czwartek, 8 stycznia 2015

Czy to ma sens?

Heii.
Dzisiaj tak na poważnie.
Bez screenów, bez żartów.
Bez humoru, który do niedawna mi dopisywał.
Przywitałam się 'Heii', więc nie muszę mówić że pisze Kathey.
Tajemniczy tytuł, "Czy to ma sens?" może coś Wam podpowidział, ale ja powiem to wprost:
Rozważam odejście z bloga.
Nie pomyślcie, że blog mi się znudził.
Wręcz przeciwnie.
Mam siłę i ochotę, aby ciągnąć to dalej.
Więc czemu to piszę?
Pod postem z filmem Lexi777 i całą tą aferą pojawił się pewien komentarz.
Nie będę mówić, czyj, wydaje mi się że ta osoba o tym wie.
Ten to komentarz dał mi do myślenia.
Ja chcę tu pisać.
Ale czy wy chcecie, żebym ja pisała?
Mówię to z wielkim bólem serca, ale teraz w trzech czwartych decyzja należy do Was.
Chciałabym, żebyście napisali w komentarzu czy chcecie mnie na blogu i czy lubicie mnie i moje posty.
Mam nadzieję że to zrobicie.
Wyniki konkursu "pomoc wraca do tego, kto ją okazuje" ogłoszę niebawem, bo wbiłam 29 lvl.
No, o ile zostanę na blogu.
Proszę, napiszcie w komentarzu o tym, czy chcecie mnie tu.

Dziękuję za przeczytanie i przepraszam za taki klimat posta.
Kathey

79 komentarzy:

  1. OCZYWIŚCIE ŻE CHCEMY ŻEBYŚ TU PISAŁA!! ZGUPIAŁAŚ?! SZKOŁA PSUJE NAM MÓZGI ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Szkoła psuje mózgi i nie pozwala blogerką pisać na blogach -.-

      Usuń
    2. Nie odchodź! Nie przejmuj się jakimś jednym komentarzem! A powody masz pod moim komkiem:

      Usuń
  2. Kathey! Jesteś wspaniałą redaktorką! Nie odchodź, proszę. Zawsze pisałaś najwięcej, kiedy blog upadał, ty dalej pisałaś. Jesteś administratorką. Pisz dalej! Twoje posty są ciekawe, robisz najlepsze looki. Nawet nie myśl o odejściu.
    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie wydaje, ze piszesz super fajnene (takk , FAJNENE) i chyba najdluzsze posty, mega ciekawe. Kathey, bez Ciebie ten blog to jak #AOSZM bez A (niemozliwe, te porownanie, mrr.) Bb.b..b.b..b. fajnene loga robisz, looki przecudasne, a kolko graniaste (zawsze mi odwala w nieodpowiednich momentach.)
    Prosze, zostan z nami.
    Potrzebujemy Cie. Abi tez.
    TAK TO MA SENS, BO JAK BY NIE MIALO SENSU, TO BY NIE BYLO DENSU (w sensie taniec, densing i te sprawy.)
    Bloguj DLA SIEBIE, a nie dla pewnych osob.
    Rozpisalam sie, huhuhuhuhhuuhuuu.
    Ok, kc.
    #Ztelefonuplisjol
    Karczix
    Karolina, jejjejejeje. Fandom=#AOSZMnators :*
    Lowcie, sorry za bledy, tel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki, muszę.
    Coś Ci się przewróciło w głowie?
    Przejmujesz się jednym komentarzem, który nie ma żadnego sensu..
    Nie wiem, o który Ci chodzi x3
    Jesteś dla ponad połowy ulubioną redaktorką i przykładem, świecisz radością i uczciwością...
    Podtrzymujesz bloga, bo zajmujesz się tymi błyskawicznymi sprawami, którymi Abieska zająć się nie może.
    A ty się przejmujesz jednym komentarzem.
    Pesymistka, apff.
    Nie do tematu: Możesz do rpg, bo byłaś na początku. Ale bądź takim 13-14 letnim dzieckiem, będziemy się Tobą opiekować 8)

    ~Laniacz, trololololololoololol, zabijcie mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni z Laniaczem. Jesteś cudowna redaktorka, nie bez powodu wygralas tytuł administratora.
      Bez obrazy, ale - przejmujesz się jednym komentarzem, a w twojej karierze bloggerskiej i ogólnie na msp spotkasz się jeszcze z niejednym hejtem.
      Proszę, nie odchodz. Nie rób nam oraz sobie tego. Proszę.
      Psdr. Nie waz się odejść!
      Zue

      Usuń
    2. Zgadzam się z laniaczem i zue , przecież robisz świetne looki i piszesz świetne posty, więc po co chcesz odejść ? Rozumiem że ktoś napisał komentarz którego nie chcesz widzieć ale to tylko komentarz więc się nie przejmuj i dale bądź z nami AOSZMONATORSAMi i katheyonatorsami.

