sobota, 28 marca 2015

#GetReady4Easter! + Ważna ankieta.

Heii!
Nareszcie po długim czasie mam chwilę na napisanie posta. Jutro mam zawody siatkarskie (Jak ktoś będzie na turnieju Kinder'a z siatkówki w Magdalence chyba, to może mnie zobaczyć XD Jestem z MOS'u Woli Warszawa, wow), dzisiaj jestem po trzygodzinnym treningu (Również siatka), a do tego dochodzi nauka, apff.
Myślę że mnie zrozumiecie.

Jako że zawsze robię look'i na specjalne okazje / święta, tak jest i teraz.
Jeden look będzie prezentowany normalnie, trzy tylko opisane - czyli klasyka.
Jedziemy, co? Nie gadam, bo i po co.

Look 1 - NOT-VIP - Wielkanoc w kropki

Ta nazwa, ow, aw.
Generalnie to ten look nawet jest całkiem spoko, ale według mnie ta spódnica powinna być trochę wyżej.
Może nie urywa tyłka, ale jest spoko. W sumie kupiłabym go.
Kolory są ładnie dopasowane, i co z tego że uszy królika nie są żółte, no ale nie muszą, chyba.
Te warkoczyki ♥
Generalnie ten strój ma tylko jedną rzecz z najnowszego konkursu - i jest to spódnica.
Według mnie nie wyszedł im ani konkurs, ani ubrania do niego. No, przynajmniej cokolwiek z tego da się zrobić.
Nie napiszę nic więcej, sami oceńcie looka, mi tam się nawet całkiem podoba.


 Look 2 - NOT-VIP - Why not?

Gdyby ta sukienka wyglądałaby mniej niż pidżama, kochałabym ten look na zawsze.
Kolory, aww.
Całość składa się naprawdę dobrze.
Znowu wykorzystałam tu te buty, bo według mnie są to jedne z najlepszych par niewymagających VIPa na MSP.
Cena jest dosyć wysoka, ale to przez te włosy (Które są najładniejszymi włosami na całym MSP), które kosztują 800 sc.
Znowu są tu te uszy, bo w końcu Wielkanoc idzie.
Pudrowy róż z brązem to dosyć odważne połączenie, aczkolwiek wyszło serio ślicznie.
Kupiłabym, albo nawet kupię.



Look 3 - VIP - Let's start again.

Omgomgomgomg
Kocham tego looka ♥
Nie wiem czemu uszka wyszły jaśniej niż wszystko inne, pewnie to wina screen'a.
Może ten komplet jest trochę przepchany wszystkim, z pewnością nie spodoba się każdemu, ale mi się meega podoba. <3
Aww, kucyczki, tak słooodko.
I są nasze uszka! Dzisiaj będą nieodłączną częścią posta, cóż. Są śliczne, i tyle powiem.
Look'a kupuję! Na tysiąc procent. Zakochałam się w nim, na serio.
Jak ktoś będzie chciał kupić, niebawem pojawi się on u mnie :)
Ok, koniec o tym komplecie.








A teraz coś, na co wszyscy czekali! *werble*
Look, którego zaprezentuję w całości.
Robiłam to wieki temu, ah. Cóż, bywa.
Nosi nazwę Ludzie odchodzą nie zawsze po to, by wrócić. Od niedawna zaczęłam nazywać komplety polskimi cytatami, które sama wymyślam. Nie, nie są mądre. No, czasami.
Tak prezentuje się look:


Ten strój rządzi, na serio, rządzi, i to na zawsze.
Rzadko daję trzy kolory do look'ów, bo zwykle nie wychodzi ładnie, ale ten look? Matko, cudowny.
Jeden z najlepszych, jakie stworzyłam kiedykolwiek.
I w ogóle kotek ♥ Przeuroczy jest, aww *-*
No cóż, ten look to moja miłość, przede wszystkim właśnie dzięki temu kotkowi. Wiecie, kocham kotki. Na zawsze i wszędzie, mam dwa. KOTY RZĄDZĄ! I nie dyskryminuję ani psów, ani innych, no ale koty lubię najbardziej. KOT
Skład i cena stroju? No proszę, na dole.


