wtorek, 4 sierpnia 2015

Nowy szablon oraz start drugiego etapu!

 Hey! Z tej strony Abi. Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy szablon, który stworzyła Malina (no dobra, nagłówek przyszedł od osób trzecich, ale ćsiii). Będzie on dumne reprezentował nasz blog tylko przez chwilę. W momencie dodania redaktorów do nagłówka zawitają nowe osoby (nie będzie tylko administratorek i pierdzielonego cienia), a z przyjściem jesieni szablon zmieni się nie do poznania. Okej, pomińmy sprawy estetyczne bloga i przejdźmy do meritum postu. Niedawno otrzymałam na email ostatnią próbną notkę. O czym to świadczy? Już dzisiaj możemy ruszyć z drugim etapem konkursu na redaktora! Nim przedstawię Wam wszystkie posty, chciałabym podkreślić, że czytelnicy, dokonując wyboru, będą mieli twardy orzech do zgryzienia, gdyż każda z uczestniczek posiada wielkie umiejętności, nadprogramowe myślenie, cechuje się konkretnymi elementami i charakterystycznym stylem pisania. Krótko mówiąc - już Wam współczuję, bo ja sama nie potrafię jednoznacznie wskazać swojej faworytki.
 Jeszcze taka mała uwaga: notki będę oddzielać liniami, by uniknąć pomyłki. To oznacza, że jeden post będzie znajdował się w granicach jakiś kolorowych, ciągłych odcinków. Przykład:


________________________________________________________
autorka notki: x

TREŚĆ
________________________________________________________



________________________________________________________
autorka notki: y

TREŚĆ
________________________________________________________


 W ten oto sposób będzie to wyglądało. Mam nadzieję, że się połapiecie, a także zechcecie dotrwać do końca i poznać bliżej wszystkie uczestniczki. Zaczynamy! Miłej lektury!



DRUGI ETAP

_________________________________________________________________________
autorka notki: ! Julciacz !

Witajcie kochani ♥
Z tej strony Jula. Dzisiaj startujemy z nową serią - LookVSLook. O co w niej chodzi?
Zgłaszacie Swoje looki w komentarzu, ja losuję dwa i je oceniam. Ten projekt, który wygra przechodzi do następnego odcinka. Potem ta osoba walczy z inną osobą, którą wylosuję i znów - kto wygra przechodzi dalej. I w trzecim poście z tej serii ten kto wygra dostaje nagrodę. Trochę dziwne XDD Lecz myślę, że zrozumiałe. Dzisiaj wybrałam look Sylwia838x pt. "Cute. ;3" Zobaczmy jak on się prezentuje:


Twarz: Ładna. Bardzo mi się podoba. Usta w kolorze maliny, oczy granatowe, piegi. Idealnie ♥ - 10/10
Włosy: Różowo-białe włosy z koroną. Jak najbardziej pasuje! Tylko ten diamencik na koronie taki... XD - 9,5/10
Bluzka: Z konkursu Kawaii (czy jakoś tak c;). Ładnie, ładnie. - 10/10
Spodnie: Shorty z koronką (?). Krótkie spodenki zawsze spoko. - 10/10
Buty: Na obcasie. Zamiast różowych dałabym białe. Jedyny minus. - 9/10
Dodatki: Zdjęłabym syrenkę, serduszka mogłyby być całe białe. No, ale to unikat. 7/10
PODSUMOWANIE: Look kolorystycznie pasuje. Otrzymał on łącznie 55,5 pkt., czyli 5+

Teraz pora na look... kckoniexd! pt. "34."


Twarz: Skóra blada, oczy czarne, usta malinowe i piegi XDDD - 10/10
Włosy: Blond włosy są ok, ładneee c; 10/10
Sukienka: Świetna! ♥ 20/20
Buty: Zwykłe balerinki dla vipów. Bardzo je lubię. Tu spisują się super! 10/10
Dodatki: Uszyy, takie mrr B) Jezu, coś mi odbija ;-; 10/10
PODSUMOWANIE: Look jest bardzo ładny, założyłabym go na swoją MS. Projekt uzyskał... 6O pkt! Czyli 6. Gratulacje, przechodzisz do następnego odcinka z tej serii. Możecie się zgłaszać w komentarzach. Jeszcze coś. Jak wbijam levele?
Jak już wiecie lub nie, gram na koncie ! Julciacz ! już 3 miesiące. Mam 19 level. Czy to możliwe? No pewnie! Nic dziwnego jak się kupuje vipa. Miałam 2 razy na miesiąc. Oprócz tego wymieniam się sekami i grafami. Okej, to już koniec tego posta. Piszę go już 2 godziny. 
Do następnego posta!





_________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________
autorka notki: Nestelle



Hej,cześć, Helołson.
Zapewne mnie nie znasz...Nie dziwię się. Sama nie do końca siebie znam.
Więc witam po raz setny. Jestem Nestelle (?) Nie...właściwie to Natalia.
Na MSP jestem Kiwiqqu x3.
Jeśli chodzi o mnie...
 Liczę sobie 12  wieków, więc jestem naprawdę stara.
Nie mam ukrytych pasji, nie lubię konkretnego rodzaju muzyki, nie umiem pływać.
Nie lubię swojego imienia, które nadano mi przed wiekami. Nie jestem osobą,która powie całemu światu co czuje. Wolę to zachować dla siebie.
Z reguły jestem bardzo nieśmiała. Oczywiście zmienia się to w internecie.
Niestety,ale noszę okulary. Nie lubię ich. Nie pasują do mnie,ale cóż..Muszę je nosić, ponieważ moja wada wzroku jest dość spora.
 
Na wstępie chciałam tylko trochę się opisać, ponieważ nie chcę od razu zaczynać serii, skoro ludzie zapewne nie wiedzą kim jestem. Tak, tak. Mam dla was serię.
Wymyślona przeze mnie, zatytułowana: "Scena z filmu".
O co tu chodzi?
W wielkim,naprawdę wielkim skrócie : Upodabniam tło i swoją Movie do wybranej Sceny z filmu.
Zaczynamy!
Dzisiejszą sceną jest...
 Igrzyska Śmierci
Tak, owszem scena z filmu takiego same go jak na moim blogu.
Nie, nie, nie. Scena będzie inna,lecz będzie wymagała podobnych rzeczy...

