niedziela, 24 sierpnia 2014

Dlaczego mogę zostać administratorką?

Hey.
Tak, jak Kathey, wiedziałam, że Abi zrobi posta, na temat drugiego administratora. Wyczekiwałam tej notki, ponieważ lubię brać udział w różnych konkursach. Jestem ambitna. Za wszelką cenę, chcę, aby moje zgłoszenie było sensowne oraz praktycznie. Przejdźmy do sedna.

Dlaczego mogę zostać administratorką?

    Rangę admina, mogę otrzymać, ponieważ dużo czasu spędzam na chat'cie. To znaczy, że mogłabym aktywnie "ogarniać" moderację, dawać bywalce. Będąc administratorką, nie obniżałabym rang. Wiem, że jest to niedozwolone. Jeżeli chciałabym to zrobić, na pewno skonsultowałabym się z Karoliną (Abieską). Również nie poczuwałabym się "królową chat'u i bloga". Nie jestem z natury apodyktyczna. Nie narzucam ludziom swojego zdania. Nie jestem z tych, co im "władza uderza do głowy", wykonywałabym swoje obowiązki, jednak bym się nie panoszyła. Nie zmieniałabym wyglądu bloga, ponieważ napisałaś jasno, że to zabronione. Przed organizacją konkursów na redaktora, informowałabym o tym główną właścicielkę.
    Jestem decyzyjna. Jeżeli przykładowo blog upada, szybko obmyślam strategię, dzięki której stronę znów odwiedzają nowi goście. Przypominam ponownie, że nie podejmowałabym ważniejszych decyzji, bez pozwolenia Abi. Nie wiem, czy potrzebnie zaznaczam, że potrafię dochować każdej tajemnicy, bądź sekretu; jestem godna zaufania.
     Pomysłowość. To moja kolejna cecha. Posiadam umiejętność wybrnięcia z każdej sytuacji, czy załagodzenia jakiegokolwiek sporu. Większość z Was już to zauważyło. Zamiast od razu dać bana, rozmawiam z osobami, które uczestniczyły, bądź wywołały kłótnię. Patrzę na to, przez pryzmat bywalca. Kiedy widzę, że regulamin został naruszony, od razu banuję, bądź daję "kick'a" na słuszną ilość godzin.
     Stosuję się do regulaminu. W żadnym stopniu, nie twierdzę, że jestem ponad prawem. Nie ma na mnie skarg, co świadczy, że przestrzegam wszelakich zasad. Nie pozwalam na pomysły użytkowników, typu: "Obalamy regulamin!".
      Nie daję banów "dla żartu". Raz dostałam taką blokadę i przekonałam się, że każdy odbiera ją na swój sposób; niektórzy się nią nie przejmują, a innym jest przykro. Wspomnę też, że jeśli inny moderator da jakiemuś użytkownikowi bana, nie cofam go.
     Posty z mojej strony pojawiają się co dwa dni. Pokazuje to moją systematyczność. Mam również dużo czasu podczas wakacji i roku szkolnego, a "czas to pieniądz". Znajduję go na chat'owanie, pisanie postów i naukę. Myślę, że dysponuję nim dobrze. Dobry administrator, powinien być dyspozycyjny.
      Czy jestem impulsywna? Wcale! Można mnie wyzywać, poniżać i gnębić, ale mam poczucie własnej wartości, dlatego, jeśli ktoś zechce mnie sprowokować hejtami, czy niekonstruktywną krytyką, z pewnością nie odejdę i nie zwyzywam tej osoby. Wiele osób, na początku chciało, żebym zniknęła z bloga na zawsze. Jednak nie. Pomyślałam: "Nie, będę pisać! Spełniać moje marzenia, pisząc tu. Żaden hejter mnie nie powstrzyma!". Tak. Miałam wtedy rację. Powoli dążąc do celu, udało się.
      Staram się. Nie odwalam "fuszery". Pisanie, to jedna z moich pasji, dlatego robiąc notkę, jestem bardzo skupiona, z czym nie mam problemu. Moje cechy, które dobrze mnie charakteryzują, to: skupienie, zrównoważenie, odwaga, konstruktywność, decyzyjność, szczerość, pewność siebie. To chyba takie, powinien mieć dobry admin.

