sobota, 17 października 2015

Powrót? Hę? + Życzenia + Kiedy pojawi się post o MySyPy ? + 10 faktów o mnie

*Weeeenoooo, gdzie jeeeeesteeeeś? *


Helołson ! (?)

Zaraz, zaraz, stop. TRZY RAZY NIE.
Kto to tu odwiedził bloga?

Pewnie po powitaniu skojarzyliście kto napisał taki dziwny wstęp... Nestelle, Kiwi, mydło, herbata, płatki i nie wiem co dalej (?) .
 Nie było mnie cały, długi miesiąc.  Hmm, ale mam usprawiedliwienie (a) .

Na ten cały miesiąc przypadł około tydzień  , w którym nie miałam całkowicie  dostępu do laptopa. Ma on 3.. może 4 lata. Myślałam, że jak kilka razy już spadł i nic się nie stało, to teraz również.
Używanie mózgu raczej niezbyt dobrze mi wychodzi... I buum. Walnięcie o podłogę. Niby nic.
Okazało się, że przez inne upadki ma kilka rzeczy już uszkodzonych, a ten jeszcze bardziej to wzmocnił. Tak, niestety był cały tydzień w naprawie.

Drugą rzeczą , przez którą mnie nie było jest szkoła ( żałosne, tandetne tłumaczenie )
Przez cały, długi wrzesień i kilka dni października byłam na łącznie 4 konkursach, do których
musiałam być przygotowana. Pierwszym był konkurs z polskiego, którego wygranie może
zwolnić z pisania testu szóstoklasisty. Są to jeśli się nie mylę trzy etapy: szkolny, rejonowy, ogólnopolski. Moim wspaniałym trafem przeszłam do etapu 2. Podobny przypadek nastąpił
na konkursie z angielskiego i matematyki  : Tyle samo etapów,  przeszłam w konkursie  nr.1 . Do tego można doliczyć zawody przełajowe. Było strasznie. W sztafecie na 600 metrów
wzięło udział 10 szkół. Moja zajęła 6 miejsce, co myślę, że jest słabym wynikiem w porównaniu
do poprzednich lat, w których potrafiliśmy zająć miejsce na podium.
 Niby taki dystans wydaje się krótki i istotnie jest, jeśli biegniesz po prostej.  Hm...
Wielka góra, na która trzeba było wbiec, spad, za nią kolejna i kilka metrów po prostej.
 Po łącznie 4 osoby była karetka z powodu utraty przytomności.


Do całej nieobecności można zaliczyć również: Pełno testów & kartkówek, projekty, prace dodatkowe, w każdy dzień do czwartku 7 lekcji, w piątek 8. Jeszcze dodajmy dwa razy w
tygodniu dodatkowy angielski. Najważniejszy powód? BRAK WENY.


Nie miałam żadnego przypływu weny przez ten czas. Teraz ją odzyskałam i jestem w pełni gotowa
na pisanie postów !

 *********************************************************************************

♥Życzenia♥
♥URODZINOWE !♥

 Jak wszyscy wiemy urodziny to dzień w roku, na który szczególnie czekamy. Nie można pominąć tego wydarzenia... 
 Florka, masz urodziny ^^ Wszystkiego, co najlepsze ♥

Nie jestem dobra w pisaniu życzeń, przepraszam ^^


Jest co roku taki dzień,
 kiedy troski idą w cień. Więc z okazji tego dnia, 
posłuchaj czego życzę tobie  ja. 
Dużo szczęścia, moc radości,
 mało smutku, pomyślności.
 Aby to o czym marzysz się spełniło, a to co kochasz
 Twoje na zawsze było. 
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! ^^

Bardzo wielkiego Tortu urodzinowego,
 Świeczek zapalonych,
 Marzeń spełnionych,  

.....
 No i wszystkiego, czego sobie życzysz ! 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 faktów o mnie ♥
   Kilka osób mnie o nie prosiły,bo nie było ich w powitalnym poście... więc oto one ! :)  

1. Kocham czekoladę ♥ 
2. Ulubione kolory to fioletowy i biały. 
3. Urodziny obchodzę tak jak Florka w październiku, a dokładniej 24. 
4. Mam telefon LG L70, 
5. Chodzę do 6 klasy. 
6. Mieszkam w Koszalinie.
7. Nigdy nie rozumiałam matematyki. 
8. Ulubione przedmioty to: W-F i angielski,
9. Kocham biegać ♥ 
10. TO KONIEC.

