środa, 10 lutego 2016

"BWCDKSK"

I tak nikogo to nie będzie obchodzić, lecz jednak. Ojej, gdyby ktoś zauważył usunęłam swoje posty i mam nadzieję, że nikt ich nigdy nie opublikuje. Chciałam tu coś jeszcze napisać, ale skąd mogę wiedzieć, czy warto pisać dla kogoś, kto i tak nie zaakceptuje kogoś innego.  Jak widzę, a właściwie patrząc z waszego punktu widzenia od początku do samego końca pewne osoby były do mnie źle nastawione.  Czy ja w ogóle zrobiłam coś przeciwko blog'u? Kiedykolwiek? Pisałam posty, starałam się by były w miarę dopracowane i dodawane regularnie. Nie, ludzie zawsze muszą widzieć w kimś coś, czego tak naprawdę nie ma. Co ma do tego jakikolwiek komentarz? Mogę w prawdzie pisać co mi się żywnie marzy, a nikt i nic tego nie zmienią.  Nikt nie ma żadnych prawdziwych dowodów, że ja to Trisha. Macie tylko swoje podejrzenia, które upewniają Was we własnym błędzie. Nie byłam jakaś specjalnie miła, przepraszam wszystkich za to. Tak, ta osoba, która jest najgorsza przyznaje się do własnych błędów.  Nie jestem Trishą, tyle powiem i myślę, że tyle wystarczy jak to odbierzecie to Wasza sprawa. Znam jej Facebook, a tylko dlatego, że był podany w komentarzach. Tłumaczyłam to w innym poście, lecz jego już nie ma.  Szczerze, to piszę tego posta ze łzami w oczach, bo miałam nadzieję na pozostanie tu dłużej.  Nie mam już nic do powiedzenia.  *Opublikuj i ostatnie "Do widzenia". Powodzenia w blogowaniu wszystkim wspaniałym redaktorkom z tego blog'a*
Jak chcecie to mnie usuńcie, nie robi mi to różnicy.

74 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz? Zmieniłaś zdanie. Wszyscy tłumaczyli, że ona to nie Trisha i nie ma.na to zupełnych dowodów. Ty marnie to ciągnełaś ,,przykro,, mi ale wydaje mi się, że o to ci chodziło. Blog ten staje się puty przez te gównoburze i wszystkie fejki. Serio?! Nie chce urazić tu osób wielkimi zdolnościami, ale pomyśli zanim coś zrobisz czy powiesz boądź napiszesz. Tłumaczyłam ci, że nie m dowodów na to, że ona to Trisha ale cóż. Te marne powiedziane słowa tak napradę nic nie dadzą bo krzywda jej zrobiona i to publiczne osądzanie jest wielkie.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Julki Ci się pomyliły...

      Usuń
    4. Nie, nie pomyliły.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabyś pisać na moim blogu? lenkamspzuzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaaa :'D Nienoaktorstwowekrwiojaalejaszczera

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahaaa :'D Nienoaktorstwowekrwiojaalejaszczera

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna z ciebie aktoreczka
    mam pytanie, skoro twierdzisz, ze nie jestes trishia to czemu mialyscie niemal identyczne biografie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktoreczka? Usunęłam się, napisałam to, co miałam napisać i zakończyłam pewien rozdział w internecie. Teraz mogę kopiować sobie wszystko co chcę, a Tobie polecam zająć się sobą, bo k*rwa NIC CI NIE ZROBIŁAM.

      Usuń
    2. boze wyje z cb, lonely, a raczej trisho :))

      Usuń
    3. Kc Lanczi^^
      Zgadzam się z Tb

      Usuń
    4. Kc Lanczi^^
      Zgadzam się z Tb

      Usuń
    5. Nie bd juz Cb oskarzac, ale mam jedno pytanie. Wciaz mi na nie nie odpowiedzialas. Znalas sie z trisha, prawda? Bo przecież bylas na jej blogu, cnie?

      Usuń
    6. Nie znałam jej realnie, jeżeli o to Ci chodzi.

      Usuń
    7. No ale w internecie znalas

      Usuń
    8. Lari, a ona to nie Trishia?? :o

      Usuń
    9. Nwm xd Ale na pewno sie znaly.

      Usuń
  7. i dobrze
    powinni cie usunonc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Nie spinajcie się tak. Co z tego, że ma podobną biografię? Każdy na msp ściąga wszystko od innych i każdy ma na to wyj***, a jak chodzi o osobe z bloga abi to już "brązowy deszczyk"...
    'LC♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co z tego, że mają to samą biografię? I to jest normalne? No ma to jak mówić jeszcze tydzień temu, że nie wie się kim jest Trisha, a mieć to samo w bio ;---))... To niemozliwe by "przypadkowo" tal samo napisac. I wgl. jesli nia serio nie jest to po co by miala kopiowac jej bio? By ja specjalnie podejzewali ze nia jest i chceli wywalic? To nie jest dziwne?

      Usuń
    2. Sorry za brak polskich liter i błędy xd.

      Usuń
    3. A nie pomy$leliście, że Trisha mogła zgapić bio od Lonely, by podejrzenie oadały na nią?

