wtorek, 17 marca 2015

Jaką twarz wybrać na sam początek?- chłopcy.

A no witam, witam! 

Dziś, w ten piękny, słoneczny dzień, postanowiłem napisać posta. Czemu nie? U Was też jest tak ciepło? Bo u mnie z dnia na dzień, jest więcej stopni. Co ja tu o pogodzie gadam? Nie ważne.
No tak. Kubuś zaczął pisać posta wczoraj rano, a kończy go dzisiaj. Przepraszam, ale miałem wczoraj inne rzeczy na głowie. Może lepiej przejdźmy do notki.
O czym dzisiaj napiszę? O twarzach na MovieStarPlanet. A dokładniej o męskich twarzach. Pokażę jaką ja mam twarz, jaką wybrać na początek i których części unikać. To zacznijmy od mojej mordki:


Moja twarz jest dość standardowa. Chyba większość chłopaków taką posiada. Jej cena wynosi 1200 sc. Wybrałem ciemne kolory. Ciemne oczy, kolczyk w wardze, brwi. Kiedyś miałem inną, ale oficjalnie uważam, że ta mi się bardzo podoba. Czasami lubię sobie zmienić usta, na te bez kolczyka, lub zmienić oczy. Każdy potrzebuje czasem jakiejś zmiany. To idziemy dalej. Zacznijmy od oczu, spróbuję opisać, które są okey, a które są mniej okey.


Ja posiadam te oczy dla vipów. (Szpan) Jeśli nie jesteś vipem, to polecam kupić te obok. Nie różnią się prawie niczym, mają tylko bardziej krzaczaste brwi. Zaznaczyłem też te w pierwszym rzędzie. One są spoko, kiedyś je miałem. Na niemieckim MovieStarPlanet, chyba każde chłopak je posiada. Są większe i takie... Mangowe? Jeśli chodzi o te pierwsze to są takie krzywe, jak dla chińczyka. A te drugie... Są po prostu nie ładne. To teraz nosy:


Ten pierwszy jest stanowczo za dużo. Taki kartoflowaty... (Jest takie słowo? Blogger mi nie zaznaczył, więc chyba tak, hahaha.) Jeśli nie jesteś vipem, to polecam właśnie ten za nim. Jest to wersja bez piegów. Lubię go. Ten drugi jest trochę większy, ale też może być. Ja mam ten z piegami. A jeśli chodzi o ten ostatni... To zależy od gustu. Jeśli lubisz być kotem, to nos jest oczywiście dla Ciebie. Lecz ja osobiście, nie polecam. To teraz usta? Taak, teraz usta.


Moje ulubione? Oczywiście te z kolczykiem i podstawowa wersja bez kolczyka. Jeśli chodzi o te pozostałe, w pierwszym rzędzie, to... Są po prostu takie kobiece, a zwłaszcza te ostatnie. Jeśli chodzi o kolor, to polecam wybrać kolor skóry. Jeśli wybierzecie lekko różowy, albo nie daj boże czerwony, to będzie to wyglądało dość komicznie. Te z wąsami mnie rozwalają, hahahahaha. Oczywiście jeśli chcecie, to możecie być wampirem, czemu nie. Została nam jeszcze skóra:


Tutaj macie pełny wybór kolorów. Nawet nie zaznaczyłem mojej skóry, bo szczerze nie pamiętam, która jest moja. Polecam jakieś jaśniejsze kolory, tylko żeby nie były różowe. Macie do wyboru, aż 54 odcieni! Odradzam te niebieskie, różowe i czarne. To chyba wszystko?...
Chwila. Oczy, nos, usta, skóra, tak to już wszystko!
Na sam koniec jeszcze coś... Z racji tej, iż jestem nienormalny i lubię się bawić, to stworzyłem ciekawą twarz. Zobaczcie:


O ja cie. Jak myślicie, pasuje mi taka twarz i taki makijaż? Pięknie podkreśla oczy, hahahahaha. Super brwi. A usta jakie cudne, różowiutkie. Do tego twarz kosztuje, tylko 1250 sc! Chłopaki! Zachęcam do kupienia. Z taką twarzą, każda laska wasza! :D Oczywiście żart. :')
Chyba kończymy, no nie? Aaa i jeszcze coś...