Bez rzęs cena to właśnie 2000 sc. Tanio, co nie?
Niestety ten komplet wymaga VIPa i nie da się go przemienić na strój Nie-VIP, bo cała magia leży właśnie w tym kombinezonie. Aeeee, no i wiecie, KOT.
Kolory wyszły genialnie. Brązowy, czarny i biały to takie normalne, klasyczne połączenie, no ale prześliczne.
We włosach zakochałam się niedawno, ale zakochałam się porządnie. To upięcie rządzi. ♥
Uszka są dzisiaj nieodłączną częścią.
Buty, creepersy - MSP'owa klasyka. Cudowne i już. Jestem wdzięczna za nie moderatorom.
Kombinezon - KOT KOT KOT KOT KOT KOT KOT ♥ Em, to tak w dużym skrócie. Jest po prostu cudowny, nooo.
Cóż, lecimy dalej.
Innych wersji kolorystycznych nie będzie, niestety, bo żadna nie pasuje. No co, niebieski KOT? Nadal słodki, ale no niebieski?
Sesja:


Bezbłędny. ♥
KOT KOT KOT ♥
Zauważyliście napis KOT na screenie? 8)
Dobra, a teraz koniec żartów.

Więc o co chodzi z ankietą?
Otóż...

*Ankieta pojawi się wkrótce*

Proszę, zagłosujcie - to dla mnie ważne. *Na razie napiszcie w komach słowa: Zostań / Nie, nie ma sensu żebyś zostawała i pisała rzadko / Nie mam zdania na ten temat*
Do następnego posta!


Transformice czy MovieStarPlanet?

Heiiii!
Nie, to nie przywitanie. Ehh, ta głowa >.< 


Hejs!

Tutaj Tyna... Nadeszła ta pora, w której mogę spokojnie napisać posta. Nie muszę się uczyć, czy czegoś tam robić. Czemu? Gdyż jestem chora, dokładnie mówiąc to głowa (gorączka) oraz gardło. A w środę mam test szóstych klas, więc masakra. Życzcie zdrowia. Dzisiejszy post będzie (chyba) długi i w ogóle. Tylko od razu powiem - jeśli będzie jakiś błąd, proszę nie marudźcie. Źle się czuję i mogę się pomylić. No cóż... Pora zacząć ten post. Kiedyś, czyli jakiś rok temu (któryś lipca) znalazłam stronę z grą, społecznościową. Postanowiłam w nią zagrać. A było to... Transformice, zwykła gra, myszki oraz chat. Grałam również w MSP, ale przestałam dla tej gry. A Wy? Co byście wybrali? Pora zacząć temat dzisiejszego posta!

Transformice czy MovieStarPlanet?

Zacznijmy od przejrzenia stron głównych. Jak się prezentują?


Jak widzicie - strona główna Transformice nie posiada ogromnej ilości różu. Wygląda prosto, jednakże coś można znaleźć ładnego - myszki, które mają ciekawe (rozbudowane) pozy. Dodatkowo, można zakładać konta, nie podając e-maila (tak, na MSP też nie trzeba, ale tu nie jest to wymagane).


Natomiast strona naszej gry (MovieStarPlanet) jest strasznie rozbudowana. Mamy na niej dużą ilość różu, jednakże znajdziemy inne kolory. Możemy pooglądać (chyba nieodpowiednie słowo dałam) obrazki, które co jakiś czas się zmieniają. Ponadto, każdy widzi pakiet VIP, jaki obecnie jest.

                                   0:1
Dałam punkt dla MSP, ponieważ (omijając róż) strona główna jest ciekawa, można z niej wiele się dowiedzieć o danej grze.

Jak prezentują się sklepy?


