poniedziałek, 26 stycznia 2015

Wieśka.

Kamień. I budka telefoniczna. Julitqa, czyli moja bogini, wie o co chodzi. 8)
Boże, karniak od siebie samej. I to na blogu, a nie fb. Nieważne. A tak przy okazji - Julitqa, pamiętasz budkę? Codziennie przypominam. Żalówka. PRAWDA?!!! Nic, ogarniam się, Boże. Oszalałam. No, a może by...
Hejq!
Co tam? U mnie oki, w sumie. Zgadnijcie, o czym dziś napiszę. Skupię się na dziwnej fali pewnych użytkowników. Zaczęła się już w roku 2013, ale można powiedzieć, że trwa na dal. Domyślacie się, o kim mowa? Tym, którzy zgadli - gratuluję! No, nie będę trzymała Was w niepewności... Mowa o...
WIEŚCE!
Pamiętacie te wszystkie Wieśki? W 2013 pełno ich było na MSP. Dotąd przetrwały, ale już nie jest o nich tak głośno. Kiedyś nawet ich looki znajdowały się w TOP. Zasłynęły kontrowersyjnością. (ktoś coś tam kojarzy? 8)) No, dobra, może nie o kontrowersjach, tylko o Wiechach, co? Ok, to takie tam galaxy nudy na początek...

Wieśka - założyła konto na MSP pod koniec roku 2013. Miała bardzo dziwną stylówę... No, ten, charakteryzowały ją rzeczy typu: kurze łapki, brązowy placek na głowie ;') (domyślacie się o co chodzi, nie?), zielone, niebieskie, brązowe, jak najdziwniejsze włosy, brązowa skóra, krzaczaste brwi ;'), zielone usta... I wielki nos. Zielony. Mają bardzo różne statusy typu: "TSZY TYSIONCZKI DO LEWELKA POMAGAĆ!!!!" itp. Można uznać, że są trochę dziwne... a nawet bardzo. ;_; Wyróżniają się na MSP, nie są typowymi użytkowniczkami. No, ale... jak to było? Przeciwieństwa się przyciągają, czy co tam takiego. Może chcecie screena z najprawdziwszą, realną, legendarną (oby nie przesadzam?) WJEHOM? Oczywiście, prosz.


CUD ŻYCIOWY ZDOBYWCA MONT EVEREST!!! Mru, no nie? 8) Chyba zgadza się z opisem. Prawda? Boże, levelek piękny jedenasty, szósteczka do dziennika, pięknie, świetnie!!! Status i nazwa bardzo twórcze, nieprawdaż? Nie no, dokładnie mru!!! Ta twarz, te szczegóły, detale!!! PODZIWIAJMY TĄ OTO KRÓLEWSKĄ MOŚĆ WYGLĄDAJĄCĄ DOSTOJNIE JAK NIKT! Nie no, żart. Bardzo oryginalnie. Em... zielono. B) I to jasno zielono. Zgadza się nawet z opisem, Bosz. Dziwnie z lekka. :v MOŻE ZAJRZYJMY W GŁĄB PROFILU TEJ ZACNEJ OSÓBKI. TAK, TEŻ SIĘ BOJĘ.

Jeden z looków:
Mru, cudowny, nic dodać, nic ująć!!! Żart. Nie no, ja nic nie mówię. x D O, wiem! Wieśkowy, bardzo wręcz. Modelka, mr. Ok, ok, wypowiedź zostawię Wam. Wiem, krótki opis, em... co tu mówić.

Ej, Jezus. Piszę sobie, a tu co?:
Że co, że co, że co, że co?! Koń trojański. Znowu. ;_; Boże święty, nie chcę oddawać komputera do naprawy, no. ;_; Eh... Boję się zalogować na MSP, y.
No, z tego powodu to tyle. ;______________;
Idę ogarniać kompa. :<
Pozdrawiam, nie gniewajcie się. ;<
Na wszelki wypadek na posta z lookiem, na zapas. ;C
Nie ma czasu na logo i na nic. ;_;
Lanelyee

2 crazy 4 u? - #look + Nowa ksywa?