SCENA:


Myślę, że może być trudno ze strojem, ponieważ nie jestem VIPem, a warkocz Katniss,który byłby naprawdę podobny jest niestety dla Vip... Może  uda się znaleźć jakiś zamiennik? :) Na ogół...Scena jest z pierwszej części filmu,ale to tak na marginesie. Animkę z łukiem już mam, strzały również. Reszta czeka na prezentację! :)


​Na scenie jest Katniss do połowy,więc tu też.
Na ogół, myślę,że strój wyszedł podobnie. Takim najbardziej realistycznym elementem są według mnie włosy.  Łuk również przypomina ten ze sceny filmowej. Co do góry ubioru.. Nie jestem pewna. Nie mogłam znaleźć takiego samego. Ten jest...Napakowany..Zarysami broni? Właśnie z tego powodu go wzięłam. Filmowa postać miała przy sobie dość sporo broni,której nie uwieczniono na scenie. Jednak po długim namyśle... Przekonałam się do góry stroju.
                                            ANIMACJA:


​Akurat taka "Poza" jak na filmie :D
Tak, tak tą animację już posiadam. jak widać kosztuje 650 sc, więc...
Sama nie wiem co mam powiedzieć o jej cenie. W łuku uwieczniono detale realnego łuku Katniss, a animacja sama w sobie wydaje się dopracowana.
Jak dobrze,że była animacja z łukiem... Inaczej musiałabym przewijać pełno stron by znaleźć jakąkolwiek animację z łukiem.
                                            TŁO:


​Mamy tu przedstawione tło "Dark forest".
Tło ma dość sporo drzew, a światło księżyca w małym stopniu odwzorowuje światło,które widzimy na scenie. Bardzo trudno było znaleźć jakiekolwiek tło.
Cena 650 sc to według mnie za dużo. Dałabym.. 400 sc? Czemu tyle?
Nie jest to nic specjalnego,jak sami widzicie. Kilka drzew i księżyc. Cen nie zmienimy,więc przyszedł czas na...
  
                                      EFEKT KOŃCOWY


​Hm...
 wyszło całkiem podobnie :) Nie uzyskam identycznego efektu,ale myślę,że jest dobrze.Niestety nie mamy jeszcze opcji obracania głowy, więc tego raczej nie mogłam uzyskać. Realistyczny jest tu łuk, który wpasował się w scenę perfekcyjnie. Białe zakończenia strzał również dobrze się spisały, ponieważ były takie same jak na urywku filmowym.  Jedyne co mi przeszkadza to żółty,uśmiechnięty emotikon przyczepiony do kurtki. Widać go dość mocno,ale nie popsuł całego efektu sceny.  Moja postać ma podchodzącą w oliwkowy odcień skórę taką, jak ma Katniss, więc twarz spisała się w miarę okej.
Jeśli chodzi o najlepszy element według mnie w tej scenie... Są to włosy.
Naprawdę  podobieństwo do włosów w scenie jest ogromne.
Moja ocena to 8/10. Scena wyszła podobnie, lecz myślę, że tło i kurtka nie za bardzo wpasowują się w całość.
Tak, to już zakończenie tej krótkiej notki.
Mam nadzieję,że się spodobała i przypadł wam do gustu mój "styl oceniania i pisania".  Chciałabym jeszcze raz podziękować za szansę napisania notki. Jest to dla mnie... Whow. Nie, nie mogę wyrazić.
Mam nadzieję,że chociaż trochę mnie polubiliście i zaakceptowaliście tę serię.
Bayoos.
~Nestelle
~Kiwi 
_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________
autorka notki: Laniacz

Dzień dobry! (zaczynam to 18 minut po północy)
W końcu nauczyłam się na gmailu przestawiać tekst na środek, choć było to banalnie proste ;_;.
***
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją serię, którą wymyśliłam pod prysznicem (prywatne sprawy, uuuu): Kompletny outfit. Jeśli się dostanę na tego bloga, to będę ją nadal prowadzić, ponieważ bardzo przyjemnie mi się tworzy do niej materiały <:
Wcześniej robiłam też coś podobnego, ale uzupełniłam to o jedną rzecz.
Wszyscy się zastanawiają, o co mi chodzi, bo piszę o czymś, nie opisując tego ;w;
Może opiszę to w punktach, tak będzie prościej:
  • W każdym "odcinku" z serii będę robić trzy albo dwa looki, np. jeden dla vip, drugi dla nie vip, trzeci dla vip z diamonds dla dziewczyny, albo dwa looki nie vip dla niej i dla niego (lidlowska reklama, hihihi, chyba)
  • Wszystkie trzy albo dwa looki będą tworzone na jakąś okazję, która ogółem rzecz biorąc nie musi nią być, np.: szkolne wyjście, randka w luksusowej restauracji, normalne lekcje, pójście na plażę, do lasu itede itepe.
  • Prawdopodobnie później będziecie mogli ustawiać mi jakiejś kryteria, chociaż ja i tak bez nich postaram się o jako-tako dobrą cenę.
  • I niespodzianka na koniec: Do każdego looka robię TWARZ. Przygotujcie się na niespotykane makijaże!
To tyle z tłumaczeń, niestety będzie jeszcze więcej tekstu.
Zacznę od outfitu dla dziewczyny nie vip, aaa, i dzisiejszy temat:
WYJŚCIE NA RANDKĘ DO RESTAURACJI. LUKSUSOWEJ OCZYWIŚCIE XD

Tak się prezentuje twarz czy tam makijaż:

 Od razu zaznaczyłam kolor skóry, aby screen shotów było mniej <:
Hmm, bardzo mocno podkreśliłam szare tęczówki. Mocna czerwień (która NIESTETY wygląda jak taki bordowy pomarańcz) u góry, wokół powieki czerń (dla mnie taka zamglona), a na dole jaskrawa fuksja bodajże. Do tego malinowe, pełne usta. No i oczywiście ciemna karnacja - mój eksperyment.
Teraz daję screen shoty kolorów i dokładne położenia wybranych kosmetyków (aha, plastycznie zmieniają usta 8-) ) 
Usta:

Nos (pocojatododajęvol.1):

Cienie do powiek (uwaga, hardkor w połapaniu się xd):

Oczy:


Mam nadzieję, że ktokolwiek z tej twarzy skorzysta bądź będzie się na niej wzorował.
A teraz sam outfit:

Powiedzmy, zaszalałam. Pierwsze skojarzenie po skończeniu: Kurde, look jak ze "starego" MSP. Błyszczące kolczyki, kokardka na bluzce, spodnie, dodatki na butach... Do jaskrawej czerwieni (którą teraz widać) dodałam kolor w stylu nude, choć trochę ciemniejszy (nie polecam wpisywać "nude" do wujka google... nie, nie nie. NIE ROBIĆ TEGO). Zacznę od włosów... dodałam je prawie pod koniec, ciężko mi było wybrać którekolwiek. Jednak zdecydowałam, że to będą te, ponieważ są bardzo delikatne, trochę rozwiane i schodzące na drugi plan. Później biżuteria... hmm, po prostu wyglądające trochę jak serpentyny kolczyki, z tymi "odblaskami". Bluzkę zawsze chciałam użyć, ale nie miałam do czego. Od niej zaczęłam i później był problem z wyborem spodni, a te spisały się na medal. Z jakimś tekstem (hoho, kto by to czytał,i to takie niewyraźne) na nogawkach również w ciemnym kolorze nude. Na koniec buty wyglądające jak klapki z błyszczącym zapięciem. Dla mnie look wyszedł niesamowicie oryginalnie i szykownie, chociaż wiem, że wielu nie przypadnie do gustu.