Na grze w myszki walutą jest serek oraz truskawki. Serki zbieramy przechodząc jedną mapkę (1 serek). Truskawki natomiast można kupić. Ich ceny są mniej więcej tanie. Sklep podzielony jest na kilka części, czyli:
- nowe przedmioty;
- wszystkie akcesoria;
- zakładane akcesoria;
- kupione akcesoria;
- głowa;
- uszy;
- oczy;
- pyszczek;
- szyja;
- ogon;
- wydarzenia;
- fryzura;
- kolory;
- futerko;
- szaman;
- koloruj;
- stroje;
- wyprzedaż.
Jak widzicie - mamy mnóstwo działów. Jeśli chodzi o ubrania (rzeczy dla myszki) - jedne są ładne, drugie brzydkie. Ceny są od 20 do 5000 serków.


Na MSP również są dwie waluty - SC oraz diamenty (jak kupić, dostać nie muszę pisać, bo chyba wiecie). Mamy kilka kategorii, czyli:
- nowe;
- motywy;
- top;
- projekty;
- przyjaciele.
Po prawej stronie są kolejne działy, w których można wyszukać to co się chce.
Np. Akcesoria>okulary.

                                                                    1:1

Dałam punkt tym razem Transformice, iż mamy tam ciekawsze rzeczy (boże, nie bądźcie źli, mózg mi nie pracuje).

Menu:


Hmm... Menu jest strasznie proste. Mamy tu:
- menu (xdd);
- sklep;
- ekwipunek;
- edytor map;
- umiejętności;
- szkolenie;
- zmień hasło;
- więcej serów;
- inne gry.


Menu MovieStarPlanet jest rozbudowane. Mamy możliwość zobaczyć kto jest pierwszy w rankingu, jakie są aktualności w naszej grze.

1:2

Dałam pkt MSP, ponieważ menu jest bardziej rozwinięte oraz ciekawsze.

Plusy gier:

Transformice

  • Możemy mieć dowolną liczbę znajomych
  • Truskawki są tanie do kupienia
  • Łatwiej wbija się levele
  • Można pisać do wszystkich tą samą wiadomość
  • Po zakupieniu jakiejś rzeczy możemy zmieniać kolor
MSP
  • Mamy możliwość pisania na forum
  • Możemy zakładać kluby
  • Możemy kupować ciekawe animacje
  • Możemy tworzyć filmy i ArtBook'i
2:2

Dałam głos tfm, iż ma dużo plusów (mózg nie pracuje, sorry).

Waszym zadaniem jest napisanie w komentarzu jaką grę wolicie - msp czy tfm. Czekam na Wasze opinie! :)

Aaa, jeszcze jedna wiadomość - będę pisała i publikowała posty, kiedy posty będą miały ok. 15 komentarzy (masło maślane, Tyna). Cóż... Chyba rozumiecie ;).

Paa!

Życzcie zdroffia :c


Chyba zapomniałam jak się robi loga, haha. Muszę poćwiczyć, ale to później.


Gif mojego loga, takie #mraśne :'3

Cóż, idę spać (Tyna, 18:47 jest!!!), ponieważ może gorączka spadnie i nabiorę sił. I tak zasypiam na jakieś 30 min... Boże, co ja Wam gadam? Byeee c':

Oda do bloga...? + Ciekawostki z MSP #4 Wycofane animacje

Yo~ (ta, no, nareszcie mam powitanie, cieszmy się i radujmy)

