środa, 16 kwietnia 2014

Wyniki mini-konkursu na redaktora.

 Hey! Tak jak już mówiłam - dzisiaj ogłoszę wyniki mini-konkursu na redaktora. Dlaczego dzisiaj? Wiele osób mnie prosiło, bym ogłosiła je jak najszybciej, bo w czasie świąt nie będą mieli dostępu do komputera, itp.
 Chcę jeszcze Was poinformować, że... przesadziliście. Niektórzy z Was usprawiedliwiali się "zdarzają się dobre i złe posty". Nie przyjmowałam tej wiadomości do siebie podczas oceniania. Jeżeli się zgłaszacie to notka musi być DOBRA. Musicie mnie zaskoczyć. Ta próbna notka była Waszą wizytówką. To ja po niej miałam ocenić, czy się nadajecie, czy nie.
 Wróćmy do wyników. Tak jak mówiłam - liczyłam na chłopaków. Już od pierwszych dni zyskałam faworyta - kika857 i to on wygrał konkurs. Przymknęłam oko na nieliczne błędy, typu: brak spacji po znakach interpunkcyjnych, powtórzenia. Dlaczego? Bo pomimo tych wszystkich błędów, napisał prawie (prawie, bo jeszcze 1 dziewczyna napisała na podobnym poziomie) najlepiej ze wszystkich uczestników i szkoda zmarnować taki talent.
 Jego notka mile mnie zaskoczyła. Przyjemnie mi się ją czytało, mimo oklepanego tematu. Myślę, że jego sposób pisania spodoba się Wam. Pięknie układa zdania (czego nie można za bardzo powiedzieć o mnie) i opisuje. Jestem pewna, że świetnie się sprawdzi w modzie, nie chodzi mi tylko o styl, ale także o ubieranie zdań w idealnie określające typy rzeczy przymiotniki. Dodatkowo, sądzę, że nie najgorzej szły, by mu różne ciekawostki i wywiady.
 Wspomniałam również o jednej z kandydatek. Mowa o  miss_love308. Przykro mi, że nie możesz do nas dołączyć. Jednocześnie, gratuluję Ci Twojego sukcesu, osiągniętego przez blogowanie. Wykształciłaś się, jeśli chodzi o pisanie. Dodatkowo, posiadasz niemałe informacje. ;)
 Nie mogę też zapomnieć o innych uczestnikach. Dziękuję, że poświęciliście swój cenny czas (a ja go niestety tak jakby ukradłam, bo nic przez to nie zyskaliście. PRZEPRASZAM! :C). Każdy z Was napisał o czymś ciekawym. Ocenianie Waszych umiejętności było miłym doświadczeniem. :)
 kik857, pisanie na blogu możesz zacząć chociażby od dzisiaj! (możesz umieścić swoją notkę próbną, tylko ją popraw) Podaj mi swój e-mail (@gmail.com) na MSP, a ja postaram się jak najszybciej wysłać zaproszenie.
 Na koniec, chciałabym Wam złożyć pewną ofertę. Postanowiłam, że otworzę taki jakby mini-sklepik na blogu. Co będę sprzedawać? Loga. Chodzi mi o coś takiego:


 Loga tworzę w płatnym programie. :) Myślę, że się opłaca mieć takie coś z profesjonalnego programu za internetową walutę jaką są starcoins. 
 Żebyście ujrzeli fragment moich umiejętności graficznych, wybiorę parę osób z komentarzy, którym zaprojektuje bezpłatne logo. Zgłaszajcie się!
 Ceny ustanowię w notce z moimi projektami. ;3 byee. :*

45 komentarzy:

  1. Czy możesz mi zrobić? ;3 Fajnie, że będzie nowy redaktor. :)) SuSaneczkA2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. BOŻE!WYGRAŁEM!AAAAAAAAAAA!Zaraz podaje g-mail!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że będzie tutaj pisał jakiś chłopak. ((:

    Poza tym - robisz bardzo fajne loga i nie obraziłabym się gdybyś mi zrobiła. (:
    P.S: Mój nick na MSP to KisieleeeQ.