Reszta składu (na screenie z outfitem była pierwsza część) z kolorystyką:

Tak naprawdę to miałam w nosie cenie, wyszła trochę za dużo, jak planowałam (1800sc, a tutaj 1875).

Przechodzimy do outfitu dla VIP bez diamonds. Ten makijaż/twarz/whatever i komplet najbardziej mi się podobają. Niestety, na modelce/MS nie będzie tego makijażu, ponieważ hmm, nie kupię VIPa, by pokazać tylko jakiś element. Starałam się, by ją przypominała.
A co ma przypominać?
A to:

Od razu kolorystyka do paczałków, hehe.
Moim skromnym zdaniem wyszedł znakomicie *-* MS wygląda trochę jak UFO, olać xd
Bardzo jasna karnacja, do tego bardzo dziwne cienie do powiek z gwiazdkami na boku. Wokół samej powieki olbrzymia, biała otoczka, a w niej "róg" ciemnego fioletowego połączonego trochę z bordowym (nie widać tego tak dokładnie, jak na ustach, ponieważ hmm, biały rozjaśnia? <:). Nos z piegami, musiałam po prostu go użyć xd, a na deser zostawiłam obrażone, z botoksami, ciemnofioletowe wargi. Oj, usta same nie są fioletowe, tylko szminka znajdująca się na nich, ćśś. Zapomniałabym o tych cudownych oczach, które wstawiam we prawie wszystkie opisy moich postaci do opowiadań czy rpg.

Outfit jest jeszcze lepszy, ale zapomniałabym o dokładnym składzie:
Cienie do powiek;

Piegowaty nosek:

Obrażone usta:

I na koniec, trupio-blada karnacja:

Przejdźmy do kompletu, dla mnie mua *ten dziubek i wiecie, ręka do ust w kształcie zero i do góry otwierajac kółko, noo ;-; nie umiem opisywać gestów*

Kocham go *-* Bardzo elegancki, ale też młodzieżowy. Choć do tej twarzy wyjdzie  poważnie.
Sukienka może i za krótka, przez co dodałam dłuższe buciki i wcale tego nie żałuję, ponieważ te elementy idealnie zgrały się ze sobą <3 Włosy, które pokochałam i nawet nie zmieniałam ich koloru XD Po prostu pasowały (tłumaczenie się z wyboru upierzenia CO lvl. 1000)! W kokardce wspomniałam o gwiazdkach znajdujących się na twarzy, bez niej byłoby pusto i sztywno (rada na przyszłość: kokardka rozluźnia, tsa).
Reszta rzeczy i kolorystyka:


A teraz ostatnia propozycja dla VIP z Diamonds. Twarz/makijaż, hmm? Nie spodziewajcie się czegoś specjalnego:


Tradycyjna, surowa twarz. Zielone oczy, a wokół nich milion czarnych rzęs 8-) Normalna karnacja, nos bez piegów i lekko uśmiechające się, wąskie, krwisto-bordowe (aj, to jest mój ulubiony kolor <3) usta. 
Skład...
Skóra (karnacja, whatever):

Nos, który już pokazywałam, ale pokażę znowu, czemu nie:

Czarne cienie do powiek, o których zapomniałam, bo ich prawie nie widać XD:

I oczęta:


A teraz outfit. Tutaj też nie oczekujcie niczego niezwykłego...

Czyżbym Was nabrała? Tak! Na początku chciałam zrobić bardzo elegancką kreację, ale ja nie jestem normalna i stworzyłam to. Połączyłam styl chłopczycy z śliczną, długą sukienką i butami na obcasach. Krótko obcięte włosy z pasemkami wygrały bitwę, kto będzie teraz służył za perukę XD. Do tego czarny krzyżyk na szyi i bransoletka z odcieniami zieleni i czarnym. Sukienka, o której już wspomniałam... cudowna, zakochałam się w niej chyba (xdd)! Może i dużo odkrywająca i wyglądająca trochę jak te płachty w starożytnym Rzymie i Grecji, ale Modzi wykonali niezłą robotę. Normalne buty z gwiazdkami, co by tu o nich powiedzieć, nawet nie są VIP.

Reszta ubrań i kolorystyka:


To tyle z tej części posta.
Matko Boska, jak ja nazwałam to drugie... ugh, dla mnie nazwa wymiata 8-) i idealnie wszystko opisuje.
A o co mi chodzi?
Będę wybierać dwie baaardzo znane (no, z highscores przecież) MS, które mają podobną ilość fame, level itede itepe.
Ale ja to będę oceniać inaczej!
Oceniam:
Najnowsze zdjęcie (jeśli jedna osoba takowego nie posiada, to anuluję kategorię, tak samo z innymi).
Najnowszy look,
Najnowszy film,
Najnowszy artbook.
Mam nadzieję, że nie zawiedziecie się na mojej krytyce czy pochlebnej opinii.
A kto dzisiaj?
Najwyżej ustawione w rankingu osoby (które zalogowały się w tym tygodniu):
! ! ! Alicja ! ! ! i ANNIIA.

Najnowsze zdjęcie : - (ANNIIA nie posiada żadnego publicznego)

Najnowszy film (ANNIIA):

Normalna sekundówka, w dodatku klasyczna muzyka... Coś wydaje mi się, że Alicja tutaj wygra.

Najnowszy film (Alicja):

Zapomniałam zrobić screena wcześniej i mam nadzieję, że takim się zadowolicie...
Ten film nie powala. Wiem, że Alicja znana jest z takich króciutkich filmów, które rozciągają się na mnóstwo odcinków, ale ja za takowymi nie przepadam. Chociaż, to już jest lepsze niż sekundówka... 1:0 dla Alicji.

Najnowszy Artbook (ANNIIA):

Atak serduszek, pomocy :v
Z tego co kojarzę, to zwykle ANNIIA i Theyla robily takie Artbooki... nic niezwykłego, ale jest muzyczka w tle, ładny tekst i efekty serduszkowate, która mnie baaaardzo wkurzają. Zobaczmy, co u Alicji.

Najnowszy Artbook (Alicja):

Życzenia urodzinowe. Tutaj też muzyczka w tle, ale mniej efektów specjalnych, a więcej słów od serca. Nie wiem, chyba dam dziewczynom po 1 punkcie. Nadal Alicja prowadzi 2:1.

I albo remis, albo Alicja wygra...
Najnowszy look (ANNIIA):

Eh, nie podoba mi się. Rozumiem, męskie ciuchy, kolory pasują, ale nie, nie, nie... Za dużo tam jest napchane i za mało tych barw (no cóż, biały i czarny? no i znikąd szary gdzieśtam). Tak sobie. Alicja, czyżbyś miała wygrać? Zobaczmy!

