poniedziałek, 15 września 2014

Kolejny "Tydzień unikatów" - Prawda czy fałsz?

Heii!
Pamiętacie Tydzień Unikatów? Był on pod koniec 2013 roku.
Pamiętam jak wszystkie MovieStars na każdym serwerze były strasznie, że się tak wyrażę, podjarane.
Wtedy dopiero co rozkręcałam się na Kathey, więc nie nakupiłam ich zbyt dużo.
Ale nie o tym!
Skąd w ogóle temat o Tygodniu Unikatów?
Mianowicie pod postem Marty (KisieleeeQ), niejaka Cherry (Dawna alablaszczak6) napisała dosyć intrygujący komentarz, a mianowicie taki:



Na początku pomyślałam "Kolejny tydzień unikatów? Nie wiem, czy to możliwe... W każdym razie, sprawdzę to.". Po chwili weszłam na Facebooka, na oficjalną stronę Msp, bo ponoć tam miała znajdować się informacja na ten temat. Znalazłam coś takiego:



Nie będę tłumaczyła tego dokładnie; nie mam po co. Podejrzewam że połowa z Was zrozumiała, o co chodzi.
Ogólnie tekst oznacza, że Tydzień unikatów odbędzie się zamiast konkursu, zacznie się w czwartek.
Z tego, co widać na załączonym screenie, napewno przywrócą (!!!) serca na nogę, tą jakby sukienkę baletnicy, naszyjnik z serduszkami i balerinki z kokardkami. Z tego co tu widać to tyle. Jednak pomimo to jestem na 100% pewna, że przywrócą gwiazdki na rękę, buty "Princess toes", kilka bluzek i spódniczkę. Być może dodadzą też czapki.
Szczególnie cieszę się z powodu tej spódniczki, jest ona dla VIP a ja akurat będę go jeszcze miała.
Yh, gadam o niczym.
Zastanawiam się, czy nie będą robić "Tygodni unikatów" co roku; jak narazie będzie to drugi z rzędu okres czasu.
Ja mam w planach kupić sporo spódniczek, biały komplet gwiazdek i serc (Może kupię też kilka innych zestawów serca + gwiazdki). Napewno skuszę się na unikatowy komplet, który być może zaprezentuję na blogu.
Z całości wynika, że w ten czwartek (18.09.2014) tydzień unikatów odbędzie się w 100%. Skoro moderatorzy napisali o tym na FB (Z wiadomości Cherry wynika, że nawet potwierdzili to w mailu), znaczy że to nie może być kolejny żart wymyślony przez użytkowników.
No chyba, że moderatorzy sobie z nas żartują.
Facepalm. Co ja piszę. Moderatorzy to poważni, dorośli ludzie więc nie mają powodów aby nas okłamywać.
A wy, co sądzicie na temat Tygodnia Unikatów?
Ja osobiście bardzo się cieszę, bo naprawdę podobają mi się unikaty, nawet nie ze względu na małą dostępność, ale raczej z tego że mi się PODOBAJĄ. Mrr, lubię starą grafikę. ^-^
Dobra, ok, znowu gadam bez sensu.
Przepraszam za taki krótki i mało zwięzny post, ale znowu piszę z telefonu, a po drugie Unikaty to nie jest stabilny temat, raz są a raz nie ma. XD

Do następnego posta! ♥



Ps. Ludzie, błagam, podajcie mi maila modów... Omg, ja jedyna go nie znam. XDD

MSP według Duśki xd + Mam motto życiowe. + Mój pokój.. Za długi tytuł ;33

Hej!
Jej, po 4 dniach napisałam posta, sorki :C. Ustaliłam sobie, że w weekendy nie będę pisać postów, ponieważ robią to inni redaktorzy, a nie chcę aby było tak, że w tygodniu będą 2 posty a w weekend 7! lub 8! Lub więcej xD. No nieważne, może to dla niektórych lepiej, może nie. Przejdźmy do mojego motta. Miałam je od dawna i szczerze - sporo dzięki niemu zyskałam. Skoro Kathey napisała swój, też napiszę swój.

"Nieważne jak daleko, ważne, że idziesz" Takie banalne, ale jednak ma w sobie coś. Czasami dzięki mojego motta piszę notki, wtedy, kiedy po prostu jestem zła na was. Naprawdę, pod moim postem są 4 komentarze.. 4.. W tym 1 mój. A pod postami Kathey, Lanaq z 20-30 lub więcej. Smutne, xD.

