wtorek, 4 sierpnia 2015

Zdobycie sławy w różowej gierce - czy to takie trudne?

Siemka!
Z racji tego, iż jest wtorek pojawia się post ode czytelników.
Na dzisiejszą notkę pomysł  podsunął mi pewien komentarz. Jak wygląda?
Hehe, nie patrzcie na godzinę c':
Wracając do komentarza - tak jak widać, prośba dotyczy tego, jak zdobyć tzw. karierę na MovieStarPlanet. Napisze Wam jak moim zdaniem zrobić to najlepiej.
W takim razie, zaczynajmy!
Na samym początku, chciałabym napisać, że aby się wybić nie potrzeba wiele. Ja, sama z siebie nie chciałabym być na pierwszym miejscu w highscores, ze względu na większe lagi. Pewnie gra by się tak zacinała, że zalogować byłoby trudno.
TWÓRZ CIEKAWE FILMY, DODAWAJ DO NICH RÓŻNE TŁA ORAZ MUZYKĘ.
Aby zrobić film, trzeba mieć pomysł. StarCoins również się przydadzą do kupna różnych teł oraz muzyki. Żeby nasze dzieło znalazło się w Top należy polecać go swoim znajomym, starać się, aby wciągał on do zobaczenia kolejnych części, wymieniać się filmami z przyjaciółmi.
Jak dla mnie film powinien trwać co najmniej dwie lub trzy minuty. Starać się nie kopiować treści innych, a brać je ze swojego realnego życia czy z filmów, które sami oglądamy (nie na MovieStarPlanet). Kiedy zdobędziemy tyle wyświetleń na nasze konto wpłynie też wiele Fame oraz StarCoins!
WIELE ANIMACJI.
Akurat ten sposób przyda się osobom mającym dużo środków. 
Jeżeli mamy wiele animacji, mamy większą szansę na wystąpienie w filmach naszych znajomych. Dzięki temu zdobywamy dużo Fame i szybko zdobywamy kolejne poziomy. Można pisać do przyjaciół o wymianę, która będzie polegała na tym, że biorą siebie nawzajem do swoich filmów, czy seków. Żeby powiedzieć innym ile mamy animacji, wystarczy policzyć i napisać w statusie -  
"♥132 animacje. Za wzięcie do filmu będę bardzo wdzięczna/wdzięczny♥"  
Taki przykład :')
POMOC W LEVELU.
Najlepszą rzeczą jak dla mnie jest pomoc w poziomie. Wiele z nas jej potrzebuję, więc czemu by nie (znowu) wymiana? Tak jak wyżej - wzajemne zobaczenie filmu, wzięcie do niego. Można również podarować sobie autografy, lub jeżeli ma się diamenty Specjalne Pozdrowienie!
im więcej tego, tym większy level nam się kłania!
   
BĄDŹ MIŁY DLA INNYCH.
Rzecz naprawdę prosta. Wystarczy miło pisać ze swoimi znajomymi i nie tylko. Kiedy ktoś Cię prosi i prezent z listy zyczeń czy Specjalne Pozdrowienie nie reaguj "agresywnie" tylko ładnie odmów.
RÓB LOOK'I ORAZ KREATYWNE ART-BOOK'I.
Pewnie prawie każdy z nas, w swojej szafie posiada różne zestawy ubrań na MovieStarPlanet. Żeby stworzyć coś oryginalnego wystarczy to złączyć, a na pewno wyjdzie coś ciekawego. Można wtedy je polecać znajomym, a jeżeli dadzą love it leci Fame!
Aby stworzyć kreatywny art-book jak wszędzie, trzeba mieć pomysł. Można narysować jakiś portal internetowy typu  facebook, albo z kwadratów i kółek jakiegoś zwierzaka. Im pomysł oryginalniejszy tym większa szansa na to, aby nasza ilustracja znalazła się w Top.
To wszystkie rady. Mam nadzieję, że się Wam przydadzą. Dzięki nim zdobywacie więcej przyjaciół, a im więcej love it na art-book czy wyświetleń na filmach tym większy poziom!
Tak jak zawsze - w komentarzach zostawcie opinię na temat posta, jeżeli macie pomysł na następną również, osoby chętne mogą się nadal zgłaszać do wywiadów oraz lóg :')
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

11 komentarzy:

  1. Super post ^^ Pozdrawiam ~ gabryska59

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kol ma 350 animek ;------; Ja niestety nie mam na to SC a ona ma Vipa na rok. Ogólnie fajny post. Mój pomysł: Jak miło odpowiadać na prośby o prezenty itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby ta osoba Cie juz nie prosiła drugi raz, ale odpowiedz musi być miła

      Usuń
    2. Hah... Po prostu nie odpisz.

      Usuń
    3. Nie, bo wtedy Cie ta osoba dreczy XD

      Usuń
    4. Ja mam ponad sto animek, bo gram od czterech miesięcy, ale na starym koncie miałam prawie 300. :D
      Ponad sto animek! Kto mnie weźmie do filmu? ~PaulaWariatka

      Usuń
    5. A ja mam ponad dwa tysiące *-* Kto pobije? xDDD

      Usuń
    6. Ey, sorry źle zobaczyłem xDDD Jest 1400

      Usuń
  3. Lubię jak piszesz posty. :)
    A co do tego,to rady są fajne,tylko co zrobić,jeśli mam takich znaj co za nic w świecie nie obejrzą mi filmu,ani nie dadzą JEDNEGO lovka na look czy artbook? :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagaj innym, inni będą pomagać Tobie.

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!