Najnowszy look (Alicja):

O wiele lepiej, wakacyjnie. Komplet: Top i spódniczka, sandałki z koralikami, wianek, ogromne kolczyki i mały naszyjnik. Może nadal jest dużo napchane, ale tu już to lepiej wygląda. 3:1 dla Alicji!

Rozprawa sądowa, wygrała: ! ! ! Alicja ! ! ! (Laniacz, nie rób ze wszystkich i wszystkiego beki, kiedy jest noc i jesteś głodna).

To tyle ode mnie, pewnie i tak jesteście już znudzeni i narzekacie w myślach, hmm, trudno. Mam prośbę.
Jeśli naprawdę uważasz, że moja notka jest najlepsza z pośród innych pięciu, a nie, BO JESTEM LANIACZEM I TU PISAŁAM, to zagłosuj na mnie. Chcę stanąć z innymi, utalentowanymi ludźmi na równi, tak jak to robiłam kiedyś, i oczywiście wygrać. Optymistka, hmm? <:
Mam napisać, żeby komentować, whatever (whatever = cokolwiek, uwielbiam ten rodzaj przecinka XD)? Powtarzam się dziesięć tysięcy razy w poście, chociaż... taka moja natura. :v
Jest teraz 1:52, a ja zabieram się za robienie (bo poprzednie zgubiłam w odmętach moich obrazów xd) loga, pewnie to zajmie z 20 minut...
Chandelier (stare pożegnanie zawsze spokooo),

PS. Jednak znalazłam w odmętach... jestem z siebie dumna 8-). 1;57 i mam schizę. Wampir Laniacz

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________
autorka notki: Lyekimi

Stare nie znaczy złe #1


Hej misiaki! (muszę wymyślić sobie jakieś lepsze przywitanie, haha)
Okej, najpierw napiszę coś o sobie. Jestem Kasia, mam 13 lat, nick z msp to Lyekimi. Gram na moviestarplanet od 2012, a na tym koncie od 2014. Chyba tyle wystarczy, co? :D
Nie miałam pomysłu na posta, więc postanowiłam, że napiszę post z serii "Stare nie znaczy złe". Moją poprzednią notkę próbną też napisałam z tej serii, czyli to powinien być "#2", ale tamtego posta i tak pewnie nigdy nie zobaczycie, dlatego jest to część pierwsza.
Seria "Stare nie znaczy złe" jest o lookach, lecz jest ona dość nietypowa. Polegać będzie na tym, że wybiorę stare ubrania ze sklepu (z jak najdalszych stron) i tworzyć z nich look. Pewnie dało się domyślić po tytule xD
Koniec gadania, zaczynajmy!


Dzisiaj przedstawię wam ten zestaw:



Na początek top. Nie wiem jak wam, ale mi ta koszulka przypomina grę agar.io. Kosztuje jedynie 350 sc. W miarę tanio w porównaniu do nowszych topów.


Kategoria "Koszulki i topy", strona 35


Następnie mamy błyszczące spodnie. Były w jakimś konkursie k-popowym o "Gangnam Style". Kosztują 450 sc.

Kategoria "Szorty", strona 6


Wybrałam buty, które na pewno pamiętają moviestars ze "starszych pokoleń msp". Są to trampki, które można było wybrać przy zakładaniu konta. Kosztują 450 sc. Warto je wybrać, zamiast kupować buty w podobnym stylu za 600 sc, 725 sc, a nawet 1800 sc!


Kategoria "Buty sportowe", strona 3


Przechodzimy dalej do mojej ulubionej części, czyli do włosów :D Wybrałam lekko potargane, długie włosy. Kosztują 450 sc.


Kategoria "Długie włosy", strona 26


Na koniec dodatki. Te dwa ma chyba każda moviestar. Mówię o piegach i rzęsach. Kosztują 450 i 500 sc.

Kategoria "Inne", strona 15 i 17

Zdecydowałam się na dwa tatuaże na ręce. Kosztują po 200 sc, więc cena nie jest jakaś wygórowana.


Kategoria "Inne", strona 22


Ostatnim dodatkiem są takie gogle, prawie jak dla pilota xDD Kosztują 350 sc.


Kategoria "Nakrycia głowy", strona 11


Look kosztuje 3400 sc (bez piegów i rzęs 2450 sc). Nie jest dla VIP.
Kolory użyte w looku:



Inne wersje kolorystyczne:



Według mnie look wyszedł mi całkiem ładnie, nawet jak na stare ubrania.
A tak a propos agar.io, to [$] czy #RZCW? :D
Napiszcie na dole, co sądzicie o looku i tej serii.
Paa!
~Lyekimi




_________________________________________________________________________
dopisik od Abi: ja jestem [$] ♥

_________________________________________________________________________
autorka notki: kornelia123lol

Bienvenue!

A kto ma takie Martowo-francusko-Martowe przywitanie? Marta!
Mam dzisiaj dla Was poradnik dotyczący tworzenia filmów i e... niespodziankę! c:
Dobrze. Zaczynamy!

Jak wiecie, można zrobić własny film, wchodząc w Miasto Filmów > Filmy > Stwórz nowy film :)
Zaraz napiszę, co potrzeba do wykonania takiego filmiku.

Tytuł robi tzw. pierwsze wrażenie, więc musi być ciekawy i zachęcający. Coś oryginalnego, wymyślcie nazwę, jakiej jeszcze nie słyszeliście + musi być ''pociągająca''. Jeśli śmieszna - ''Babcia w cyrku", a straszna, to np. "Laleczka Chucky - zemsta".

Następnie zastanówcie się nad fabułą oraz ''rodzajem filmu''. W tej chwili popularne są horrory i komedie. Pamiętajcie, by do tego użyć rzeczy wiążących się z np. horrorem. Straszne animacje, tło, muzyka, stroje. Nie martwcie się, jeśli nie macie wystarczająco dużo pieniędzy. Muzyka jest tania, a film niekoniecznie musi być przerażający.

Reklamy, często zapewne dostajecie wiadomości informujące o nowym filmie. Jeśli chcecie się zareklamować, nie piszcie do znajomych milion wiadomości, tylko jedną. Inne wyjście to również wasze Ctr, Artbook, forum itp.

Pamiętajcie o ortografii i interpunkcji. Nikt nie lubi błędów (chyba...). Jeśli nie jesteście pewni pisowni jakiegoś słowa, sprawdźcie w internecie bądź w słowniku.
Starajcie się układać sensowne wypowiedzi, by do siebie pasowały.

♥ Zapamiętaj ♥

• Nie kopiuj pomysłów na film od innych użytkowników.
• Daj odpowiednie tło, muzykę i animację.
• Pamiętaj o interpunkcji i ortografii.
• Reklamuj się, ale nie przesadnie.