      Pozdrowienia piesek412

      Usuń
    3. #AOSZMnators rzadza! <3
      ¤ Karolina, a jakze.
      Trzymaj sie Kathey!

      Usuń
    4. ZGADZAM SIĘ Z LANIACZEM !!!!! KATHEY ZGUPIALA
      ~Mangoo

      Usuń
    5. Chciałam napisać sama jakiś kom, ale po co, skoro Laniacz tak wspaniale to ujęła? Trzymaj się, Kathejson! :3 I nie othuć!

      Usuń
    6. Też miałam napisać sama swój kom (tak jak Inde), ale Laniacz ujęła w swoim komie wszystko. Więc też się z nią zgadzam. Nie odchodź, z powodu jakiegoś koma.
      Wiesz ile jest Kathejonators i AOSZMnators? :D
      Posdr
      ~Manda
      Jeszcze raz: NIE OTCHOĆ (b. spec.)

      Usuń
    7. Dokładnie to co wyżej czy jest sens pisać koma ...
      #AOSZMnators

      Usuń
    8. Zgadzam się z Laniaczem!
      Nie odchodź! Piszesz świetne posty i musisz zostać.
      #AOSZMnators

      ~monia(000)
      /PatQa

      Usuń
  5. Cuuuuuuu O.O ? Kathey co przejmujesz się głupim komentarzem ? Nie przejmuj się chyba każdemu się zdążyło że ktoś go nie lubi , obrarził oto. ( bo ten kom. chyba z tego co czytam był niemiły ). PROSZĘ nie odchodź przez 1 ! osobę jak chcesz pisać ... Jesteś miła mimo że wasz blog obseruje od 3 miechów a z tobą nigdy nie pisałam ale to co ;p i masz NAJLEPSZE looki jakie widziałam <3<3<3 Prosz nie odchodź :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorry * zdążyło - zdarzyło , oto. - itp. Piszę z telefonu xd :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Glupia Katheja! ;c
    pesymistka, tyle
    gdybym ja miala sie przejmowac jednym komem, to juz bym tu koma nie pisala T-T
    jak chcesz, to Twoja decyzja
    ale zostan xdd
    bez cb to nie to samo :c

    Waloiana1236
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Kathey, oczywiście, ze chcemy. :(( Uwielbiam twoje posty, jestes super. :(( Proszę, zostań.
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  9. Kathey, oczywiście, że Cię chcemy na tym blogu. Piszesz świetne posty. Mam nadzieję, że to przemyślisz i zostaniesz.
    Pozdrawiam:)
    ~ Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty MUSISZ zostać na tym blogu a przy okazji stworzyła swój własny wejdzie ktoś nazywa się blogmspbycorin6

    OdpowiedzUsuń
  11. Kathey proszę nie odchodź :( Przez jeden głupi kom chcesz zakończyć coś co lubisz robić i robisz już długo ? Masz masę fanów i że od czasu do czasu pojawi się jakiś hejter to nie znaczy, że wszyscy się od Ciebie odwrócili. Jesteś naprawdę super, Kathejo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, nie, nie! Kathejo nie pozwalam ci odejść! Piszesz wspaniałe posty, robisz wspaniałe looki, robisz wspaniałe filmy, jesteś po prostu wspaniała! :) zostań.

