środa, 16 kwietnia 2014

Sesja ''Happy Easter'' + Przywitanie

Cześć! Boże nie wiem od czego zacząć! Może od tego, że bardzo Ci dziękuje Abi, że dałaś mi szanse i na pewno jej nie zmarnuje!
To ja się przedstawie, więc mam na imię Kuba.Mam 12 lat, ale w sierpniu 13 i chodzę do szóstej klasy.
Moim hobby jest czytanie, fotografia, gry komputerowe i internetowe, pływanie.
Na blogu będę pisał o modzie dla chłopów (nie lubię słowa chłopcy). 
Myślę, że mój styl się Wam spodoba.
Więc dzisiejszym tematem jest Wielkanoc, która jest tuż, tuż, więc stworzyłem sesję pt: ''Happy Easter'', czyli ''Wesołej Wielkanocy''!
Powiem małą ciekawostkę, że pomysłem na sesję była moja dzisiejsza lekcja angielskiego, w której właśnie omawialiśmy Wielkanoc.
Już bez zbędnych ceregieli sesja:



Look mi się bardzo podoba. Jestem z siebie zadowolony tym bardziej, że dawno nie robiłem look nie VIP. Włosy idealnie podkreślają koszulkę, a z kolei piegi i ten, nie wiem ''puder XD'' podkreślają twarz, a buty spodnie i na odwrót jednym słowem wszystko z sobą współgra.
Cena trochę duża, ale można nią zniwelować poprzez odjęcie piegów. Wtedy cena zmaleje do 2000 sc. Look według mnie jest warty kupienia i warto troszkę zaoszczędzić.

Teraz inna propozycja kolorystyczna:



Tu ten bordowy z tym bardzo jasnym błękitem to jest cudo! Nie ukrywam, że ta wersja mi się najbardziej podoba jest tak tajemnicza i miła dla oka. Ja przynajmniej nie mogę wzroku oderwać.

Druga wersja kolorów:



Ta wersja jest w jak dla mnie w klimacie Świat Bożego Narodzenia. Jedyne co może łączyć to z Wielkanocą to ten królik na koszulce. Całość fajnie z sobą współgra z efektu jest zadowolony.

Na koniec kompletu trzecia wersja kolorystyczna:



Wiem, że nie wszyscy są zwolennikami włosów innych, niż podstawowe, ale ja jestem. Ta wersja jest spokojna co podkreśla ten delikatny odcień pomarańczy i biel z nią współgrająca. 

Teraz pokażę rzeczy, które użyłem do stworzenia kompletu:
Włosy- Dan the Man 
Uszy- Catty Cute 
Piegi- Freckles 
Koszulka- Bad Bunneh 
Spodnie- Monochrome Man 
Buty- Gold Dancers 

Paleta kolorów:








Palety są w kolejności dodania wersji kolorystycznych!

Na sam koniec sesja:




Jak widać nie ma żadnych błędów.
Na sam koniec powiem, że look jest do kupienia na moim koncie kik857 w look pt: ''Happy Easter''.

Dziękuje za poświęconą dla mnie uwagę. Myślę, że notka Wam się spodobała.
Proszę Was o to abyście wyrazili swoją opinie na temat looków w komentarzu i napiszcie, która wersja najbardziej się Wam podobała.
Wasz...


PS. Takie jest moje pseudo.

48 komentarzy:

  1. SUPER! Ale zamiast pisać np. Piotrek wylał mi barszcz na nogi.Paulina się zdziwała pisz Piotrek wylał mi barszcz na nogi. Paulina się zdziwiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweetaśny look! *-* Nie znam się na modzie chłopaków, ale ten look jest cudowny! :*
    Pozdrawiam,
    Mika2118
    Ps. Gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look ;O Przyznaję że byłam lekko w szoku jak zobaczyłam taki ładny look XD ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślieczne looki, aczkolwiek nie mam konta chłopaka. :P
    PS- Już cię lubię :D

    - gwiazda 108

    OdpowiedzUsuń
  5. Look jest jednym słowem cudowny :)
    Nie sądziłam, że chłopaka na to stać :)
    I w jakim programie zrobiłeś fotki i to takie na końcu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy look! Masz niesamowity talent do mody! ^^ Widzę, że u Abieskiej znalazł się nasz ''Mały Talent''. ;> Miło czytało mi się tego posta. Pzdr. :*** ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  7. Supeer! Najlepszy był pierwszy ;)) Więcej takich wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początek szczerze Gratuluję. Brakowało mi tu jakiegoś faceta.
    Co do looka, cudo*.* Masz świetne wyczucie. Szkoda że nie mam konta chłopaka.
    Pozdrawia~ Królewna G79
    PS. Jeszcze raz gratki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka ! Serio :D
    Bardzo się ciesze że wygrałeś ! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedno słowo: WOW! Szczerze, to piszesz FANTASTYCZNIE. Wreszcie jakiś przyzwoity facet xD
    Życzę sukcesów.


    Na msp: Lusiulek03

    Ps. Looknij jak możeesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w Tobie! :* Ale sobie tego raczej do serducha nie bierz..

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny look ^^ ja kocham kolorowe włosy xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jak na chłopaka super komponujesz looki! Chociaż przyznam szczerze, że zdziwiłabym się nawet, jakby dziewczyna stworzyła taki śliczny look.
    I oczywiście gratuluję posady redaktora na tym blogu, mam nadzieję, że wszystkie Twoje posty będą takie ciekawe jak ten!