Jeszcze na boku :

BARDZO PROSZĘ O SKOMENTOWANIE ♥ 
DZIĘKI WAM REDAKTORZY MAJĄ CAŁY ZAPAS WENY ♥
Jeśli możesz, bardzo proszę- skomentuj.  

_______________________________________________________

Nowości różowej planetki 
- KIEDY KOLEJNY POST?

Kolejnym postem będą tanie looki. Następnie planuję recenzje książki połączoną z Ankietą Msp. 
   Możecie się ich spodziewać we wtorek, najpóźniej w czwartek.
Nie zrobiłam posta, którego zapewne się spodziewaliście.
Jest to notka organizacyjna + usprawiedliwienie.


PS.

 NIEDŁUGO POJAWI SIĘ KJU AND EJ! 
Jeśli chcesz, NAPISZ PYTANIE W KOMENTARZU ! ♥


Teraz już kończę... Mam nadzieję, że zawitam już za kilka dni ponownie z postem ! c; 

( Tak, na ogół też nie ogarniam tej notki... jak coś xd )

Bays! 

~Nest
~Kiwi

71 komentarzy:

  1. Nestelle!!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaa!!!!! Świetny post! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhyhyhy euforyzacja (WTF?) xd

      I dzia, dzia, ukłonik i wg xd

      -Nest z fona ;_;

      Usuń
    2. ja mieszkam pod koszalinem

      Usuń
    3. ja mieszkam pod koszalinem

      Usuń
  2. Fajnie, że wróciłaś ^3^

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ^^
      I dzia z a skomentowanie na ogół ^^
      ·N

      Usuń
  3. Świetny post, Nestelle B)
    Szymon, zraziłem się do Ciebie po tym, co mi odpisałeś. Ja prosiłam o prośbę,a ty odebrałeś to jako rozkaz. Mogłeś mnie potraktować łagodniej.
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *edit* zraziłam, głupia literówka w smartfonie.

      Usuń
    2. Bardzo dziaaa ~^-^~
      + kłótnia? Gónwnoburza ? xd

      ··N··

      Usuń
    3. Tsa xd
      Niech Szymon ci to wytłumaczy ^^
      Ja to odebrałam negatywnie >.<

      Usuń
    4. SZYMON TŁUMACZ SIEE !!!!! x-oo

      ··N··

      Usuń
    5. No, bo ona mi na czymś napisała prośbę o role, bo zakłada bloga, a ja jej coś tam, że nie mogę dawać każdemu ról i to, że co level na wspólnego z zakładaniem bloga xDDD

      Usuń
    6. Szymon, napisałeś jeszcze inne,bardziej szczegółowe rzeczy, np. to, że nie jesteś pomocą społeczną. :'c

      Usuń
    7. Mnie to uraziło. D:
      /'Colles
      PS: Chyba nic nie pisałam o lvl'u xD

      Usuń
    8. Hshshshshshshshhhsh. :D

      Usuń
  4. MOTYWACJA #ohtakmotivation
    Jak ja kocham pisać bezsensowne posty.
    #takbardzosienimiraram
    x.x
    /'Wiesz kto xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kto :'(((((
      Tesh kocham pisac komy bez sensu
      Takie madżik xd

      °°N°°

      Usuń
    2. Nestelle nje wje ktu nupisoł tegu bessensufnegu posta.
      /'Colles
      Turas wiusz kto. c':

      Usuń
  5. Nestelle! ♥
    Świetny post ^^.
    Jeszcze wczoraj zastanawiałam się, gdzie ta Nestelle się podziała! :)
    Zaprosiłabyś mnie na MSP? Nick: Mary Manka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszę z Konta Pomocniczego, bo Kiwi ma limit :cc
      To na sto procent magia ! ^^
      Pomyślałaś o Nestelle i bum ! -Jestem xd
      Dzia za komentarz. :)

      ··N··

      Usuń
    2. A ja Cię Kiwiczku mam?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Tag masz, nje fjesz ?;cc
      Ranisz moje uczucia :'(

      Usuń
    5. A mnie masz? XD

      Usuń
    6. Nie masz, a musisz mieć xd
      Weź mnie tez dodaj xd

      Usuń
    7. Dodam, ale podaj nick xddd

      Usuń
    8. Colles, masz przecież nick na moim nicku xDD
      /'Colles
      PS: I przy podpisie tez. C:

      Usuń
    9. Nie mogę przestać xdd

      Usuń
  6. Super post, 5 pytań do Q&A:
    1. A co jak muminki opanują świat?
    2. To się schowasz pod dywan?
    3. A jak Cię zobaczą?
    4. Muminki vs Teletubisie!
    5. Pięć Twoich największych wpadek?

