niedziela, 22 marca 2015

Mała litania + Out Ta Get Me - Look

Hallo!
Ta,tutaj Malina... W ogóle jestem Wam potrzebna? ;w;
Pod moimi (i nie tylko) postami, jest coraz mniej komentarzy. W większości to spam... Kiedyś było po 20-30, nawet bez odpowiedzi autorów... A teraz? 5-15. No przepraszam bardzo, to jest na tym blogu mega dziwne! Aż za bardzo. Komentujący - halo, obudźcie się! ;w;
Okes, (nowe słowo, mam nadzieje że nikt nie skopiuje, nie to co mój super podpis "`m") (no ten podpis to wszedzie już widze)  jeszcze jeden wykład.
No Malina, czemu?!?!?!
Bo lubię.
Taa... Wiecie co zauważyłam?
Chyba wszyscy to zauważyli.
Upadacie?
Tak.
Upadamy.
I zaraz pewnie pomyślicie "Odchodzisz, że tak piszesz?"
Odchodzę?
Nie, nie odchodzę. I raczej w tym momencie nie odejdę. Gdy blog upada... No mam sprawić, żeby jeszcze bardziej upadł?
Chyba nie...
Mało osób pisze, a mamy tyle redaktorów (eee sama dużo nie piszesz) (wiem, ale już mam lajt, także postaram się pisać)...
Ja rozumiem - Tyna, Kathey, Aleksa... Trzymam kciuki na sprawdzianie. Napiszcie na maxymalną ilość - nie to co ja, 30. Ech...
Ale... Milka, Kuba, Zue, Laniacz?
Szit.
O Zue wiem.
O Laniaczu też wiem.
Kuba coś napisał.
Nie no... Ja nie mogę w to uwierzyć, że jest coraz gorzej.
Ja taka mądralińska, c'nie? Przez 2 miesiące mało pisałam, a teraz taka mądra i coś tam pisze.
Zwlekałam z seriami, nie realizowałam kolejnych części - a czemu?
Powiem (a raczej napiszę) tak - okropne miesiące. Koniec wytrzymania psychicznego. Szkoła...
I najgorsze.
Hm... Wpadłam w "uczucie" z jedną osobą, ale... On wbił mi nóż w plecy?
Nawet 2. A może 3?! Chyba 10.
Ogólnie... Nie polecam. ;)
Poza tym też trochę Facebook mnie wciągnął - pisałam z przyjaciółmi, którzy mi pomagali wyjść z dołka. Hah.
Dobra, przymknę się i zacznę posta.... O MSP....
Ech.
Na dzisiaj przygotowałam Wam looka...
O, jeszcze. Dzisiaj jak będę na komputerze, to zrobię dwa posty i ustawię autopublikację, hihi.
``````````````````````````````````````````````
Dobra.
Jak prezentuje się nasz mój look?


Jea, lewa strona. Aa nie o tym. Look, luk!
Ooo, herbata z imbirem i maliną, dzięki mame. 
Opisuj luka!!!1
Ok, ok. 
No to tak.
Nazwa looka brzmi (ach) - "Out Ta Get Me (♥)" - co znaczy - Chcą mnie dorwać.
I oczywiście, piosenka:



Ach, ta nazwa. I piosenka. 
Pozdrawiam Karolę (Abieskę, noo), którą zaraziłam Gunsami. B|
NIE O TYM. 

Look bardzo mi się podoba, przypomina mi trochę zbiega. Nom. A piosenka o czym? O tym, że CHCĄ MNIE DORWAĆ! (XD) Noi takie tam wyżalenia Axla w tekście. 
Oki, czas na dobry opis.

Włosy: Bghihsuaaxljhaxjbaxkjabzkjanshu!!!! - KOCHAM KOCHAM. Co z tego, że drogie - 600 ileś sc. Ta grzywka, te ułożenie włosów - C.U.D.O.O.O.O!!1 Idealnie komponują się z kapeluszem.♥

Kombinezon (ok): Na początku chciałam, żeby była jakaś sukienka w tej stylizacji, ale natrafiłam na ten kombinezon. Cudeńko. 2 sztuka w mojej szafie. Nie żałuję, że zakupiłam.

Buty: Eem... Creepersy? Tylko, że takie długie? Okej, nie wnikam. Bardzo lubię te buty. Zawsze modne. (y)

Dodatki: Kapelusz - jak wspominałam przy opisie fryzury - bardzo dobrze komponuje się z wlosami, hih. Ogólnie to wcześniej go użyłam, w poprzedniej stylizacji. A ten, hm, sznurek na szyi? Pierwszy raz go użyłam, i wyszedł dobrze. 

Okes, z opisu to chyba tyle. 
Skład i cena:






Fak, środek. No nic. Przejdźmy do dwóch (niestety tylko tyle, skazana jestem na tablet #niewygodnie) Ogólnie look nie należy do najtańszych, ale mocno drogi też nie jest. Ogólnie ta cena jest dość wysoka przez włosy. 

I wersja kolorystyczna



Ładna, lepsza nawet od oryginału. *.* Przy wersjach nie będę się rozpisywać, post jest długi i umrzecie. :v 

Paletka:



BOGE, ŹLE ZAZNACZYŁAM KOLOR KOMBINEZONA XDDD...
Ten na dole - powinien być obok, po prawej. Ech. 
No nic.

II wersja kolorystyczna

Laniacz, przepraszam. Teraz jestem skazana na środek, coś w przeglądarce się pochrzaniło.
Co do wersji...
Boge... Co to jest? Za słodkie, ych. Przejdzie. Wersja dla osób, które lubią śliwki. Śliwkowo. 

Paletka:


#perfekcyjnezaznaczaniewpizapienatablecie
Ugh, to już koniec na dzisiaj. Mam nadzieję, że look się podoba, zalovkujecie go u mnie (Malinasia), albo kupicie. Tylko nie przywłaszczajcie sobie go. C; 
Okes, mam nadzieje, że będzie dużo komentarzy, liczę na 15. ;_; 
Okes (vol,2) 
Auf Wiedersehen! 

