czwartek, 11 lutego 2016

Loga + pierffszy, drugggi, tszeci!

Welcome ^-^

Z tej strony Julqa, witam Was w poście mojego autorstwa. Post niestety będzie krótki, ale cóż. 

~ Nowa seria ~
Jest to seria o logach. Nie jest to żaden poradnik, lecz ja będę robić Wam loga. Każde logo będzie w poście, zaś zgłaszajcie się w komentarzach!

Co napisać w zgłoszeniu?
· W jakim programie ma być robione logo? (niektórzy wolą czcionki z pizapa, a ja loga robię w picmonkey'u)
· Tematyka loga, tło, kolorystyka (tło można mi wysłać)
· Napis, cytat, nick..
· W jaki look ma być ubrana MS?

Chcę dodać, że te osoby, które nie mają mnie w znajomych, tworzą artbook z MovieStar pod nazwą "na logo".

Mój mail: FantasyLps.Lps@gmail.com


ŻEGNAM! ^-^
Chcę wspomnieć, że w każdym moim poście pierwsze trzy osoby dostaną grafa lub prezent!




37 komentarzy:

  1. Super pościk. Kiedyś jak czytałam tego bloga ( Bardzo dawno) ktoś też robił takie loga :) Sama chyba bym chciała jakieś, ale o tym napiszę później :) ~ SuperModelParis

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!





    #CHAMSKAREKLAMA
    Przepraszam ża reklamę, ale na mila-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się zgłoszę pod kolejnym pod kolajnym postem. Muszę wybrać look, tematykę, to trochę potrwa. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! ja robię zawsze swoje logo na photoscape. Te programy są ciekawe, może ściągne. ja też robie logo wszystkim, którzy się zgłoszą. Zapraszam na lenkamspzuzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poproszę logo :)
    Look- najnowszy.
    Tematyka- Jak chcesz, ważne by wpasowywała się pod outfit.
    Programy- Jak tam zrobisz, takie drobiazgi nie mają dla mnie znaczenia :) .
    Cytat- Jakiś z Google. Szukaj pod hasłem "Żyletka" (nie wnikajcie :()
    Nick- Sweecia 2014. Chyba mam Cb w znajomych, jak nie to zaproś :D
    ^ Rozaa ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nick: Little Dollar
    Program: Picmonkey
    Tło: dowolne
    Kolorystyka: jasna
    Look: to co mam na sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Boże, Trisha weź w końcu ogarnij dupe. Gdybyś nie edytowała postów, byłoby wszystko ok. A teraz zamiast wszystkich przeprosić- robisz z siebie większą kretynkę.
      ~sorki, musiałam to napisać

      Usuń
    2. Niech robi z siebie kretynkę. Ciekawie jest.

      Usuń
    3. Ciekawie B)
      A wgl, to nie zwracać na nią uwagi ;_;

      Usuń
    4. Pokazuje jaka jest mądra :)).

      Usuń
    5. Pokazuje jaka jest mądra :)).

      Usuń
  8. Logo robione w Pic'Monkeyu.
    Tematyka: Sny
    Tło: Wpisz w google grafika "kolorowe chmury" i sama wybierz..
    Cytat: Wymyśl jakiś dotyczący snów poprostu xD
    Look: Let's start a galaktic adwenture![2]
    Artbook zrobiony *3* Będę bardzo wdzięczna, jeżeli akurat mi poświęcisz swój czar i zrobisz mi logo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Logo robione w Pic'Monkeyu
    Tematyka: Samotność
    Tło... wybierz coś xD
    Cytat: wymyśl coś do smutku xD
    Fajny post ~Sandra28700

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poproszę logo.
    Nick: ###supergirl
    Ubranie najlepiej takie jakie mam na sobie, ewentualnie zmień jeżeli nie będzie pasowało.
    Napis: JulCzii i jakiś cytacik
    Resztą zdaję się na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!