wtorek, 2 sierpnia 2016

Nowa hackerka (?) + zakup VIPa.

Witajcie!
Dzisiaj zajmę się sprawą nowej hackerki. Temat zawdzięczam lejdi130. Bardzo dziękuję kochana! Otóż słyszałam, że na MSP grasuje kolejna osoba, która posiada programy hackerskie. Nazywa się Lucky Bee. Po dokonaniu "dzieła" na profilu osoby, którą dopadła zostawia dopisek "Packed. ~By Lucky Bee". Dziwne? A i owszem. Na profilu użytkowniczki EMOO VIPKA spostrzegłam ślad po Lucky.


Na jej ścianie znajduje się parę takich wpisów. Chciałam napisać do dziewczyny, ale bałam się, że niepożądana osoba ciągle loguje się na konto. Zaczęłam więc prowadzić własne dochodzenie. Posłużyłam się wyszukiwarką, by wykryć konto Lucky. Owszem, znalazłam je.


"I'm a hack with style" - ok, całkiem ciekawy status. Najśmieszniejsze, że przedtem również dodawała ciekawe wpisy. "♥Chat off", "♥", "♥Heheh" Wszystko to wygląda całkiem normalnie. Rzekoma hackerka gra od marca 2016 roku, a posiada 6 level. W swojej karierze nie wykonała żadnych, ale to żadnych filmów, looków, ArtBooków ani nie dodała zdjęć. Wszystko to wydaje się dziwne... mało znana, 6 level, długi okres gry... Shackowane konto... Hmm... Załóżmy, że Bee posiada nielegalne programy. Czemu jednak nie została przez nikogo zgłoszona? Czemu nie hackuje większej ilości osób? Czy robi wszystko dla zemsty? Uważam, że sprawa niedługo może zostać nagłośniona. Wszystko to wygląda dziwnie... Bardzo dziwnie... Pytań jest wiele, odpowiedzi brak. Wysnułam jednak pewną teorię. Lucky Bee może zajmować się włamaniami na konta osób, które kiedyś znała. Być może jej poprzednie konta zostały usunięte, z powodu czyichś zgłoszeń. Wściekła użytkowniczka postanowiła zacząć działać nielegalnie i mścić się. Tak to wygląda... mimo wszystko każdy inny może zauważyć, że nic o niej nie wiemy. Sytuacja może okazać się zwykłym chwytem reklamowym, tak jak było to w przypadku, przykładowo brytyjskiej youtuberki, Mariny Joyce. Ostatnio było o niej głośno w mediach, ludzie stworzyli hashtag #savemarinajoyce, a  ta przyznała się, że nic jej nie jest. A Wy, co myślicie na ten temat?

Drugą sprawą jest zakupiony przeze mnie VIP. Ok, promocje - Star VIP na miesiąc + unikat w cenie standardowego pakietu. Uważam, że było warto. Nie zakupiłam pakietu trzymiesięcznego, gdyż znając życie, w czasie trwania roku szkolnego nie będę miała czasu na grę. Dziś jednak przeżyłam w grze bardzo intensywny dzień. Zrobiłam Arta, w którym postanowiłam oddać kilka rzeczy - skończyło się to pięcioma stronami wiadomości oraz dwudziestoma zaproszeniami do znajomych. Aczkolwiek nie wyszło mi to na złe - oddałam wszystko, czego nie potrzebowałam i zdobyłam wyświetlenia na filmach. Zdeterminowana postanowiłam zacząć robić to, co inni - 10sekundówki. Ot, dla hecy. Z ciekawości, kiedy wbiję następny level. Tak prezentuje się mój pasek fame:

Będzie mi miło, jeśli ktoś doda mnie do znajomych / pomoże we wbiciu poziomu. Już 2 rok staram się dotrzeć się do tej dwudziestki jedynki... Moje marzenie to dojście do 30 levela, a na chwilę obecną nie mogę sobie poradzić z dwudziestym pierwszym...
Na dziś to tyle. Przypominam, że redaktorki mają czas na pisanie postów do 5 sierpnia - inaczej z wielkim żalem będę musiała pozbawić ich posad. 
Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. Masz racje nie piszą, wywalić<3
    a tak ps. to kocham twoje posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam posty z tego bloga ;* Miło się czyta, i, co najważniejsze, artykuły są bardzo ciekawe :) Pozdrawiam :)
      ~Jennifer Lopez&Shakira

      Usuń
  2. O tej hackerce coś mi się wcześniej obiło o uszy... Post oczywiście jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Oczywiście pomogę Ci w zdobyciu następnego poziomu 😊😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, chociaż w hakerów nie wierzę. W levelku pomogę, a co tam ;) ja sama mam konto z 2013r. I mam tam 14 lvl, natomiast na koncie z początku 2014 mam 21 xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!! O hakerce nigdy nie słyszałam...