      Usuń
  9. Na wstępie chciałabym podkreślić, że nie chcę stawiać nikogo w cieniu swoich podejrzeń. Jestem nowa w tej sytuacji, do tej pory nie odwiedzałam blogów tego typu i pierwszy raz udzielam się w tej dyskusji. Z jednej strony jeśli rzeczywiście mówisz prawdę, przykro mi, iż musiałaś znaleźć się na takim miejscu i mieć na swoim koncie takie oskarżenia. Na razie jednak wszelkie dowody, które udało mi się ujrzeć na własne oczy (jak choćby porównanie Twojej biografii z tą, którą zamieściła na swoim profilu Sophie) wskazują na to, że jesteś Trishą. Moim zdaniem część osób powyżej zareagowało zbyt łatwowiernie. Nigdy nie macie pewności, że Lonely nie kłamie Wam w żywe oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna z Ciebie aktorka, Lonely... Wiesz, to wszystko nie klei się w całość...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mila twierdzę, ze nie skleja to się w całość. Najpierw mówisz, że nie wiesz kto to Trisha. Później okazuje się ze pisałaś na jej blogu. TUTAJ opublikowalas historyke o Pixi Star i jakimś cudem znalazła się ona na USUNIETYM blogu Trishy.

    Żałosne

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mila twierdzę, ze nie skleja to się w całość. Najpierw mówisz, że nie wiesz kto to Trisha. Później okazuje się ze pisałaś na jej blogu. TUTAJ opublikowalas historyke o Pixi Star i jakimś cudem znalazła się ona na USUNIETYM blogu Trishy.

    Żałosne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie będę wyrażała swego zdania na ten temat, jednak jak wytłumaczysz fakt, iż macie prawie identyczne biografie?



    #CHAMSKAREKLAMA Nabór redaktorów --> msp-razem-z-agnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo Trishia. Ta rozpieszczona gówniara niszcząca kogoś robotę, pozdro ;-;
    A podpiszę się żeby nie było.
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  15. JPRDL! Julia najpierw pisze "Ojej! Nie jesteś winna! Myliłam się!", a później k*rwa "Kocham Cię Lanczi! Masz racje, to oszustka!" i jeszcze bezczelnie napisałaś Aga Oldze, że pomyliły jej się Julie... Z poczucia winy piszesz, że myliłaś się i przeprosiłaś, żeby nie wyjść na złośliwą, a jak zobaczyłaś, że Lanche/Luiza (oczywiście Cb nie obrażam, tylko krytykuje Julie) też popiera teorie, że Lonlely to Trishia, a Ty już usuwasz koma i się pod nią podpisujesz, bo chcesz zaistnieć w jej oczach... Po trupach do celu jak to mówią.
    'LC♥ <- ładne serce? Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze inne sposoby, aby się przypodobać. Na przykład takie, po ktorych nie wychodzi się na idiotke.

      Usuń
    2. Są jeszcze inne sposoby, aby się przypodobać. Na przykład takie, po ktorych nie wychodzi się na idiotke.

      Usuń
    3. Jestem zmienna i krytykujcie mnie do woli. Jak to mówią kobiety/dziewczyny takie są. Nie zmieniłam zdania ze względu na Lanche. Przeglądnęłam tylko posty Julq i uświadomiłam sobie, że jest za dużo dowodów. Kiedy zobaczyłam wpis Lonely zrobiło mi się jej żal. Napisałam tego koma. Przepraszam. Nazywajcie mnie idiotką depilką i jak tam jeszcze checie. Ja też jestem na siebie zła, że miałam to durne przejście. A co do Agi Olgi, to ona mi nie tłumaczyła...

      Usuń
    4. Jestem zmienna i krytykujcie mnie do woli. Jak to mówią kobiety/dziewczyny takie są. Nie zmieniłam zdania ze względu na Lanche. Przeglądnęłam tylko posty Julq i uświadomiłam sobie, że jest za dużo dowodów. Kiedy zobaczyłam wpis Lonely zrobiło mi się jej żal. Napisałam tego koma. Przepraszam. Nazywajcie mnie idiotką depilką i jak tam jeszcze checie. Ja też jestem na siebie zła, że miałam to durne przejście. A co do Agi Olgi, to ona mi nie tłumaczyła...

      Usuń
    5. Najnowszy działający hack do Movie Star Planet, szybko dodaje monety, diamenty i VIPa, tylko na naszym blogu
      http://moviestarplanetviphack2016.blogspot.com/ !

      Usuń
    6. Każdy ma prawo zmienić zdanie. Jednak na początku warto przemyśleć każde zdanie, jakie się publikuje. Choć w tej sytuacji faktycznie wyglądało to tak, jakbyś chciała się podlizać Luizie.

      Usuń
    7. MSP Team- OMYGY, już whodze!!!111!!



      Nie.

