Imprez:


I oto przykład zastąpienia! Chmura - lampa, obraz - okno! Nie jest to mistrzowskie, ale lepiej, a zwłaszcza realniej, wygląda niż nic! W pokoju duży przepych, może być.

Pozdrawiam,

Dla kogo MSP?

Hi! Dziś będzie taki post do czytania ( mało zdjęć, :c ) , więc mam nadzieję, że się Wam spodoba! 
Ostatnimi czasy zastanawiałam się nad tym, dla kogo jest MSP? 
Po co je stworzyli? Przez swoja ideę, co zamierzali osiągnąć? Jedną odpowiedź już mamy. 
Osiągnęli sławę. I to nawet wielką. Na wiele państw. Setki tysięcy graczy. No właśnie. 
Ale jakich graczy? 

I tą odpowiedź znajdziemy w tym poście! 

Po co założono MSP? 

Praktycznie każdy zna historię owej gry. Dawno dawno temu, bla bla bla. Bla. 
No i się stało tak, że ktoś ją założył i stała się popularna, ponieważ była taką jedyną grą przeglądarkową na świecie. Bardzo szybko uzależniała, nagłaśniano ja w telewizji i internecie, przez co poszerzała swych graczy.
Wiec można założyć, że założono Moviestarplanet, by wyodrębnić się od monotonnej nudy w internecie. 

Kto w nią grał? 

Kiedy owa społeczność " weszła" w popularność, tylko przypadkowe osoby zakładały konta. Nie były to takie małe dzieci ( jak się zakłada) , ale młodsza młodzież , która chciała sprawdzić na czym to wszystko polega. Nie ukrywam się z tym, że ( przepraszam chłopcy) grały w nią GŁÓWNIE dziewczęta. 


Jak się to zmieniało? 

Praktycznie każdy napotkany gracz, może Ci rzec iż wie, że na MSP  powstało już wiele krytycznych zmian. Na początku gra nie wyróżniała się kolorem, nie biła po oczach swą " ruszoffością" czy liliowym wdziękiem a'la słodkie króliczki . Były to żółcie, czerń, niebieski, trochę blade kolorki. Teraz wiecie ... 
Ble. 
ZDJĘCIE ZNALAZŁAM W GRAFICE GOOGLE!

Płeć?

Gdyby jakiś chłopak powiedział przypadkowej osobie, że gra w MSP - zaśmiałaby mu się w twarz. I rozpowiedziała gdzie się da. Więc z tego wynika, że MSP  jest tylko dla dziewczyn. 
Ale no, czemu?
A no temu, ponieważ są to tzw. ' laleczki' , " ubieraneczki" , " różowe króliczki" " słodkie stworki". A przecież chłopacy się nie bawią w takie rzeczy. 

ZDJĘCIE ZNALAZŁAM W GRAFICE GOOGLE!


W takim razie dlaczego jest do wyboru płeć? 

Kiedy wchodzimy w zakładanie konta, pojawia nam się wybór płci. Możemy stworzyć dziewczynę i chłopaka. Myślę, że gdy gra powstała, twórcy mieli zamiar rozpowszechnić ja na obie kategorie - i chłopcy i dziewczyny. Niestety stereotypy na to nie pozwalały. 
Z własnego doświadczenia powiem, że chłopaków na MSP w znajomych mam TYLKO 20 (!) , w tym 5-iu udawanych. Udawanych , czyli - dziewczyny, które stworzyły sobie konto chłopaka, by móc mieć chłopaka na oficjalnym koncie, lub by się chwilę pobawić. 

Ale nie, na początku miało być dla obu płci. I tak też ma pozostać. 


W jakim wieku? 

Wiele sławnych użytkowników ma już po 15-17 lub więcej lat, gdyż zaczynali jako dzieci. W regulaminie jest napisane, iż jest to dla dzieci od 9-15 lat. Ja mam 14 i zamierzam grać w tą grę nawet po piętnastce. A co. 
Myślę, że nikt nie zakaże nam zagrać w to co chcemy, wolna Polska. 

Można grać w dowolnym wieku! Pamiętajcie! 

STEREOTYPY? 

Właśnie, to coś nas niszczy. Gdy słyszymy ' Moviestarplanet" nasuwa nam sie na myśl ośmiolatka w kolorowym wdzianku , grającą w gierkę dla dzieciaczków. Tak wiele osób twierdzi. No cóż, kreatywności nigdy dość. Społeczność daje wiele szans na m.in poznanie kogoś nowego, fajne rozmowy on-line, tworzenie własnych film ów, looków, artbooków, spotkania na chatach, gry, opieka n ad zwierzakami, ciekawe fora , konkursy. To nie jest zabawa dla " małych dziewczynek." 

OBALMY STEREOTYP! 

ZDJĘCIE ZNALAZŁAM W GRAFICE GOOGLE!

PODSUMOWANIE! 

Po co założono MSP -
By stworzyć coś odmiennego.

Kto w nią ( kiedyś) grał? 
Głównie 12-13 latkowie , dziewczyny

Jak się to zmieniło?
 Od zwykłej grafiki, po przesłodzony fiolet 

Płeć - 
Każdy - i chłopiec  i dziewczyna 

Wiek
 - Brak ograniczeń. 

