sobota, 23 sierpnia 2014

Powrót, nabór redaktorów i mianowanie na administratora.

 Ogłaszam wszem i wobec, że wracam do blogowania. Nie porzucam marzeń, ale pisanie notek znalazło się w moim porządku dziennym i trochę trudno jest mi porzucić tę czynność.

 No, ale w tej chwili mój powrót nie jest najważniejszy. Czas wziąć się w garść, nadeszły nieprzyjemne czasy i nie chodzi mi tu tylko o koniec wakacji. Wczoraj odszedł Kuba, jeszcze ileś tam tygodni temu Emily i sytuacja wyszła kompletnie spod kontroli po moim opuszczeniu bloga.
 Przyznam szczerze, że nie chcę mi się robić konkursu. Postanowiłam szybciej i prościej załatwić sprawę. 
 Podajcie w komentarzu link do swojego bloga i nick na MSP. W poniedziałek indywidualnie skontaktuję się z wybranymi osobami i dodam je do bloga. 
 Jak mogę wziąć udział w naborze skoro nie prowadzę bloga? Wyślij próbną notkę na e-mail abieskaofficial@wp.pl. Pamiętaj o podaniu swojego nicku na MSP!

 Teraz zwrócę się do redaktorów:
No cóż, przydałby się ktoś do pomocy. Wpadłam na pomysł aby mianować kogoś drugim administratorem. Oczywiście wybór jego nie zależy ode mnie, ale od czytelników.
 Trochę mało szczegółów na razie podałam. Nienawidzę pisać o takich rzeczach, ponieważ zazwyczaj omawianie wszystkiego prezentuje się w dość ubogi sposób. No trudno.

 Przywileje admina:

  • status administratora na czacie
  • status administratora na blogu (zabronione jest zmienianie czegokolwiek w wyglądzie bloga bez mojej zgody)
  • robienie konkursów na redaktora i dodawanie ich do bloga
  • wiele innych, pobocznych funkcji
 By czytelnicy mogli czymś się kierować, to proszę redaktorów o przygotowanie notek reklamujących swoje osoby (jak na wyborach prezydenckich, itp.). Notki można publikować do poniedziałku. Po zgłoszeniu się wszystkich chętnych do statusu admina, stworzę ankietę, która zakończy się 31 sierpnia.

Uwaga!
Adminem nie może zostać osoba, która zostanie wybrana podczas naborów na redaktorów. Udział mogą wziąć tylko "starzy" redaktorzy
Redaktorzy nie są zmuszani do wzięcia udziału w "konkursie" o tytuł administratora. Jeżeli ktoś nie jest zainteresowany tą posadą, to po prostu nie bierze udziału i tyle.

SAYONARA



48 komentarzy:

  1. Ohayo!
    Piszę na dwóch blogach:
    amazing-moviestars.blogspot.com
    wariatkowo-na-msp.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Co do wyboru administratora, powinna zostać nim Kathey, bo to ona próbowała wszystko wziąć w garść i wszystkich ruszyć do pracy, żeby blog nie podupadł .

      Usuń
    2. Spróbuję, mój blog - moda-na-planecie-msp.blogspot.com
      CHOCIAŻ NIC Z TEGO NIE WYJDZIE XDD

      Usuń
  3. Świetnie, że wróciłaś! =))
    Według mnie miano administratora powinna dostać Katheja, ponieważ najbardziej dbała o bloga. :33 Mimo trudności, które u niej istniały, starała się o dobro dla bloga. Nawet troszkę się ''zarządziła'' i napisała notkę na temat redaktorów, którzy rzadko piszą. Moim zdaniem to bardzo pomogło, dbała o niego, jak o własne dziecko.
    Laniacz też jest bardzo dobrą redaktorką, ale jednak nie zasługuje na administratora. Mimo że bardzo lubię jej notki, ogólnie, że wiele osób ją podziwia, jestem za Kathey.
    To tyle z mojej strony. :*

    Pozdrawiam,
    Emily McCline ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam próbną notkę. Mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo :* xd Piszę na blogu the-story-off-my-life.blogspot.com :> A nick to Lovendi
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm. Może na poczatku podam ten nick i link?
    http://blaszkowe-msp.blogspot.com/
    alablaszczak6

    No więc: od pewnego czasu zastanawiam się nad tym, dlaczego tu tak często wchodzę. Ten blog stał się tak jakby moim uzależnieniem. Ale może jednak nie ten blog, tylko Ci, którzy o niego dbają, którzy na nim piszą... Poznałam tu wiele wspaniałych ludzi, bardzo kreatywnych i miłych. bardzo mi było przykro, kiedy odeszli moi prawie że ulubieni redaktorzy. To oni, i ty jesteście moimi prawdziwymi idolami! Kocham ten blog, jest dla mnie jak drugi dom, i baardzo bym chciała na nim pisać. To moje marzenie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A administratorem powinna zostać Kathey ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś prowadziłam bloga codziennie przychodziło około 2 tysięcy odwiedzających bloga ale go usunęłam poniewaz myślałam że nie będe miec juz czasów ale to była pomyłka ale bardz dobrze pisałam.
    nazwa na msp:sandra5513
    myłabym zaszczycona pisaniem na takim swietnym bloga.
    wasza wierna czytelniczka sandra5513