* * *

Teraz druga część posta, czyli...














Będę odwzorowywała moviestar na Boonie!
Przygotowałam trzy zwierzaki oraz trzy komplety. A oto Boonie's, które wybrałam:


Jak widzicie, wybrałam 2 letnie i tego najnowszego, który znajduje się po prawej stronie. Drożyzna! Ale co poradzić? Nic.
Zobaczmy, jak wyszedł mi pierwszy look, czyli prościej mówiąc, łososiowy Boonie.


Wow, moim zdaniem wyszło świetnie. Kolory się zgadzają, włosy moim zdaniem jak ulał.
Nie miałabym żadnych zastrzeżeń, gdybym wcześniej nie była taka głupia...
Robiąc kolejny komplet, natknęłam się na dmuchane koło. Ale było już za późno, no cóż. Trudno.
Oceniam ten zestaw na 8/10.


Trochę poszalałam :v Miało wyjść zupełnie co innego... Chodzi mi tu o kolory.
Malowidła i tatuaże są przynajmniej okej, bo to miało być takie ''UNGA BUNGA!'' (xD).
A więc. Daję 5/10.
*look jest dla vip*


Om *-* Jak widzicie, 7 rzeczy i ta cena - dosyć tanio. A to dlatego, iż włosy są za diamond.
No dobra, bierzmy się do oceniania. Moim zdaniem wyszło całkiem ładnie. Dałam tu makijaż,
uszy oraz elegancki strój, który bardzo mi się spodobał.
(Nawet moja siostra teraz przyszła i powiedziała, że ten 
komplet jest najbardziej podobny :OOO)
A więc dam 9/10 ^_^.

Mam coś jeszcze dla Was, a mianowicie, mój nowy look.


Moim zdaniem jest słodki i uroczyyy♥ Najbardziej mi się podoba ta spódniczka w kotki ^^ I jeszcze kocie uszka. No to teraz ocena!
Kolory: Czarno-biało i kolorowe włosy. Uwielbiam! <3 10/10.
Włosy: Piękny kolor, ciemno-lawendowy (?). Upięcie również mi się podoba. 10/10.
Góra: Ta koszula jest świetna! Wszystko ok :) 10/10.
Dół: Jak już mówiłam, jest piękna. 10/10.
Buty: Fajne, ale... nie wiem. Coś mi w nich nie pasuje. 8/10.
Dodatki: Jest opaska. Tylko tyle? Trochę za mało. Przydałoby się jeszcze coś... 8/10.
A więc ilość punktów to 56/60. Jeeej! xDD

Sesja zdjęciowa jeszcze:


Tak bardzo Potter'owo.

Żegnam się z Wami, i do jutra kochani! ♥


_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________
autorka notki: wampirzyca Alice
Cześć :)
Muszę się przyznać, że napisanie tej notki było naprawdę trudne (a raczej znalezienie tematu). Chciałam, żeby była "oryginalna" chociaż wiem, że z tym ciężko ze względu na ogromną ilość blogów o MSP. No i właśnie z tego powodu mój post nie będzie oryginalny, ale przynajmniej przedstawię sprawę po swojemu - z mojego punktu widzenia. 
W ostatnim czasie widziałam mnóstwo artbook'ów i tematów na forum, które dotyczą tego, że stare MovieStarPlanet było lepsze.. Tylko jak myślicie, co się zmieniło? Wygląd? Nowe funkcje? Ludzie? Niestety, ale z tym ostatnim się nie zgodzę. Fakt, kiedyś częściej sobie pomagano, ale przecież nadal są takie osoby.
Kiedy ja założyłam swoje konto nikt mi nie pomagał. Teraz pomaga mi o wiele więcej osób, mimo tego, że nie zawsze jest to bezinteresowne. 
Wstawiam tu screen'a jednego z tematów, który przyciągnął moją uwagę. 



​Pominę już fakt, że mogła trochę zerknąć na ten post zanim go wstawiła, bo ja ledwo rozumiem przez te kratki (które swoją drogą są strasznie denerwujące! ;-;)
Co do części, w której się autorka denerwuje się z powodu drogich ubrań to​ może ma po części trochę racji. Niektóre ceny to przesada! Moderatorzy oczywiście chcą żebyśmy kupowali VIP, ale niestety "ktoś" musi na tym zarabiać skoro rejestracja i sama gra jest bezpłatna. Wiem, że na ten post (po opublikowaniu na blogu) pewnie napłynie fala krytyki, ale wyrażam swoje zdanie do, którego każdy ma prawo. Nie musicie się ze mną zgadzać.



No cóż..To jest trochę bardziej agresywna wersja tego co czuję jak widzę marudzenie ludzi na nasze nowe MSP :)  Po części  zgadzam się z jedną stroną, która mówi o tym, że kiedyś było lepiej. Po części też zgadzam się z tym drugim twierdzeniem, że dobrze jest tak jak jest.

Jeszcze coś :)
Na początku ta notka miała być o rysowaniu moviestar, ale nie jest to całkowicie dotyczące MSP, dlatego napisałam o tym co już przeczytaliście.
Jednak, aby nie było tak krótko wstawiam szybciutko naszkicowaną przeze mnie moviestar ( zajęło mi to może 15 minut)


  
Wiem, że usta,oczy, włosy i wiele rzeczy nie wyszło, ale to jest szkic wstępny (prawdopodobnie dodam na msp dokończone)
Jeśli ktoś chcę być narysowany to możecie pisać na priv na MovieStarPlanet, a ja chętnie narysuję.
No to chyba już wszystko i jeśli komuś przeszkadza, że dodałam rysunek to przepraszam, ale chciałam się jeszcze z wami podzielić moją "pasją". Tymbardziej, że rysunek przedstawia postać z naszej gry.
To wszystko, dzięki za tą wielką szansę :* Nadal nie mogę uwierzyć.
Do następnego (bo mam nadzieję, że taki będzie) ♥


​(logo robiłam sama)
_________________________________________________________________________


 Patrząc na notki, mogę śmiało stwierdzić, że każdy znajdzie coś dla siebie. Teraz wybór należy do Was. Waszym zadaniem jest wskazanie osoby, która najbardziej Was oczarowała swoim wpisem i której, według Was, potrzebuje blog oraz reszta redaktorów.
 Zaraz po opublikowaniu tego zbioru próbek pojawi się ankieta, która będzie trwała do soboty do godziny 21:37. Dziewczyny, które uplasują się na trzech najwyższych pozycjach, zostaną dołączone do ekipy. No, to chyba tyle. Połamania nóg! 