Tu ta Zue, ta złaaa, która nie pisała, głupia. Nie będę przepraszać, apff (pozdrawiam Łaniacza, tego mangozjebusa maximusa), już nie.
Ostatnio pod moimi postami pojawia się coraz mniej komentarzy. Jak piszę o nowościach (tutaj chodzi mi o tych na tureckim serwerze) - źle. Look - źle. Więc... Czym mam was zadowolić?
Zauważyłam, że TYLKO pod postami, w których można się do czegoś zgłaszać, jest ciesząca mnie liczba komentarzy - 15-20.
Eh... Teraz nawet nie wiem, co wam się spodoba, a co nie. Mam pustkę w głowie. Przerwa wcale mi nie pomogła, jest jeszcze gorzej.
Naprawdę staram się pisać jak najlepiej, ale albo tego nie doceniacie, albo nie potrafię wam zaprezentować tego, czego oczekujecie.
Ymh, dobra, nie będę się żalić. Najważniejsza, jak dla mnie, kwestia.
Czy odchodzę?
Nie. Narazie nie. Widzę, że blog upada, redaktorzy mają urwanie głowy. Jakieś tam testy, nauka, problemy osobiste. Ja również zaliczam się do tych osób. Hah... Nie wiem czemu, ale nie czuję się jak redaktorka. Jestem w ogóle potrzebna? Tak świetnie sobie radzicie... Haha. Wiem, jestem wrednagłupia.
No, wracając.
Skoro strona upada, nie będę jej w tym dopomagać i jeszcze z wami zostanę. Jak Malina, którą serdecznie pozdrawiam. Mrał.
Zue, nie żal się [...]
Ta... To by było na tyle z tej ody do bloga.
Zacznijmy prawdziwego posta, pisanego - jak zawsze - z sercem, dla was... Proszęęę, doceńcie to (ahahaha, to brzmi jak "Docencie, zaparz mi herbatę" - #pozdro#dla#kumatych)!
~~~~~~

No dobra, przeniosłam się na komputra (taa, błont specjalny)(i znowu). Nieważne.

Nie mam pomysłów na posty o MSP, nudzi mnie ta gra, nie chcecie chyba, żebym jako tysięczna osoba pisała "Przegląd forum" czy "Hot or not" - żenada. Więc dzisiaj przygotowałam dla was kolejną część z serii "Ciekawostki z MSP". Myślę, że całkiem wam się spodobała.
Okej, to... zaczynamy?

"Porozmawiamy sobie" o starych animacjach.

Temat oklepany, ale jak dawno. Pewnie wszyscy o tym zapomnieli, dlatego też chciałabym poruszyć ową sprawę.

Najpierw zaprezentuję wam stare, wycofane już animacje. Ale przed tym...
Dlaczego usunęli niektóre animki? 

Są to powody błache, o które mieli żal starsi użytkownicy. Jakie powody? Już mówię.


  • wulgarność
  • przemoc
  • krew
Niby banalne, prawda...? Jak widać, moderatorzy mają się o co przyczepić. Uważam, że w sklepie powinna być specjalna zakładka - animacje wulgarne, straszne, krwiste, itp. Wtedy tylko osoby, które klikną w zakładkę, zobaczą, co się w niej kryje. 

Dobrze, skoro wiemy już, czemu moderatorzy posunęli się do takich radykalnych kroków, nastanie oczekiwana chwila : same animacje! 

Zdjęcia wzięte z Google Grafiki >KLIK<







Jak widzimy, animacje były dosyć... inne. Oryginalne? Nietuzinkowe? Tak, to chyba te słowa. 
Mnie osobiście się podobają, bo jestem lekko dziwna. "Lekko", ta. Mało powiedziane, ale ćsi. 
Kurde, odbiegam od tematu. 
Ta animka ze środkowym palcem najlepsza, haha.
Więc, no... Uważam, że moderatorzy niesłusznie usunęli animacje. Ta.
~~~~~~~~~
Przepraszam za taki post z dupy, tak wyszło. To by było na tyle, jak widać. Idę oglądać Inu x Boku SS. 
Post pojawi się prawdopodobnie w środę, nie wiem, jadę na koncert w niedzielę.
Dobra, to pa, do następnego posta i takie tam.