    Pzdr,
    Martaa *:

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogłabym takie logo ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Supr notka fajnie że dolacza nowy redaktor :) Zrobilabys mi takie logo? na msp jestem Domcia2589 sory za bledy ale pisze z fona

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chcesz możesz zrobić mi logo. :) fajnie, że będzie tu pisać jakiś chłopak. :) na msp jestem kinga26@n.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłabyś mi takie logo? Dawałabym je na końcu swoich postów. xd
    Patricia45.

    OdpowiedzUsuń
  9. aha xD nie wygrałem ;p narka nie wracam nigdy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się czujesz? Odchodzisz od czytania tego bloga tylko dlatego, że nie wygrałeś tego konkursu? Jeżeli tak bardzo Ci zależało na wygranej, to mogłeś się choć trochę postarać, a nie. Na początku podlizywałeś się Abiesce, a teraz jej robisz takie coś, wiesz co, wstydź się.

      Usuń
  10. Szkoda przygotowałam jeszcze pracę konkursową ,ale wczoraj popsuł i się omputer i chciałam dziś nadesłąć. ;( Jak widać nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłabyś mi takie logo ?? prosiłabym bardzo
    Avildarkess

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poproszę logo. Ps. Super blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobisz? Ps. Mój nick na MSP TO majamarta i moda... Szukam znaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi możesz zrobić logo :-)
    Na MSP jestem juliakaminska

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym chciała logo na MSP Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  16. Zglaszam się~ klaudia as
    Swietny poscik <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bylabym bardzo wdzieczna za bezplatne logo :-)
    ~Rosalie35

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że będzie pisać tu jakiś chłopak a nie kolejna dziewczyna ;D Zgłaszam się po logo. I mam pytanie. Czy jeżeli (w co wątpie ;-;) zrobisz mi logo czy mogłbym zapisać ten obrazek na moim komputerze? Mam bloga i przydało by mi się jakieś fajne logo, a te które ja robię są do niczego. Mój nick na MSP to Xczarna89

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę logo xD. Nie zgłosiłam się, bo po prostu nie wierzę w siebie. Tak, właśnie. A z resztą jestem na gadanku i to mi wystarczy :) A więc co do loga, mogłabym ? Dziękuję. Z Góry!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do loga :P Super, że będzie tu jakiś chłopak :D °·° °<°
    ^·^ >·<

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też chcę logo :D
    Aha, i jak już pisałam, mam szlaban, więc postów ode mnie przez jakiś czas nie będzie...
    ~Melody

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę logo.
    Pozdrawia
    ~ Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Ci gratuluję, kik. :) Dobrze, że będzie tu pisał jakiś chłopak. ;)
    Abi, czy mogłabym prosić o logo? Dziękuję z góry
    @pozdrawiam
    Czarna Zuellas

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja poproszę logo bo moje jest kiepskie a ty robisz naprawdę świetne
    julkaxd15-msp-topmodel.blogspot.com

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo proszę o logo. Super jakiś chłopak. Moja nazwa to tiger ach.
    PS Zapraszamy julcia-i-ania.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki Abi :) Zachęcasz mnie do dalszego blogowania. Świetnie posłuchać opinii specjalistki. Gratuluje wygranemu. Myślę, że się nie zawiedziemy :)

    --Miss_love308--

    OdpowiedzUsuń
  35. Droga Abieska Jedna redaktorka Kathey powiedziała mi że będę na tym blogu na próbę!I super Pościk

    OdpowiedzUsuń
  36. Wylosuj mnie, bejbe. XD

    Pozdro,
    ~ Olka Firanka. ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiesz ja nie zdążyłam Napisać wiesz bo miałam wirusa na kompie a poza tym bys napisała do kiedy konkurs Ale Chłopak też dobry

    OdpowiedzUsuń
  38. Zrobisz takie mi logo ?
    ~Roxxi 19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boshee.
      Zrobisz mi takie logo ?
      .
      .
      .
      Język polski być trudny

      Usuń
  39. A i nazywam się SUPER Petronela 100

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja poprosze... Olga508 jestem ;3
    Ps. szukam znaj. - VIP.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!