By Laniaczek.♥
Ps. Na nigdu-nie-chcemy-dorosnąć.blogspot.com niedługo pojawi sie ode mnie post. Nie będzie on o hińskim mango. Nie lubię. Będzie to recenzja. A czego? Wyczekujcie. 

27 komentarzy:

  1. 1!!!! XD dobra ide czytac posta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny look a jakże inaczej ! ❤
    ~~Cindy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Look boski. 😍 Mogę kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nom, latania od Malinki zawsze spocziiii.
    Ja nie piszę, bo mam problemsy, bsdumts. A tak serio to właśnie pracuję nad postem. Hih.
    Laniaczek najlepsza logo girl (no ło da fak?) na ever. Hyhyhyyhy.
    Look? Piękny. PrzecPrzecudowny, włosy są genialne, w ogóle wszystko idealnie się ze sobą zgrywa. Oryginał najlepszy, inne wersje takie... Ble. Przepraszam.
    Noms, to ja lecę. Naraska!
    /Złe

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look chociaż nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, nmg z anonima, CZEMU, OKRUTNY ŚWIECIE, CZEMU?!
    Zajesuprastyczny #luk.
    Taa, blog upada.
    Srutututu coś tam popiszę jeszcze... (xd)
    Piszoncy z #tableta, łonczmy się (błd. spec.)
    Nudy na blogu jak nikt nie pisze.
    Kom miał być - kom jest.






    Kilka wydłużeń










    Trochę...



















    Ok,





    Wystarczy...





    Uff, pa.



    ~DżejDżej

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na konkurs na mym blogu msp-with-heheszky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się troszeczkę druga wersja kolorystyczna, ogólnie look nie w moim stylu.
    Co do komentarzy - chyba oczywiste, że spadają ponieważ nie ma postów?
    ~natalkasam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa, znam takiego bloga co osoba nie pisze ok. Miesiąca, a potem jak napisze post to jest 20 komentarzy. Ech.
      Ogólnie próbujemy coś naprawić.
      Heh, odpowiedż bez sensu...
      `m

      Usuń
  11. Kto ma jakiś konkurs na redaktora na swoim blogu niech kliknie "ODPOWIEDZ" i poda linka do posta z konkursem. Zgłoszę się. PS. Malinka,sory ale nie miałam czasu pisac komów ,bo coraz więcej mam hejtów na swoim blogu typu "Ten look jest ..." ale tak naserio ja go zrobiłam! Bosz,jakie błędy pisze na szybko. ;D



    Naserio,proszę o tego linka. Później zobacze czy ktoś dał tego linka ;/


    ~NaleśniQ,Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. No, fajny post.
    Ogólnie to look nie jest do końca w moim stylu, ale tak to jest spoko :)
    Fryzura też według mnie jest przepiękna.
    Ten kombinezon... Ujdzie w tłoku :)
    Buty są nawet ładne, teraz są takie modne.
    A co do dodatków to... Wszystko jest #okes.
    Zgadzam się z komentarzem powyżej,
    skoro nie ma postów to nie ma komentarzy.
    LOGIC.
    ♥ TENCZA POZDRAWIA ♥
    ~Liq

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pościk w ogóle super posty piszesz! szkoda, że mój blog nie jest taki popularny :c
    ale w sumie to czego jaa oczekuje po ludziach jeśli mój blog ma nie cały tydzień c: XD
    extraaaa posty! cieszem siem bardzo że mam cię w znaj na msp! (błędy specjalnie)

    OdpowiedzUsuń
  14. Malina, a mogę kupić looka, tylko zmienić kolory?
    Nie przywłaszczę sobie bo bloga o MSP nie mam.
    PS. MNIE TEŻ WKURZAJA KOPIARY ;_;
    -majamarta i moda

    OdpowiedzUsuń
  15. Post świetny jak zawsze! :)
    Masz rację, że na blogu jest coraz mniej postów, redaktorki i Kubuś (Ehh, co za wyróżnienie xd) nie piszą często.. Trzeba to zrozumieć. Teraz mają sprawdzian szóstoklasisty i wgl szkoła. Nie można być złym, bo posty się pojawiają. Nie często, ale są. ;> Dobrze, że coś o tym napisałaś w notce.
    Look śliczny! ♥
    Oryginał i wszystkie wersje kolorystyczne są cudne. *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  16. #LUK #CUDNY #AJAKŻE



















































    Co ja robię? *facepalm*


















































    Głupia ja ;w;







































    Co do looka to najlepszy oridżinalny B)













































    Bawmy się enterem x-o








































    LALALALALALALA!
































    Ogzy, kończę.







































    Albo nie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)






































    DOBRA X-O

    ~Tuńczyk
    'Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  17. Look jest cudny. Oryginał najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cherbatka z malinom dla malinki aww
    ~Kathejka
    Ps. Boze jaką mam genialną czcionkę awwwwwwwwwwww

    OdpowiedzUsuń
  19. Look cudowny *U*
    Kupuję go. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne looki.

    #icotuwięcejpisać

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!