Nie jest to logo pierwszej klasy, ale wstawię je jeden raz :v bo photoshop


Ps. Mimo iż jedna redaktorka opuściła nas, liczba wolnych miejsc nadal wynosi trzy pozycje. Jeśli nowy skład nie będzie sobie dawał rady, zrobimy mini-konkurs na wakacyjnego redaktora. Jeżeli będzie sumiennie wykonywał swoją pracę - zostanie z nami, a jeżeli nie - zostanie wykluczony z ekipy wraz z końcem wakacji.

Ps2. Przepraszam, jeżeli pojawią się jakieś problemy ze screenami lub formatowaniem tekstu. Postaram się jak najszybciej je skorygować! 

126 komentarzy:

  1. Laniacz cieszę się, że chcesz wrócić ;)
    Mam dwie swoje faworytki i niestety nie wiem na kogo zagłosować...
    POWODZENIA WSZYSTKIM! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Abi ♥ Nie ma 3 miejsc. Są 4. Zostawiłam je dla choćby Laniacza, który na 100% się dostanie. Cóż więcej mówić. "Płonę. Jestem płonącym, przerażającym, przyjaznym potworem." Ta. Lubię ten cytat, mimo iż pochodzi z jakieś głupiej kreskówki. ♥
    'Anls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ustaliłam z Emilą, że przyjmiemy i tak tylko 3 redaktorki, a jeżeli skład sobie nie poradzi, to przyjmiemy czwartą. Jakoś tak. D:

      Usuń
    2. Abi, ty masz jeszcze logo ode mnie XD ; _;

      Usuń
  3. Ciężki wybór :/
    Nw na kogo zagłosować :'c
    #Weraa
    Ps. Ja #RZCW XDD ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddałam głosy na 3 inne redaktorki, na laptopie i innych dwóch urządzeniach :)
    Mam bekę ze wszystkiego, normalnie schiza nocna. Nie polecam być podjaranym i głodnym jednocześnie XD
    Co do szablonu, to Karola, Emila: If you now what i mean 8-)
    Życzę powodzenia, a Abi życzy mi:
    To się uduś, spierdol ze schodów i połam. Kumulacja.
    Ups, tu są dzieci i umieszczam cudze cytaty, no nieźle.
    Oprócz mnie (oh, ta skromność w nocy NIE, NIE WZOROWAĆ SIĘ NA LANIACZU. NIGDY) pośród tych 6 osób są 3, które po prostu mua. Albo i cztery, w tym dwie takie idealne <3 Z tego co teraz widzę, to mam nadzieję, że trochę rozliczenia w ankiecie się zmienią, bo w jednym momencie dałam tej ZAJEBISTEJ przyszłej redaktorce 1 głos. :<
    Nie, nie powiem, o kogo mi chodziło przed wynikami. Kurde, jestem głodna, a ja tak uwielbiam pisać/ogladądać coś/spać.
    Mój post jest za długi, tak jak podejrzewałam. Przepraszam, pisany na podobnej nocnej schizie jak ta teraz. Sylwia, Karola, wiecie o co mi chodzi. XD
    Na głodnego piszę rzeczy bez uczuć trochę, ale ze śmiechem... :<
    Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *If you KNOW what I mean. Głupie "n" ;_;

      Usuń
    2. HAHAHAHAHA D: nocna schiza, polecam przegląd łba.
      No, ale i tak się spierdol z tych schodów ♥

      Usuń
    3. Jezu, szlachety Laniacz xDD ♥

      Usuń
    4. Nie jestem szlachetna, ale okk XD
      Właśnie odpowiada ci na komentarz największa egoistka. ;_; Tak, to ja
      Laniacz

      Usuń
    5. Ja za to jestem nieodpowiedzialna. T^T Ale prsynajmniej nie oszulujesz, jak pewna osoba... Nie z tego konkursu.

      Usuń
    6. Zdanie lvl hard xD Przynajmniej* oszukujesz*

      Usuń
    7. Eh, oszukistów jest multum <:
      Nie znasz mnie, hehehe. Nikt mnie nie zna. EJ no, koniec tutaj spamu xd

      Usuń
    8. Poprosiłabym o FB, ale kit xD

      Usuń
    9. Nie wiem komu dać sto głosów, żal psychiczny >.<

      Usuń
    10. Bul i smuteg, panie Szymonie? ;_;

      Usuń
    11. No ty głupio piszesz, w postach nie powinno być tyle emotek. Przegraj ;-;

      Usuń
    12. Szymon, mi nie przeszkadza taka ilość emotek i, sądząc po głosach innych, nie tylko mi. Laniacz trzyma się, jak na razie, cały czas na podium. Fakt, to głosowanie jest szalone i wyniki mogą w dość krótkim czasie nabrać kompletnie inny obrót, ale w tym momencie największe poparcie mają Nestelle, Laniacz i Lyekimi. Jak na taaaaak dłuuuugi i szczegółowy post, to ilość emotikonek jest... hmm... proporcjonalna [?]. Nie wiem jak to dokładnie określić. Po prostu liczba buziek nie jest przesadzona, trzyma się granic i nie przeszkadza w odbiorze notki. Gdyby czytanie postów sprawiało problemy, nie wybrałabym Laniacza do drugiego etapu. Mimo nagromadzenia emotek post czyta się przyjemnie, ponieważ styl pisania Laniacza nie sprawia trudności w analizie treści. To tak jakby łagodzi efekt, który powstał przez dodawanie graficznych reakcji.
      Ale i tak niech się spierdoli ze schodów ♥ X'D

      Usuń
    13. Logiczne, że Laniacz wygra :P Tylko dwie osoby oprócz niej się mogą zmienić (tak myślę) XD

      Usuń
    14. To zależy kto i jak "zagłosuje" ;")

      Usuń
    15. No wiem, ale Laniacz to myslę ze i tak wygra... :/

      Usuń
  5. No mój post trochę krótki w porównaniu z innymi :')))
    #asiaidiotkanieradzisobieznapisaniempostu
    I dzisiaj wyjeżdżam, wiec mam nadzieje ze będę miała dostęp do internetu, żeby sprawdzić wyniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Hshahahah najkrotszy mua post xd *Dumnam*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny post, ale... napisałam bardzo podobny pare dni temu, lol. Nie mogłaś go widzieć, gdyż jest nastawiony na autopublikację i opublikuje się dopiero pod koniec sierpnia.
      Pewnie będzie ze ściągam, super. :c
      W każdym razie powodzenia ^^

      ~Tuńczyg :c

      Usuń
    2. Nie,nie będzie ;D To normalne,że zrobiłyśmy podobne, a ja nie jestem taka,żeby oskarżać. Każdy ma prawo ściągać lub przypadkiem napisać coś podobnego, więc jest spoko ;D
      ~Nestelle
      ~Kiwi

      Usuń
    3. Oby inni też tak uważali jak ty D:
      ~Tuńczyg c:

      Usuń
    4. Jak będą to pogadanie z nimi zostaw mnie c:

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Napisałaś nudny post. Szymon idzie krytykować innych ;") Na razie dwie osoby mam, na które oddam głos xDDD

      Usuń
  7. Bo my tak krótko i na temat, tylko nie wiem czy to dobrze czy źle...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, Wasze posty są świetne przecież. Krótkie, ale supi. Mi mega przypadły do gustu i z tego, co wiem, nie tylko mi C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej czy ja jakas mode zapoczatkowalam z tymi "cytatami" po kresce? xd
      `m

      Usuń
    2. Czy ja wiem? To nie oryginalne, bo za dużo osób już ma. Weź coś innego.

