sobota, 17 września 2016

ZBIÓR VIPÓW NA ROK.

Witam!
Z tej strony Hanka1409. Dawno nie pisałam, aczkolwiek proszę o zrozumienie - nowa szkoła, nowy etap w życiu, nauka, kartkówki. Dodatkowo dokonałam zakupu nowego komputera (?), tym razem od Apple - niełatwo było mi zapoznać się z systemem, ale w końcu - udało się. Uważam, że dzisiejszy dzień jest w sumie idealny na napisanie posta. Otóż zajmę się pakietami VIP na rok. Nie wiem, czy jestem jedyna, aczkolwiek uwielbiam pakiety z roku 2013 i wcześniejszych lat. Pewnie nie każdy z Was grał akurat w tym czasie, i mógł ich najzwyczajniej w świecie nie widzieć.  Oczywiście nie ukażę Wam wszystkich pakietów, gdyż nie jest to możliwe, ale nie przedłużając - zacznijmy od samego początku - od czasu, kiedy nie było jeszcze tzw. diamentów. Od razu dodaję, że wszystkie zdjęcia załączone w notce zostały znalezione w internecie, a ich jakość nie jest idealna.


Jak widzę, pakiet został dodany w walentynki. Każda osoba, która go zakupiła, otrzymała 50 tysięcy StarCoins, przeuroczego boonie, czapkę oraz 3 ekskluzywne rzeczy. W Polsce kosztowałby on prawdopodobnie około 150 złotych. Niestety, na nieszczęście osób, które kupiły go przed laty - w skład pakietu nie wchodzą żadne ubrania, oprócz czapki, którą przywrócono podczas trwania jednego z tygodni unikatów. Uważam jednak, że moderatorzy włożyli w stworzenie go wiele pracy.


Kolejny zestaw pochodzi z czasu Bożego Narodzenia. Wizualnie bardzo przypomina mi powyższy. Boonie jest podobnie przystrojony, w prezencie otrzymujemy koszyczek z pięcioma kotkami, czapkę, słuchawki, prezencik z cukrową laseczką, piernikowym ludzikiem. Wartość pieniężna jest taka sama, jak poprzednio. Karta podarunkowa prezentuje się dość ciekawie, aczkolwiek prezenty wydają się dość... ubogie. Sytuację ratuje zwierzak.


Tego VIPa wprowadzono w czasie trwania świąt wielkanocnych kolejnego roku. Jest on o wiele bardziej rozbudowany od poprzedniego, jeśli chodzi o rzeczy - ich liczba jest taka sama, jak poprzednio. Dostajemy jednak sukienkę, buty oraz zwierzaka lepszej grafiki. Zakup tego pakietu uważam za opłacalny - jak na "tamte czasy" bardzo się wyróżnia. Do tej pory sukienkę posiada wiele MovieStars, między innymi czarna7676lala.


Jeśli mam być szczera, nie wiem, z jakiego okresu pochodzi ten zestaw. Jednak zdaje mi się, że owa popularna karta została dodana na początku 2013 roku. Osobiście sama byłam posiadaczką sukienki - podoba mi się. Zwierzak, a dokładniej piesek wygląda wystrzałowo. Na głowie umieszczoną ma czapkę, pogodny wyraz twarzy. Szyję zdobi obróżka, podobna kolorystycznie do czapki. Zostaje dodana możliwość otrzymania diamentów wraz z zakupem VIPa - cena jest dokładnie taka sama, jak wcześniejszych pakietów.




Kolejny zestaw sięga początku (walentynek) 2013 roku. Kupując go, otrzymujemy 350 diamonds, o wiele lepszej jakości rzeczy, standardowo - 50 tysięcy StarCoins. Boonie, zdaje się, robiony na wzór tego z pierwszego zestawu. Sukienka, niestety została niedawno przywrócona do sklepów podczas tygodnia unikatów (zaczynam dostrzegać coraz więcej wad przywracania unikatów z VIPa). Mimo wszystko, ten pakiet oznacza dosłownie początek rozwoju graficznego twórców strony MovieStarPlanet.


Ta, również wielkanocna karta jest o wiele lepsza od poprzedniej. Ubrania świecą. Kolejną zmianą są piękne, pocieniowane włosy dodane do pakietu. Boonie zaprojektowano na wzór pisklaka, bardzo ciekawa idea. Wszystko dobrze ze sobą współgra, pasuje bardzo dobrze. Weterani dotrwali jednak czasów, kiedy karty wyglądały jeszcze lepiej, a moderatorzy starali się, jak tylko mogli, by dogodzić użytkownikom, by jak najwięcej z nas kupowało VIPy. Muszę przyznać, że im się udało.


Och, sch! Owocowy, szałowy komplet! Uwielbiam go! Niedawno stałam się posiadaczką kompletu, z czego bardzo się cieszę, gdyż jego elementy są rzadko spotykane. Tematyka utrzymywana jest wokół lata, letnich parad, owoców. Boonie przypomina kiwi. Jego oczy są duże, większe niż w pierwszych zestawach. Zaraz koło niego znajduje się truskawka przygotowująca shake truskawkowy oraz lody z apetyczną polewą. Gratuluję każdemu, kto również się nim zainteresował i zdobył poszczególne ubrania.