      Usuń
    8. +Julia Nowacka. Tłumaczyłam. Jeśli nie to podan mi zdania, które o tym swiadczą. Od całego tego konkursu na redaktora ten blog zamienił się chyba w najgorsze. Wieczne kłutnie. Wyzwiska, jakieś kosmiczne teorie. Ludzie, z tym blogiem daleko nie zajdziecie oczerniając innych. To rak jakbyś została wyrzucona z domu bo przyszłaś w lekko ubrudzonych butach. Nowk dostane się redaktorki na okres próbny, moim zdaniem się nie nadają. Ona jeszcze nic nikomu nie zrobiła. A gdyby zaczeła usuwać czy edytować usuneli by ją zablokowali ushneli komto i tyle. Nie mieszajcie się w te sprawy. Blog nie jest wasz. Robicie z niego wysypisko pierdół i śmieci. Wtrąacie się. A może ty jesteś Trisha? Nagle wszystko o niej wiesz, i spychasz na bardzo utalentowaną konkurentkę. Zastanówcie się zanim zaczniecie pisać, bo z takim czymś nawet jednego głosu w ankiecie nie dostaniecie, a robienie niewiadomo czego dla głosów, jakieś sztuczne uśmieszki, szybciej prowadzą do upadku bloga.
      ~Mspzgiga.blogspot.com

      Usuń
    9. Nowo dostane się redaktorki. *

      Usuń
    10. A z tą historią. Blog był usunięty to z kąd wiesz, że to ONA to napsiała. Patrzałaś na konto google? Wydaje mi się, że nie aTrisha mogła historię sobie SKOPIOWAĆ z tegi bloga.

      Usuń
    11. MSP Team: Na szczęście przeczytałam zanim Ci usuną tego koma ☺ Jakby co to pisał o hacku na swoim blogu... A co do Juli... Napisałaś tak tylko, że było jej Ci żal (chodzi mi o ten Twój komentarz: "Nie jesteś winna! Myliłam się! Nie odchodż!"), więc zrobiłaś to pewnie też po części dlatego, że myślałaś, że innym też będzie żal i będzie Ci wstyd, że byłaś dla niej wredna, a kiedy dowiedziałaś się, że innym nie jest jej żal to Ci nagle minęło... Jesteś płytka i chcesz się na siłę popisać/być na siłę popularna.

      Usuń
    12. Nie obchodzi mnie co o mnie myślicie. Aga Olga napisała, że się wtrącam. A Wy?

      Usuń
    13. Nie obchodzi mnie co o mnie myślicie. Aga Olga napisała, że się wtrącam. A Wy?

      Usuń
    14. Nie twierdź, że redaktorki się nie nadają bo ja nic na ten temat nie powiedziałam.

      Usuń
    15. Według mnie nowe redaktorki są naprawdę świetne i zasługują na miejsce tutaj.

      Usuń
    16. Niestety nie wszystkie.

      Usuń
    17. Niestety nie wszystkie.

      Usuń
  16. Czy tylko ja tu nie wiem o co chodzi? Co ta Trishia zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
  17. Aha... Wszyscy ci wierza...

    OdpowiedzUsuń
  18. Znałam Mariettę 123, a nie jakąś Trishe. O maj gad gud bad gejs bijcie pokłony królowej Lanszi co wyje po rękach i podciera się zębami, jeżeli ktoś zrozumiał tę aluzję Juleczko.
    Równie dobrze ja mogłam wcześniej utworzyć tę biografię, a nawet jakby nie, to ona i tak nic nie zmienia, nie jest żadnym dowodem.
    Czekam na następne, jakieś mądrzejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marietta 123 to wlasnie trisha lol

      Usuń
    2. Przecież w jej KG to pisałaś..

      Usuń
    3. Zauważ, że pisałam to rok temu, bądź więcej gdy Marietta miała blog'a, na którym podpisywała się Trisha. Następnie odeszłam na kilka miesięcy i nie wiedziałam co ona robiła.

      Usuń
    4. Gówno mnie obchodzi czy mi wierzycie, czy nie i tak się nigdy nigdzie już nie spotkamy.

      Usuń
  19. Powiem jedno... Mam dużo problemów zwłaszcza z ludźmi ale to ignoruje. Ważne że ty wiesz co masz wiedzieć i w dupie miej to co myślą inni. Twoje życie i nie mogą cię o coś oskarżać i niech pilnują swojego nosa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem jedno... Mam dużo problemów zwłaszcza z ludźmi ale to ignoruje. Ważne że ty wiesz co masz wiedzieć i w dupie miej to co myślą inni. Twoje życie i nie mogą cię o coś oskarżać i niech pilnują swojego nosa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezny -.-. Ale wy wszyscy robicie afery!!!!! -.- Niszczycie tego super bloga !!! ;-;




    Tosia//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nich to nie dociera. Myślą, że takimi oskarżeniami będą cool, bo to oni piewsi ją oskarżyli. Lub po prostu myślą, że każdy interesuje się ploteczkami.

      Usuń
    2. Racja. Jakie to mają niby byc dowody? Bio? Boże *-*. Lol ! Blog schodzi na dno......

      Usuń
  22. Jezny -.-. Ale wy wszyscy robicie afery!!!!! -.- Niszczycie tego super bloga !!! ;-;




    Tosia//

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!