Dobra, teraz post (Tak, bo Diana nie pisze teraz posta, nie?) xd

Nie, to nie seria. Niee. Nie wiem, czy się cieszycie - czy nie, ale nie. To nie seria. Aha, muszę trochę was zachęcić do BRANIA UDZIAŁU W KONKURSIE!! Tak, musiałam napisać z dużych liter i z pogrubieniem. Zgłosiły się narazie 4 osóbki.. Mało!! Dajemy czadu!! XD.

Ehh. Pokazuję wam mój pokój. Tak zrobiłam mini ptasznik, który nie wygląda jak ptasznik :3.


Musiałam coś po chińsku napisać xdd

Ptasznik xd

Pokój imprez. Nie mogę kuchni znaleźć hahaha xd

 A teraz was zaślepię xD

LEL, Blogger nie protestuje. Babyy.

Matko jaki beznadziejny post ;-; . Hał .











Doooobra, teraz MSP według Diany, Duśki, Dullaq i wgl.


Chwila, idę zrobić porządek w plikach. Za dużo ich mam.  Już.Okazało się, że miałam 4 takie screeny strony głównej, ale okej.

No, fajnie. Tak, wiem. Podoba mi się to. W sumie. Przebieranki to niezbyt gra dla chłopaków, bardziej dziewczyn, chyba, że chodzi o filmy :3. Niebieski fajnie pasuje do fioletu i różu. Łasny niebieski. Ogólnie nie jest źle. 6/10.



Duśka oczywiście musiała tak zaznaczyć, że każdy zobaczy nawet ślepyyyy XD.


Hmm.. co o tym sądzę? Świetna opcja dla sławnych osób.! Muli ci komp ? Wciśnij!! Szkoda, że trzeba wylogować się i zalogować, aby znowu było normalnie. ;/. I tak daję 10/10.!












Zamianyy. No, w sumie przemyślana opcja. Nie da się oszukać w tej zakładce, fajnie. Podoba mi się! 10/10







Dzisiaj krótki post, jednak zrobię z tego serię, O ILE BĘDZIECIE CHCIELI.



ZGŁASZAĆ SIĘ DO KONKURSU MILORDY :33





Wyjaśnienia + Nowa seria.

Hej.
Woow, co to się stało, Marta nie wstawiła żadnej emotikony, ani głupiego wyrazu na wstępie. ;-; O co mi chodzi? O Lanaq. Pod moim ostatnim postem pojawiło się kilka komentarzy, że ściągnęłam od niej, i że ona powinna pisać aktualności. Oczywiście znalazły się także osoby broniące MNie. Aż wkońcu Lanaq napisała coś, o tym że czuje się tak, jakby ktoś zabierał jej pracę. Oświadczyła również, że odejdzie. Zaczęłam pisać posta w piątek, po godzinie 19. Do tej pory Lanaq nie napisała aktualności, a ponieważ nie miałam dostępu do komputera, więc trudno mi bylo napisaçlć cokolwiek innego, postanowiłam, że ja to zrobię. Na to Lanaq odparła, iż chciała być uprzejma, dlatego nie napisała ich, w czasie, kiedy ja to robiłam. Dzięki. Jednak dodała wszem i wobec, że to jej seria, i ona jest od nowości. Seria? Nowości? Nie przypuszczałam, iż opis aktualności na MSP to SERIA, ani że trzeba być przypisanym do odpowiedniej grupy, aby pisać to i owo. I o ile się nie mylę, ostatnio Lanaq pisała posta, w którym pokazywała nowy look. To też są nowości? Nie sądzę. Dobra, wiem. Jestem wredna. Nie chcę robić z tego awantury na całego bloga.

WIKTORIA, PRZEPRASZAM ŻE NAPISAŁAM POSTA ZA CIEBIE. TO SIĘ WIĘCEJ NIE POWTÓRZY. NIE KŁÓĆMY SIĘ. PROSZĘ.