    Pozdrawiam,
    KisieleeeQ

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w SZOKU ale takim pozytywnym.Szkoda że dopiero teraz piszesz kiedy odeszłam z MSP ( spytasz dlaczego? ponieważ ta gra mi się znudziła ) teraz gram w Transformice i jest mi z tym dobrze .Post jest....................................................................................................( zastanawiam się czy dalej robić kropki czy już ocenić post) ...................SUPER SUPER SUPER ... i jeszcze kilka super tylko niechce mi się pisać (jeśli grasz w TFM zaproś)
    ~skomentowała Elefonka z TFM xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement i też gram w TFM!

      Usuń
    2. A jaki nick?
      ~pytająca się (głupio xD) Elefonka

      Usuń
    3. Chyba się za bardzo rozpisuje.TFM jest fajne tylko niektórzy są po prostu ... nachalni.Mam chłopaka i go bardzo lubię , ale dziś zaczepił mnie jakiś (po twojemu Anonimie xD) chłop i zaczoł się pytać czy mam chłopaka.Jejciu wkurzyłam się.Potem dalej grałam i nagle odruchowo zapytałam na chacie kto mnie lubi? Kilka osób odpisała źe mnie lubią, mój chłopak napisał "Nawet kocham" było to miłe ( bardzo) ale napisał ten chłop xD z którym wcześniej pisałam UWAGA cytuje jego słowa "Ja cię kocham".Wtedy (naprawdę się wnerwiłam jak mawia moja sis Niebiecha) czy on nie rozumie po polsku że mam chłopaka... MOŻE zrozumie po chińsku lub japońsku .
      ~sorry że komentuję grę która niedotyczy tego bloga ale musiałam to z siebie...( wywalić xD)
      ~skomentowała (chyba) po raz setny Elefonka z TFM

      Usuń
  15. ~ i jeszcze Elefonka która się za bardzo rozpisała i w pewnej chwili niewiedziała o czym pisze ^.^

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, look.. cudo, no nie wiem, mi się od razu spodobał. Wreszcie ktoś zajął się męską modą i męskimi sprawami. A tak ogólnie to gratuluję posady redaktora ;3

    Eh, nie umiem oceniać, kiedy robię origami...
    Nie ma co tu oceniać, trochę błędów z ę (tak, jestem wredna.. XDD), ale talent do pisania postów i looków to masz ;3 Masz język w gębie, hehe.

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!Postaram się poprawić moje ''ę'' XD!
      Jeszcze raz dzięki!

      Usuń
  17. No nie look taki fajny że mi oczy wypala. ^·^ Jestem stałą odwiedzającą tego bloga i akurat cb mi tu brakowało. Miłego pisania! +-+ ps. Na msp Diana646

    OdpowiedzUsuń
  18. Jenyy ! XD Aż się zdziwiłam kiedy zobaczyłam Twojego looka. Jesteś naprawdę utalentowany ;).
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówiąc szczerze to twoje posty (post) SUPER.Chyba komentuje to tysięczny raz.
    ~ skomentowała Elefonka która nadal nie wie jak się zwiesz xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Look :) Masz talent :) Gratuluje wygranej ~Bellla Hawen27

    OdpowiedzUsuń
  21. super post . Gratuluje że wygrałeś na msp jestem (ala123) na tfm Niebiecha

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubie cie nie umiesz robic look

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny look, ciekawy post co by to więcej gadać :3

    P.s. Na MSP jestem amaowca

    OdpowiedzUsuń
  24. To, może zacznę od tego, że bardzo cieszę się, że tu piszesz. Jak każdy robisz błędy, ale... Szczerze? W poprzednim konkursie, gdy widziałam Twoje zgłoszenie, to żałowałam, że nie wygrałeś. Na serio xD
    Także gratuluję tylu pochwał i nawet hejta *o* Założę się, że połowa czytelniczek będzie się w Tb podkochiwała :P
    ~Melody, która zazdrości Ci talentu, i która smuta, że ma szlaban i nie może pisać notek, i która jest dumna, że parę osób zaczęło podpisywać się tak jak ona :D

    OdpowiedzUsuń
  25. To, może zacznę od tego, że bardzo cieszę się, że tu piszesz. Jak każdy robisz błędy, ale... Szczerze? W poprzednim konkursie, gdy widziałam Twoje zgłoszenie, to żałowałam, że nie wygrałeś. Na serio xD
    Także gratuluję tylu pochwał i nawet hejta *o* Założę się, że połowa czytelniczek będzie się w Tb podkochiwała :P
    ~Melody, która zazdrości Ci talentu, i która smuta, że ma szlaban i nie może pisać notek, i która jest dumna, że parę osób zaczęło podpisywać się tak jak ona :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetny look ;)
    Podoba mi się 2 i ostatnia koloryzacja ;)

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem jedno: GENIALNE. Więcej takich postów poproszę! Wreszcie jakiś facet :D.

    - gwiazda 108

    OdpowiedzUsuń
  28. Mówiłam, że się nie zawidziemy. I się nie zawiedliśmy. Jesteś świetny!

    --miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  29. ~£&ðpý ýjoœÿ bðgåæ? Hð©ñµ p§þëw :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dodasz do znaj? ~ Alusiaa xD <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!