Kocham ten podpis. 

piątek, 27 marca 2015

Wielkanoc tuż, tuż... czyli szukanie kolorowych pisanek! :D

Zgadujcie, kto pisze. Nie zgadniecie, na stówę. Hłehłe.
Witojcie rodacy! ^^
Ta... Pewnie nikt się nie spodziewał. Tak, tutaj ta Milka, która nie pisała przez prawie dwa tygodnie. Na polu robi się coraz cieplej, więc kiedy tylko jest okazja, to wychodzę gdzieś z przyjaciółmi. Poza tym, w niedzielę zakupiłam sobie oryginalnego MineCrafta i grałam w niego trochę. Nie, nie jestem typowym "dzieckiem MineCrafta". Po prostu lubię w to czasami 'popykać'. Okej, to nie post o mnie...
Dzisiaj (bodajże) do gry weszły specjalne zadania, w których mamy znaleźć pisanki. Misje przypominają mi te na Halloween, a właśnie bardzo na drugie takie czekałam. Tak dosłownie, to nie mamy szukać we wszystkich zadaniach pisanek. Mamy zadania do zrobienia, a gdy je zaliczymy, zdobywamy jajko :) Piszę bez sensu, wiem. Nikt nie zrozumie :D W nowościach pojawia nam się nowina o wielkanocnych zadaniach:
Auć, aż mnie oczy rozbolały...
Nie sądzicie, iż za dużo tu kolorów? Jejku, jasne, zmieszane... Masakra!
Pomijając barwy, którymi został oszpecony ten o to obrazek, to prezentuje się on bardzo dobrze. Zachęca on do podjęcia się zadań. Ładnie graficznie zrobiony. No to co? Czas rozpocząć 'polowanie' na pisanki!
Gdy zalogujemy się na MSP, na ekranie głównym zobaczymy w lewym górnym rogu małą, jaskrawą ikonkę:
Po kliknięciu, ujrzymy to:
Widzę tu kilka niedociągnięć. Tam, gdzie jest napis "Dokończ wszystkie Wielkanocne zadania by odnaleźć Wielkanocnego" ... Wielkanocnego co? Wiem, że chodzi o Boonie, ale ktoś mógł nie wiedzieć. Omijając to, jest ładnie. Na chwilę obecną możemy wykonać jedynie cztery zadania. Później trzeba czekać do 30 marca, a jeszcze później, do 2 kwietnia. Taa, dokładnie tak samo, jak na Halloween. Hmmm, dla mnie jest to bezsensowne. Zadania możemy nawet zrobić w jeden dzień, a potem już musimy czekać kilka kolejnych, aby odblokowały nam się dalsze 'poziomy' na planszy. Przynajmniej jakieś prezenty dostaniemy.
Tak sobie teraz myślę... Jest wiosna, zaraz Wielkanoc, a ja nadal mam na sobie look w mrocznych kolorach. Muszę to zmienić. Z/w, idziemy robić looka ^^
18.48
19.02
Jej, 14 minut mi zleciało. Powiem (a raczej napiszę), że wolno to minęło. Myślałam, że robiłam go z godzinę xD Ach, cała ja. Chcecie zobaczyć look? A proszę bardzo:
Ja jestem zadowolona :) Piszcie, czy podoba się Wam on w komentarzach!
No to co? Pora kończyć :) Dziękuję serdecznie za przeczytanie tego posta. A ja, zabieram się za zadania :D

Pozdrawiam,




czwartek, 26 marca 2015

Wyniki konkursu na loga 2015

Hejs!

Zanim zacznę to wszystko i te inne duperele napiszę coś do Tenczy, która nie wierzy, że ja to ja (what?!):

To ja byłam na chacie i pisałam, że dawno mnie tu nie było. Ale Ty jesteś :c

Dobra, już, nie będę Was męczyła (ehhh...).

____________________________________________________________________________

Hejs!

Dziś wyniki konkursu na loga! TAK, KONKURSU NA LOGA. Miały być wcześniej, no ale ćśśś. Wiecie, ja to ja, mnie raz nie ma, a raz jestem (całkiem logiczne zdanie, Tyna). Zacznę od tego, że żadna osóbka nie wygrała wszystkich trzech kategorii (hasztag: smutas). Powinnam dać wiadomość do konku, co dała mi Zue (do wszystkich). Proszę, o to ona:


Dobrze, dodałam wiadomość. Możecie powiększyć, jeśli nie widzicie. Nie będę Was stresowała, pora na WYNIKI!