Dobra, nie wiem po co o tym pisałam. :d
Dzisiaj mam dla Was nową serię. Łołoło. Pomysł zaczerpnęłam od pewnej vlogerki, mianowicie Banshee (stara Szalona Zuzia). Chodzi tu o jej serie Truskawka, Panierka, i
Krówka. Postanowiłam że zrobię coś podobnego. Będzie to seria, którą będę realizować raz w tygodniu, w poniedziałek. W każdym tygodniu będę przedstawiała Wam ulubieńców tygodnia (masło maślane, lolzz B)). Ulubieńcami będą:
- Filmy (na msp)
- Artbooki
- Looki
- Teledyski
- MovieStars

Będą także inne "rzeczy" (tagggg, rzeczy mhmm ;-;), czyli:
- Czytelnik tygodnia
- Suchary tygodnia

Co zrobić, aby zostać czytelnikiem tygodnia? Trzeba komentować moje posty oraz podesłać na moją skrzynkę mailową (kisieleeeq@gmail.com) zdjęcie. To nie MUSI (ale może xD) być zdjęcie Was. Może ono przedstawiać cokolwiek, Wasz rysunek, widok z okna,  
tylko żeby było kreatywne. Zdjęcie musi być zrobione przez WAS. Zdjęć wziętych z internetu, nie biorę pod uwagę. Z przesłanym plikiem proszę także o wysłanie mi swojego nicku na msp. Jeśli nie chcecie, bądź nie macie możliwości wysłania mi zdjęcia, możecie zostać autorem Suchara (suchara czy sucharu? :d) Tygodnia. Wystarczy wysłać mi na moją (wspomnianą wyżej) skrzynkę mailową, bądź w komentarzu (proszę nie na msp, mam zawaloną skrzynkę) jakiś fajny żart, wraz ze swoim nickiem msp. Czy za bycie Czytelnikiem Tygodnia, lub za bycie autorem Suchara Tygodnia jest jakaś nagroda? Owszem, jest. Autograf. Niby nic, ale jednak coś.
Nie wspomniałam jak nazywa się ów seria. Jest to... Ma ktoś jakiś pomysł? Bo ja nie. W komentarzach piszcie propozycje. Będę Wam wdzięcna. Na Dziś (niestety) to już koniec. Przepraszam, za to że moje posty są takie krótkie, aczkolwiek telefon nie daje mi pola do popisu. Ciągle się tnie, co wielce utrudnia mi pisanie. W środę post będzie już z komputera. Tak więc; wyczekujcie.
Papatki Herbaciatki (brawo, zrymowałam).
Marta (KisieleeeQ)

Ps. Chcę poznać Waszą opinię na mój temat. Czy chcecie, abym odeszła?

niedziela, 14 września 2014

Mój grafik + konkurs "Sweet 16"

Hejka, Placuszki (dobra... xD)!
Tutaj KisieleeeQ, łooo! Zacznijmy od tłumaczeń. :3 Dlaczego nie pisałam prawie dwa tygodnie?! To nie tylko wina szkoły. Pisanie postów uniemożliwiają mi także: brak komputera, prace domowe, i zajęcia dodatkowe (dod. angielski x2 w tyg., basen x2 w tyg., plastyka x1 w tyg., zbiórki harcerskie x1 w tyg., koło polonistyczne x1 w tyg. W sumie 7 zajęć tygodniowo. .-.). Nie chcę się jednak tłumaczyć, bo zmarnowałabym w ten sposób Wasz, jak zarówno mój czas. Przejdźmy do mojego grafiku. Co prawda - nie jest on zachwycający, ale innych możliwości nie mam. Pamiętajcie, że jeśli coś ulegnie zmianie, powiadomię Was o tym.

Poniedziałek - post
Wtorek - brak posta
Środa - (może) post
Czwartek - brak posta
Piątek - post
Sobota - post
Niedziela (może) post

Teraz, bez zbędnego gadania, opiszę konkurs "Sweet 16". Od razu mówię, iż screeny "pożyczyłam od Milki (Kasia3348), ponieważ nie mam dostępu do kompa. B)

Tło

Łooo, moja wymarzona szesnastka; wszystko różowe, sztuczne, a te suknie... Ach! ;-; Bardziej pasuje mi to na urodziny dziesięciolatki, ale nie mogę zaprzeczyć, że do tytułu pasuje. Tylko wszystko tam jest takie w nieładzie, naćkali tam niewiadomo czego, a od czcionki robi mi się niedobrze.
Ocena - 6/10.