Czy to ósmy cud świata? Nie, to jedynie często poszukiwany, kosmiczny komplet VIP! Większość mieszkańców naszej "planety" pragnęła zdobyć sukienkę bądź włosy. Wszyscy, którzy je posiadają to prawdziwi szczęśliwcy. Niestety, wszystko, co tak bardzo poszukiwane występuje w bardzo małej ilości. Tak samo jest z owym pakietem. No cóż. Miejmy nadzieję, że kiedykolwiek uda mi się znaleźć choć jego najmniejszą część!


Wakacyjny komplet, powszechnie znany jako komplet austra. Nie znam osoby, której marzeniem nie było posiadanie włosów Australian Tresses, sama się do nich zaliczam. MSP założyłam właśnie w okresie, kiedy dostępnym kompletem VIP był właśnie ten. Najmniej atrakcyjną częścią pakietu wydaje mi się kangur. Widywałam lepsze zwierzaki. Mimo wszystko nie mogę zaprzeczyć, że z uwielbieniem spoglądam na zestaw sięgający złotych czasów gry.


Kolejny wakacyjny pakiet. Moderatorzy troszkę bardzo zainspirowali się Australian. Tym razem, za temat przewodni obrali dziki zachód. Boonie to kaktus, zwierzak zaś przybrany jest w sombrero. Włosy wyglądają dość dziwnie, ale co poradzić. Komplet niezbyt mi się podoba. Mimo wszystko doceniam pracę jego twórców. Nie kupiłabym go jedynie ze względu na unikaty - cena oraz wartość w postaci diamentów, SC, jest taka sama, jak poprzednio.


Gwiezdny, ukochany przez wszystkich pakiet. Sukienka, oczywiście jest obecnie dostępna w sklepie. Nie uważam, że to ktokolwiek, kto kupił ten komplet nie poczuł się urażony. Przecież wydał prawdziwe pieniądze na coś, co z powrotem trafiło do sklepu.


Wszystko, co niezdrowe - fastfoodowe jedzenie! Pizza z warzywami w postaci boonie, shake z wiśniami, posypką, jako dodatek, sukienka - pop-corn plus frytki, włosy ozdobione wielkim hamburgerem. Głodny? Postaraj się zdobyć którąś z przedstawionych tutaj rzeczy!



Znany pakiet "żywiołów". Sukienka, niestety, również dostępna jest w sklepie. Bez posiadania VIP. Dla każdego. Boonie wygląda niczym wicher, wielka trąba powietrzna. Włosy wodne - w odcieniach niebieskiego, udają tsunami - mają wstawki z bąbelkami oraz falami.



Halloweenowy komplet to jeden z moich ulubionych. Suknia jest przezroczysta, przez co odziana w nią MovieStar przypomina ducha. Wszystko razem pasuje idealnie. Dodane zostały 635 diamonds oraz 91 tysięcy SC. To dość spora suma!



Ostatni, świąteczny pakiet. Byłam posiadaczką sukienki - niestety, wymieniłam ją Komplet "złej królowej" jest bardzo rzadko spotykany na MSP. Suknię, rzekomo ma 10 osób na polskim MSP. Oby kiedyś była łatwiej dostępna!

Kolejne pakiety nie wydają mi się już tak ładne, jak te, które przedstawiłam. Zdarzają się wyjątki, ale bardzo rzadko. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Przepraszam za wszelkie błędy i powtórzenia. Pozdrawiam!

HANKA1409

32 komentarze:

  1. Świetna notka,miło się czytało😊
    Druga!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzaliście ten sposób na zdobycie VIPA ---> TUTAJ Moim zdaniem jest spoczko :)

      Usuń
  2. Świetna notka,miło się czytało😊
    Druga!;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdroszczę komputera Apple. ;o
    /lillz🌸

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałaś posta po prawie dwóch tygodniach, tak jakby blog osiągał szczyty kariery, halo zejdź na ziemię - nic nie robicie w kierunku uratowania bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo każdy ma swoje życie, wokół którego nie kręci się jedynie blog

      Usuń
    2. No, ba. Zasada z wywalaniem po dwóch tygodniach jest jeszcze aktualna? :')

      Usuń
    3. Tomek, zajmij sie wybijaniem swojego bloga XDDDDDD
      Ogolnie wow, nie zareklamowales sie

      Usuń
  5. Nowe redaktorki dały dupy.
    Nabór nic nie da.
    Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Moja koleżanka kupiła tego gwiezdnego VIPa. Strasznie mi się on podoba, lecz niestety akurat gdy kupowałam członkostwo zmienił się pakiet na taki z brzydkiej ubraniami. Ehh... Życie... Powtórzyłaś dwa razy ten kosmiczny pakiet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komu się przyda jakiś opis pakietów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy komukolwiek przydają się tagi, challenge lub looki z top? Ups, nie

      Usuń
    2. Dokładnie. Po co o takich bzdurach pisać.

      Usuń
    3. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałaś mój komentarz

      Usuń
  8. Fajny post, ale mi się na pewno nie przyda. Pakiety można zobaczyć samemu. Mimo to wpis miło mi się czytało. Zapraszam do komentowania na przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam sie w gwiezdnym pakiecie <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały post ♥♥♥ Hanka, piszesz naprawdę świetne posty! Musisz rozwijać swój talent ;*
    ~Jennifer Lopez&Shakira
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdzaliście ten sposób na zdobycie VIPA ---> TUTAJ Moim zdaniem jest spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!