Wizzy... Hahahahahahahaha. No dzięki, logo super. I ten napis. XD Macie ciekawe pomysły na loga. Dziękuję! Ja kończę, do zobaczenia! :D

20 komentarzy:

  1. Świetny post.
    Twoja twarz jest ładna, nawet bardzo.
    Hahah, świetnie dobrałes drugą! Normalnie nowy hit mody. Każda laska na to leci! XD
    Kuba, taka mala rada: nie z przymiotnikami razem, z czasownikami oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Zue, Kuba nie popełnił błędu, bo nie z przymiotnikami w stopniu RÓWNYM piszemy oddzielnie. (:
      ~ Wizzy.

      Usuń
    2. Obydwie nie macie racji. ;-; #monolog #laureata #z#języka #polskiego
      Zue, jeszcze tylko jedno bym dodała - w wyższym i najwyższym stopniu piszemy oddzielnie, a Kuba pisał osobno z przymiotnikami w stopniu równym, czyli napisa ZLE. oj tam.
      Wizzy, najpierw sprawdź to, co piszesz, a potem poprawiaj, bo zle poprawilas. Eh, na odwrót jest, pisałam wyżej.

      Błagam, nie piszcie tak w komentarzach, każdy popełnia błędy, a zue wyraziła się o liście o dopiero na koniec dodała o ortografii. Dyskusja nie w komentarzach, pls.

      łaniacz który jest glupi

      Usuń
  2. Zjaebisty post. No ten teges... Ta druga twarz ne była taka zła... UJDZIE W TŁOKU (W WIELKIM TŁOKU). Tak, wiemy, ze twoja twarz jest cudowna.
    ♥ TENCZA POZDRAWIA ♥
    / Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi taki hot mrau bralabym bym :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, ale dla mnie nie przydatny post.
    Często zmieniam sobie na twarz na podobną, co zrobiłeś na końcu...
    Do tego super strój i status *-*
    I tadam...
    A co mi tam? Stać mnie!
    (haha...!!! Chyba każdego)

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  5. MOJA PSYCHICZNOŚĆ WAS BOLI!
    PRZECIEŻ WIEM! *-*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! ^^ Tak przy okazji: szukam redaktorów na mojego bloga! msp-oczami-selenaxs5.blogspot.com
    Jak ktoś chce dołączyć, to przeczytajcie notkę. Tam są informacje. Mało wymagań, serio. :')

    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne twarze. 8)
    HAHAHHHAA MOJE LOGO, HEHE. Dzieki, ze je wstawiles. Ten napis, taki meu. 8) Nie dziekuj.
    ~ Wizzy z telefonu, która jest juz po zabiegu (hehe Zue wie) i przed chwila zwymiotowala woda. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Blog potrzebuje mena, ale bądź też trochę więcej... Uniwersalny. Posty cały czas o chłopakach. Mi to nie przeszkadza, ale gdy piszesz post typu "Jak się ubrać na początek rozgrywki" - rób też look'i dla dziewczyn. Żeńska strona bloga (większość xD) tak robi. Więc troszkę więcej uniwersalności. Nie uznaj tego za hejt. 😉
    Psdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) mangowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Post świetny!
    Masz bardzo ładną #tfasz. ;>
    Druga ujdzie! xd Jest taka #mrau.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubusiu.
    Odkąd jesteś redaktorem na tym blogu nie wstawiłeś swojego zdjęcia.
    Nie wiem jak inni, ale chciałabym wiedzieć jak wyglądasz.
    Proszę cię, ja się mydłem potne jak nie wstawisz tego zdjęcia.
    Gdy dasz swoje zdjęcie ja dam swoje.
    ♥ TENCZA POZDRAWIA ♥
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  12. Em.. Ale tytuł to "Jaką twarz wybrać na sam początek chłopcy". A nie "Jaką twarz wybrać po vipie"...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!