Ubrania



Tylko 3 strony, ale... Dwie pierwsze zawierają nowe ciuchy. *.* Do tematu pasują, i są takie słodziaśne. ♥
 Ocena - 8/10

Animacje


Nazwa: Glitter and Glam (aha, okej xD)
Kategoria: Pozy 
Cena: 800 sc (co? 800 sc za stanie na jakiejś scenie? -.-)
Co robi: MS stoi na scenie przed kurtyną, i oślepiają ją reflektory


Nazwa: Memories for later (co ona robi? O.o)
Kategoria: Pozy
Cena: 500 sc
Co robi: MS pokazuje (ekhem, ekhem) kciuka w górę. 




 Nazwa: Pressies for me?
Kategoria: Impreza & Moda (Rozpakowywanie prezentów jest modne, wiecie?)
Cena: 625 sc + VIP
Co robi: MS rozpakowywuje prezenty.


Nazwa: Here I come!
Kategoria: Impreza & Moda
Cena: 550 sc
Co robi: MS wyłania się spod ziemi.

Nazwa: Sweet 16 Entrance
Kategoria: Aktorstwo & Taniec (ona ani nie gra, ani nie tańczy, przydzieliłabym to do Pozy)
Cena: 5 Diamonds
Co robi: MS pojawia sę w dymie, a potem robi różne dziwne rzeczy.

Tylko 5 animek? ;-; Nie są powalające.
Ocena - 5/10

Rzeczy



Łoo, aż 2 strony... Rzeczy są fajne, przydadzą się do filmów, nie są też drogie. Ocena: 10/10

Tło


Kupuję... *.* Śliczne, nawiązuje do tematu, jest dość skromne. Cztery kanapy i 2 stoliczki i ten różowy dywanik. Dla efektu reflektory, a w tle księżyc i fioletowe niebo. Cudo. *.* Nie mam zastrzeżeń. Ocena: 10/10

Razem wychodzi... 39/50, czyli czwórka! Konkurs dość udany. Tło mnie rozwala.

Dzięki za przeczytanie. Chciałam Was jeszcze poinformować, iż od najbliższej środy, przez tydzień - moi rodzice wyjeżdżają na rocznicę ślubu, a ja z siostrą zostajemy z Babcią, więc myślę, że posty będą pojawiały się częściej. XD

Do następnego posta,
KisieleeeQ. ♥

sobota, 13 września 2014

Not Important Thing - #Look + Nareszcie mam motto życiowe! ♥

Heii!
Dzisiaj znowu zyskałam dostęp do komputera.
Ostatnio częściej mam do niego dostęp. B)
W każdym bądź razie, jestem obecnie u wujka, żebyście sobie nie myśleli że mam już komputer na stałe :/
Z tego powodu przygotowałam dla Was looka.
Nosi on nazwę Not Important Thing, czyli Nieważna rzecz.
Oto, jak się prezentuje:

 
 
Ogólnie komplet utrzymany jest w letnim klimacie.
Kolor śliwkowy świetnie współgra z bielą.
Naszyjnik dobrze wygląda na tej bluzce, spodenki z motywem amerykańskiej flagi i sandały świetnie pasują do całości.
Dobra, a teraz nieoficjalny opis outfit'u (Wow, Kathejo, wykazałaś się angielszczyzną. Wow):
Strój bardzo mi się podoba, wszystko dobrze do siebie pasuje. W realu ubrałabym takie coś, bo całość nie jest pstrokata czy coś w tym stylu.
Zakochałam się w tym śliwkowym ♥
Po prostu jak go zobaczyłam, wiedziałam że muszę go użyć.
Spodenki bardzo mi się podobają, bardzo dobrze współgrają z bluzką. Ogólnie nie wykluczają siebie nawzajem.
Szczerze powiedziawszy, ten look nie jest kontrowersyjny (Kontrowersja doprowadziła do kłótni czytelników. XD), właśnie takie lubię.
Komplet trafia w mój gust, powiedziałabym że jest to jedna z moich ulubionych stylizacji, jakie dotąd wyszły spod mojej myszki (XDD).
Jezu, ale się rozpisałam.
Tak prezentuje się skład:
 


Dżizus. Nowoczesny paint. Jak ja się w tym połapię, co?! Ja zawsze na tym starym. XD
Dobra, jakoś wyszło.
Szczerze, cena za taki komplet nie jest zła.
Jeszcze tylko powiem, że outfit nie wymaga statusu Vip, to czemu włosy są dla Vip? - Zapytacie.
Otóż już tłumaczę.
Identyczne włosy jak te nie wymagają Vipa, jednak są o 100 sc tańsze. Te dla tych "Bardzo ważnych osób" mają dwa kolory, a te dla (Tak się wyrażę) "normalnych" użytkowników dostępny jest tylko jeden kolor.
To czemu kupiłam te pierwsze, skoro i tak mają jeden kolor?
Zaoszczędziłam. XD
Te dla Vip kosztują 500 sc, a te dla Nie Vip - 600.
Dowód?