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twoje posty, a twoje looki są najpiękniejsze na całym MSP! Kathejo zostań! To rozkaz XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie lubię twoje posty! Szczerze, jesteś najlepszą redaktorką tego bloga! Jeśli odejdziesz przestanę czytać ten blog.
    Błagam! Nie odchodź!
    Siena100
    inaczej
    Camilla

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra, padło Ci na głowę?
    Apf, nie mozesz odejść!
    Jesteś przykładem dla wielu osób, dobrze opiekujesz się blogiem. Czytelnicy cie uwielbiają! Zobacz, wszyscy chcą Cię na tym blogu! Jesteś niezastąpiona! Chcesz zepsuć to wszystko?!
    Nie mozesz odejść!
    Masz talent do blogowania, jesteś rozpoznawalna, wszyscy cie "kochają"! ♥⭐♥⭐
    Jeśli ośmielisz się odejść to osobiście Cię zabiję!!!!!!!!
    Pozdrawiam,
    Z poważaniem
    Żelek\ Klałydia

    OdpowiedzUsuń
  16. Kathey
    Czy
    Ty
    Zgłupiałaś?
    Przejmujesz się jednym komentarzem.
    Jesteś najlepszą redaktorką na tym blogu (Inne też są fajne), nie możesz sobie od tak odejść, bo jakiś idiota coś tam napisał (nie wiem który to on :X).
    Błagam, noo.
    Tyle ludzi Cię kocha, a Ty się przejmujesz jakimś tam hejtem -__-
    Masz tu zostać. Amen.
    ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak odejdziesz to kto będzie tutaj rządził? Kto będzie robić dla bloga tyle, co ty? KURDE, ZOSIA! CO CI STRZELIŁO DO GŁOWY? Jasne, że masz zostać. Zobacz ile masz fanów! Bez Ciebie możliwe, że ten blog już by nie istniał. Nie wiem, co ten gościu napisał, ale nie przejmuj się jednym komentarzem!
    Gdyby ludzie nie chcieli, żebyś tu była, to by Ci to napisali. Zastanów się nad tym. Serio.

    ~ Sfurstrowany Kisiel

    OdpowiedzUsuń
  18. Kath, chyba sobie jaja robisz?! Oczywiście, że ciebie chcemy. Każdy cie chce! Przez jeden komentarz chciałabyś usunąć się z bloga? Nigdybyśmy ci na to niepozwolili :* :p
    ~ BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie odchodź z bloga! Jesteś jedną z najlepszych redaktorek! Proszę zostań! ;( Twoje posty są cudowne! Tak jak twoje looki na msp! Zrób to dla swoich fanów ,których jest tu mnóstwo. :)
    ~ juliamarcin2

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem - nie odchodź.
    To, że jeden komentarz, jest taki *a nie inny* nie oznacza, że reszta Cię nie lubi. Masz ogrom fanów *gratki xd*. Poza tym, jesteś administratorką, nie poddawaj się! c:
    Zresztą, nikt Ci odejść nie pozwoli :P c':
    Piszesz tutaj najdłuższe *chyba* posty, robisz piękne *wg mnie* look'i. Bez Ciebie ten blog nie będzie miał sensu :c

    ZOSTAŃ! x-o :*

    ~Tyna

    Ps. Zapraszam na insta: mar.tyna2 (obs. za obs.)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zosiu, zostań :c Jesteś administratorką, dbasz o tego bloga, utrzymujesz go, a gdybyś odeszła...to by straciło sens. Wszyscy cię tu chcemy, najlepiej olej ten komentarz, przecież było już dużo hejtów z którymi dałaś sobie radę! (: My w ciebie wierzymy, kathejo, i nie chcemy, żebyś została.
    ~
    Haniaq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *I chcemy żebyś została (o bosz, jaki błąd XDD)

      Usuń
  22. Jeśli ty odejdziesz z bloga, to ja się zastrzelę
    Samobójstwo ;*** Dla Cb Wszystko.. Tylko powiedz, a już mnie nie bedzie na tym świecie, tak samo jak cb na tym blogu... ♥ <3

    ~emilkaa126

    OdpowiedzUsuń
  23. Narkotyki brałaś?
    Ty nie opuścisz tego bloga,nie mozesz!Czm przez jakiś bezsensowny komętarz miałabys odejść?Jestes super