Pierwsze miejsce, w kategorii logo dla Zue otrzymuje:























#chwila
#napięcia








































Pierwsze miejsce w kategorii logo dla Zue (tak wiem, powtarzam się) otrzymuje Solar. Zue powiedziała (napisała, ćśś), że Twoje logo najbardziej jej się spodobało. Gratuluję ♥



Pierwsze miejsce w kategorii logo dla Laniacza otrzymuje:









#jej
#chwile
#napięcia
#są
#super
#xd








Lel, jakie to duże. Mniejsza o to. Pierwsze miejsce (hah, te moje powtórzenia) otrzymuje Manda. Gratuluję, Twoje logo było naprawdę prześliczne ♥


I ostatnie miejsce.


Pierwsze miejsce w kategorii logo dla mnie  Tyny otrzymuje:





#tutaj
#dam
#większą
#chwilę
#napięcia
#iż
#miałam
#mega
#trudny
#wybór
#wszystkie
#loga
#biste
#♥























Otrzymuje... Angel! Twoje logo było przecudowne, naprawdę ♥ Zazdroszczę talentu (oddawaj)! ♥


Osoby, których loga również były ciekawe i orginalne:
Natalka, moviepianka (odpisz mi kiedyś na MSP xd), Panna Jones, Julia15love (ha! nie pomyliłam się XD), Minnie oraz reszta ♥

Każde logo było piękne i przecudowne ♥ Dziękuję, za tyle zgłoszeń oraz pracy ♥ Jesteście N A J L E P S I ♥ KOCHAM WAS! ;**

W tej chwili jej kinederki ♥

Jakie nagrody na Was czekają, dziewczyny?

1 prezent z listy (Laniacz daje Madiee, Zue tej która wygrała w jej kategorii. Aaa, Angel podaj mi swój nick); 10 filmów, 15 love it na look and artbook, grafy x 5.

Dziękuję wszystkim!


poniedziałek, 23 marca 2015

Moja historia z blogowaniem...+ Co w czwartek?

Hej, cześć lub hejka! Dla każdego coś dobrego. 

 Tu Aleksa. O maj gat, dwa posty pod rząd. Ale jak to? Trzy dni w tygodniu będę pisała tu - kolejne trzy na blogu Emily - a ostatni na moim blogu. Wychodzi siedem, prawda?

 Jutro wyjeżdżam o 7.00 do Wrocławia. Wracam ok. 18.00 więc cały dzień mnie nie będzie, szkoda. Ale za to trochę pozwiedzam to zabytkowe miasto. Więc przepraszam, ale albo post pojawi się późno - albo wcale. Dzisiaj trochę pisu, pisu. Nie miałam zbyt pomysłu na posta, więc może moja historia z blogowaniem? Czemu by nie.

 Pierwszy blog założyłam dawno, może pół roku już minęło, wtedy w ogóle nie pisałam "Hej" itp. tylko od razu zaczynałam pisać. Aż się dziwię sama sobie. Komentarze były rzadkością. Tak przetrwałam hym... może z pół roku? Potem wszystko zniknęło - wena, czas i redaktorzy. Wtedy założyłam kolejnego bloga. Poznałam Anię - cudowną osóbkę. Blogowałyśmy razem, ale przez kilka incydentów usunął się blog i wszystko. Zgłosiłam się na redaktorkę na blogu Emily - wygrałam. Teraz jestem tam adminem - wow. Wygrałam konkurs na redaktora na tym blogu - mój kolejny sukces.  

 Ale przez każde dni nabierałam doświadczenia. Codziennie patrzyłam na Abieskę, Frugoo, Porshię, Spektrę oraz Emily i szkoliłam się. Takim doszłam do doświadczenia. Aż Kathey to zauważyła, jestem pod wrażeniem. Każdy może nabyć tego doświadczenia - trzeba tylko dążyć do celu!♥

 Co w czwartek?


