niedziela, 22 marca 2015

#2 Twarze + Informacje♥

Cześć wszystkim! :3

 Tu Aleksa. Kto by się spodziewał? No może trochę opowiem, dlaczego mnie nie było i w ogóle. Ale tak na razie będzie, przepraszam. Powiedźcie to tym wszystkim nauczycielom, co uczą w szkołach.
Przez nich wiele osób nie ma wolnych chwil na przyjemności. W tym miesiącu tylko kartkówki, testy, projekty... Szkoła, nauka. Nauka, szkoła. A do tego jeszcze dodatkowe zajęcia. Dwa dni to za mało na odpoczynek po tak pracowitym tygodniu.

 Poza tym, tyle się w tym miesiącu działo! Ho, ho, ho! (co ja Święty Mikołaj?). Ale szkoła to nie wytłumaczenie. Zobowiązałam się do pisania postów i muszę dotrzymać słowa jak najlepiej. W kwietniu jadę do Londynu. Muszę przez te kolejne tygodnie trochę podszkolić się w rozmowach, bo będziemy mieszkali u rodzin angielskich. Nie mogę się doczekać! A w maju zielona szkoła... jejku, tyle tych wyjazdów! Może już przejdę do posta, bo zaraz uśniecie mi tutaj!

  Zapomniałam jeszcze o tym, iż ktoś mi ukradł ostatnio konto. Ale odzyskałam je. Jeżeli ktoś wie coś więcej na ten temat, piszcie do mnie na poczcie :).

 Dzisiaj przedstawię jedną twarz, ponieważ mam tylko godzinę. Ciekawe jaka? Przekonacie się za chwilkę!


 Będzie ona, hym... dziwna ale dla niektórych może być ładna, jeżeli lubicie... koty!



 Tak kojarzy mi się kot, w wersji MSP (?). Cóż, trzeba naprawdę lubić koty, aby kupić tą twarz (?-kolejny raz). Całość nie należy do tanich. Proszę, nie piszcie niemiłych komentarzy. Skład wygląda następująco:



  Są to początkujące usta, ale ładne. Kolor zmieniłam na różowy, ale wy możecie zmienić go według uznania.


Trochę ciemny kolorek, co? Ale kto powiedział, że gorszy? Mi się na przykład podoba.


 Koci nosek. Hah, to się moderatorzy kiedyś postarali!


 Oczy te są... jak to nazwać... oryginalne.

Jeżeli chcecie dopłacić 100 StarCoins i kupić tusz do powiek (chyba tak...) efekt wyglądałby tak:


Osobiście wolę tą wersję. Nie wiem czemu.

 Tak wiem, post do kitu. Ale dawno nie pisałam i Kathejka mogłaby mnie wyrzucić, a tego nie chciałabym. Następna część tej serii będzie już na pewno z dwoma twarzami! Postaram się pisać więcej. I chcę wam tylko powiedzieć, gdy będzie dziesiąta część, kończę tą serię i zaczynam nową. Będzie tak prawdopodobnie z każdą serią oprócz Hot or Not.

 I czy ktoś mógłby mi zrobić logo? Proszę <3. Loga wysyłajcie na email: beka.msp@wp.pl. 
Hah, ja.

Piszcie w komentarzach co sądzicie o tej twarzy oraz pomysły (np. styl) na kolejne twarze! 
Podobała wam się notka? A może i nie? Piszcie wszystko co chcecie! 


~Aleksa

14 komentarzy:

  1. 1!fajny post<3 też zrobiłam twarz kotka na moim blogu...ale dałam inne usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam akurat taką wizję tego kota. Każdy może inaczej sobie go wyobrażać w wersji MSP. Dziękuję <3

      Usuń
  2. Hehe... Fajna twarz, a może mordka? Yhy...

    Zazdroszczę wyjazdu do Londynu.
    Zrób jakieś zdjęcia i wstaw na bloga!
    Miłego pobytu w tym fajnym mieście! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam redaktorów na bloga http://msp-wedlug-xo.blogspot.com/ przyjmę każdego!
    Chętni na e-mail koralik15@vp.pl lub ingalewandowska2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś się nie reklamować na cudzym blogu...
      To nie jest fair i miłe.

      ~ ! Donata !

      Usuń
    2. Mogłabyś na mnie nie krzyczeć na cudzym blogu...
      To nie jest miłe.
      ~Ishia

      Usuń
  4. Nie chce się kłócić ale kotek, przeczytaj definicje słowa ,,krzyczeć'' ;)
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  5. Post bardzo miły dla oka, lecz chyba bardzo mało osób skusilobt się na taką twarz. XD W następnym pościel może być np. Jak zrobić twarz ALAKINGI starr i emo_kotka
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale "posciel"?!

      Usuń
    2. *poscie Mam autokorekte w telefonie. Bez obrazy ale nie ładnie wypomina błędów, Ingo .

      Usuń
  6. Twarz nie w moim stylu, ale pomysł na post bardzo ciekawy. W następnym poście chciałabym zobaczyć coś z Avatara np., albo jakąś mistyczną postać ^u^

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!