Stereotyp -
 Obalony. 

Więc co sądzicie? może sami chcielibyście rozpocząć jakiś temat o MSP? Razem ustalimy dla kogo jest MSP, WYRAŹMY SIĘ W KOMENTARZACH!


Pa. 

26 LVL! ♥ + Cross - #LOOK

Heii!
Znowu.
Nie pisałam.
Szkoła... Szkoła... Szkoła. Mam jej dosyć. Serdecznie.
Z utęsknieniem czekam na piątek, bo wolne. Rozumiecie.
Ale dobra, może jednak przejdę do tej szczęśliwej części posta!
Mianowicie...

WBIŁAM 26 LVL!
 
Dzięki Wam oczywiście! Bez żadnego boostera, wbiłam 58 tysięcy fame. Szczególnie chciałabym jednak podziękować osobom takim jak:
- Jula123JP - Dziękuję ci na maksa za grafy co dwie minuty i pozdro. Dodatkowo za listę życzeń, z której mam dzisiejszy look. Rzecz jasna odwdzięczę się.
- WizzyGirl - Dziękuję z całego serca za dwa pozdra, w okresie 26 - 28 grudnia dostanę VIPa - i rzecz jasna - odwdzięczę się.
- Maksiu2014 - Za końcowe pozdro. Zostało mi 2 tys. fame, a ty dałeś mi finałowe punkty. Jak wyżej, odwdzięczę się.
- Wam wszystkim. - Nie jestem w stanie wypisać tu każdego, kto dał choćby grafa - to TEŻ jest pomoc.

PO PROSTU BARDZO WAM DZIĘKUJĘ! ♥

Wiedzcie, że jesteście przewspaniali.
Teraz brakuje mi milion fame, ale co to dla Was, jesteście po prostu najlepsi. W czternaście miesięcy 26 poziom to jest coś.
Ale to było możliwe TYLKO dzięki Wam.
Screen?


Boże, sama w to nie wierzę.
PS. Przepraszam że nie zamalowałam liczby zaproszeń do znajomych, poczty i aktywności. Jestem raczej roztrzepaną osobą.
No, ale przynajmniej zamalowałam moje fundusze. ;-;
Dobra, jeszcze raz DZIĘKUJĘ.
I nie zanudzam.

Zaspojlerowałam Wam lookiem, którego dzisiaj chcę pokazać, ale TRUDNO.
Nosi on nazwę Cross - czyli tak banalnie - Krzyż. Mimo, że go widzieliście, pokażę go jeszcze raz:


Hmm... Zmienić twarz?
Boże, jaki ten look jest...
C-U-D-O-W-N-Y!
Wszystko dopełnia wszystko, a ten pudrowy róż jest... Cudowny.
Jeszcze raz pozdrawiam Julę123JP (Klaudię ♥), ponieważ to ona zafundowała mi ten komplet. Dziękuję!
Generalnie, komplet jest dla VIPów, ale przygotowałam w podzięce za poziom wersję Not - VIP.
Może przejdę do składu?


Drogo.
I w razie czego, te włosy są dostępne dla nie - VIP, ale kosztują 100 sc mniej. Kiedyśtam to Wam tłumaczyłam. ;-;
Generalnie to tatuaże, włosy, krzyż i spodnie przydadzą się nam na 1000% w następnych stylizacjach.
No, a i sam komplet jest warty swojej ceny, jak dla mnie.
Przed innymi wersjami kolorystycznymi, pokażę Wam wersję, która nie wymaga statusu srip:


Nie patrzcie się na cenę. Ta stylizacja jest tańsza; kosztuje ok. 2500 sc - spodenki kosztują 50 sc w DS.
Tatuaże dla VIP zmieniłam na te z chyba neonowego konkursu, gdzie "przebłyski" mają kolor skóry. Przydatny patent, bo nasze malunki wyglądają bardzo dobrze, a nie są dla VIP.
Co zmieniamy w składzie?


Na cenę i nazwę spodenek nie patrzcie.
Jak widzicie, zrobimy takie za 50 sc w DS.
Te tatuaże są świetne! Wyglądają tak ładnie jak te dla VIP.
Dobra, może pokażę Wam inne wersje kolorystyczne?

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

OMG... Cudo!
Taka miętowa. Taka śliczna. ♥
Mogłaby nawet walczyć z oryginałem.
No, a w każdym razie jest bardzo ładna.
I podoba mi się.
Co można wywnioskować po opisie.
Proszę,
Nie
Kopiujcie
Zapychacza,
Bo
On
Jest
Moim
Znakiem 
Rozpoznawczym.
NKZBOJMZR, nazwa nijaka, ale przekazuje ważną informację.

