sobota, 23 sierpnia 2014

Moja kandydatura? Wiecie o co chodzi.

Heii!
Przepraszam że piszę drugiego posta dzisiaj, ale nie mogłam się doczekać posta Abi (Tak, wiedziałam o nim), i zrobiłam informacyjną notkę.
Tytuł sugeruje sam za siebie (Wiem że jest troszkę głupi, ale nie wiedziałam jaki dać XD), ten post jest postem, o którego prosiła Abieska. Przypomina mi to wybory na prezydenta XD Nie pytajcie.
Ale dobra, dobra, gadam o niczym a powinnam od razu przejść do posta... OMG, nie wiem jak go nazywać... Ok, wiecie o co chodzi.
Więc gdyby to mi przypadłby zaszczyt bycia administratorem, po pierwsze nie rządziłabym się. Nie odbiłaby mi "palma" władzy, wręcz przeciwnie, nie chciałabym być traktowana jak ktoś ponad wszystkimi. Po drugie rozmawiałabym z czytelnikami, i starała naprawić się błędy, które Wam nie odpowiadają. W końcu według mnie to Wy tworzycie bloga, bez Was nie istniałby więc musimy zadbać o jego przyjemny klimat. Chciałabym żebyście rozmawiali ze mną o błędach itd.
Kolejną rzeczą byłoby (Jeśli zostanę wybrana - bęzie) to, że jeśli zobaczyłabym taką sytuację, że notek brak, zrobiłabym posta takiego jak zrobiłam wtedy (Halo, ogarnijmy się!). Myślę, że to pomaga, bo jednak po mojej notce sprawa minimalnie się poprawiła.
Ogarnęłabym chat, wprowadziłabym (Jeśli Abi się zgodzi) ostrzeżenia. Najpierw jedno, jeśli użytkownik się nie poprawi - drugie, potem trzecie i dopiero ewentualna kara za nieodpowiednie zachowanie. Napewno nie szastałabym banami, a owe będą dawane tylko i wyłącznie w ostateczności.
Następna sprawa to jakby logo bloga. Za zgodą Abieski zrobiłabym takie, co pomogłoby zareklamować naszą stronę. Działa to na zasadzie, że jeśli lubisz naszego bloga możesz wstawić ten obrazek na swoją stronę itd. (Np. Patricia45 takie ma).
Nie robiłabym nic z bardziej istotnych, dużej rangi rzeczy bez zgody Abi. Mam z nią kontakt, więc każda rzecz jaką ewentualnie wprowadziłabym byłoby zatwierdzone przez Abi.
Jeśli powstałby jakikolwiek spór, np. W komentarzach, starałabym rozwiązać się go. Coprawda nawet bez tej rangi starałam się je rozwiązywać (Bo ja się muszę wtrącać...), jednak robiłabym to dalej. Oczywiście jeśli Wam, czytelnikom, to odpowiada.
W każdej sprawie będziecie mogli napisać do mnie, ja będę starała się podjąć jakieś działania (Za zgodą Abi), aby naprawić błąd.
Kiedy będzie taka potrzeba, zorganizuję konkurs na redaktora. Będę ogólnie pomagała Abiesce jak tylko mogę, w końcu po to robi ?nabór? na administratora.
Byłabym otwarta na Wasze propozycje, i co ważne, nie odejdę. Nie mam zamiaru tego robić, jestem zbyt związana emocjonalnie z tym blogiem (XD).
Nie wiem co jeszcze, mam nadzieję, że Wam to odpowiada. Napewno będę odpowiedzialna i będę dbała o naszą stronę.
Jeśli wybór nie padnie na mnie, nie obrażę się. Możecie wybrać kogo tylko chcecie (Pomijając to że chciałabym być administratorką, nie oszukujmy się XDD).
I żeby nie było, jak w polityce często bywa, będę dotrzymywała moich obietnic. Jeśli nie będę, napiszecie mi o tym i poprawię się.
Myślę, że mniej więcej przedstawiłam się, a jeśli coś jeszcze wymyślę i zdobędę tą rangę, napiszę o tym.
Mam prośbę, napiszcie w komentarzach pod tym postem co dodalibyście/odjęlibyście od tego, co napisałam wyżej. Moje ?obowiązki? będą zależały od Was i w zależności od tego, co chcielibyście zmienić byłyby modyfikowane.
To chyba tyle, nie wiem co mogę jeszcze dodać.
Życzę powodzenia reszcie redaktorów (I mi, bo się to przyda XD).
Do następnego posta! ♥