    /tae

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jebłam, w phtaniach jestem zakochana <3
      Dziękuję :))))

      ··N··

      Usuń
  7. A ja dam tylko dwa pytanka do Q&A:
    1.Wolisz lody czy gofry?
    2. Lubisz konie?
    msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
    Tak bardzo się kram tym moim nowym blogiem.
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *edit* Boshe, co za głupi telefon.. nie widziałam głupszego telefonu niż IPhone. <.>

      Usuń
    2. W komie zamiast kram *edit* jaram ().()

      Usuń
    3. Hahahhahahahhahahahhaha Jakie biszte pytanka ~*-*~

      ··N··

      Usuń
    4. Nestelle, pozdrów ode mnie rodzinkę xDD

      Usuń
    5. Karola, wiesz co to znaczy szpanować? Bo według mnie raczej nie.

      Usuń
  8. Motywejszyn.
    Dla.
    Nestelle.
    /'Colles.
    😜

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post `°^•^°`
    Miło się czyta, a do tego jest estetyczny. ;3

    //Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ~*-*~
      Serio jest estetyczny ? ;o
      Ja myślałam, że nikt nie będzie wiedział o co chodzi xd

      ··N··

      Usuń
    2. Nestelle, postarałam się bo on jest taki #serious estetyczny.
      msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
      /'Colles

      Usuń
    3. Sry. To ty się postarałaś, a nie ja. Durny słownik..
      #nasrajuwyczerpanianerwowegoipsychicznego
      /'Colles

      Usuń
    4. Mój megadługi komek B)

      Usuń
  10. Pytanqa:
    1. Pepsi vs. Coca Cola
    2. Do jakiej klasy pójdziesz w gimnazjum ( ja do językowej).
    3. Lubisz oreo?
    4. Masz rodzeństwo?
    5. Co cię najbardziej wkurzyło?
    -----------przerwa na next komentarz------------
    Cieszę się, że wróciłaś! Fajnie masz z tym testem. Ja miałam wczoraj próbny i kolega mnie tak bardzo denerwował, że aż dołożyłam go do wypracowania. Ugh, ale się wścieknie gdy się dowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Eff ja jak piszę test to... cóż, chyba jestem taka inna, bo mnie nic nie rozprasza.

      ··N··

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Znasz mnie?
    2. Lubisz mnie?
    3. Kochasz mnie?
    4. Uwielbiasz mnie?
    5. Podoba Ci się imię Iwonka? c;
    6. Jak myślisz ... Na co mam ochotę (bez skojarzeń weeź)?
    7. Lubisz pić tymbarka ?
    8. Jeśli tak to jakiego naj? Ja wiśnia-jabłko ^3^
    9. Lubisz kakałko? <3
    10. Lubisz kaczki?

    }Koniec{

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Wiesz kim jestem? B)
    2. Co sądzisz o zbliżającym się evencie na msp?
    3. Co robisz wieczorami?
    4. O której chodzisz spać?
    5. Zarywasz noce?
    6. Co robisz jak się obudzić?
    7. Ulubione danie?
    8. Pozdrowisz mnie? B))))
    9. Jakie blogi czytasz?
    10. Lubisz świeczki?

    Fajny post xd
    'Doma

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróciłaś! :o A ja się zastanawiałam gdzie ty jesteś...
    PS Sory, że tak przypominam, ale nie dałaś mi jeszcze nagród z konkursu z twojego bloga, a bardzo mi zależy. xd
    -Toshiko Iseki

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytania joł:


