sobota, 30 lipca 2016

Nowy magazyn fame + promocje VIP.

Witajcie!
Na wstępie dzisiejszego posta pragnę rozwiać Wasze wątpliwości - otóż Laarie nie ma w załodze bloga. Odeszła. Nie znam powodu. Mój komputer wykazywał, iż jest w trakcie pisania notki - pozdrawiam osoby, które również mają takie problemy z urządzeniami elektronicznymi. Nie wiem, czy doczekacie się jakichkolwiek wyjaśnień, choć nie sądzę, że jest potrzeba wyjaśniania. Widocznie Iwona nie chce już pisać o MSP, tyle.
A teraz nie przedłużając - chciałabym poinformować Was o kolejnej zmianie. Magazyn fame działający od kilku lat został zastąpiony nowym. Chcecie go zobaczyć? Otóż proszę bardzo:


Zamiast rakiety widzimy drewnianą skrzynię (zresztą nie najlepszą pod względem graficznym), a zamiast napisu "bonus" na tle fioletowej książki widzimy zdjęcie oraz słowa "odbierz teraz!". Jego funkcja, mimo wszystko, jest taka sama. Możemy odebrać tam bonusowe nagrody, które otrzymujemy - między innymi - za otrzymanie autografu lub zebrane przez nas "love it". Teraz przedstawię stary magazyn.


(źródło zdjęcia - >KLIK<)
Osobiście bardziej do gustu przypadł mi stary wygląd magazynu. Wszystko jest w nim bardziej zgrane kolorystycznie, panuje ład i przejrzystość - poziom graficzny również jest wyższy. Motyw rakiety wydaje się ciekawszy. Skrzynia niezbyt kojarzy mi się z gwiezdnymi nagrodami, a jednak nie jest najgorsza. Mogliśmy ujrzeć na przykład miskę.

Kolejną informacją są promocje członkostwa VIP. Prezentują się tak:


Otóż Star VIPy kosztują tyle, ile zwykłe. Nie byłam pewna, jakie są różnice między VIPami, więc postanowiłam dowiedzieć się czegoś więcej. Kliknęłam więc "szczegóły". Oto, co zobaczyłam:


Różnice są całkiem spore. Promocja jest bardzo przystępna - w końcu warto kupić ekskluzywny pakiet w cenie zwykłego. Jestem ciekawa, do kiedy trwa promocja i co jest spowodowane tym, że ją wprowadzono. Myślę, że powodem jest mały popyt na zakupy pakietów. Przecież kiedyś VIPy kosztowały 150 zł - niekiedy również trwały zniżki - roczny pakiet wynosił wtedy cenę 99 zł. Teraz jego cena jest wyższa. Niestety roczny pakiet kupiłam wtedy, kiedy po raz pierwszy wprowadzono podział na VIPa, VIPa Elite oraz Star VIP. Mimo wszystko nowe dodatki do pakietów nie zachwycają mnie. Ubolewam nad wprowadzeniem nowych zwierzaków. 


Patrzcie i ubolewajcie ze mną. Tym oto akcentem kończę post, opinie pozostawiam Wam.
Znów nie kontaktuję, pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Piszę. Nie ma mnie w załodze praktycznie od czasu ostatniej notki, ale piszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest, jak ma się niesprawny komputer ;)
      przepraszam, już poprawiam :')

      Usuń
    2. bardziej zastanawia mnie powód Twojego odejścia, czy kiedyś go poznamy?

      Usuń
    3. Ja też... Ale w sumie chyba nie powinnam się mieszać w czyjeś sprawy.

      Usuń
    4. Trudno zrozumieć, że ona ma Was w "dupie"? :D

      Usuń
    5. Skąd wiesz? Powodów jest multum, i to nie znaczy, że ma nas w nosie. Jak tak to po co pisała wcześniej? No właśnie, więc ja sądzę, że powód jest zupełnie inny -.-

      Usuń
  3. Super post! :* Cieszę się, że utrzymujesz go przy życiu! Czekam na więcej!

    /Taristta

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się post, ale co do promocji, to juz na zawsze jestem zrażona do VIP... Kto wczoraj był na MSP w godzinach kiedy ja i widział moje statusy, wie czemu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy okazji czy mogłabym zostać redaktorką tego bloga? Na moim blogu piszę posty codziennie, więc... jestem przyzwyczajona, a bloga mam od 1 miesięcy :) (mojblogjennifer.blogspot.com) sorry jeśli uznasz to za reklamowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na bloga : malutkiemspmoimioczami.blogspot.com (jest tam konkurs na redaktora *dla zainteresowanych) *i przepraszam za reklame!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisany post, aczkolwiek ciągle mam wrażenie, że takie tematy są bez sensu. Jeśli ktoś się interesuje MSP, to najpierw trochę gra, następnie ewentualnie szuka blogów o MovieStarPlanet, więc z pewnością sam już zauważył różnicę w magazynie i przeceny Vipa. No ale ok - to Wasz blog, więc się nie wtrącam ;)
    Przy okazji pisania tego komentarza... Jak można dojść do załogi tego bloga? Otóż jestem chętna ^^ Na MSP już trochę gram, aktualnie założyłam nowe konto, by zacząć wszystko od samego początku, mam tam 13 lvl (gram dopiero od 27 lipca 2016). Nie wiem czy mam pisać nazwę w komentarzu, aby nie było to odebrane jako próba reklamowania się, więc jeśli dostanę odpowiedź z prośbą o ujawnienie mojego nicku, bo chcecie mnie "sprawdzić" to wtedy to zrobię.
    A jeśli chodzi o doświadczenie z blogowaniem, to takowe posiadam. Mając 11 lat zaczęłam prowadzić bloga, niestety obecnie już na nim nie piszę (teraz jestem 13-latką). Jeśli potrzebna jest próbka tekstów, można zajrzeć na witrynę "goffrownica-my-life.blogspot.com". Wiem, wiem, ale nie oceniajcie tego po nazwie, proszę!xD Moim skromnym zdaniem uważam, że teksty tam zamieszczane są całkiem wartościowe. Szczególnie polecam post "Opowieść o castingu... z morałem".
    Pozdrawiam,
    Majka

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!