35 komentarzy:

  1. Jestem za tobą! (jak to brzmi XD) Nie mam żadnych zastrzeżeń, do twoich obietnic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam cię w tym co robisz. Praktycznie chyba nigdy przez myśl ci nie przeszło, że mogłabyś odejść z tego super bloga. Piszesz wspaniałe posty :D Zapraszam też na bloga przyjazniowe-msp.blogspot.com Pozdrawiam, Dianusia231.

    OdpowiedzUsuń
  3. Katheya na prezydenta! Jeeej! KA-THE-JA KA-THE-JA KA-THE-JA.
    (Ok ogarnem siem)
    Też uważam twoje obietnice (o boosz teraz za poważnie ale walić to ) za odpowiednie .
    Żegna państwa ( poważnie-ześfirowana (jest takie słowo?)
    ~Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  4. Kathejo zagłosuję na Ciebie, jakby ja był na Twoim miejscu napisałbym to samo, aczkolwiek gorzej.
    Z Twoich wypowiedzi chcesz być łagodniejsza na banowanie, itd, ale wątpię, aby ostrzeżenia dawały oczekiwane efekty, bo ostrzegając kogoś, on może się nie zgodzić z Twoim ostrzeżeniem i zacząć ten sposób kłótnie. Ja bym także dopisał kilka punktów regulaminie Chat'u i ogólnie go uzupełnił o one podpunkty oraz uzupełnił już istniejące. Dobrym pomysłem było by też wprowadzenie większej liczby moderatorów na czacie (nie mówię, tego, bo już nie jestem), bo jak Ty, Laniacz, Hanka jesteście na wakacjach to tak naprawdę Chat jest wolny i bez kontroli. Wiem po sobie, bo jak nikogo na nim nie było, a ja weszłem ludzie byli nie do ogarnięcia i zaczynali kłótnie, jeżeli dałem bana lub wyrzuciłem kogoś. Dlatego większa liczba modów, sprawiedliwych, zaufanych.
    Co do postów tak jak mówiłem Tobie mówiłem, wraz z redaktorami powinnaś ustalić kiedy post, a kiedy nie. Przykładowo w poniedziałek pisze Ref, bo Laniacz nie może, za to Laniacz pisze we wtorek, a następnego dnia Hania. Ustalić taki grafik, żeby każdemu odpowiadało! Blogu brakuje owej organizacji.
    Uważam, że Ty (jeżeli wygrasz) i Abieska powinnyście wykazywać większą aktywność, nie mówię tu o postach, ale pokazywać się na czacie, zmieniać wygląd na różne okazję, itp... Pokażecie wtedy, że jesteście i interesujecie się tym co się dzieje. To naprawdę motywuje.
    To chyba wszystko co miałem do napisania.
    ~ Kuba

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz zostać administratorką bloga! Uwielbiam Twoje posty jak i Ciebie. Jesteś moją ulubioną redaktorką. Najchętniej zagłosowałabym teraz, ale trzeba czekać na tę ankietę/sondę. Jak nią nie zostaniesz, to zabiję ludzi, którzy zagłosowali na kogoś innego XD W roli administratorki będziesz się sprawdzać najlepiej, jesteś pełna energii i otwarta na świat, każda Twoja propozycja jest wspaniała. Podziwiam Cię. I wiem, że czujesz się z tym głupio, ale taka prawda- jesteśmy Twoimi poddanymi XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz Kathey, ale jednak głosuję na kogoś innego. Wiem, że to Ty wygrasz, ale życzę tego komuś innemu.

