niedziela, 22 marca 2015

Konkurs na loga.

Hejs!

A jednak... Mam troszkę czasu. Nie będę jednakże pisała dupereli. Mam karę na kompa (ćśśś, nie jestem przy laptopie -.-), ale jestem u babci (rodzice w sklepie). Więc zacznę pokazywać loga. Na początku - do Zue i Laniacz - napiszcie notkę (nie publikujcie) i napiszcie jakie logo (w kategorii lóg dla Was) najbardziej się podoba :) Dobra, bez przedłużania, o to Wasze loga:

Loga od Madiee/Manda:





Loga od Alice:





Loga od rabarbar:





Loga od Katy:




Loga od Karolcza:



Loga od Angel:





Logo od Natalka:



Loga od Forumowiczka:



Logo od Zuzi Wysockiej:



Logo od i Hartie:



Logo od Vanessy D.:



Loga od Liq:




Loga od Wariatkaaa=) :






Logo od Krowka MSP:





Logo od sylwiabar1:



Logo od Panna Jones:



Loga od JuliaLove:





Loga od Solar:




Logo od Minnie:



Loga od Mim:




Logo od Moviepianka (pozdro xd):



Dobra, tyle lóg dostałam... Wiele osób (6) wysłało mi tekst, ale bez lóg.  Tak więc proszę: Dolle wyślij mi swoje loga jeszcze raz, iż dostałam tylko tekst... Hmm... Długo by było wymieniać, więc jeśli wysłaliście mi tylko tekst - doślijcie loga! Wyniki i tak będą późno ;)

Jeśli chodzi o loga - jest ich mnóstwo. Wszystkie są przepiękne, ale mi się podobają tylko.... sześć. Hah, każdy wie, że ja wybredna XD Trudny wybór tak czy siak.

Dobra, prośba do Was:

- napiszcie mi w komentarzu jakie logo ma najładniejszą czcionkę
- kogo logo jest według Was najładniejsze
- jakie logo jest najbardziej zwariowane

Ja żegnam się, papa ;**

~ Tyna

(wybaczcie brak loga, ale dosyć dużo ich już tu pokazałam...) c:

38 komentarzy:

  1. Pierwsza? Uuu.
    Ja nie będę oceniać ponieważ brałam udział (To ja jestem Minnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się:
    - logo Angel dla Zue,
    - logo Krowka MSP dla Laniacza,
    - oba loga od Solar,
    - moje logo B) (tak, skromna ja xd).
    Najładniejsza czcionka - nie wiem... podoba mi się u Solar w logu dla Laniacza, ogólnie kolorystyka tutaj jest bardzo ładna.
    Najładniejsze logo - to samo co wyżej, logo Solar dla Laniacza (i moje xdd).
    Najbardziej zwariowane logo - nie wiem, nie ma tu chyba takiego xD
    Ogółem bardzo dużo lóg ma słabą grafikę, rozmazane MS nie wyglądają zbyt ładnie ;//
    Życzę powodzenia wszystkim :)

    ~natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najbardziej podoba mi się logo od Solar dla Lanaqa. Jest przepiękne <3 Czcionkę też ma najładniejszą.

    A moje logo prezentuję się tak.. prosto przy innych ;-;

    ~Karolcza/Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Manda, kolejne cudne loga! (chyba wiesz o co chodzi xD).
    ~~Cindy

    OdpowiedzUsuń
  5. Manda, kolejne cudne loga! (chyba wiesz o co chodzi xD).
    ~~Cindy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie głosuję, bo brałam udział, ale najlepsze zrobiła Manda <3

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, "Logo od Liq".
    W końcu ktoś używa mej ksywy.
    Ogólnie to szacun dla Alice.
    Dopiero teraz zdałam sobie sprawe z tego, że jestem zielona w robieniu tych lóg.
    Nie będę głosować.
    Serio, wszystkie loga są przecudowne.
    Loga od tej Tenczy takie dziwne :')
    Jak teraz na nie patrze to myśle: "Ujdą w tłoku".
    Heh, nikomu moje loga się nie podobają :)
    No dopsz, wykwitny post.
    Spodziewałam się, ze tych lóg będzie o wiele więcej.
    Ale co ja myśle, że cały świat umie ten teges robić.
    ♥ TENCZOWATA TENCZA POZDRAWIA ♥
    ~Liq

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze od Moviepianki. :DD XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Logo od Karolcza dla Zue naj
    Czcionka najlepsza w logu od Katy dla Tyny
    nie mam pomysłu na najbardziej zwafiowane

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie loga cudne.
    Ja nie będę głosować, bo brałam udział.
    Życzę powodzenia wszystkim ;33

    Madiee

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się podjarałam jak zobaczyłam, że moje logo tutaj trafiło!!!! ^^ WOOOHOOOO

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jaka ja szczęśliwa że moje logo jest :) Wiem że nie wygram, ale warto było brać udział

    -Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Może wysłałaś sam tekst?

      ~Tuńczyk
      'Moviepianka

      Usuń
    2. Sprawdzałam 10 razy, dałam loga do wiadomości i załącznika .______.

      Usuń
  14. Najładniejsze to chyba te pierwsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dałaś moich lóg :(
    Tyle robiłam...
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dałaś moich lóg :(
    Tyle robiłam...
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  17. - Logo Mandy dla Zue
    - Logo Mandy dla Laniacza
    - Logo Katy dla Zue

    Tak peesem: Mogłabym logo? xp

    #karaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie JuliaLove tylko Jula15love ~Jula15love xD

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężko wybrać. Bardzo dużo (choć nie wszystkie) mi się mega podoba ~ Jula

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no, ale Liq i Angel mają fajne loga ^^ Oczywiście mim ma najlepsze xd #SKROMNA #JA Pozdro `mim121

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze- loga Mandy dla Zue i Laniaq. A dla Tyny? Trudno wybrać :/ , ale jakoś logo Minnie mi najbardziej do gustu przypadło.
    AgatulikaX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Zue też ładne od krowka Msp.
      AgatulikaX

      Usuń
  22. Wszystkie fajne (moje nie, bo na tle innych prezentuje się gorzej niż bazgroły 2 latka).

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja juz wybrałam, hihihi. Nie powiem!:D Będę was trzymać w niepewności.. Gr.
    Zue taka zła.mrmrmrmr.
    /Nom, wiecie kto????

    OdpowiedzUsuń
  24. Za jedno z najładniejszych uznam za logo od Minnie. Jest bardzo przejrzyste i niebieściaste *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Naj crazy logo od Solar, cxcionka w logo od Krowka Msp ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm
    Dla Tyny - Manda
    Dla Zue - Karolcza
    Dla Laniacza - Silar

    Trudny wybór, bo wszystkie są cudne ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie ładne, ale naj te trzy pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie będę głosować, bo brałam udział.
    Ale najbardziej podobały mi się loga Liq i Mandy
    Takie... Fajne po prostu :p


    Kartofel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pees:
      Liq, miałaś mi logo zrobić i nie zrobiłaś.
      Ja tu czekam!
      xd

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!