Cześć, Hej, Czołem! 
Tu Anae. WAIT... Anae? Wot? Jak niektórzy mogli się zorientować mam nową ksywę, a więc pierwotnie byłam Zue, właściwie jestem nadal Zue, możecie mnie tak nazywać, aczkolwiek uwielbiam mój nowy pseudonim. 
Matko, do czego to doszło. Słucham Łan Dejrekszyn. Jedna piosenka naprawdę jest boska. 
Nieważnie, nie zbaczajmy (bez skojarzeń pls) z tematu MSP. Co dzisiaj przygotowałam?
Coś, czego dawno nie było. #luka. Jest, według mnie, naprawdę cudowny, więc muszę go zaprezentować, no po prostu MU-SZĘ. 


Cały czas zakochuję się w nim na nowo. Oczywiście, wiem, że wielu osobom nie podoba się mój styl, ale każdy ma inny gust, prawda? ;) Look nosi nazwę 2 crazy 4 u? co "po ludzku" oznacza Za bardzo szalona jak na ciebie? czy coś w ten deseń. 
Chyba zaczyna mi się faza na kolorowe włosy-ciemne ubrania. Uwielbiam takie połączenia. Kathejo, pozdrawiam. 8) Ty chyba też masz taki okres (bez skojarzeń pls x2)
AHA, NO I CO DO MOJEJ TWARZY I SKÓRY, NIE CZEPIAJCIE SIĘ, KAŻDY MA SWÓJ GUST.

Może skład? 

WOOW. NA KOMPIE RODZICÓW JEST PROGRAM DO ROBIENIA SCREENÓW!!!!!!!!!!!1


Tylko trzy rzeczy, nie jest w sumie tak drogo. NO ALE ANAE, ANAE, POCZEKAJ, CO Z BUCIAKAMI DLA VIPÓW? 
Mam zamiennik 8)) Oto on :

TELEFONIE NIE STRASZ! ZA GŁOŚNO! 


Zaznaczyłam od razu która strona i kolorystyka. Biało. Look z zamiennikiem nie wygląda tak strasznie :

 
Mimo to jest droższy :C Aż o 150 starcoins. Wow, sama policzyłam. Dobra, takim tumanem nie jestem. 

Czas na kolorystykę :