    OdpowiedzUsuń
  24. Katuś...(hehe nowe imionko masz).Śledzę tg bl od niedawna i pierwszym postem jaki widziałam był twój.To właśnie dlatego odwiedzam bl codziennie.Ze wszystkich redaktorów ty jesteś NAJJJJJJJJNAJJJJJJJNAJJJJJJJNAJJJJJJJJJNAJNANAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJ LEPSIEJSZA(uuuu Trochę dużo tg naj)(bez urazy dla innych was też koffam).I my i Ty wiesz że długo bez tg bl nie wytrzymasz.Przepraszam że teraz to powiem:
    ODBIJA CI?! NIE PRZEJMUJ SIĘ TYM CO 1 OS O TB MYŚLI. JESTEM NA 99.99% ŻE TEN HEJTER CI ZAZDRO.BO MASZ WIELKI TALENT DO BLOGOWANIA.
    To take słowa które chyba powinnaś wziąść do serducha.
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    L>>>>>> JEŚLI CHCECIE ŻEBY KATUŚ ZOSTAŁA KRZYCZMY GŁOŚNO


    KA-TUŚ-ZO-STAŃ. KA-TUŚ-ZO-STAŃ itd....




    Z
    O
    S
    T
    A
    Ń
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  25. ZOSTAŃ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    /szara laska roku
    Kathejonator

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostań. Proszę. Naprawdę nie pomyślże to kolejna twoja ,,faneczka" bo naprawdę przez ten czas bardzo Cię polubiłam. Twoje looki , filmy , posty dały mi taką...Satysfakcję. Podoba mi się to że jesteś taka błyskotliwa i na MSP nie chwalisz się że ,,O ja piszę na blogu Abieski więc nie podskakuj ! " Tylko zachowujesz się normalnie. Czyli ? Zostań bardzo bardzo bardzo bardzo proszę. Tęsknić będę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. KATHEJO MÓJ NOŁLAJFIE CZY TO TOBIE W GŁOWIE SIĘ POJEBAŁO (HEJTY HEJTY...)?!!!! OCZYWIŚCIE MASZ ZOSTAĆ!!!! JEDNYM GŁUPIM KOMENTARZEM SIĘ PRZEJMUJESZ?!!!
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  29. Katheja, nie przejmuj się tym komem!
    Wiem, łatwo mi mówić, a trudniej Tobie to zrozumieć, ale wierz mi - kiedyś też tak miałam, pamiętam, ze 121 komentarzy (około) większość była hejtami, tyle, że to ja zawiniłam, bo jestem jaka jestem, cóóż.
    Nie przejmuj się tym, osoba, która to napisała, na pewno teraz (chyba) żałuje.
    Jeżeli za ostro, to sorry, przepraszam. ;( Puściły mi nerwy. ;o;
    Hanka ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze chciałam wspimnieć, Blog bez ciebie to jak zycie bez słońca (poetycko łaaaał). Ale z ciebie realistka ykym..... Zgupieć, można, ale bez przesady. Chyba, że jest jeszcze taka możliwość, że mam schizy i tak naprawdę nie pisałaś tego posta.... *-* CHURAAA SZKOŁA PSÓJE MUSGIIII!!!! MUSGIIIIII!!!
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie żegnam. Zwracasz na siebie uwagę tym postem, żałosne, taka prawda. Ale powiem Ci, że jesteś tysiąc razy lepsza niż Zue i te jej " XD xD XDDDDDD XD XD XD". Hejty na mnie polecą, ale chciałaś opinii, to ją masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę zwrócić uwagi, po prostu 3/4 komów pod tamtym postem była taka... Niezbyt miła dla mnie.
      Dzięki jednak za opinię.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Kathey, przynajmniej nie strzeliłaś tekstem typu "ale zabłysnęłaś" albo (I tutaj wulgaryzmy których nie używam)"

      Usuń
    4. To było naprawdę nie miłe. Serio nawet się nie przyznałaś/eś kim jesteś -,- Tytlko jakaś kukurydza. Ja jestem naćpana żelkami, ale nie o to chodzi. Co ty masz do zue?! Do Kathej też się nie powinnaś wtrącać. Specjalnie zrobić konto, żeby komuś dogryżdź. Nie wpadłabym na to.
      ~Liquiq

      Usuń
  32. GÓPKU TEN BLOG CIEBIE NIE POTRZEBUJE ODEJDŹ GÓPKU! HAHAHAHAHAGAGAAGAGAGAGAGAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA..[...]… A teraz na serio. Mam bardzo ważne pytanie; POSRAŁO? NO CHYBA TAK :))//LAMAAA ;***

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kathey... droga Kathey .
    Przecież to aż smieszne, że uważasz , że my cię nie chcemy na tym blogu.. To ja powinnam chyba odejść, nie ty! Zauważ, że wszyscy cię lubią, ogladają twoje filmy... Masz najwięcej komentarzy ze wszystkich redaktorów w postach! To chyba o czymś świadczy , nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zostań! Bez Ciebie blog nie ma sensu, jesteś już nieodłączną częścią tej strony.