To na tyle.
Pozdrawiam gorąco! ☺


70 komentarzy:

  1. Tak, ja głosuje naciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na ciebie nie głosuję bo jak sama powiedziałaś, jesteś leniwa :> To Kathey ogarnęła blogiem jak wszyscy mieli ten blog gdzieś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathey lepsza a ty się nie nadajesz bo na początku bycia tu redaktorem Muffinka odeszła a ty ukradaś jej pomysł na wywiady ! Nawet z nią gadałam o tym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wyrażasz własne zdanie, ale pomyśl... Haniaczowi też może być przykro, że tak piszesz. Ona pisze świetne posty, jak każdy tu redaktor i nie kradnie żadnych wywiadów. Także pomyśl, co piszesz, bo teraz tej osobie może być smutno.. Pozdrawiam!
      ~ Sweet , której nie chcialo się zalogować. ;3

      Usuń
    2. Wiem, że Kathey wygra. :) Nie chcę nawet być adminem, więc nie ma sensu, żeby na mnie głosować. P.S. Kikusia, nie mów, iż "ukradłam komuś pomysły". Ja robię to, co uważam za sensowne. Rozmawiaj z Muffinką ile chcesz.

      Usuń
    3. Z kąt możesz wiedzieć czy nie pytała?

      Usuń
    4. Mi po prostu Haniaczku podobają się twoje posty ale jednak stwierdzam prawdę ... gdyż Kathey jest tu dłużej i gdy nikt że tak powiem za przeproszeniem nie mógł ruszyć "czterech liter " to właśnie ona zajeła się blogiem jednak nie chcę czuć się hejterką bo sama hejtów nie nawidzę . I dziękuję że nie napisałaś czegoś obraźliwego jak Sweet czy Nicol ♥.Pozdrawiam x$CookieMonster$x .

      Usuń
    5. Ja wtedy pisałam posty, tyle, że nie pisałam takich mobilizujących, np. "Ogarnijmy się!!!" itp. Dzienks, ze Ci się podobają posty. c;
      ~Pzdr, Haniaaacz. *,*

      Usuń
  4. Kathey. Jest. Naj. Ty obrażasz innych użytkowników, między innymi w poście 'Gorąca Trójka'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Obrażam i wyzywam na wszystkie strony. ;)

      Usuń
    2. Nie sądzę aby kogoś obrażała.

      Usuń
  5. Hmmm.... mam dylemat. I to wielki. Kathey i ty podałyście solidne argumenty. Nie wiem na którą zagłosować :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu..... Bardzo Cię lubię i jestem Haniaczonators =)
    Ale Kathey znam dłużej :D
    Głosowałabym na Cb, no ale :D
    Nie chcę Cię urazić, to tylko moje zdanie, ale.....Kathej jest trochę lepsza c:
    Jeżeli Kathejcia wygra, a jeszcze kiedyś bdz taki KoneQ, oddam głos na Cb, Hańju :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na Kathey..
    Twoje argumenty są takie.. Gdybyś Ty się uznawała za tą naj.. Tą, która nie popełnia błędów.
    Sorry, że tak napisałam, ale jednak tego nie ukrywam. :/
    Kathey, jest tu dużej.. nie to, że ją lubię, ale jednak..

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierzę ci, gdy rozwiniesz swoje zdanie, że Haniacz uznaje się za naj. Ludzie! Naprawdę!?

      Usuń
  8. Hania nie przejmuj się tymi komentarzami. Pewnie ci przykro, że wszyscy (prawie) piszą ci, że zagłosowali by na ciebie, ale wolą Kathey. Oboje jesteście świetne, ale pamiętaj, żeby nie tracić wiary w siebie i walczyć. A jak się nie uda, to nie poddawać się. I tak się cieszę, że jesteś tu redaktorem i piszesz świetne posty. Tego ci gratuluję! Życzę ci uśmiechu na twarzy i wytrwania, bo wiem, że to trudny okres dla redaktorów walczących o "admina". Pozdrawiam! ;**
    ~Sweet, szonka 4ever <333

    OdpowiedzUsuń
  9. OGAR! KATHEY PRAWIE NIE WCHODZI NA CZAT ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku chyba właśnie ty nie wchodzisz na czat....Ja na nim jestem codziennie i Kathey widzę bardzo często ;-; Więc jeśli masz kłamać to zamilcz bo aby się pogrążasz c;
      PS. Caps-off anonimku ;3
      'Lala c;

      Usuń
    2. Nie wchodzę na chat bo mam zepsuty komputer, przed i po naprawie jestem tam bardzo, bardzo często. :)

      Usuń
  10. HANIACZ RZĄDZI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj argumenty dlaczego tak uważasz?
      Ja wiem dlaczego, bo Hania Cię nie banuje kiedy łamiesz regulamin.
      Żałosne Julito.

      Usuń
    2. Po co argumenty? Julita nie musi ci nic mówić, a ty nie musisz jej krytykować. A z resztą, sam sb zbanuj, bo regulamin to ty złamałeś, jak tylko sie dało, Kubo.

      PS. Wiesz, że przez Ciebie wiele MS nie mogło dostać szansy na pisanie tutaj, bo Kubie chciało się odchodzić i przychodzić. Phh.

