piątek, 20 marca 2015

Srutututu, czyli informacja.

Hejs!
A któż pisze tego posta?
A no Martynka ://
Mam dla Was parę informacji, więc zapraszam do przeczytania
mojego sruttuututututu (tak, odbija mi).

Więc chciałam Wam napisać, że postów ode mnie na obecną chwilę nie będzie, czemu? Iż za dwa tygodnie mam test trzecioklasisty (pozdrowienia dla tych, który to rozumieją), czyli sprawdzian szóstoklasisty. Chciałabym, by dobrze mi wypadł, wprawdzie pisałam już dwa próbne, i wgl., ale chyba rozumiecie. Postów ode mnie nie będzie to 1 kwietnia. Później się pojawią i to dużo. Proszę, Kathey nie wyrzucaj mnie, sama też masz ten test, więc wiesz (tak, umiem przecinki XD). Jeszcze coś na temat konkursu na logo, który ja, Zue i Laq (tsa, Laniacz). Dostałam ich... Dużo? Ale Ci, którzy chcą, mogą wysyłać - macie czas do 1 kwietnia. Chciałabym dodać, że zmienię trochę miejsca, mam na to pomysł. Będzie trudno wybrać, no bo aż 50 lóg. Lel, ale fajnie. 

Nie wiem co mogę napisać, napisałam informację. Aaaa, ja to zawsze zapomnę (xd)! Mężu (pozdro) daj mi obojętnie co w tym konkursie (hah...) <':

Dobra, ja lecę do szkoły. Przepraszam na taki badziewny post. 

Dziś mamy Twoja Twarz (teraz Wy mówicie) Brzmi Znajomo. Tsa, niby 6 klasa, ale ćśśś. Dobra, ja lecę, bo chcę.

Paa!

~ Tyna

Ps. Klikniesz tu? KLIK <3 

15 komentarzy:

  1. Nie pisz po środku .-.
    Ps. Okes (nowe slowo, fajne xdd, tylko szkoda ze nie bedziesz pisac, blog upada ;___;
    `m

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pisz na środku, bo to jest sprawa Laniacza. :>
    Szkoda, że nie będziesz pisać, bo blog upada. Postów jest mało, ale to rozumiem.. W końcu szkoła.. :)
    Powodzenia w teście!
    Trzymam kciuki, tak jak za Kathey.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyna, a mam taką sprawę...
    Logo dla Zue które zrobiłam ma na górze taki mały napis "stickers"
    To przypadek, miałam akurat otwarte naklejki...
    Czy mogłabym wysłać drugie takie same, ale bez napisu?
    Pozdery
    Katy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pewnie. Nie ma sprawy. ;)
      Czekamy, Tyno. Życzę powodzenia w tym głupim, bezsensownym teście.
      Pozdrawiam!
      ~Zue ♥

      Usuń
  4. A ja chciałam się zapytać czy nie wiesz o co chodzi, bo nie mogę znaleźć ciebie i "Laniacza" w wyszukiwarce, i w ten sposób nie mogę zrobić dla was loga do konkursu a bardzo bym chciała ;c Wiecie o co może chodzić?
    ~ natalkasam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laniacz ma nick Lanaq na msp.

      Usuń
    2. Natomiast Tyna - martynka_p
      `m

      Usuń
    3. Tyle że ja to wiem, ale wyszukiwarka chyba nie ;c

      Usuń
  5. Powodzenia w teście!
    Ja pisałam rok temu. :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do tego testu się nie uczyłem *-*
    Bo po co!?
    A miałem 30 ileś... punktów na 40 *-*

    Ahhha...?
    Przecież to test sprawdzający twą wiedzę...

    ~1szymon102 (RACIZM)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez sie ucze .-. #masakra
    A po co? Bo chce miec dobra gimbaze, #ACO. xd

    Ja mialam w sumie w szkole ok. 5 testow probnych z roznych wydawnictw - gwo, operon, nowa era (2), cke itd.

    Wiec wniosek; nie wiem po co to jest :')
    xd

    Pzderki!
    Olcia / Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia Olciu :* KaCze :3
      Muahah ja mialam rok temu i wiecie, ze ten test w sumie NICZEGO wam nie daje? Hah. To jest SPRAWDZAJACY WIEDZE. Wiec skąd te przejecie? :D:D

      Usuń
  8. Wszyscy odchodzą,zawieszają się w pisaniu... To smutne,bo do czytania są tylko posty w stylu "Odchodzę". A poza tym mnie test czeka za dwa lat! #szpantex. Zapraszam też na mojego bloga: podrozzjuna.blogspot.com Dopiero zaczynam,więc proszę o wyrozumiałośc. A teraz moja standardowa głupawa:
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie było normalnego posta :c

    ~Tuńczyk
    'Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!