      Usuń
  9. Lol, ale zbieg okoliczności... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idę głosować!!!!!!!!!!!!11
    Ale leje z tego, że dałaś te 21:37 XDDDDDDDDDDDDDDDD Pozdro dla kumatych Xd
    `m

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ia tesz jde! Jezdę klur.

      Usuń
    2. A masz pauacyg?! Tagi dla klura?!

      Usuń
    3. Nje mam bjeda f kraió

      Usuń
    4. jdem opejżedź fjlm darji

      Usuń
    5. Poszyczem tobje srarkojnsiki na spudowanije zhronienja dla kluruff i podanyh :)))

      Usuń
    6. Omy gieee!! Jósz sjem cjerzę!!!!!!!! Wykrzyknik, codź i ty"!! Omy gieee!!!!!! Cegam!!

      Usuń
    7. Jusz pszelewom stajkonsikiiii taaaaaaag som jusz u cjebjieee tszeba zrubidź najbierf twuuuj pokoiggg iaki koloregk śćjan?

      Usuń
    8. Czegam na odpoffffjeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    9. Lusofffe odżyfiśdzie!!!!! Lusss ;-; A łuszko morze bydź z klóbu gołgoł. Fję rze tam pracuierz

      Usuń
    10. Popłorzem pinciesiont kilgomuw mazła na mysypy

      Usuń
    11. Og przezyłuam jusz mazełgo! Gołgoł itz maj przeznadżenje :343

      Usuń
    12. Pfff! Jezdę menzgom cifgom!!

      Usuń
    13. ale z was jebane bezbeki

      Usuń
  12. Naj podobała mi się Nestelle

    OdpowiedzUsuń
  13. Już chyba wiem na kogo zagłosuję.
    Ja też [$] B) Abi hajsowniczka ( ͡° ͜ʖ ͡°) :vv

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Od kiedy one są jedną osobą?

      Usuń
    2. Szymon, wypowiedziała się jak najbardziej poprawnie, bo można i "najlepsze" i "najlepsza". Nie uczyli, czy nie zrozumiał?

      Usuń
  15. Ja osobiście trzymam kciuki za Laniacza, i Nestelle.
    ~~~~~~~
    'Princess Madelyn
    /Kellow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię uduszę, Natalio! Chcesz wygrać?! Dziękuję*

      Usuń
    2. Ale że mnie dusić? Og.

      Usuń
    3. Jestem zdolny do wielu rzeczy *-* Poddani tańczą ;")

      Usuń
    4. Uuuuuu poddani? Czyli trawa?

      Usuń
    5. Cśśś! Chodzi o słonie i tygrysy *-*

      Usuń
    6. Ktu to? *-* Ja ich nie znam :'(:'(:'( Płacz!!!

      Usuń
  16. Laniacz, cudowny post. Wszystkie notki były świetne, ale Wiktoria mnie zachwyciła ;) Masz gwarantowany oczywiście głos ode mnie. Strasznie podoba mi się nowy szablon <333
    Emi, SZLR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się nie podoba! Nie ma Kellow i Florence ;-;

      Usuń
  17. A pozatym..gratuluję wszystkim wspaniałych pistów :* Wygracie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Szymon, najlepiej to spierdol się ze schodów i piłam przy okazji wszystkie palce, może wtedy przestaniesz pisać te gówno co piszesz. Nie dotyczy to tylko tego posta, ale całej twojej "tworczosci".
    PS Hejter jest zawsze zazdrosny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *polam. Nie chodzi o krytykę na mnie czy inne może i przyszłe redaktorki, a na hejtowanie wszystkiego, co za tobą nie przepada. Nie, nie jesteś fajny i zajebisty. Bo ja nigdy nie widziałam aż takiego faceta bez jaj, sądząc po tym co piszesz <:

      Usuń
    2. Ja nie twiedzę, że jesteś złą redaktorką, ani Cię nie hejtuję ;-; Nie myślę, ze jestem "zajebisty", no chyba, że ty znasz mój umysł lepiej, niż ja.

      Usuń
    3. Kocham czytać komentarze xd

      Usuń
    4. No to "spierdole" z tego bloga. ;")

      Usuń
    5. Dobra, ja komentator... xd *złość* Szymon... ewww rozymiem ze robisz se beke ze wszystkiego, ale to innych serio moze urazic.

      Usuń
    6. Tutaj na tym blogu nikogo nie uraziłem, chyba. A u Porshi Tori, pozdrawiam Paulę ;*

      Usuń
    7. I ja niby hejtuję wszystko, co za mną nie przepada? Aha... Ciekawe.

      Usuń
    8. I ja niby hejtuję wszystko, co za mną nie przepada? Aha... Ciekawe.

      Usuń
    9. Boshe, nikomu o to nie chodzi. Chodzi o to,że twoje komentarze..coż. Twoje opinie mogą innych zranuć, obrazić Nie mówie o tym blogu, ale..nw (?)*Natalio, jesteś profesorem*

      Usuń
    10. Twoje opinie są niepoprawne i nieśmieszne. Źle dobierasz słowa, przez co Twoje wypowiedzi są odbierane w zły sposób. Zastanów się, a dopiero potem komentuj.

      Usuń
    11. No cóż, nikt nie zauwaza swoich wad, dopóki ktoś mu ich nie wypomni.

      Usuń
    12. No cóż, nikt nie będzie mi pisał, co mam robić ;-;

      Usuń
    13. Dzięki za pozdrowienie. XD
      Ominęła mnie gównoburza. ;_;

      Usuń
    14. No cóż, ale zawsze mogę pozbywać się Twoich wypowiedzi. i je usuwać.