Chłodna, dominuje jasny fiolet i jasny niebieski. Pojawia się też szary i biały. 
~~~~~~~~

No dopsz, więc to by było na tyle. Pozdrawiam, trzymajcie się. 
Mam nadzieję, że look przypadł wam do gustu. 

logo do nowej stylizacji zrobię niebawem (:

PS. Nie będę pisała do piątku ponieważ wracam do domu w środę, a w czwartek nie będzie mi się chciało pisać c: Jutro dlaczego nie chyba nie potrzeba tłumaczyć?

PSDR
Anae aka Zue <3

sobota, 24 stycznia 2015

Fearless i loga.

Tak jakbym serii nie potrafiła zrobić. ;_;
Bo nie potrafię XDDD
Same looki i loga, apff.
Ale zrobię kilka
 lóg i pokażę looka.
W tym poście.
Pytałam się moich znajomych, czy chcieliby looka, którego tu przedstawię, na blogu, i odpowiedzieli, że tak.
Więc go pokażę.
Uwaga, bo będą boleć oczy od takiego bardzo jaskrawego miętowego, ale mi się sam kolor ogromnie podoba.
Oto, jak look się prezentuje:
 
Frooozen <3
Aj, nie to.
Dla mnie bomba.
Te włosy, nowe, takie oryginalne, realistyczne. Jedne z moich ulubionych, niestety, za DMD.
W dodatku mają od razu delikatną opaskę <3
Niżej, hmm... obcisły, czarny, że tak to ujmę, sportowy stanik.
Awww, przypomina mi się na 100%  niezgodna. W dodatku nazwa looka tłumaczona na j. polski brzmi nieustraszony/a, co już zbyt się kojarzy. Tak, wiem, że ten aaa jak to się nazywało, przepraszam, ale czytałam trylogię w kilka dni w wielkanoc roku 2014, haha. No, o to mi chodzi, że ta grupa Tris po angielsku brzmi inaczej ;/
Tak wiem, że nacięcia "kolorystycznie" nie pasują. Ale co, mają być różowe? To są rany!
I to dodaje takiego "czegoś" temu lookowi.
W dodatku nisko opuszczone, luźne spodnie. Hah, dzisiaj wszystko mi z głowy wypada i zapomniałam, jak to profesjonalnie nazwać ;/. Co do spodni - normalne, takie sportowe, codzienne, na luzie, ah.
I tenisówki, ostatnio coraz częściej goszczą w moich lookach.
W ogóle, nowa minka: ;'j RZĄDZI ;'j

Skład:

Tani. 
Bardzo.
Ale musisz posiadać DMD.
Nie, nie dam zamiennika włosów.
Są niepowtarzalne i nie da się ich podmienić.
Ale jak już chcesz, to sam/a szukaj.


Inna wersja kolorystyczna:
Godna oryginałowi.
Ale i tak bardziej podoba mi się pierwowzór, taki ostry, aww.
Ta jest bardziej naturalna, delikatniejsza, spokojniejsza.

Druga inna wersja kolorystyczna:
Ruda.
Słodka.
Sztuczna.
Ha.
Trochę dziwna wersja, ale nawet, nawet z tymi kolorami.
Przy okazji pozdrawiam Malinasię, chyba wie dlaczego.

Sesja:
Ta poza w 1 animacji XDD
Ogółem look nie ma błędów, no, jest, taki mały, w innej animacji, ale to w spodniach i wygląda to dość naturalnie XD Taa, woreczki ;D

Look możesz kupić u mnie a nazywam się Lanaq, bla bla bla bla ;_;

Oceńcie look w komentarzach!
Teraz loga.
Przypominam, że robię TYLKO osobom, które zgłoszą się pod postem z logami w komentarzu, lub na MSP, JEŚLI nie mają konta blogger bądź google. Eee, trochę bez sensu, ale jestem cicho. No, albo nie mają możliwości napisania komentarza, o.

Pierwsze logo dla Kara3003:
(Ooo, Frozen leci drugi raz <3)

Baardzo proste, powiedziałby ktoś.
No bo przecież tu nic nie ma, jakieś kolorowe itd...
Co było przed efektami i napisem?
Więc jeśli ktos uważa, że nic nie zrobiłam, to niech się przymknie ://
Logo fajne, bawienie się światlami - me gusta. To miały być takie bliźniaczki, po lewej - zła, po prawej - dobra. Chyba ktoś się domyślił, mam nadzieję.

Następne logo dla naszego Złego Lasu:

Zue, przepraszam Cię, że napis jest tak lekko krzywo, ale kiedy skończyłam dodawać efekty, nagle cały obrazek zrobił się czarny i wstawiałam na ślepo XDD
Same logo jest takie czerwone, zapewne nie w Twoim guście, yh. Ale samo w sobie - podoba mi się.

