środa, 23 września 2015

Przeglądamy forum oraz mała instrukcja na temat gazetki z VIP'em..

Siemka!
Witam Was w kolejnym poście, z tej strony Florka. Tak jak obiecałam - posty częściej, dlatego staram się to realizować.
Tak jak w tytule, dzisiaj zajmę się jednorazowo przeglądem forum. Na końcu postaram się napisać na czym polega kod z gazetki MovieStarPlanet, z tego względu, iż pod moją ostatnią notką pojawiło się kilka komentarzy dotyczących tego pytania.
W takim razie, zaczynajmy!
 
"Marek szuka dziewczyny ^^". Haha, tak niektórzy mogą Cię kojarzyć, że dość niedawno szukałeś dziewczyny. Wiesz ile chłopaków to robi? Nie, nie jesteś jedyny czy oryginalny.
Takie tematy często pojawiają się na forum. Z prośbą o "internetowy związek". 
"Jednak mi nie wyszło z dziewczyną ani chłopakiem, więc szukam od nowa!". To stop, której płci szukasz? :p
 
 Tym razem jest to gra. Z tego co zrozumiałam, to chodzi w niej o to, aby napisać "TAK" lub "NIE", zależy od tego czy czy osoba nad nami "podoba się nam" i czy chcielibyśmy z nią być.
Widziałam już wiele takich postów, ale jakiś czas temu. 
Gierka fajna, można się pobawić w jurora (wie ktoś o co mi chodzi? ;-;)
 Kolejna osoba, która chce zrobić z siebie błazna xd
Jak widać pod postem rozwinęła się mała konwersacja, o dywanie, parówkach..
Lala napisała coś o swojej cioci, ale w taki sposób, że nie mogę się doczytać o co chodzi..
 Grałam w takie coś, jak dopiero zaczynałam grę! Udawało się czasami, ale jak pisałam do autorów to nie odpisywali, albo pisali nieważne. Pisząc szczerze, często jest tak, aby sobie nabić komentarze, a prezent nie trafia do osoby, która wypełniła zadanie.
Tutaj akurat mamy napisać M-O-V-I-E-S-T-A-R-P-L-A-N-E-T, a jak skończymy dostaniemy unikat..
 Jeden z moim ulubionych postów na forum! Naprawdę, uwielbiam takie testy.
W tym temacie mamy wstrzymać oddech, i przez ten czas klikać literkę "k".
Takiego czegoś jest wiele, nie jest to oryginalne, ale zabawa moim zdaniem fajna!
Również bardzo znana gra. Chodzi w niej o to, aby napisać czy chcemy poznać osobę powyżej. 
Używamy do tego zwrotu "Hey" oraz "Pa".
 
 Spoko. Na ten temat nic nie powiem, dziwne to jest, tak..bardzo.
To wszystko, z przeglądu forum. Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Zrobiłam to jednorazowo, więc nie będę tego prowadzić dalej.
Tak jak wspominałam na początku, napiszę teraz instrukcję DOKŁADNĄ na temat gazetki z vip'em..
Zacznijmy od tego, że dostajemy starter, który wygląda tak:
Jak widać kartę już wyciągnęłam. 
Przepraszam za ostrość, ale mam nadzieję, że się doczytacie. Na tej dużej karcie mamy napisane jak sprawdzić konto, kod PIN oraz PUK.
Co dokładniej dostaniemy za to?

Dostajemy zwykłego Vip'a, 1900 StarCoins oraz 10 diamentów. Codziennie możemy dwa razy kręcić kołem.
Zajmijmy się teraz instrukcją.
Na początku musimy wyłamać kartę sim i włożyć ją do telefonu. Od razu chcę napisać, że ja mam telefon na abonament i się udało, więc nieważne czy ma się na kartę czy ta jak ja - w każdym razie, powinno się udać.
Po włożeniu, włączamy telefon. Aby uruchomić starter musimy zadzwonić do kogoś (ta osoba musi odebrać) lub sprawdzić stan konta poprzez wpisanie jakiegoś kodu, który znajduje się na karcie!
Kiedy to zrobimy, wchodzimy w wiadomości i piszemy sms'a o treści VIP na numer podany w gazetce. Po kilku sekundach powinna przyjść nam wiadomość z kodem VIP.
Kiedy ją otrzymamy, wchodzimy na MovieStarPlanet 
Ustawienia -> kod aktywujący
W rubryczce "kod aktywujący" wpisujemy numer podany w esemesie (tak, nie wiem jak to napisać).
Tak naprawdę to tyle, ale dostałam kilka wiadomości prywatnych, że zrobili to co w instrukcji, a ich numer nadal nie został aktywowany.

Tak, ja miałam to samo. Mój sposób wyglądał następująco-
1.Jeszcze raz sprawdziłam środki, zadzwoniłam do kogoś.
2. Wyłączyłam telefon
3. Włączyłam
4. Jeszcze raz sprawdziłam stan konta
5. Wysłałam sms po raz drugi

Mam nadzieję, że pomogłam osobom, które miały z tym problemy :)
Do następnego posta!
Florka♥

17 komentarzy:

  1. U mnie pisze ,, Nie zarejestrowano w sieci''

    :c

    I fajny post ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja straciłam tak na prawdę 7, 99, ponieważ za pierwszym razem się nie udało, wiec miałam za 24 h zrobić jeszcze raz, po ty 24 h zrobiłam to, ale sms przyszedł z wiadomością, że ilość kodów została wyczerpana, a żadnego kodu nie dostałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni dać w gazetce ten kod a nie jakąś niepotrzebną kartę z Play'a ;-;. Te reklamy...

      Usuń
    2. Muszą jakoś zarobić na utrzymanie i ulepszanie gry. Powinni więcej takich rzeczy robić, może będzie ich stać na mega ulepszenia xDDDEŁ

      Usuń
    3. Ja tak miałam, ale w koncu przyslali i tez to pisali....
      `MartynowaMarta

      Usuń
  3. Mogli dać zwykły kod.
    Nie ma Vipa [*]
    Straciłam 8 zł [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysyłane sms i dostaję taką odpowiedź:Twoj numer nie zostal jeszcze aktywowany. Wloz karte SIM do telefonu i wykonaj pierwsze polaczenie. Odczekaj 24h i ponownie wez udzial w promocji. Ktoś tak miał? Jak to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tak mialam wloz ta karte sim zostaw na 24h nie wykladaj jej po 24h napisz ten sms a nastepnie dostaniesz ta wiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam 2 razy sms o treści MSP a nie VIP ! BO MI MI PISAŁO MSP I GÓWNO Z TEGO MAM IDIOCI OSZUKUJĄ ! :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie udało ja zrobiłam jak mi wyskoczyło za 24 h to parę minut odczekałem zadzwoniłem jeszcze raz i mi przysłali

    OdpowiedzUsuń
  8. Sms o treści MSP a nie VIP :) osoby które nie dostały VIP'a niech jeszcze raz wyślą sms!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nigdzie nie znalazlam :( gazetki. a tak... to kiedy beddie nastepna?:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze sposób na VIPa w MovieStarPlanet tylko tutaj http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!