niedziela, 2 czerwca 2013

Gdzie są te unikaty?!

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie o unikatach i jak je zdobyć. Pierwszy, chyba najpopularniejszy to kupienie sb unikata z l.ż. Trzeba po prostu dodać sb jakiś unikat z look'a i kupić go z innego konta. Nie próbowałam tej metody, tylko Martynisia mi ją zdradziła i powiedziała, ze w 100% działa.
 Drugi sposób jest moim zdaniem lepszy, bo nie musimy szukać osoby, która posiada unikat. Możemy go normalnie kupić w sklepie! Jak to możliwe?! To nie jest żadna czarna magia. Unikaty są na końcu sklepu (tam jest ich najwięcej) w "TOP". Jedynym minusem tej metody jest długie szukanie ;/. Niestety nie mogę Wam pokazać screenów unikatów ze sklepu, bo mam pewne trudności z ich szukaniem, bo mi bardzo muli. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. A i jeszcze dodam, ze chyba wszystkich unikatów nie ma w tym sklepie ;/. Tak sądzę, bo nie znalazłam dużo "sławnych" unikatów. No, albo nie umiem szukać :D. Na początku, bez patrzenia chciałam się dostać na koniec sklepu, a potem dopiero szukać. No i przy tym szukaniu zaczęło mi okropnie mulić >_<.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Byee.. ;*

8 komentarzy:

  1. Nie da się ich kupić z looka, unikaty jest to rzecz wycofana ze sklepów. Bejsbolówka damska była unikatem jeszcze 2 miesiące temu, a teraz normalnie można znaleźć ją w sklepie. Pozostaje mieć nadzieję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić Unikaty przez Looka, ja kupiłam:-),
      można też dokonać zakupu Unikatu w "Highscores"w "Ubrania",
      bądź wymienić za 1000 punktów z "Recyklingu":-),
      WRAZIE PYTAŃ O INNE TEMATY O MSP, PISZCIE NA: Hanka1409.

      Usuń
    2. Ja widziałam unikat w TOP na prawie końcu ;)
      Niestedy nie kupiłam bo jest dla vip a ja w tedy nie miałam vipa ;)

      Usuń
  2. Ja szukałam wczoraj i tak długo przesuwałam strony z tymi rzeczami, aż zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeszłam całe top,i są tam unikaty,ale nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam w sklepie sa unikaty ale nie serduszka itp ale np wlosy i maski ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znalazłam unikatową kokardę i sb kupiłam :o : )

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!