Trzecie logo dla Draculaurazmonsterhigh :

Woo.
Ale ładne.
Brak skromności x3
Ile ja tu dałam efektów, hahaha XD
Ale wyszło i tak, że niezbyt dużo.
I te napisy <333 
Nic dodać, nic ująć.

No.
I tyle lóg.
Zrobiłabym więcej, ale nie zrobię.
Czemu?
Nie mam Was w znajomych, nie da się dwóch osób wyszukać i moja sztuczka nie działa.
Dlatego od teraz, KAŻDA osoba, która chce logo, niech zaprosi mnie na konto MrsFrozen
Tam będę robić loga, przez co będzie ich więcej i dla każdego, kto nie ma limitu znajomych. Ale jesli ktoś ma limit A MA MNIE W ZNAJOMYCH na Lanaq, niech napisze to w KOMENTARZU. Jeśli mnie nie zaprosi na moje nowe konto, a nie napisze, że ma mnie w znajomych na Lanie - nie zrobię loga. ;)

To tyle, mam nadzieję, że post się spodobał. 


Chandelier,
Logo, które robiłam potem wczoraj. I jak? ;'j Hah, bawiłam się z efektami 4 razy, nie polecam.

piątek, 23 stycznia 2015

Jej powród łuhu + nowa seria - 1.Plotki z MSP + 2 pytanka i prośba.

Elo
Siema co tam? Kto ma ferie???
Głupawa 100% lvl 13.

 Kel, dawno mnie tu nie byłooo. ;_;

Gute Nacht!

WOHOHOHO NIEMIECKIE PRZYWITANIE?!
 Wer ist das?
Das ist Malina. 8)
  Hihi, domyślcie się co znaczą te zdania.
(I TAK NADAL JESTEM WKURZONA, ŻE MAM 4  NIEMCA.)
  Malina, nie gadaj głupot i pisz posta!
 Już piszę, ćsi. Ej, od kiedy się mówi w postach? OKOK JUŻ ĆSI.
Gute Nacht noch einmal!
 Dziwne dopiski na górze, wiem. #nocosąferieiniektórzyniemająszkoły.
 Głupie wytłumaczeniaaaa. Ups, nie wytłumaczyłam się, czemu nie pisałam. Ajć. Ok, macie tu wytłumaczenia.
\/

Dlaczego nie pisałam?
Brak kompa!
Na tablecie teraz nie mogę wchodzić na MSP, bo mam taki supi dupi Internet z limitem! JEJ CIESZMY SIĘ! Poza tym, na tablecie trudno się pisze. ;-;
Taa, i jeszcze te wciągające rpg... Mówię wam. Jest dość... A zresztą...  
Aktualnie piszę posta z kompa mamy. NADROBIĘ ZALEGŁE POSTY, SPOKOJNIE.


DOBRA CZAS WZIĄĆ SIĘ DO PRAWDZIWEGO TEMATU POSTA.
Yh, chyba wyłączę fejsa, ciągle korci mnie żeby sprawdzić jakieś stronki...
OK wyłączony.

--------------------------------------------------------------------------------

Rozpoczynam nową serię, która ( z tego co mówiła mi Laniacz ) nigdy nie była na blogu! 
Także...
Będę pierwsza na tym blogu z tą serią. 8)))
Poza tym, mam chęć dodania "pikanterii" temu blogu. xD
(A Hance nadal odwala...)
Ok, ććć nic nie było.

O czym będzie ta seria?
Tak jak z nazwy widać (moja stara gadka...) będę po prostu opisywać plotki z naszego MSP; no wiecie, o fejmach.
Dzisiaj tylko jedna plotka.
Zatytułowałam ją....

Powrót wojny: Angie vs Babcia Lidia

Znacie chyba Angie, prawda?
Nie.
No to opowiem wam trochę o niej.

Zacznę od tego, że odkąd na MSP pojawiła się Babcia Lidia (chyba już wszystkim znana), Angie była od początku przeciwko jej. Czemu? Lidia zdobyła bardzo dużo swoich zwolenników, (przeciwników też, ale ććć) wbijała szybko level oraz star coins. Angie zauważyła to i była po prostu ZAZDROSNA.
Zazdrosna i przede wszystkim wkurzona, gdyż Lidia wbiła 20 lvl w kilka tygodni, a Angie wbijała 19 lvl (ówcześnie) w 1-2 lata. No i zaczęła się wojna, tralala. Na forum powstawały liczne tematy z Babcią Lidią i Angie, typu "Lidia / Angie jest lepsza!

Dobra, teraz o niej trochę wiecie.
Zapewne teraz zapytacie "Co ma to wspólnego z tematem plotki?"
Cóż. Na pewno znacie blog rzekomej Nat - xXPorshiaXx (obecnie AnnabelIe na MSP), ostatnio wstawiła tam zdjęcie, na którym widać post na forum autorstwa Angie.
Oto on:
(Screen pochodzi z bloga Porshii)
