piątek, 12 lutego 2016

Moja historia MSP♥+Logo dla Ciebie #2

Cześć!


Z tej strony Julka. Dzisiaj przychodzę do Was z moją historią MSP. Nie będę przedłużać, zaczynajmy!


~~*~~

28 marca 2013 roku, na lekcji informatyki, moja koleżanka z klasy poleciła mi grę. Nazywała się ona MovieStarPlanet. Na początku wahałam się, czy założyć konto, czy też nie. Po przemyśleniach uznałam, że fajnie byłoby mieć konto na tak fajnej, reklamowanej gierce. Weszłam więc w wyszukiwarkę Mozilla Firefox, ponieważ tylko taka była dostępna w mulącym, szkolnym komputerze, moviestarplanet. Założyłam więc konto o nazwie jesica444. Ubrałam ją tak:

Oczywiście znany kwiat i apaszka, otrzymałam w początkowych prezentach.
Na zdjęciu można zobaczyć mój pierwszy look o nazwie wow. Wtedy nazwy były robione żeby były.
Następne stylizacje nazywałam podobnie, np. to ja. Zrobiłam artbooka o nazwie "muzyka".  Kiedy doszłam do 3 lvl ( a wtedy levele było bardzo trudno wbić) zrobiłam równie roczną przerwę. Nie, nie dlatego, że chciałam odpocząć, tylko MSP nie wchodziło mi na moim laptopie.
Po roku nadeszła chwila, kiedy weszłam normalnie na ową gierkę. Patrzę, a tu 6 lvl! No, no, fajnie. Pograłam jeszcze kilka miesięcy i postanowiłam zmienić konto. Na koniec przygody z tym kontem ubrałam ją w "resztki", bo te fajniejsze ciuchy dałam sobie c:


*Nie wierzcie w status!!!!

Tym razem postawiłam na nazwę nutka 147. Jako początkową MovieStar ubrałam ją tak:



*Znowu kwiatek.

Tym razem zrobiłam looka do Stwórz i oceń. Nazwałam go. *dadadadadam* ja przyszłość. LOL. NIEWAŻNE.

Z tym kontem zaszłam trochę dalej. Grałam na nim do grudnia 2015 roku. Wybił mi 14 lvl.  Miałam też dosyć przykrą sytuację. Mianowicie moja koleżanka, która pokazała mi MSP zazdrościła mi wygranej w pewnym konkursie i postanowiła okraść mi konto. Powiadomiła mnie o tym moja przyjaciółka. Byłam smutna. Jednak znałam sposób, jak konto odzyskać. Miałam wpisany adres e-mail i przez to poszło gładko. Po tym incydencie chciałyśmy dać nauczkę sprawczyni całej sytuacji. Niestety nie doszło do skutku. Grałam jeszcze kilka miesięcy.

 Dlaczego ZNOWU postanowiłam zmienić konto? Miałam mało ciuchów. Nawet nie dało mi się ich skompletować. Robiłam filmy i myślałam, że zyskają one popularność. Jak pewnie się domyślacie, moje marzenie nie spełniło się.

W grudniu 2015 roku stworzyłam konto, które nazwałam ###supergirl. Dlaczego akurat tak? W wakacje hitem była piosenka "Supergirl", bardzo mi się ona spodobała. Założyłam również Instagrama i znaczek "#" na nim to tak zwany hashtag.
Tym razem moja początkowa MS była z wyższej pułki.

Później kupiłam też VIP Elite.
Dzisiaj wybiło mi równe 3 miesiące, od założenia konta. Razem z tym wybił mi level 10.




~~*~~


Teraz przedstawię Wam loga, które zrobiłam dla osób, które zgłosiły się pod poprzednim postem. Jeżeli chcecie zgłaszajcie się dalej!



Logo dla Naydable





Logo jest głównie w odcieniu czarnym i białym. Tym razem zamiast nadawać cień postaci, dałam go literom. Na pierwszym planie oczywiście jest nasza postać i jej odpis. Tło to ptaki, które lecą po szarym niebie. Obrazek nawet mi się podoba. Oceniam go 7/10.