      ~Duśka.

      Usuń
  11. Ketcheya jest o wiele wiele lepsza , haniacz nigdy nie będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedział ten ktoś kto nie umie napisać nicku Kathei ;-;

      ~Duśka

      Usuń
  12. CHWALISZ SIĘ -.-''

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz już kompletnie nie wiem na kogo zagłosować. Z jednej strony bardziej Kathey, a z drugiej nigdy jej nie widziałam na Chat, a Hanię zawsze. XD Wiem zagłosuję na.. NIKOGO! Niestety nie potrafię się zdecydować. ~Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam ostatnio na chacie bo komp się zepsuł, przed naprawą (I po) byłam (I będę) codziennie.

      Usuń
  14. Kurde, lubie twoje posty i wg. Innych redaktorów też, ale jusz oddałam głos na Katheje, bo tak jak większość ludzi znam ją dłurzej itp itd. Sorry wielkie. :)
    Spadam oczy mnie bolą i zmęczonam...

    ~ leniwiec pospolity, czyli wasza wawa non mary... -o-

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie tylko Dusia siedziała na chacie i oglądała Wasze bzdury ;_; Tez byłam tego świadkiem.
    /Ja

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie byłam tego świadkiem. Na szczeście. <.<
    Ta awantura po przeczytaniu wygląda śmiesznie, ale ma też dobre strony. Na przykład to, że nawet pod postem Kathey nie było tylu komów.
    Nwm na kogo głosować, bo lubię Was obie. Może zagłosuje na Katheje, skoro tb Haniu na tym nie zależy?
    Mg się też powstrzymać się od głosowania. ;c

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz bardzo solidne posty, mogłabym powiedzieć, że na poziomie gimnazjalisty albo i wyżej. Argumenty są na prawdę "nie do zbicia", jednak po przeczytaniu tej afery, uważam, że oddam swój głos na Kathey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diano, zgadzam się z tobą. Nigdy nie byłam fanką Kuby, ze względuna jego zachowanie.

      Usuń
    2. O Jeju a teraz poklony dla diany. Zgaduje ze nie chcesz zebysmy glosowali na kathey bo kiedys sie z nia poklocilas? Pewnie tak.
      Amena agata

      Usuń
    3. Jeżeli mówisz o mnie, to jesteś w błędzie. Ja tylko wyrażam swoje zdanie. A w ankiecie nie będę głosować, bo obie redaktorki lubię.
      Katheynators
      Haniaczonators

      Usuń
    4. A ty Agato, nie głosujesz na Hanke, bo się z nią pokłóciłaś. Czyż nie?

      Usuń
    5. Beauty factory (ahaokxd) nie glosuje na hanke bo wole katheje. Z katheja czesto posze na msp, wymieniamy sie pytaniami i likami naasku i posty jej tez sa creative :) amena agata

      Usuń
    6. Ok.... Ale sądząc po twoich komentarzach nie lubisz Hanki...

      Usuń
    7. I Agato nie chcę kłótni z tobą ani z innymi użytkownikami. :/

      Usuń
    8. No, nie przepadam za nią.

      Usuń
    9. Maszuso Maryjo ja se zmieniam nazwe google nie lb jak ktos to mnie agata mowi ja jestem lama (nie, nie lamus)

      Usuń
    10. Przepraszam, jeżeli cię uraziłam :P

      Usuń
    11. Przestań pierdolić Diana.
      Uważasz, że napiszesz się, bo zachowuje się jak dzieciak, a Ty co odeszłaś pisząc żałosne argumenty, więc po chuj się wypowiadasz.
      Po za tym słuchaj na czacie jak one Cię prowokują, a potem mają pretensję, że powiem coś na nie.
      Nie wiesz, nie odzywaj się.
      Po za tym mam w dupie co o mnie myślicie, ale czytając te Twoja komentarze, w których próbujesz mnie na siłę oczernić to mi się śmiać chcę.
      A osoby, które przelotnie czytają blogowego czatu najwięcej mogą powiedzieć.
      Jeżeli Was to tak ciekawi to one donosiły na mnie do Abi, a moje argumenty, chociaż nie miałem screenów to były przekonujące, a nie jak ich puste screeny ze środków rozmów.
      Podsumowując: One nic złego nie widzą w swoim zachowaniu.
      Ja w przeciwieństwie do nich potrafię się przyznać do błędu, ale cóż gadanie z Wami to tylko stara czasu. Tak samo jak pisanie tego komentarza.

      Usuń
    12. Po raz drugi kuba mowisz prawde ale przeklenstwa nie sa tu potrzebne.