    Sama zastanawiałam się nad odejściem z kre********** (nie chcę robić reklemy ;d), ale jak może zauważyłaś czytelnicy mnie zatrzymali xd. Podsumuję to tak: Nie myśl o odejściu, bo i tak Cię czytelnicy zatrzymają. A jak odejdziesz to wpierdol :). Taki słowny, ale i tak xD.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzoooo❤ Ciebie lubię, ale tym postem chcesz zwrócić tylko na siebie uwagę, oczywiście to tylko moje zdanie, ale nie odchodzi blog upada, nikt nie pisze, jesteś "kołem ratunkowym" ,który podtrzymuje ten blog. Kochamy ciebie❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostań błagam!!!!!!Kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  38. Hejtów będzie pełno, to pewnie też nie pierwszy, mam rację ? Nie wiem, dlaczego się tym przejęłaś, tamten komentarz to opinia JEDNEJ OSOBY. Widzisz ile osób Cię lubi ? Widzisz ile osób szanuje ? Jesteś na tym blogu bardzo lubiana, nie powinnaś się przejmować i robić końca swiata (albo twojej kariery xd) tylko dlatego, że jeden 9 letni dzieciak z tacą podstawianą pod nos Cię hejtnął. Naprawde, jesteś wspaniałą blogerką i musisz zostać, koniecznie ! Uwielbiam twoje looki, twój styl pisania i twoje posty. Gdyby nie ty pewnie nie było by tego bloga, odwiedzały by go jakieś 2 osoby dziennie, a ty teraz chcesz odejść ?! No nie wydaje mi się, żebym Cię puściła na wolność, twoje posty są super i zostajesz ! :)
    ~Garfildeł, znany również jako lejdi130.

    OdpowiedzUsuń
  39. Co Ty brałaś?! Nawet nie myśl o odejściu z bloga!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zostań!!! Twoje posty są świetne i najlepsze! Nigdy nie odchodź!!!
    ~luckie

    OdpowiedzUsuń
  41. ZOSTAŃ! Wydaje mi się, że coś brałaś XD.
    ~Nona<3

    OdpowiedzUsuń
  42. POSRALO CIE :)
    JESTES NIENORMALNA!!!!!!!!!
    Nad czym ty sie zastanawiaaz??!!!!
    SEDZIA:
    ZOSTAJESZ! xoxoxo

    Po co mam wiecej pisac, wszystko jest u gory.
    Patrz ilu osobom na Tb zalezy!

    Myslisz, ze kto kupil sb z okazji pierwszego vip'a twarz taka sama jaka ma Kathey?
    JA!

    Wiec?!
    Do cholery!
    Ogarnij sie!

    Pzfr,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  43. Co Ci przyszło do głowy -,-

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie odchodź! Twoje posty są najdłuższe,a co za tym idzie najciekawsze! (Przepraszam inne osoby tu piszące,ale tak uważam [NIE HEJTUJ!]) Szkoła robi siano z mózgu! (tak się mówi? xD)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się po raz 3. Kathey do cholery, jak odejdziesz to się potnę mydłem, i nie żartuję!!
    ~NO WIECIE KTO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I OSTATNIE PYTANIE. Co ty bierzesz?

      Usuń
    2. AMFĘ :C


      PS. ZOSTAJĘ XDDDD
      ~ Katheja lel

      Usuń
    3. Jeeeeeeeeeeej 😜😋💋💕👏

      |tynsv. 👉insta

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  46. W koncu zmądrzałaś... Chyba Amfa przestała działać XD

    OdpowiedzUsuń
  47. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥ Kathey lovciam twój
    ♥ blog mimo że mnie
    ♥ nie znasz, a i ja
    ♥ jestem tu od niedawna
    ♥ Więc proszę nie odchodź!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Hura
    Hura
    Hura
    Katuś ZOSTAJE
    Oł je Oł najt Kati zostaje
    Hupa jupa Hupa źupa Hupa ju cha chu
    Supergigantycznie się czuję
    Katuś ZOSTAJE
    Katuś ZOSTAJE
    Jiiiiiiii
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ~lolme
    Ps. Sory że tak dużo radochy

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!