Na powyższym screenie widać, jak to znowu Angie zaczyna. Pisze, żeby zgłaszać Lidię i Nat. Śmieszne. Według mnie robi z igły widły, najprawdopodobniej nie ma życia, yoo. Angie, jeśli to czytasz, to wiedz, że nie jesteś fajna wypisując takie głupoty.
Pozdrawiam.

Jeszcze się nie żegnam, z Wami, jeszcze. XD
Poczekacie, chcę jeszcze kilka rzeczy dopisać. I poprosić. Kel. (Katheja wie o co chodzi xD)

A więc:
- Czy podoba Wam się taka seria? 
- Jeżeli widzicie jakieś tematy o forum podobne wyżej, WYŚLIJCIE mi na adres : malinasia25200@gmail.com - będę miała co opisywać. Tak w ogóle, to chyba będzie jedna plotka w jednym poście, a co.

JESZCZE JEDNO!!1
Chcecie, żebym wstawiła swoje zdjęcie na bloga? 8-)
Pamiętam, że ktoś tam chciał kiedyś (jak byłam tu na "próbnym, ale nieważne...) żebym wstawiła. Ale pytam się, no. Może teraz nie chcecie, albo nadal chcecie.

Łiii, koniec posta, kto się cieszy?
Łii.

Ich grüße                                         

Od Laniacza. Mówiłam, że te logo użyje, mówiłam mówiłam!111


PS.
Ta piosenka ciągle łazi mi po głowie...




Wena twórcza i brak czasu = Loga dla nikogo, ćsi.

Hejka!
Tak, to Laniacz.
Ale Was ostatnio nabrałam, hehehehhehehe
Przez to, że się źle czuję, to piszę o tej godzinie posta. Normalnie kończę o 14:35, a jest 14:25, em.
A jutro mam egzamin z fortepianu, kc moje ciało od środka, wie kiedy zachorować (ja prawie nigdy nie choruję ;_;).
Otóż nabrała mnie taka cudowna wena twórcza i robię loga 8-)
To co, chcecie zobaczyć?
Pokażę ich 5, albo 10, albo 9... nie wiem ile, na pewno zrobię Inde (miałam jej zrobić świąteczne, apff), Malinasi (kiedyś mnie prosiła, ale ćsi), i takiej Ali co prosiła któregokolwiek reda, a zgłosiły się 3 dziewczyny, więc kompetiszjon. (Pozdrawiam Zue, chyba wie dlaczego)

Najpierw dla naszej Inde, ktora chce odejsc (apff):
(w ogóle gram teraz w takie coś na gry.pl, boszee, nie pytajcie dlaczego, wciągnęłam się XDD)
Mi tam się podoba, heh, mroczne D: Męczyłam się z tym logiem, chyba tylko przez napisy. Oczywiście się spytałam Abi i reszty, a że tylko Abieska była, to mi poradziła taki napis, zamiast poprzedniego (hahahha, co to było). Żałuję? Nie wiem, efekty były bardziej czerwone, choć... to jest niezłe.

Następne dla Malinasi (zgodnie z prośbą 8)):
Aaa, to było trudne zadanie.
Nie wiedziałam jakie wybrać tło, nie pasowało, potem jak umieścić wszystko, następnie problem z efektami, a na koniec, na deser - z napisami. Yh. ;_; Ale Malinie, Malinasi, podoba się, więc jest git. 8)

***

Jest piątek, powyższe rzeczy robiłam w środę.
Ah, zawaliłam egzamin, przez to, że się źle czułam.
Ćsi.
Ale się dostałam do etapu wojewódzkiego z konkursu przedmiotowego z j.polskiego <3
A w środę tak mało napisałam, bo zbyt dużo grałam w RPG, choć miałam kilka godzin kompa.
Teraz nikogo nie ma i mogę się skupić, hehe.
Kończmy loga!

Następne logo dla Ali, chwila, za sekundę znajdę nick...
Ala3221! Proszę:
(Na wstępie dodam, że będzie to słabe logo z powodu zepsucia się MSP :) )
Pierwsza wersja. Mi się mniej podoba, to będzie Twoje zdanie, Alu.

Druga wersja:
Troszeczkę inne, obraz jest ciemniejszy i są inne napisy. Aww, z piosenek <3
Ogólnie efekty mi się bardzo podobają, napisy ujdą z życiem :D
Przepraszam, że robione w postaci looka, ale coś z moją sztuczką się stało :(

I ostatnie logo dla iue:

Mroczne, zbyt bardzo (dostała się do wojewódzkiego etapu a pisze jak analfabeta ;_;).
Przepraszam, słucham Within Temptation i tak jakoś... strasznie mrocznie mi w głowie, w ogóle wszędzie XDD
Samo logo mi się średnio podoba przez te napisy :/ Ale znaczenie jest super:
"Powiedz mi, że jestem oziębła, lecz cóż mogę zrobić?"