    1. Smierdzę?
    2. Jestem hejterem?
    3. Nie waz sie odpowiadac tak
    4. Jakiego rodzaju muzyki sluchasz?
    5. Jestes ruda? (xD)
    6. Znasz kogos rudego?
    7. Smierdzisz?
    8. Wiesz ze Szymon smierdzi?
    9. Wiesz ze Szymon i Pao Paula sa para?
    10. I sie kochaajooooommm
    11. I majom dziecko Paulika i Ciebie ale Paulik to twoja zla siostra i robi kazioroctwo z Szymonem hyhy
    12. Wiesz ze nie wezmiesz moich pytan?
    13. Bo ja wiem, bo moich nikt nigdy nie bierze, nosz.
    14. Ile to 96471936328197363x73829273637:92737x69 i podaj mi dziecko 286% tej liczby
    15. Jestes zboczona?, lol
    16. Ogladasz Alex There? (Teraz Ola)
    17. Ogladasz anime? lol
    18. Uzywasz slowa lol?
    19. Bo ja takk lol
    20. Lubisz jb?
    21. Wiesz ze Bieber snierdzi?
    22. Wiesz ze mam siostre murzyna, ktory smierdzi i jest dziwnej orientacji...W TERENIE LOL!
    23. Jestes lysa?
    24. A co by bylo jakbys byla?
    25. Jadasz w kfc?
    26 U mnie w miescie jest tylko kfc,i MC nie ma nosz.
    27. Wiec zre w kejefsi wiesz?
    28. Jadlas cztery smaki swiata w kfc?
    28. Polecam z sosem BBQ
    29. Polecam tez Qurito i Zingera o Twistera tez wes, lol
    30. W kfc drozej niz w Mc polecam Mc ale w kfc tez dobrze.


    No to koniec, wiem nie wezmiesz moich pytan, lol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd się biorą takie "mądre dzieci" jak Karola El? ;')

      Usuń
    2. No właśnie. Tak samo jak mi odpisała-że szpanuję ajfonem- poprostu geniusz.

      Usuń
    3. Jakie madre dzieci? Jestem raczej madrzejsza, jaka mialas srednia? Szpanujesz i nie musisz sie przyznawac, bo wiem ze szpanujesz. Wiekszosc moich komentarzy zostala napisana pod wpywem fanty wiec nie sa normalne, nosz.

      Usuń
    4. Weź innych nie krytykuj, bo taka święta prawda. A luj z tym, miałam średnią 5.30. I co, może powiesz mi, że miałaś wyższą? To że mam ajfon nie znaczy,że szpanuję. Piszesz tak bo zazdrościsz..
      Żal.
      /'Colles

      Usuń
  16. 1. Wiesz, że banany to ogórki, a ogórki to kiełbasy, czyli banany to kiełbasy? :o
    2. Co zrobisz jak banany opanują świat?
    3. Możesz schować się pod moim dywanem, Tomek cię wpuści.
    4. Jak nie wpuści to mu zagrożę, że zabije Andrzeja.
    6. Nieważne. Wiesz, że nie było 5 pytania? ;/
    7. Ile chcesz pytań?
    8. Wiesz, że będzie 69?
    9. A może wolisz 74?
    10. Albo 11?
    11. Masz skojarzenia? (C_C)
    12. Lubisz rybę z nutellą?
    13. Czemu? :oo
    14. Która godzina?
    15. Ehe.
    16. A wiesz, że placki to naleśniki?
    17. Same mi opowiedziały.
    18. KROPGI NIENAWIŚCI.
    19. Lubisz liczbę 19?
    20. A 69?
    21? A 74?
    22. Yhy.
    23. Co zrobisz jak przyjdę do ciebie w nocy z armią jedrożców i magicznym ołówkiem?
    24. Nie zabijaj.
    25. Noneł i tak jest nieśmiertelny. ( ˘ ³˘)
    26. Tzn nigdy nie umarłam.
    27. Emotki po kropce czy przed kropką?
    28. Dopiero teraz zauważyłam przycisk "powiadamiaj mnie* przy komie. (●__●)
    29. To ile chcesz tych pytań?
    30. BAW SIĘ KUCYKAMI MAJ LITYL PONYY!
    31. Lubisz kucyki maj lityl pony? (͡° ͜ʖ ͡°)
    32. Ja się ich boję.
    33. Pilot.
    34. Pokaż swojego pilota. B)
    35. Jaki jest limit pytań?
    36. EE..
    37. Minionki vs muminki?
    38. Szafka vs szafa?
    39. Placki vs naleśniki?
    40. Kupa vd gówno?
    41. Pf.
    42. Jesteś głupia czy głupia?
    43. A ja? (*^▽^*)
    44. Zrobię teraz coś magicznego.
    45. Sprawie, że będziesz miała 69 pytań.
    46. Ok?
    69. Koniec. :D

    Lalallalala
    `n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super duper pytanka, gratuluję. C:
      /'Colles

      Usuń
  17. REKORD KOMENTARZY!!!!!!! ._.
    'colles

    OdpowiedzUsuń
  18. Niemiecką Jakość i technologie. DA DA DA xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!