    OdpowiedzUsuń
  9. zuzia-i-msp.blogspot.com , YoungEver, Kathey adminką ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałam na blogu: moda-na-planecie-msp.blogspot.com
    Odeszłam przedwczoraj, ale teraz robię wszystko, aby wrócić bo zrozumiałam swój błąd.
    vajletboregard
    PS: Administrator - Katheja ~)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam ")
      Moją twórczość możesz podziwiać także na stronie na FB: Moje życie-Harry Potter
      ja pod nickiem Evans, wcześniej MissRiddle
      Nic z tego nie wyjdzie,
      vajletboregard

      Usuń
  11. Nie mam bloga. Na MSP - Kasia21188

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybierz Katheje!

    OdpowiedzUsuń
  13. mspbloogg.blog.pl
    Nick : Draculaurazmonsterhigh
    Pisalabym czesto posty , nawet czesciej niz na moim blogu :3
    'Lala z fona na koncie fonowym xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój blog: www.pisany-z-pasji.blogspot.com ( założony w tamtym tygodniu więc jeszcze za dużo tam nie ma)
    Jestem autorem na: www.moviestarplanet.blogspot.com
    Na MSP: 14oliwka14

    Chciałabym zostać autorka na blogu ponieważ blokowanie to moja pasja. Uwielbiam tęgi bloga i chce się podzielić z innymi czytelnikami moimi pomysłami. Na MSP bywam jak tylko często mogę. Lubie poświęcać czas na pisanie postów. Mogłabym pisać instrukcje ponieważ interesuje się też grafiką komputerową. To na tyle mojego przemówienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja spróbuje C: Jednak wiem że nie zostanę wybrana bo szczerzę nie mam szczęścia :( Ale tak czy siak blogi których jestem redaktorem administratorem, założycielem podam ci po dwu kropkach (XD) : http://blogowicze-na-msp.blogspot.com ,http://ciastko-z-msp.blogspot.com,http://vanessa-crazol-i-msp.blogspot.com,http://kikopikachu-msp.blogspot.com,http://mspikarolina.blogspot.com . Odrazu powiem że moje posty mają truszku błędów ale staram się sprawdzać co piszę co 4 razy :) Mój nick na MSP to x$CookieMonster$x i mam 10 lateQ XD A tak w ogóle pozdrawiam Laniacza , i jeśli chodzi o drugiego administratora tego bloga to według mnie powinna nim być Kathey gdyż najlepiej zajmuje się blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Abieska ponownie!
    Cieszę się ogromnie, że wracasz. Nie chcę się rozpisywać. Piszę na jednym blogu, mimo że to nie pierwszy blog, na którym pojawiają się moje posty. Jest to nie mój blog, jestem tylko redaktorką. Może zaciekawi Cię jakaś moja notka i dasz mi szansę pisania u siebie? Życzę powodzenia reszcie.
    Blog: Famous-Moviestar.blogspot.com
    Login: Nataliaa =)

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    Ps. Przepraszam za błędy, pisze z telefonu :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje blogi:
    i-my-i-msp.blogspot.com
    my-mspowicze.blogspot.com

    Pozdrawiam
    hermiona 15!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym tu pisała nie odeszłabym po kilku miesiącach, najwcześniej to po roku. A i teraz lepiej dobieram słowa ( niewiem jak to ująć xd)
      Hermiona 15!

      Usuń
  18. Notkę wysłałam
    ~BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój blog - kisieleeeq-i-msp.blogspot.com.
    Zgłaszam się. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój blog : przygody-z-moviestarplanet.blogspot.com
    Bardzo chciałabym tu pisać, ale i tak wiem, że mi się nie uda ;/
    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  21. To konto nie jest moje tylko koleżanki XD login na msp : muza to zuza blog ( jest w tym przypadku do innego konta ) msp-wedlug-tannys.blogspot.com Tak, a co do adminki to myślę, że Kathey byłaby idealną adminką. :) ~muza to zuza

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że wróciłaś do blogowania! Administratorem powinna zostać Kathey, to ona najbardziej dbała o bloga ( nie obrażając innych redaktorów ) i walczyła o to, aby blog nie upadł :)
    Spróbuję ;)
    szalone-my.blogspot.com
    Bythey

