środa, 7 września 2016

Ostateczne wyniki konkursu.

Cześć kochani!
Tutaj Malinozja.
Przepraszam za parę dni nieobecności na blogu. Siedząc w internecie jedyne co robiłam to odpisywałam na pytania na MovieStarPlanet o treści ,,Kiedy wyniki konkursu?". Stwierdziłam, że nie będę owijać w bawełnę i nieco zmienię sposób wytypowania zwycięzców jaki był zaplanowany. Po prostu, jak w każdym innym konkursie od razu przejdę do podium. Zaznaczam też, że trudno było dokonać wyboru 3 zwycięzców, dlatego wręczyłam też około 10 wyróżnień z drobnymi upominkami. No to co, pewnie każdy się niecierpliwi a więc przejdźmy do wyników!
Pozwólcie, że zacznę od wyróżnień...

                                             Wyróżnienia
Na początku przejdę do tego, że trudno mi było wybrać najwspanialsze prace, które zasługują na pojawienie się na podium. Miałam trudny wybór, więc jeśli czyjaś praca nie pojawiła się ani tu, ani tam to szczerze przepraszam. W tym przypadku zachęcam do zgłoszenia się na priv. do mnie, jeśli czyjaś praca nie została doceniona, ta osoba otrzyma nagrodę pocieszenia - prezent z listy życzeń i autograf. A oto wszystkie looki, które zdobyły wyróżnienia!
                                                                 
                                          drwalkowa


           
                                             Decilla
                                   
                                       BlackLady123456



                                                                     Aleksandra11kot
                                  Dziewczyny to ja Lila!

                                           EmilyStar1

                                          Karina 20 10

                                                                       Cytrynasia
To by było na tyle w wyróżnionych przeze mnie pracach. Ponieważ nie przewidywałam, że takowe się pojawią od razu mówię, nagroda jest symboliczna; po 3 rzeczach z listy życzeń i jednym pozdrowieniu. O dyplomach wypowiem się na końcu posta.


                                3 miejsca
Ponieważ prac jest wiele, wybór trudny dla trzecich miejsc zrobiłam ex aequo. Są to dwie prace konkursowe, oto one!

                                                                                 Nadia593


                                     Vipula star
Gratuluję dziewczyny, odwaliłyście kawał świetnej roboty. Nagrody jakie otrzymujecie to, 1 spec. pozdrowienie, cała lista życzeń, autograf oraz niespodzianka, która czeka na was w prezentach. Mam nadzieję, że jesteście zadowolone. Po informacje o dyplomie również was odsyłam na koniec posta.


                                    2 miejsce

Jest to tuż, tuż 1 miejsca więc osoba jaka zajęła 2 miejsce musi być uradowana. A jest to..

                                                                         Hanka1409
(Dla zbędnych komentarzy odpowiem, że to nie ma na celu podlizania się Hani)
Serdecznie ci gratuluję, wygrywasz 3 spec. pozdrowienia, całą listę życzeń, zostawienie "Lubię to!" pod wszystkimi artbookami + niespodziankę, o której napiszę ci na poczcie. O informacji dotyczącej dyplomu nie muszę mówić, jest na końcu postu.


                               1 miejsce

41 prac, a jedna wygrana. Osoba, jaka zwycięża konkurs i wygrywa nagrodę główną - 5 spec. pozdrowień to...

































                                                   Independent Girl
Przepraszam za jakość różu do policzków, po pobraniu zdjęcia tak on wygląda. Ale co tam, ty wygrywasz dyplom, 5 spec. pozdrowień, całą listę życzeń, obejrzenie wszystkich filmów i niespodziankę a ja gadam o różu do policzków. Serdecznie ci gratuluję, spisałaś się na medal. O terminie wręczenia ci nagród popiszemy na poczcie MSP, okej?

Ja państwu tego wieczoru serdecznie dziękuję za przeczytanie posta, było mi miło. Do zobaczenia kiedy indziej, cześć i czołem!
~ // Malina

_________________________________________________________________________________
                                                             O dyplomach
Ponieważ nie chcę wykonać pracy na marne od razu proszę aby osoby, które zajęły wyróżnienie, 3 miejsce, 2 bądź 1 i chcą dostać dyplom napisały mi na MSP. Zamieszczę go poniżej aby mogły sobie pobrać.

34 komentarze:

  1. Te Looki nie wyglądają jak fo szkoły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, a muszą? Powiedziałam, że po prostu proszę o zrobienie looka szkolnego. To, że dziewczyny pokazały klasę i zrobiły go w stylu eleganckim nic nie oznacza. A ty Julka biedne dziecko nagle nabrałaś ochoty do negatywnego udzielania się w komentarzach po usunięciu z bloga? W tym momencie popisałaś się swoim ilorazem inteligencji.

      Usuń
    2. Jak coś to ostatnie pisałam do "Julka ♥ |Olej szkołę! Hoduj lamy!". 😂

      Usuń
    3. Przecież looki do szkoły mogą wyglądać różnie. Ludzie się różnie ubierają, mają swój styl. Co kto lubi.

      Usuń
    4. Ehh... Ja nie powiedziałam, że Looki są brzydkie, mnie się podobają.

      Usuń
    5. Malinozja, dobrze powiedziane ☺

      Usuń
    6. Zapraszam na mojej bloga
      amiblogmsp.blogspot.com

      Usuń
  2. Cześć! To ja EmilyStar1, ale moje główne konto to Kocia Kulka (bez hejtów xD), mogłabym dostać specjalne pozdrowienie na główne konto? Jeśli tak, to będę wdzięczna ☺ Okej, napisze Ci na priv xD Gratuluję zwyciezcom, chociaż ja przydzieliłabym inaczej nagrody 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom! No szkoda, że nawet wyróżnienia nie mam... No cóż, taki los!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww, Ińdzioch na podium. Lol czemu ty nie jesteś projektantką mody, lub chociarz pisarką? :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejka, dziena. ^^ <3
    Do komci wyżej: nie było podane dokładnie, o jaką stylizację chodzi. Postawiłam na komplet, który można ubrać pierwszego września.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim!

    przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do brania udziału w konkursie na przemyśleniach ^ *przepraszam za reklamę*

      Usuń
  7. Ojej <33 tam jest mój look. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszku smutno, bo swojego looka robiłam niecałą godzinę... :( Ale post jest spk. Pozdrawiam :*
    ~Jennifer Lopez&Shakira

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak będą pomysły. B) Ale już mam plany na pewien, więc go koniecznie wyczekuj.

      Usuń
  10. Jedyny HACK który mi działał jest tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ POLECAM :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!