      Usuń
  7. Kochana Kathejo......
    Posty piszesz super fajne, choć czasami są zwyczajne =)
    Chociaz jestem Twoją fanką, to myślałam też nad Hanką =)
    Obydwie jesteście MEGA, lecz jak dla mnie powinna wygrać KATHEJA <3

    Taki tam głupi wierszyk XD
    Laniacz, Haniacz, czy Katheeeeeyy???!!
    Kurczę, no kogo wybrać ?
    No i po zastanowieniu oddaję głos na CB, Kathejooo :D
    Because: piszesz BARDZO często i dbasz o bloga. Odpisujesz ba wiadomości na MSP (tak, to dla mnie ważne) i najzwyczajniej jesteś po prostu bardzo fajną osóbką =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, Kathey na prezdenta !
    Może podczas "wyborów" xd Abi może zrobić ankietę ?
    A gdy ( może ;p ) Cię wybiorą to możesz robić więcej ankiet, np. Czy podoba ci się opcja ... Oczywiście za zgodą Abieski.
    Pozdrawiam,
    ~Chandelienators
    ~Katheynators
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  9. Chce żebyś ty to wygrała bo coś czuje że będziesz się dobrze zajmować blogiem razem z Abieską i wg
    fajnie piszesz posty itp itd bo nie chce mi sie pisać. Ogólnie głosuje na Ciebie jako prezydenta (XD). Głosujemy na Katcheje?

    Chendelier! :* ( niewiem jak to sie pisze xd)

    ~ wawa non mary

    Ps. A inni startują bo niewiem? Ciekawskam. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.2. Jestem zmęczona więc nie chciało mi sie pisać długiego komka itp itd i nie chce mi sie wg cokolwiek robić, ale pamiętaj, masz ode mnie głos! Noi se spadam...

      Chendelier:* ( dobrze to napisałam? Ludzie, ja niewiem! ).

      ~ wawa non mary

      Usuń
  10. Oczywiście że głosuję na ciebie, bo to ty wtedy ogarnęłaś blog jak Abieski nie było :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kathejo, zagłosuję na ciebie, ponieważ piszesz zawsze ciekawe i pomysłowe posty, które z chęcią się czyta. Do tego, zależy ci na tym blogu i ogarnęłaś go, kiedy Abieski nie było.
    /Patricia45 - patricia45-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. KATHEJA NA TUSKA! XDD

    Widać, że dbasz o bloga. Bardzo często piszesz, nawet w wakacje (co strasznie mnie zaskoczyło). Ja nigdy nie wyrabiałam. XD
    Głosuje na ciebie.

    ---Kathejonators (czy jak to tam) Refferetti :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, ta idiotka nie może zostać administaratorem. Ja glosuje na lanaq. Spadaj z ztego bloga Srathej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wykazałeś(aś) się inteligencją...

      Usuń
    2. Abi przywróciła anonimy, to był błąd.
      Srathey? Naprawdę? To było, hmm, żałosne. C:

      Usuń
    3. Ha ha, sie odezwał anonim. Nie no, sratchey? Wymyślił se jakiś/jakaś hejter. Zerówa porządnych ludzi! Xd
      0 dla anonima 3 tyś dla Katheji!!! XD

      ~ wawa non mary

      Usuń
  15. Zdecydowanie głosuję na ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przegram XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja.

      Usuń
    2. Bądź dobrej myśli Haniu c; Jeśli Ci się nie uda - może będzie kolejny taki konkurs.

      Usuń
  17. Ketcheya na prezydenta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem za tobą! Lubię Lalnicza ,ale teraz rzadziej pisze posty i przedtem ona była moją ulub. redaktorką ,ale teraz wolę ciebie! LUDZIE GŁOSOWAĆ NA NASZĄ KAŚKĘ! KATHEY WYGRA! NIECH KAŻDY ZAŁOŻY 20000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 KONT GOGLE BY NA NIĄ GŁOSOWAĆ! Masz u mnie 2 miejsce co do ulub. redaktorów [ze wszystkich blogów o msp]. KATHEY! DAWAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. GŁOS NA KATHEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie na blogu jest zegar z TOBĄ!

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. UŚWIADOMIŁAŚ MI ŻE JA TO KATHEJA, ODKRYŁAŚ UKRYTOM PRAWDE. DZIENKUJE. KC. ♥

      Usuń
  22. Katheja ma wygrać!!!! XD
    KATHEJA KATHEJA KATHEJA!!

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oddaje glos na Kathejowatą XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Kathey, wygrasz, ja tego dopilnuję XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie powinnaś wygrać, ponieważ najczęściej piszesz notki, które są bardzo ciekawe i interesujące. Każdego dnia widzę posty z Twojej strony i od razu je czytam C:. #Kathejonators
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!