    OdpowiedzUsuń
  23. link do bloga - szuszu8- msp. blogstop. com
    Nick na msp szuszu8

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział ;) - mysiaax-i-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sozotekichan.blogspot.com
    Kiedyś tam pisałam,ale niedawno odeszłam. Powinnaś szybko znaleźć moje notki,ale nie bierz pod uwagę mojej ostatniej pt. "Mam to gdzieś" xD
    Mój nick na Msp to : czadowa9090
    A według mnie do pomocy powinnaś wziąć Katheję xD ( Wiem,źle napisałam )
    Wiem zgłaszam się do konkursu i zapraszam na tamtego bloga,aby przeczytać moje notki xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie chcę być adminem. Ale pomysł fajny :)

    ---MieteczeQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie chcesz bo byś się idealnie nadawała B-)

      Usuń
  27. Hej, chcę wrócić jeszcze raz. Wiem, to trochę chamskie, ale naprawdę mi zależy na pisaniu tutaj. Bardzo. Teraz pisałabym bardzo często, pomysłów mam BARDZO dużo, bardzo. Jezeli chcesz, wypisze ci wszystkie. ;/. .

    Email : Dianulta123@wp.pl
    Nick ; Diana spoko123

    Blog : Wariatkowo-na-msp.blogspot.com

    Jeżeli się dostanę, nie zepsuję tego I PRZYSIĘGAM, NIGDY, NIGDY NIE ODEJDĘ! Nie mogę! NIE! Przysięgłam to sobie.

    Zaznaczam - Nie traktuj mnie tak, jakbym tu już pisała, nie bierz tego pod uwagę. Dziękuję. Diana.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, spróbuję, byłabym bardzo, bardzo szczęśliwa jakbym się dostała :)
    Bloga mam, ale takiego "Od czasu do czasu", więc napiszę notkę na e-mail :)
    Mój nick na msp: Independent Girl
    Według mnie najlepszą administratorką byłaby Katheja :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć! :3 Mam swojego własnego bloga. : olliwka1000-i-msp.blogspot.com Bardzo chciałabym pisać na tym blogu, ponieważ go uwielbiam! Mam doświadczenia w blogowaniu, bo pisałam na wielu blogach. Wchodzę na tego bloga, kilka razy dziennie :). Mam nadzieję że zostanę wybrana.

    Nick na MSP : olliwka1000

    To tyle z mojej strony ;). Powodzenia dla innych ;3.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie będę się rozpisywać jak inni, po prostu podam adres: kisieleeeq-i-msp.blogspot.com :)
    Myślę, że coś Ciebie zainteresuje.

    Pozdrawiam,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach... Jak dobrze, że wrocilas. Jestes swietna Abi. Kocham czytac tego bloga, ale moim zdaniem najlepsza kandydatką na administratora jest Katheja. Kasia pisze bardzo starannie i sensownie! Acha, no i oczywiście link na bloga... Mam swojegobloga, ale opuscilam go. Sama nie dawalam sobie z nim rady. :c Ale jeszcze nie zostal usunięty Blog o MSP - cynia3 Pisze takze na blogu Katheji. Msp Oczami Kathey Pelnie tam funkcje redaktora jakis miesiac(?) Nie pamietam. Moj login: cynia3 Nitka probna we wtorek. ;) Jeszcze raz dziekuje, że wrocilas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz mówio tak, raz tak. Mi wszystko jedno, jak do mnie mówicie, Kathey, Katheja, Zosia czy Kasia (CHOĆ NAJBARDZIEJ LUBIE KATHEY ALBO KATHEJA).
      Klaudia powiedziała Kasia, bo to wywodzi się z mojego nicku. XD
      Dzienki fszystkim za miłe słowa xddd
      MUSIAŁAM SIE WTRONCIĆ.

      CHANDELIER
      KATHEJA ♥

      Usuń
  32. Blog- natka1282-i-msp.blogspot.com
    Natka1282

    Postaram się dziś wysłać notke ale jak coś to jutro wyśle :((

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę zablokowałaś anonimków ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim marzeniem jest tu pisać. Bloga prowadzę z kilkoma dziewczynami. Ma on ok. 6 tysięcy wyś. Link : zwariowaneee-msp.blogspot.com . Nick : Czarna Zuellas . Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja CHYBA spróbuję, dawno nie wchodziłam na MSP ale myślę że to się zmieni ♥
    No i oczywiście blogów o Movie miałam milion, każdy usunięty xD
    Chyba coś wyślę w 96%. Te 2% to to że myślę że się nie uda a 1% to to że czasem nie mam motywacje.
    Ale CHYBA coś wyślę.
    CHYBA.
    CHYBA
    A no i czytam te wszystkie blogi z komentarzy i świetne i pod względem ich każdy powinien tu być redaktorem xD
    ~Do zwarjowania22

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!