Takie życiowe.
Oczywiście z piosenki, hehe.
Within Temptation - Frozen, polecam bardzo bardzo bardzo. 8)

No cóż, to tyle, jeśli chodzi o loga.
Taa, jest ich mało, ale właśnie mi się skończyła wena do robienia efektów, no, jestem chora i głowa mi pęka.

Króciutki post, przepraszam, mam ograniczony czas na komputer & głowa mnie boli :C

Chandelier,
Aaa, nie wyszło mi :C
Ps. Ładny look? Trochę inne kolory są, ale chodzi mi o skład XD.

czwartek, 22 stycznia 2015

Coś o Moviestarplanet (czyż ta nazwa nie jest denna?) #2

Hej wszystkim!
Z tej strony Zue.
Przepraszam za brak postów, wiecie, ferie i te sprawy. Noo :/
W ogóle dzisiaj kolejna część Czegoś o Msp! Cieszcie się? Nołp.
Także ten tego, zaczynamy.

1. Hackerzy. 

Zapewne wszyscy z tym terminem się spotkali i myślę, że każdy potrafi wymienić chociaż jednego hakera. 
Na starym MSP moderatorzy mieli spore problemy z atakami internetowych piratów, jak i z paniką użytkowników. Dlatego wzmocnili oni zabezpieczenia i teraz naprawdę niełatwo jest hackować. Oczywiście, są gracze, nawet całe organizacje hakujące. 
Ważne! Nie dajcie się nabrać na teksty typu "Daj mi hasło, a dostaniesz vipa" czy "Zmień emaila na tego i tego a dostaniesz starcoins i diamonds". Nie! To są zwykłe cwaniaki, które oszukują. (pozdrawiam moją przyjaciółkę, która robi coś takiego dla jaj - Olu, nieładnie!)
Wracając, wyczytałam kiedyś, że aby być hakerem, trzeba używać własnego systemu, to znaczy, że musisz sam/-a stworzyć program do hakowania, a nie używać cudzego. W pełni się z tym nie zgadzam, no ale cóż, Zuziu, musisz zostawić swoje poglądy dla siebie. 

Anonymous : 


Organizacja, która hakuje nie tylko na MSP. Tzw. Anonki charakteryzują się brakiem góry, czarnymi, luźnymi spodniami, fioletowymi włosami upiętymi w kok, kapeluszem oraz skarpetkami w tym samym kolorze. Tutaj na ekranie głównym gry.

Jak najczęściej hakują?

Tworzą na forum tematy pt. Little Test, w których polega m.in. na znalezieniu jakiejś litery w ciągu innych. Np. :

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnmmmmmmmmmmmmmm

Osoby, które napiszą komentarz w takim poście, mają "szansę" na zostanie shackowanym. Anonymous'i (nie wiem jak to się odmienia, huh.) zdobywają w jakiś sposób IP twojego komputera, blokują je, Bluescreen, papat. Jeżeli podczas takiego ataku uda Ci się jakoś odblokować komputer (powtórzenie, o nieeee) MovieStarPlanet zablokuje go i nie będziesz mógł nigdy wejść na ową stronkę z tego komputera (...), na konto prawdopodobnie też. Przykreee soł macz.


Rozmowa z być może prawdziwym hakerem :

zdjęcie nie jest moje!

The Dolly, kolejny/a hacker/-ka. Tłumaczenie rozmowy :

Hej.
Jestem The Dolly!
I shackowałam twoich przyjaciół. 
Teraz chcę SHACKOWAĆ CIEBIE!
Jak mnie znalazłaś?
Shackowałam twoich innych przyjaciół...

Także tak się sprawa prezentuje. Co jeżeli spotkamy się z taką sytuacją?
Natychmiast blokujemy tą osobę, zgłaszamy w kategorii Inne, najlepiej wpisać Podawanie się za hakera, groźby. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No to tak.. mam nadzieję, że post wam się spodobał. Jeszcze raz przepraszam za nie-pisanie. I za to, że notka taka krótka, spieszę się, a chciałam napisać cokolwiek.
Mam nadzieję, że dowiedzieliście się co nieco o "mrocznych graczach" naszej gry.
Pozdrawiam :)

~Zuzanna, bez loga, coś szwankuje. Papat!

Ja: w realu i kilku innych grach. Rozpoznalibyście?

Hejq!
