sobota, 10 stycznia 2015

Gramy w MSP [3] Początek rozgrywki.

Cześć wszystkim!
Z początku chciałam przeprosić za brak postów od.. wtorku? Nie wiem. W każdym razie muszę was zasmucić - będzie się to powtarzało dosyć często. Posty ode mnie będą w poniedziałki i piątki, może w środy, ale to MOŻE. W ferie będzie mniej postów, bo wyjeżdżam. Przepraszaaaam.
~~~~~

Dziś przygotowałam kolejną część Gramy w MSP. Wow, nie zajmiemy się modą! W takim razie czym się zajmiemy? Początkową rozgrywką. Wiele osób nie wie, od czego zacząć. Przedstawię to w tym poście.
Wiem, wiem, że prawie wszyscy, którzy czytają tego bloga, mają konto na MovieStarPlanet, ale po prostu... ja tak uwielbiam tą serię ♥ I myślę, naprawdę myślę (wow Zue myśli, progress), że te "poradniki" mogą się przydać. Dobra, koniec ględzenia - ZACZNIJMY!
~~~~~~~~

Kiedy utworzymy konto, dobrze jest otworzyć prezenty. Przede wszystkim rozpakujmy prezent numer 1 - znajduje się tam najbardziej nam potrzebna rzecz, czyli 200 sc. Oczywiście, mówimy o tych prezentach :


Następnym krokiem będzie otworzenie innych prezentów, o tych :


Automatycznie po otworzeniu kilku z nich otrzymujemy 1, potem 2 level. Jeżeli odpakujemy wszystkie z nich, czyli te w Grach, Zakupach itd., otrzymamy ogólnie ponad 400 sc, co jest całkiem sporą sumką jak na 5 minut gry. Aby bardziej się wzbogacić, możemy powiązać e-mail z kontem. Zalecam to nie tylko dlatego, że otrzymamy "mamonę" - kiedy nasze konto zostanie ukradzione, z łatwością je odzyskamy.






Jak napisałam - musisz znać hasło do e-maila, musi być on w pełni twój! 

Następnym krokiem w odnalezieniu się na MSP, jest dodanie statusu. Możesz napisać, cokolwiek chcesz - przywitać się, napisać swoje imię, że jesteś nowy/-a, to już zależy od Ciebie.

Dalej, kiedy potwierdzisz e-mail i otrzymasz 300 sc, będziesz miał/-a ich aż 700. To bardzo dużo, jak na rozpoczęcie rozgrywki, więc moderatorzy są hojni.
Wybierzmy się do sklepu!

Najlepiej jest kupić coś taniego, aby starczyło nam jeszcze na jakąś animację, by wzbogacić nasz profil.
Ja na początek polecam jakąś tanią sukienkę.

6 strona w Sukienkach
10 strona w Sukienkach



Oczywiście kolorystyka jest dowolna. Dobraa, przyznaję się, zajęliśmy się modą. Ale tylko przez chwilkę. SORKII.

Jeżeli zostanie nam starcoins, a zostanie około 300, możemy kupić włosy, albo animację. Ja wybrałam włosy, ponieważ te ze startu nie pasują do sukienki, którą zakupiłam. Postawiłam na... :

22 strona we Fryzurach

Bardzo mi się podobają ♥ Jeżeli wam nie, proponuję :

26 strona we Fryzurach

25 strona we Fryzurach

Cóż, do sukienki, którą kupiłam, najbardziej pasuje ostatnia propozycja. No tak, dobrze, wybrałam... ale nie mam wystarczająco pieniędzy - brakuje około 30 sc. Co zrobić?

1. Dodać rzecz na listę życzeń


Czerwona ramka - dodaj wybraną rzecz na l.ż.
Czarna ramka - dodaj wszystkie rzeczy na l.ż.

2. Zebrać pieniądze w grze, np. Ubierz się!. Polega ona na tym, że ubierasz się zgodnie z kategorią, która ukaże się u góry. Proste! 
Równie dobrze możesz zarabiać w inny sposób - wykonywać zadania od Coco i tej drugiej, a potem od jakiegoś facia (zapomniałam imienia D:). 

3. Kiedy zbierzemy kasę, kupujemy potrzebne nam rzeczy - animacje, ubrania itd. 
~~~~~~~~~

No i co.. to by było na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że wam się spodobał.
DO KATHEJI : NIE WAŻ SIĘ ODEJŚĆ, BO CIĘ NAMIERZĘ I UKATRUPIĘ! JESTEŚ TU POTRZEBNA! PONAD 60 OSÓB SIĘ TEMU SPRZECIWIŁO! TWOJE LOOKI, JAK I POSTY, SĄ CUDOWNE, MASZ NAJWIĘCEJ KOMENTARZY I TO WSZYSTKIE POZYTYWNE! NIE JESTEŚ ADMINEM STRONY BEZ POWODU! NIE WAŻ SIĘ ODEJŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Taka tam "krótka" wiadomość do Zosi.
Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się ciepłoo!

~Zue
wspomnienia. 

13 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne Zue ;). Pozdrawiam! ~_monika_345

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, na pewno przyda się nowym graczom:)
    Pozdrawiam:)
    Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Tylko w sumie to nikomu raczej nie będzie potrzebny :( Co do notki do Katheji, zgadzam się w 100% Lubiem ciem Zue :3

    Amacz lub Ama

    OdpowiedzUsuń
  4. Post przydatny, zwłaszcza dla początkujących. Ja zawsze jak robię nową MS to jeszcze zadania robię. Wtedy chyba ma się około 2 tysi. Całkiem sporo, jak na początek gry ;3
    Z wiadomością do Kathey, zgadzam się w 1000% xp
    Katheja masz zostać! xp
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  5. Post bardzo fajny! :))
    Zgadzam się z Tb Zue! Kathejo musisz zostać!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże. Zapomniałam o komentatorze (konkursie) Jezu.
    Jutro wyniki xD Spóźnione 5 dni D:Przepraszam :c
    Zapominalska Zły Las :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post C:
    Ja najpierw robie zadania a później kupuje ubrania w całym zestawie ; D
    Ale to ja ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatna notka c:
    Ja na początku robię też zadania, co daje mi razem 2-3 tyś.

    |Tyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wam za opinię :) Tyna, nie wiedziałam, że aż tyle można uzyskać za zadania :o
    I do fanów Katheji : Napisała, że zostaje! ♥♥
    Psdr.
    Zue.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!