Logo dla ola7117


 Na logu dominuje kolor fioletowy. Postaci nadałam cień. Postawiłam też na inne rozmieszczenie napisów. Podpis znajduje się na lekko zanikającej chorągiewce. Bardzo lubię kolor loga, oceniam go więc na 8/10.


Logo dla msplove200


Tutaj mamy do czynienia ze słodkim logiem. Jest on głównie w kolorze różowym. Tło to arbuz pokrojony w serduszka w białej miseczce. Nasza MSP ma animację ze skrzydłami i oczywiście cień. Obrazek oceniam na 5,5/10.



Logo dla 18love




Sama nie wiem jak opisać to logo. Oczywiście nasza MS ma cień. Cytat podzieliłam na dwie części i napisałam je różnymi czcionkami. Podpis postaci znajduje się na czarnej chorągiewce. Obrazek oceniam na 9/10.

 


Mam nadzieję, że post się Wam podoba. Oczywiście swoje opinie piszcie w komentarzach.





48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zmieniłaś styl pisania, wzorując się na innych. To nie znaczy że źle, ale dostrzegłam "dwa style" ale nie wiem kogo. XDD

      /jq

      Usuń
    2. W jednym logu zamiast "it" bodajże napisałaś "i"

      Usuń
    3. Taki cytat dostałam...

      Usuń
    4. Pisze się "z wyższej półki" a nie "z większej półki" - nie jestem pewna, ale to tylko taka uwaga, nie hejt!!!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;)



    #CHAMSKAREKLAMA
    Przepraszam, że się co chwilę reklamuję, ale na moim (nieznanym XD) blogu mila-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. zglaszajcie helena bo on ma dowody ze ja edytowalam posty :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nutka?! Ze co kurva? #NuciaPozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE
    NIENAWIDZE TEGO HELENA
    TWGO HUJA

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobisz logo dla mnie nazywam się maja martyna zuza 2

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym logo? :D
    Nick: lukcia321
    Wymagania: liczę na twoją kreatywność ;D Chciałabym tylko żebyś użyła look'a którego mam obecnie na sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo.
    Nick: Sweecia 2014.
    Look: Najnowszy.
    Cytat: Jaki chcesz.
    Reszta to twoja decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne loga i fajny post. ♥ Dziękuję za śliczne logo dla mnie. :)
    Pozdrawiam
    18love

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś zrobić mi logo? Login: TheMandamence

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę ściemnias z tą historią.
    ~mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna historia xD. Mogę logo? nick: antosik789 look: Never Say Never****/ tło i to wszystko obojętnie.


    Tosia//

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna historia xD. Mogę logo? nick: antosik789 look: Never Say Never****/ tło i to wszystko obojętnie.


    Tosia//

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę logo? Przyda mi się na bloga ;-)Ja robie je przez arty. Mój nick: pili890 look:1 tło różowo-białe paski anima: chiliderka nie wiem jak to się pisze xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za logo, śliczne *-*
    ~Martka/ola7117

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha,ja myślałam że to cukierki i myślałam: O lol,prosiłam ją o owoce,ona mi dała cukierki -,- XDD A tu arbuz,no ładnie B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam znaleźć innego zdjęcia owoców, które pasowałoby do looka...

      Usuń
  18. Ja też chce logo
    nazwa na msp: holstem11
    Wygląd: tak jak wyglądam
    Tło: jakie chcesz
    a reszte też tak jak chcesz. Jak są jakieś błędy to niezwracać uwagi bo mam 10 lat i nie zbyt sobie radzę z ortografią

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie mów! Naprawdę? Nutka147?? Moje drugie konto to było nutka579!

    OdpowiedzUsuń
  20. I moje konto zostało okradzione też przez zazdrość mojej kol XD Wpisz se: nutka579. Odzyskałam ją ok.1 miesiąc temu XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!