Boże, śpiewam, co ja. Przed sekundą na cały dom "You Can Be The Boss". Ale, nie, nie, nie o tym. Najpierw jakieś tam galaxy nudy (od dziś tak nazywam krótkie informacje ode mnie). Otóż na ferie nigdzie nie wyjeżdżam, posty będą, jakby ktoś nie wiedział. Można kontaktować się ze mną na FB, MSP, Stardoll, gmail'u, chat'cie na tym blogu i na wszystkich stronach na których mam konto. Piszę to dla osób, które czasami mają jakieś pytania, a nie wiedzą, jak się ze mną skontaktować, albo czy wchodzę na strony, na których do mnie piszą. Dodatkowo, czy w ogóle jestem w domu. Znam już kilka takich, i wolę nie trzymać Was w niepewności, lol. A, jeszcze jedno - najczęściej odpisuję na fejsie. Pytajcie śmiało, zawsze odpowiem. 
Ok, ale koniec tych informacji, bo zacznę dobijać, i pisać o sprawach, które w ogóle nie dotyczą tego posta. Dzisiaj przedstawię Wam siebie: w realu, i w dwóch grach. Jakich? Zgadujcie...
UWAGA, WERBLE...
MSP I STARDOLL!

Ostatnio siedzę dużo na SD, kocham tą grę dosłownie. Bardzo mi się podoba, tak samo jak MSP. A, tak, fajno, przejdźmy do rzeczy. 8) Może najpierw... hmm... ja w realu.
Zanim zobaczysz to zdjęcie skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każde takie może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu.
Wiem, ohyda, fuj. Nie mam takiego wielkiego brzucha. ;__; Jakoś tak dziwnie zapozowałam, eh. Jeszcze ten komplet, Jezus. Mi się podoba, ale chyba nikomu poza tym. Nieważne. Jak widać, brązowe oczy, malinowo-czerwone usta, brązowe włosy i pasemka. Duży nos, wiem. Nienawidzę tego głupiego nosa, y. Wielki jak jakiś kartofel, dosłownie. Brzydota. Plus jeszcze te drzwi w tle, powiedzmy, że to inwencja twórcza, tak jak to mawiają artyści. Ta mina, jeny. XDD Pośmiać się można. Oczywiście moim wyglądem inspiruję się w większości gier. Dziwię się, że w ogóle komuś podobają się te awatary, haha.

Twarz (z bliska):
Wyglądam jakbym miała zeza, to nie fair. I te brwi, jedna większa, druga mniejsza. O, no, włosy jeszcze ujdą, usta, mru, podobają mi się. (chyba jako jedyne z tej całości) A widzicie - wielki nos, wielki, ogromny, kartofel! I jeszcze blada karnacja, ot co. Jestem zbyt mało opalona, znów żalówka. I co tu ładnego? Nic. (no, oprócz ust, które są niezłe) Przejdźmy do następnego punktu.

Ja na MSP:
Trochę nie dobrałam odcieniu włosów, haha. I nie mam piegów, ale co tam, co? No, czyli jak ja. Kocham ten top i kocham lato, więc jak dla mnie nieźle. Czemu? Nie umiałam dobrać koloru okularów. Eh. Ogólnie to kocham kreację, chyba jako jedyna na świecie. Jakby tak wymienić okulary, to o ja, love 4ever. ♥ I to był tani, nawet nie dwa tysiące. Ale nie, nie piszę look'u, tylko o moim stroju i mojej MS. Szału nie ma, ale Hanka1409 mi się podoba, może z sentymentu? Nie wiem. Może tak, może nie.

Twarz:
Można powiedzieć, że w miarę ogarnięta. Usta i oczy. <3 Kolor oczu i ust bardzo mi się podoba, aww. Podsumowując, no, no, mi się podoba, fajno. Boże, co ja mam z tym fajno, Jezu. x D Ale cóż, cóż, cóż, nie przesadzajmy, jak mówią ogrodnicy.

Ja na Stardoll:
Kocham stylizację. ♥♥♥♥♥ Jak dla mnie piękna, chociaż pewnie nikt nie podziela mojego zdania, nieważne. Połączenie - ja + Lana Del Rey. ♥ Dla mnie bosko. Przepraszam, że tak ją zachwalam, ale, no OMG, kocham. Robiłam chyba z 5 dni. Lovki foreverki, jaa. *U* Ej, na serio, zakochałam się w tym stroju, Bosz.

Moja twarz na Stardoll:
Też za nią szaleję. ♥ Ale ja skromna. Najlepszy make up, chyba. A tak szczerze, to powiem znowu słowo stulecia - fajno. Fajno. Boże, (powtarzam to, znów) zawsze, jak robiłam go w sklepie, to mi nie wychodził. A po kupieniu - wow, jest OK!

A podsumowując po raz setny...
Rozpoznalibyście mnie? Możecie napisać w komentarzach.
Pozdrawiam,

Zgadnijcie kto. 8)