II WERSJA KOLORYTYCZNA

Czy ten look wygląda tak ładnie w każdym kolorze? ;-;
Tak bardzo bardzo bardzo ciekawie.
Ale naprawdę, naprawdę, naprawdę mi się podoba.
Czemu ja powtarzam się tak strasznie bardzo często?
Gadam od rzeczy. ;-;
Wersja ta jest naprawdę ładna, i uważam - że jak poprzednia - może walczyć z oryginałem.
A
Tak
Sobie
Nic
Nie
Napiszę
Prócz
Zapychacza.
ATSNNNPZ. Omg. Dzisiaj nawet w zapychaczu miejsca powtarzają się litery.


III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Chyba najgorsza z tych wszystkich dzisiejszych wersji.
A przynajmniej mi się tak zdaje.
Ale nie ma tragedii.
Jest nawet... Całkiem spoko.
Naprawdę.
Gdyby się tak temu przyjrzeć...
Jest nawet całkiem całkiem.
Skoro
Tyle
Powiedziałam
Że
Wcale,
Zapycham
Miejsce!
ASTPŻAWZM, AOSZM.
Na zawsze.






Dobra, może tak jakaś krótka sesja?


Nawet dosyć bezbłędny.
Nie no, kocham ten look.
Możecie go zakupić / zalajkować (CHCĘ POBIĆ NA NIM REKORD LOVE IT!) u mnie pod nazwą jak na blogu.
3 część Kathejowych lóg pojawi się niedługo, a tymczasem...

Do następnego posta! ♥


No a jak.
Nowe logo.
Całkiem fajne.
Pa XD

Zła nowina. + Jak wyglądam w wersji MSP? XD

Hejson!
Tytuł mówi sam za siebie. Zła nowina. Ale o co chodzi?
Może wiedzieliście (a jak nie wiedzieliście, to się dowiecie), że miałam ostatnio lekkie załamanie, jeśli chodzi o msp. Po prostu z dnia na dzień przestało mnie ciekawić, tak po prostu. Yhm, yhm, dziwne, ale tak było. Byłam zajęta czym innym, a na notki nie miałam pomysłu, już nawet myślałam nad odejściem z bloga i msp...
Na szczęście, czy nieszczęście, to minęło. Jak na razie. Aczkolwiek nie zdziwcie się, jeśli pewnego dnia napiszę "Odchodzę" i do widzenia. Może już wyrastam z msp, lel XD.
W radiu jakaś dziwna piosenka ;-; "O-oo, o-oo, o-oo". Nienawidzę jej. Jak ktoś to odczytał, piszcie xd
Znalazłam jednak wyjście z tej sytuacji. Po prostu zdałam sobie sprawę, że nie mogę iść jakimś systemem, grafikiem, bo to mnie rozstraja. Dlatego postanowiłam - zero ograniczeń, notki będę wstawiać kiedy chcę i jakie chcę. Czyli nie będzie tak, jak ja to zawsze robiłam - co tydzień będzie taka notka, w ten dzień taka itede. Mam nadzieję, że rozumiecie.
No ale cóż - nieszczęścia idą w parze. Jaka jest druga nieszczęśliwa nowina?
Rezygnuję z TT. Może nie na zawsze, ale chwilowo nie mam już pomysłów na następne przykłady do kategorii. Muszę od niej trochę odpocząć. Reszta serii będzie jak dawniej, "Hot or Not" również się pojawi, tylko że już nie z jakąś regularnością.


A co dzisiaj przygotowałam?
Moja osoba w wersji msp xD.

Może najpierw tfasz.

No, do tego jeszcze okulary. Ale to uznajmy jako część ubioru..
Dlaczego tak, a nie inaczej? No cóż, moje oczy są takie okrągłe, ble. Podobają mi się takie zwężone, kropka w kropkę takie, jak te dla vipów. Czarne :c. Nos... Ble. Taki gruby, taki nieładny. Jedynie usta mi się podobają. Hmm, teraz uważam, że mam bardziej różowe usta, ale okok.

Teraz... Jak dzisiaj jestem ubrana?

Włosy: Nie są jakieś okropne, ale mam trochę inny kolor i moje włosy są trochę dłuższe. Są najbardziej odpowiednie. Bardzo lubię swoje włosy, mimo że się strzępią, ciężko je rozczesać i nie mogę sobie zrobić grzywki ze względu na stojące nad czołem kosmyki.
Sweter: Dżizas, nie ma normalnego sweterka na msp? ;-; Kolor jest ok, ale świeci się jakby był obśliniony, nie ma "warkoczy". Bardzo lubię ten sweter, który mam na sobie - jest miękki, wygodny i ciepły.
Spodnie: Znowu. W sumie to i tak najlepsze legginsy, jakie znalazłam w sklepie. No masakra po prostu. Lubię chodzić w legginsach, bo są obcisłe, a jeansy na mnie nie leżą.
Buty: Hahahah. xD Ciapki moje kochane :') Są takie słodziaśne!
Dodatki: Czyli okulary. Moje są czarno-niebieskie i trochę mniejsze, ale dobra. Pamiętam, jak w około 2 klasie podstawówki byłam taka szczęśliwa, że nie noszę okularów, a potem bum :'). Ale teraz się cieszę, że je mam, wyglądam w nich o wiele lepiej.


Na dzisiaj to koniec. Pozdrawiam!

Nie, to wcale nie jest logo od Katheji