      Usuń
    13. Kuba, odwal się od Diany, spx? :)

      Usuń
    14. Ja pier***!!! Co sie z tobą dzieje!??! Ja niewiem! Zafochałeś sie na Diane i jeszcze te przekleństwa!!! OGAR!!!!! Ludzie, wg na co te kłótnie i fochy!? Dajcie se spokój, OK?!?!?!

      ~ aaaaaaaaaaaaaaaaa!!! wawa non mary. aaaaaaaaaaaaaaaa!!!

      Usuń
    15. Nowa nazwa i logo! ♥ Black Balerinas ♥

      ~ wawa non mary

      Usuń
    16. Hahahahahahahahahahahahahahahahaha, błagam, przestańcie. Nie, zaraz padnę ze śmiechu i nie wstanę. Kubo, odeszłam, gdyś mam problemy ze wzrokiem. Rzeczywiście, banalny powód. Przecież mogę sobie nosić okulary z 5 cm, pewnie. Wiesz, odeszłam nie tylko z tego powodu, ale nie będę ci się tłumaczyć, bo ktoś tak chce. A skoro chce ci się śmiać, śmiej się, wali mnie to, tak jak twój komentarz. Widać, że nie panujesz na sobą. Przeklinanie nic nie da.

      ~Duśka.

      Usuń
  18. Wracając do Kuby:
    Napisał w poście o odejściu, że nie będzie tu zaglądał i już nie wróci. A tu zagląda cały czas praktycznie, o to ta cała m.in. afera, nr. 2
    70 - któryś komentarz,
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam głosuję na Katheję. Jest na blogu dłużej i pisze lepsze posty <3
    Ciebie Haniu też bardzo lubię, ale no cóż...
    ~penelopa004

    PS
    Tak, jam zmienić nazwę ;) xDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Haniu mój jedyny głos oddaję na Ciebie. Zacznijmy od tego, że nawet gdy rozmawiasz ze znajomymi nie klniesz i jesteś szczera. Szczerość to jedna z cech które bardzo cenie i uważam, że każdy przywódca powinien ją mieć. Ps: hejterzy kupcie sobie maść na ból dupy :) Przyda się

    tecza jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rażące błędy przepraszam piszę z telefonu :/

      Usuń
    2. Dzienks. <3

      Usuń
  21. Haniacz, masz krótszy staż na blogu.
    Tomek kca który dalej się wścieka po odejściu Kuby ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że ktoś ma dłuższy staż na blogu nie znaczy, że mu się ta posada należy. Jak czytam niektóre komentarze to niewiem czy śmiać się czy płakać xD

      tecza która zrobiła jedno i drugie :D

      Usuń
    2. Chodzi mu o to kto dluzej jest na blogu i weej we jak pownna sie za8howywac osoba odpowiedzialna , patrzac na Abi :3

      Usuń
  22. Sorki diana ni chce cie urazic ale ty chyba masz jakis wonty do Kathey...Gdy ktos napisze ze glosue a Katheje ty uszisz w k(mach probwc nakloni.do zmiany zdania...Sorka za
    bledy pisze z ona. przepr&szam jeslikoos urazilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Lubię Kathey, kłótnia była i już jej nie ma. Zwracam uwagę, gdy ktoś pisze "KURWA, HANIACZ JESTEŚ PIERDOLNIĘTA, WOLE KATHEY BO ONA JEST FAJNA". Wtedy osoba zachowuje sie jak debil. Za przeproszeniem.

      ~Duśka

      Usuń
  23. Sorry Hania ... Głos oddaje na Kathey (y)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludzie dajmy spokuj tej kłótni!
    Jedni wolą Kathey, inni Hankę. I ja szanuję wasze zdanie. Czy musimy się od razu hejtować i wyzywać?
    Każdy popełnia błędy! I Hania i Kathey. Kuba też!
    Każdy z nas kiedyś złamał regulamin i nie musimy dociekać kto, co, kiedy i do kogo powiedział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprostu bez sprzeczek oddaj głos na redaktorkę, która twoim zdaniem powinna wygrać. Weź pod uwagę to, czy osoba przez cb wybrana wchodzi na czat, jest aktywna itp.
      Nie będę mówić wam na kogo według mnie głosować, gdyż to właśnie wywołało kłótnie.
      Jeśli masz inne zdanie niż osoby powyżej NIE OBRAŻAJ ICH.

      Usuń
    2. Weźmy też pod uwagę Laniacza. To iż jest na koloniach nie oznacza, że mamy o niej zapomnieć.
      P. S.
      Nie każę wam głosować na Lanę, lecz przypominam o jej istnieniu.

      Usuń
  25. Mam tego dość :-: Nie powiem na kogo głosuje, bo będą hejty -_- A osoba na którą zagłosowam wie o tym *-* ~Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze, głosuję na Laniacza lub Katheję. Laniacz- zabawna, Katheja - szczera.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!