 Nie mam pomysłu, co to może być. Na początku przeczytałam "Franks?". "Co franki?" a w wujku google wyszło mi: "Gotowy od niektórych zaprzyjaźnionych frankach?". WTF? Co to miało być? Aaaa.... to "Pranks" i takie coś mi przetłumaczył wujek:


 No nie mogę się doczekać. Szkoda, że nie posiadam fejsa (what?) to by pewnie lepiej mi to przetłumaczył, bo jest tam "Pokaż tłumaczenie" i tylko dla zalogowanych użytkowników.

 A wy, co myślicie o tym konkursie?
O czym będzie?
Przekonamy się w czwartek!

~ALEKSA (wciąż bez loga, które niedługo sobie zrobi).


niedziela, 22 marca 2015

#2 Twarze + Informacje♥

Cześć wszystkim! :3

 Tu Aleksa. Kto by się spodziewał? No może trochę opowiem, dlaczego mnie nie było i w ogóle. Ale tak na razie będzie, przepraszam. Powiedźcie to tym wszystkim nauczycielom, co uczą w szkołach.
Przez nich wiele osób nie ma wolnych chwil na przyjemności. W tym miesiącu tylko kartkówki, testy, projekty... Szkoła, nauka. Nauka, szkoła. A do tego jeszcze dodatkowe zajęcia. Dwa dni to za mało na odpoczynek po tak pracowitym tygodniu.

 Poza tym, tyle się w tym miesiącu działo! Ho, ho, ho! (co ja Święty Mikołaj?). Ale szkoła to nie wytłumaczenie. Zobowiązałam się do pisania postów i muszę dotrzymać słowa jak najlepiej. W kwietniu jadę do Londynu. Muszę przez te kolejne tygodnie trochę podszkolić się w rozmowach, bo będziemy mieszkali u rodzin angielskich. Nie mogę się doczekać! A w maju zielona szkoła... jejku, tyle tych wyjazdów! Może już przejdę do posta, bo zaraz uśniecie mi tutaj!

  Zapomniałam jeszcze o tym, iż ktoś mi ukradł ostatnio konto. Ale odzyskałam je. Jeżeli ktoś wie coś więcej na ten temat, piszcie do mnie na poczcie :).

 Dzisiaj przedstawię jedną twarz, ponieważ mam tylko godzinę. Ciekawe jaka? Przekonacie się za chwilkę!


 Będzie ona, hym... dziwna ale dla niektórych może być ładna, jeżeli lubicie... koty!



 Tak kojarzy mi się kot, w wersji MSP (?). Cóż, trzeba naprawdę lubić koty, aby kupić tą twarz (?-kolejny raz). Całość nie należy do tanich. Proszę, nie piszcie niemiłych komentarzy. Skład wygląda następująco:



  Są to początkujące usta, ale ładne. Kolor zmieniłam na różowy, ale wy możecie zmienić go według uznania.


Trochę ciemny kolorek, co? Ale kto powiedział, że gorszy? Mi się na przykład podoba.


 Koci nosek. Hah, to się moderatorzy kiedyś postarali!


 Oczy te są... jak to nazwać... oryginalne.

Jeżeli chcecie dopłacić 100 StarCoins i kupić tusz do powiek (chyba tak...) efekt wyglądałby tak:


Osobiście wolę tą wersję. Nie wiem czemu.

 Tak wiem, post do kitu. Ale dawno nie pisałam i Kathejka mogłaby mnie wyrzucić, a tego nie chciałabym. Następna część tej serii będzie już na pewno z dwoma twarzami! Postaram się pisać więcej. I chcę wam tylko powiedzieć, gdy będzie dziesiąta część, kończę tą serię i zaczynam nową. Będzie tak prawdopodobnie z każdą serią oprócz Hot or Not.

 I czy ktoś mógłby mi zrobić logo? Proszę <3. Loga wysyłajcie na email: beka.msp@wp.pl. 
Hah, ja.

Piszcie w komentarzach co sądzicie o tej twarzy oraz pomysły (np. styl) na kolejne twarze! 
Podobała wam się notka? A może i nie? Piszcie wszystko co chcecie! 


~Aleksa