Nom, to teraz wszyscy mi wierzą. B)
Dobra, ale o składzie look'u.
Cena nie jest aż taka zła, jeśli "zaoszczędzimy" jak ja, będzie wynosiła 2075 sc, a jeśli nie - 2175 sc. Niewielka różnica.
Bluzka bardzo przydaje się do kolejnych kompletów, i podejrzewam że dużo osób ją ma.
To skoro skład (I moje wytłumaczenia co do włosów XD) zaliczyliśmy, przejdźmy może do innych koloryzacji stroju.

I Wersja Kolorystyczna

 
 
Po co Blogger ma ze mną współpracować, skoro może walczyć? ;-;
Dzisiaj koloryzacje look'u będą w takim... Normalnym układzie, bo nie mogę pisać obok screenów.
Dzięki.
Ale o naszej wersji kolorystycznej.
Bardzo podoba mi się to wydanie, ciemny szary naprawdę ładnie wygląda z tą zgniłą (XD) miętą. Nie jest to mięta, bo mięta jest mniej zgniła. LEL.
Do tego te kasztanowe włosy, aww. <3
Cudo :3
Ale i tak oryginał prowadzi. XD
 
II Wersja Kolorystyczna
 

 
Czy tylko mi przypomina to żeglarza?
Ok. Nope.
Ładna, ale brakuje mi w niej "Tego czegoś". Lel. Nie wiem skąd u mnie takie cuś.
Ten granatowy często wita w moich kompletach, jednak tutaj nie do końca pasuje.
Może to przez ten biały?
Po prostu lubię, kiedy coś jest bardziej oryginalne. Tu ten niebieski wygląda... Zwyczajnie.
 
III Wersja Kolorystyczna
 
 
O to mi chodziło!
Oryginalne połączenie kolorów... Ah, cudo.
Świetnie zgrane z całym kompletem, mogłaby walczyć z oryginałem.
Ma "To coś", jest w nim ten pazur, którego poprzedniej wersji brakowało.
 
Ogz. Może... Sesja?
No bo co to za prezentacja kompletu bez prezentacji błędów.
Oto, co wyszło kiedy Katheja przyszła na sesję zdjęciową:
 


 
Mrawr, czy tylko mi się wydaje, czy faktycznie ten komplet NIE MA błędów?\
Jeśli tak, to LEL.
Dobra, co do kompletu to tyle.
Możecie go nabyć u mnie pod nazwą jak na blogu.
Pozwalam na to. B)
Tylko JEDEN warunek, mówicie że jak coś ja stworzyłam ten komplet. XD
 
No to skoro outfit jest zaliczony, przejdę do drugiej części posta, czyli...
 
Nareszcie mam motto życiowe!
 
Lel, wszyscy mieli motta, a ja go nie miałam.
Jakie jest? Spytacie pewnie.
 
"Nie jest najważniejsze, byś był
lepszy od innych.
Najważniejsze jest,
byś był lepszy
od siebie samego
z dnia wczorajszego."
 
Boże, ono jest takie mądre.
Ale tak na serio, to przez nie rozumiem, że nie jest ważne, byś był najlepszy, ale ważne jest żebyś z dnia na dzień uczył się na błędach.
Jest takie adekwatne do mnie XD
Zrobiłam nawet logo z tym mottem:
 

 
Wiem, ono jest taaakie mraśne. B)
Mam na nim mojego najnowszego kompletu, ale jest dla Vip i za dajmondsy. Szkoda. :c
Ale i tak jest ładny. XD
Dobra, nareszcie osiągnęłam jeden z moich życiowych celów, tzn znalezienie motta. XD
Nie mam pojęcia, co jeszcze napisać, więc:
Wyrażajcie swoje szczere opinie na temat posta, jak i look'u.
 
Do następnego posta!
 
 
Ps. Jezu, to logo jest takie śliczne. 8)) Przynajmniej mi się podoba. XD


Post informacyjny, a co.