    ~Harriet

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Dodam cię do znaj i pomogę, gdyż lubię to robić :). Ogółem też męczę się teraz z wbijaniem 23 jeszcze 200 tyś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hell of the yandere to rowniez osoba, ktora ma I programy i kanal na yt ( sa tam nawet dwa filmiki jak wszyscy hackuje), ale podobno z tym skonczyla. Jest jak Hell of kitty. Moze o niej slyszalas. PS. Super post :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż. Według mnie jest to kolejna osoba, która udaje pseudo- hackera. W rzeczywistości pewnie nie shackowała żadnego konta, ale. Jak wiadomo, o domniemanych hackerach informacje szybko się roznoszą i czasami jakaś osoba kompletnie bez powodu wpisze "Packed by.. (?)" i się roznosi, coraz więcej osób to pisze, a domniemany hacker jest w sumie zwykłym użytkownikiem, który robi to dla zabawy, dla wkręcenia kilku osób. Co do movie przedstawionej w poście mogę się mylić, ale. Przyznam, prawdziwi hackerzy byli do 2014- anonka, fright, dolly, reaper... te wszystkie postacie rzeczywiście hackowały. Po tym roku msp zasiliły nowe zabezpieczenia i wspomniane moviestars zniknęły.

    Oczywiście, mogę się mylić, ale taka jest moja opinia.
    Ciekawy post.
    ~`Nestelle

    OdpowiedzUsuń
  10. A, jeszcze jedna drobna uwaga- post o tym, że nieaktywne redaktorki wywalisz, jeśli nie napiszą w przeciągu 2 tygodni. Pojawiłs się on 29 lipca, a więc.. coś się zmieniło...? Bo jeśli nie, to powinno być to do 13 sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. A jeżeli nikt nie napisze posta do 5 sierpnia tp będzie konkurs na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
  12. A jeżeli nikt nie napisze posta do 5 sierpnia tp będzie konkurs na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie B-) Ja w każdym razie czekam na kolejne posty i gdybym tylko mogła to bym Ci pomogła. Tyle, ze nie mogę :( Na MSP wracam 13 sierpnia, ale jakby co zawsze możesz na mnie liczyć ;*

      Usuń
    2. Czemu te komentarze mnie śmieszą XDD

      Usuń
  13. Ja chętnie pomogę w levelku 😋 | fakljny post 💬 |

    ¬ lora 1011

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chętnie pomogę w levelku 😋 | fakljny post 💬 |

    ¬ lora 1011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakie? Tą z jezykiem czy tą chmurkę? xD 😋💬 Poprostu je mam w telefonie. Mam LG. Niewiem jaki ty masz więc Ci niezbyt pomogę 😁

      Usuń
  15. Nie miałam nigdy styczności z tym hakerem, i wolę nie mieć xD
    Ogólnie fajny post 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post ^^ Dobrze, że trzymasz rękę na pulsie i informujesz graczy zanim natkną się na hackerów ;>
    Na ten blog trafiłam dopiero dzisiaj, ale zaczytałam się *-* Bardzo dobrze zrobiony, świetna szata graficzna ^^

    Pozdrawiam serdecznie ♥
    ~Julie

    Ps. Jeśli kiedykolwiek będziecie szukały redaktorek, jestem bardzo chętna ^^ Oczywiście, byście nie trafiły na losową osobę, podaję link do mojego bloga, chwilowo zawieszonego: mojswiatlps.blogspot.com ;)
    Ps. Ps. Na MSP można mnie znaleźć jako modelka89 ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na bloga;
    mspoczamijednorozca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na bloga;
    mspoczamijednorozca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten blog upada.
    Niestety.
    Ja
    to
    TAK
    BARDZO
    kochałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten blog upada.
    Niestety.
    Ja
    to
    TAK
    BARDZO
    kochałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. No trochę creepy to ona jest. Ciekawe, czy pojawi się na nocy hackerów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lyre Freye (Lyra Freya)też zaatakował ten hacker a tak wgl EMOO VIPKA to ja

    OdpowiedzUsuń
  24. Moją kol ona shackowała. Ona jest prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!