poniedziałek, 3 sierpnia 2015

#1 Hackerzy - Anonymous

Cześć! 
Na wstępie, chciałabym pogratulować osobom, które wygrały konkurs na redaktora. Szanuję decyzję Abieksi, a tym samym, mam nadzieję, że będzie mi się dobrze współpracowało z nowymi osobami (Jezu. Co za sztywne zdanie). Jak wiecie z poprzedniego grafiku, zgodnie z nim dziś miał pojawić się pierwszy odcinek serii pt. ,,Hackerzy". Postanowiłam, że jako iż jest to dopiero początek, wybrać jedną z najpopularniejszych hackerek - siejącą grozę wśród MovieStars słynną Anonymous, czyli w tłumaczeniu na język polski, Anonimowa.

Źródło: http://tenccorgui.host.sk/351.html
 Jej nazwa prawdopodobnie pochodzi od faktu, że gdy udzieli się na forum, pod zdjęciem z jej postacią nie ma jej nazwy użytkownika. Ogólnie Anonymous to grupa hackerów, która występuje nie tylko na MovieStarPlanet, ale także na innych, bardziej rozwiniętych portalach dla dorosłych. Jednak ta z naszej gry, popularna była jedynie z tego co wiem w latach 2011, 2012. W 2014 głośno zrobiło się o jej odejściu, zaś do internetu wyciekła też ciekawa historia o dziewczynie, która prawdopodobnie była twórczynią i właścicielką tego konta. Wynika z niej, że jest to córka "wybitnego" informatyka, który zaoferował jej różne programy, służące do wykradania haseł, i nauczył ją jak je obsługiwać. Całość nie brzmi jednak zbyt wiarygodnie. Jedyne, co wiadomo na pewno, to fakty na temat jej wyglądu. Tak zwana "Anonka", nosiła fioletowe nakrycie głowy, oraz obszerne spodnie. A jej włosy, były spięte w kok. Nie nosiła ani bluzek, ani butów, które zastapiła fioletowymi skarpetkami.

Źródło:  http://tenccorgui.host.sk/351.html
Swoje ofiary atakowała w tajemniczy sposób; pojawiała się na stronie głównej, a gdy ktoś wpisał w takim wypadku hasło, i nazwę użytkownika, od razu okradała mu konto.
 Działała głównie na jedynym serwerze, a mianowicie na amerykańskim. Tworzyła też specjalne posty na forum, zatytułowane ,,Little Test".

Źródło:  http://tenccorgui.host.sk/351.html
Tajemnicą jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego do tej pory moderacja nie zbanowała jej adresu IP? Na to pytanie na ma odpowiedzi na żadnym blogu, ani stronie o MovieStarPlanet. Zazwyczaj można rozpoznać zhakowaną przez nią osobę po statusie "Hacked by Anonymous.. Nobody's safe (d)." Z tego co wiem, na YouTube zostało zamieszczonych wiele filmików tego typu, ostrzegających innych przed nią. Jednak do końca nie wiadomo jeszcze czy faktycznie jest prawdziwą hackerką. A jak wynika z publikacji moderatorów, raczej nie.


Nie mogłam znaleźć zbyt wiele "prawdziwych" informacji na jej temat. Dlatego post ten wydaje się być strasznie krótki. Tajemnicze słowo ,,odejść" w tytule (lub nie)... Co ta Kellow miała na myśli je pisząc? Coraz częściej słyszę hejty skierowane w moją stronę. Apf. Jezu, Alicja. Będziesz odchodzić przez debili, którzy Ci zazdroszczą? Tak szczerze - to dokucza. Na chacie są komentarze typu ,,Głupia Kellow". Często macie też pretensje do mnie na temat ,,kradzieży" mojego, a właściwie nie mojego konta w 2012 roku. I teraz mam pytanie. Jaki to ma związek z blogowaniem? Żaden. Sama nie wiem. To wszystko jest takie trudne do ogarnięcia. Ale nie chcę odchodzić. Przywiązałam się do tej stronie niesamowicie szybko, co oznacza, iż jest dla mnie wyjątkową szansę do rozwijania swoich zainteresowań. Ale czy aby na pewno?
~~~~~~~~~~~~~
'Princess Madelyn
/Kellow

*Nowe logo; tak, sama robiłam. Tak, zmieniłam twarz. Tak, koło wzorowane stylem Jesy <3*

13 komentarzy:

  1. Fajny post ♡
    Logo śliczne, twarz też :D

    ~HanJaa
    'Oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. c: Mam pytanie co do redaktorek. Założyłam niedawno bloga i chciałam mieć swoją redaktorkę. Co mam podać redaktorcę? E-mail i hasło do google+?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wystarczy, że zapytasz ją o jej e-mial, a potem w zakładce "Ustawienia", wybierzesz "Dodaj autorów" i wpiszesz w puste, białe pole jej adres. Wtedy, zostanie do niej wysłana wiadomość z zaproszeniem, więc nie musisz nikomu podawać swojego hasła. D:

      Usuń
  3. Kellow , zrobisz poradnik jak zrobić te koło gdyż wiem jak , ale gdy mażę gumką to wychodzi mi jakieś nie równe ;/
    Niki/swettt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Prawda jest taka, że ja robię to koło w zupełnie inny sposób. Być może zrobię ankietę na ten temat, ponieważ nie jestem pewna, czy ktoś inny taki poradnik by chciał. (;

      Usuń
    2. Też coś takiego chciałabym T^T

      Usuń
  4. Fajnie logo ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Trochę się cykam... xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku.. To wszystko co napisałaś o Anonymous sprawiło,że teraz trochę boję się MovieStarPlanet. xD A logo śliczne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kellow, mam prośbę :)
    Zrób poradnik jak zrobić logo :D
    Na pewno dużo osób chciałoby umieć (ja też XD)
    ~Olga508

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!