sobota, 11 czerwca 2016

Nowa osóbka | Pytania do mnie | Weźmy pod lupę emotki na MSP

Witajcie Przybysze z Różowej Planety!

O tym, że na bloga dostało się kilka nowych redaktorek wszyscy wiedzą. Którą z nich jestem?
Ludzie mówią na mnie Tuna, a moja nazwa użytkownika na msp brzmi moviepianka.
Niektórzy z was mnie kojarzą, niektórzy nie.
Napisałabym swoją krótką biografię, ale po co?
Myślę, że lepszym pomysłem będzie, jak to wy zadacie mi pytania w komentarzach dotyczące mojej osoby, a ja odpowiem na nie w następnym poście.



W tej notce poruszę temat emotek na msp.
Jeśli post cię nudzi, po prostu nie czytaj. Niedługo pojawi się część mojej serii, co może cię zaciekawić. Jeśli jednak nie, zapraszam do lektury.
Jak jest u was z używaniem ich? Ja ograniczam się do ":)", "(y)" oraz "x-o" w przeciwieństwie do facebooka, gdzie buziek używam bardzo często.
Oj, bardzo często.

1. Podstawowe emoty dostępne dla każdego.
Wystarczy wpisać odpowiedni kod i *pstryk* pojawia się okrągły znaczek.
Tak wyglądają "MSP Buźki", bo tak to w naszej grze się nazywa:


Zrobiłam obrazek przedstawiający, jaki skrót odpowiada za jaką emotkę. Wpisywanie jest poręczniejsze i szybsze, niż wybieranie z tabeli.


Zobaczmy, co o nich sądzą użytkownicy.



Jak widać, opinie są różne. Od pozytywnych, po negatywne.
Ze względu na to, co się o nich uważa, każdy użytkownik bez VIPa jest skazany na ich używanie.
Właśnie, jak się miewają emotikony dla ludzi z wykupionymi pakietami?

2. Emoty dostępne tylko dla elity VIPów.


Wyglądają trochę na narysowane, mają widoczne kontury i więcej szczegółów.
Mimo to, nie oszałamiają swoją pięknością.
Krąży plotka, że jak się wpisze kod na jedną z nich, nawet bez VIPa wyświetli się nam ona.
Czy to prawda? Najpierw obczajmy kody.

Teraz sprawdźmy, czy to trik czy rzeczywiście plotka.

No niestety, te okienko pojawiło się po wpisaniu (comic_smile).
Opcję tych emotek pozostawiamy więc VIPom, zgodnie z ich przenaczeniem.

3. Diamentowe emoty
Nie każdy może je kupić i nie każdy chce. Powód? Są drogie i płaci się za nie diamentami.
Serca, Różowa Ośmiornica, kwadraciki, DJ Party to ich jakże oryginalne nazwy.

Serca kosztują 24 diamonds, ośmiorniczki 14, kwadraty 18 i DJ 12.
Rzadko kiedy widzę, gdy ktoś ma je w swoim profilu, ale się zdarza.
Szczerze mówiąc nigdy nie kupiłabym żadnego zestawu, ostatecznie jakbym nie miała na co wydawać diamentów.
Najlepsze z tej czwórki są kwadraty biorąc pod uwagę wygląd, bo o cenie już tego nie powiem.

Podsumowując, najładniejsze, moim zdaniem, są te najzwyklejsze emotki, lecz mogłoby być ich trochę więcej.



Post trochę krótki, spowodowane jest to ogromem pracy domowej, ale ten, który ukaże się we wtorek będzie dużo dłuższy.
To na dzisiaj tyle, pamiętajcie o pytaniach.
Dzięki za logo, Iza! Jest prześliczne.


18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie do Ciebie Tuno. Otóż zaraz przedstawię Ci jego treść. Czym się interesujesz? Może historią? (kumaci wiedzą o co chodzi *mój av*)

    GARDACZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post!! Takiego mi brakowało!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Emotikona zrobiła post o emotikonach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje logo B)) *Taniec hula*
    A mam pytanie. (Raczej wyzwanie lol)
    Zrobisz sobie zdj z turbanem (oczywiście z ręcznika) i wyślesz mi na snapie z podpisem Allah Akbar? :333 (tak, to jest normalne, nie osądzaj mnie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobisz może jakiś post o kodach 😃? Jakie znasz, jak je wpisywać... Pozdrawiam fajny post

    OdpowiedzUsuń
  7. O, fajny post.
    Lubię taki styl pisania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, co trzeba zrobić, żeby mieć tą tabelę ze skrótami?

      Usuń
    2. Tabeli na msp nie ma, ja ją zrobiłam w paintcie, ale możesz ją sobie zapisać. :>

      Usuń
  8. Fajny post 🍞🍞❤ Mam pomysł na posta . Wybierz zdjęcie jakiegoś youtubera np.Banshee i na jego podstawie zrób looka tej osoby . Mam nadzieję , że mnie zrozumieliscie 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam zbytnio ytberów, ale mogę zrobić takiego posta jeśli chcesz.

      Usuń
    2. Wiem, też za nimi nie przepadam, ale jako dodatek nie zaszkodzi.

      Usuń
  9. Jeśli chcecie HACK do MovieStarPlanet
    to tutaj sprawdzony jest:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    P O L E C A M : ) KAZDEMU

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!