Nom. Nikt inny nie mógł wymyślić głupszego tytułu. Nom.
Witam.
Nie zrobię Aktualności na ten konkurs, ponieważ widzę, że Kisiel stara się go zrobić, a ja już nie będę w tej chwili psuła jej starań.
Kuva.
Hiszpański mam od 22 września :( ;-;
Cry, cry, cry.
Chyba.
Ale gówno z tym.
Zostaję.
Lel.
Tak, będę pisać, będę grać, po prostu... 
BADUMSS...
Nie mam nic innego do roboty niż nołlajfienie w to gówno razem z Wami! :D
Nom.
Nie idę do sportowej w gimbie.
To nie ma sensu.
Yeah.
Lel.
Nom.
Dobra, ogarnę trochę ten post.

Będę robić Nagłówki na zamówienie.

Chyba nie muszę wymyślać, o co w tym chodzi. :/.
Będą one przezroczyste, spokojnie!
Przykłady PRZEZROCZYSTYCH:
Robię je w sumopaint.com, jkbc.
Boże, jaki on jest zajebisty <33333333333333

Następny:
Też taki zajebisty, takie oczojebne kolory trochę.

I ostatni (miał być na początku, najgorszy ;_;):
Hihi.
Oczywiście mogę zrobić tak, żeby Movie było "widać", a nie byłaby pokryta kolorem, lecz sama uważam, że pokryta kolorem wygląda 100% razy lepiej.
Będzie to serią, ale niestety nie jest to takie proste jak logo.
Żeby otrzymać nagłówek, musisz:
Napisać tutaj w komie/na MSP swój nick i to, że się zgłaszasz.
Ocenę zrobionych przeze mnie w poście, który komentujesz, nagłówków (Może być krytyka!)
Dać mi grafa bądź obejrzeć 1 film.

I tyle.
Będę wybierać tylko i wyłącznie osoby, które wypełnią wymienione powyżej warunki.
Mam nadzieję, że seria się spodoba i będziecie zadowoleni z nagłówków.
Nie patrzeć na te napisy z blogiem, to był taki próbny. XDD

Chandelier,
Przepraszam, że bez napisu, ale coś się zepsuło i spieszy mi się.

piątek, 12 września 2014

Sprzedam konto!

   Cześć! Z tej strony Kuba. Ostatnio straciłem ochotę na grę w MSP. Wchodziłem tylko po to, aby zrobić posta. To konto jest mi szczerze powiedziawszy zbędne dlatego je sprzedaje.
   Zanim przejdę do umowy sprzedaży chciałbym Was poinformować, że nie mam internetu, a posta piszę z komputera babci.
    Konto prezentuje się tak:


   Jak widać na powyższym screenie posiadam VIP'a oraz całkiem sporą ilość SC oraz diamonds.
Konto sprzedam za doładowanie na telefon w cenie 50-30 zł do  PLUSA.
   Cena taka dlatego, że kupiłem dwa razy pakiet VIP na miesiąc, cena mi się tak na dobrą sprawę zwraca.
Taniej nie wezmę.
   Jeżeli chcesz zakupić konto to  napisz do mnie na gmail- slender15979@gmail.com.
Sprzedaż jest ważna do 20 września.
   Jeśli już napiszesz, że chce kupić konto, to napisz tylko, że kupujesz a szczegóły zostaną ustalone drogą e-mailową, czyli najpierw napisz, że kupujesz, jeżeli odpiszę to podaj mi kod doładowania, a ja podam hasło.
   Pamiętajcie najpierw kod potem hasło, żeby nikt mnie przypadkiem nie oszukał. Ja naprawdę chcę to konto sprzedać, bo nie chcę już w tą grę grać.
   Jeżeli nie masz możliwości kontaktu drogą e-mailową napisz do mnie na MSP lub na czacie blogowym.
   Nie oszukuję w tym co piszę, możecie się zapytać osób na chacie, jeżeli macie jakiekolwiek niepewności.
   Jeżeli sprzedaję konto to nie znaczy, że odchodzę z bloga. Ja zostaję już do końca. Post będą tylko bardziej wymieszane, czyli nie tylko o MSP, ale także o nigtcore (już niedługo nowa piosenka), rozdziałach, gifach (będą oddzielnie).
   Zachęcam do kupna!
   Nie mam dostępu do mojego loga, więc do zobaczenia niebawem!