      Usuń
    15. No usuwaj ;*

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Przypomina mi się seria Darii ;-;

      Usuń
  20. Szczerze mówiąc spodziewałam się takich wyników, więc nie jestem zaskoczona :') Powodzenia laski! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no wygrasz no no co no ok no. ~Piszę bardzo zrozumiałe komentarze

      Usuń
  21. Mi się szczerze podobał post Laniacz c: Masz mój głos! (jakiś "mam talent" czy coś? ;-;) ~Nikomu nieznana alpaka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozwolę sobie obiektywnie ocenić każdą notkę z osobna, a jeśli mam być szczera, to nie będą to same pozytywy, więc nie obraźcie się, dziewczyny.
    NOTKA 1. - ! Julciacz !
    Po twoim poście widać, że język polski jest ci bardzo dobrze znany. Nie popełniasz błędów i piszesz poprawnie, co z miejsca jest ogromnym plusem. Tematyka posta pozostawia jednak wiele do życzenia, gdyż nie jest on zbyt oryginalny, a jak wszyscy wiedzą, to właśnie oryginalność jest jedną z najważniejszych cech notki próbnej. Tak, może zrobiłaś to na swój sposób, ale to cały czas jest coś typu "Hot or Not". Mało oryginalne.
    NOTKA 2. - Nestelle
    Twoja notka bardzo mi się spodobała, nie widziałam nigdy takiej serii. No i fajny film wybrałaś, Tribute forever. B) Jedyne, do czego bym się przyczepiła, to brak spacji po przecinkach i wielokropkach. Pilnuj tego, gdy już będziesz na blogu, bo to, że się dostaniesz nie ulega wątpliwości!
    NOTKA 3. - Laniacz
    Na początek parę sentymentów:
    Jeju Laniacz jak się cieszę że jednak chcesz wrócić matko tak lubiłam twoje posty no i ogólnie hehe (pisane na jednym wydechu :')).
    A teraz przechodzimy do oficjalnej części komentarza:
    Cóż za wyczerpujący i długi post! Naprawdę, winszuję, nie wiem, czy mi by się chciało go pisać. :') "Kompletny outfit" jest bardzo fajną serią, dobrze, że dodałaś opis twarzy, bo same looki nie byłyby takie ciekawe. Co do drugiej części posta - może nie jest to bardzo oryginalne, ale ja sama uwielbiam takie porównania, dlatego przyjemnie mi się czytało. Twój styl pisania jest wprost świetny, lekki i wolny od błędów. Mój głos leci do ciebie, i to nie dlatego, że jesteś LANIACZEM. Nawet jakbyś była wróżką Aszmąchnaszmą (pozdro) i wróżyłabyś z mąki na trójnogu chemicy z mojej szkoły, to i tak głosowałabym na ciebie, bo twoja notka jest według mnie najlepsza.
    NOTKA 4. - Lyekimi
    W twoim poście nie znalazłam błędów, czyli plus na początek. Seria dość ciekawa, ze starych ubrań często można zrobić wiele fajnych stylizacji, czego jesteś przykładem; look wyszedł ci bardzo ładnie. Ja osobiście nie oglądam "tej wersji youtube'a", więc nie odpowiem na zadane przez ciebie pytanie, a ogólnie gra agar.io nie przypadła mi do gustu. :[
    NOTKA 5. - kornelia123lol
    Piszesz poprawnie i masz miły styl, plus. Pierwsza część posta nie jest zbytnio oryginalna, bo tego typu poradniki są już bardzo oklepane, ale za to druga część rekompensuje tą pierwszą. Po prostu zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. XD Bardzo ciekawy pomysł, nie widziałam jeszcze czegoś takiego, a twoje looki naprawdę wywołały uśmiech na mojej twarzy (ten trzeci - ♥). Teraz look. Niepotrzebnie go oceniałaś, mogłaś go po prostu przedstawić, bo tak głupio oceniać swój własny look. o.o Ale okej, długa i fajna notka.
    NOTKA 6. - wampirzyca Alice
    Jak sama przyznałaś, twoja notka nie jest zbyt oryginalna. Nie chcę nikomu tutaj uwłaczać, ale mogłaś wymyślić coś innego, oryginalniejszego, bo pogadanek o starym msp było mnóstwo. Twój post nie ma błędów, więc pod tym względem jest okej. Co do rysunku - bardzo ładny, rzeczywiście twarz troszkę ci nie wyszła, ale ten etap rysowania jest najgorszy. ;_; A, no i super logo, hehe.

    Jak powinna wyglądać według mnie lista wygranych?
    Laniacz, Nestelle i kornelia123lol. (y)

    Nom, czekam na komy czy tam hejty. Ja nikogo nie hejtowałam, by the way. To była krytyka, hs.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy to przeczytali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego na każdym blogu komy znikają bez powodu? *-*

      Usuń
    2. Tsa, może jestem taką wróżką? 8-)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Może i będzie drugi, ale poprzedniego nie widać...
      "Ja sie nie sprzedaje" - Dupisia2015
      Szymon, dlatego piszę "xd" w postach, bo niektórzy nie rozumieją mojej ironii. Do grupy "niektórych" należysz i ty, chociaż prawdopodobnie nie zaczaiłeś, o co mi chodzi. ;_; Tak, odnosi się to do twojego usuniętego komentarza.
      Laniacz

      Usuń
  23. Moim zdaniem najlepszą notką był post kornelia123lol Masz mój głos! :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Notka Nestelli była wspaniałą!
    Nie znam dziewczyny, ale jak dla mnie no... Była wspaniałą!
    Ja oddaję swój głos na nią *-*

    \Jax2

    OdpowiedzUsuń
  25. Jutro lub w sobotę wyniki... Wygra Laniacz, Nestelle i Lyekimi.
    *jestem na czwartym miejscu, szkoda... Przynajmniej byłam w pierwszym etapie*
    `Marta, kornelia123lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie smutaj wszystko się może zmienić :)

      Usuń
    2. Zamiast mnie bd ty C; Ja tam nie pasuje,no weź...Same "L", a tu takie "N" xd "K" to ok, ale N nie (Brawo Natalio,znasz alfabet) Ty sup piszesz ok?ok.

      Usuń
    3. Jeśli ktos zrozumie mój górny komentarz to...Gratz. Nawet ja go nie rozumiem.

      Usuń
    4. A ja rozumiem ten kom! Dostanę wielkie nic? XD

      Usuń
    5. Tak,gratulacje wygrałaś! xd

      Usuń
  26. Ta Nestelle napisała: "12 wieków". Trochę dziwnie to brzmi, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakby pisała, że ma 1200 lat... e.o

      Usuń
    2. Nestelle ma 1200 lat? Niee.

      Usuń
    3. Napisała:
      Liczę sobie 12 wieków, więc jestem naprawdę stara.
      Więc jestem naprawdę stara...
      Natka, masz 1200 lat?

      Usuń
    4. Wiem,dziwnie, ale jam jest wampir. Mam 1200 lat c: Muahahahhahahahahhahahahahhah. Post pisałam pod wpływam głupawki,więc tak wyszło xd

      Usuń
    5. Więc tak... Ja zawsze prawie mam głupawkę..Spodziewajcie się,że napiszę,że codziennie jem mydło na śniadanie ~Mydło

      Usuń
    6. I ta jedna taka Nestelle ma teraz głupawkę ;D Tak,zaspamuj wszystko,Natalio.

      Usuń
  27. Za osiem godzin wyniki, wowowow.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!