czwartek, 26 maja 2016

Heju. Heju um lovre.

 
 
  Może widzieliście już to przywitanie? Nie? Myślę jednak, że tak. Z tej strony Milka, która wyjeżdża do Was po prostu z dziwnym słownictwem, a mianowicie jej - jeszcze niedokończonym - językiem. Zauważyłam, że od niedawna w Internecie roi się od Milek, po prostu ROI. Nie chodzi tu o same osoby, ale głównie o przedstawicielki pisma o MSP. W tym ja. Jednak uświadamiam Was - jestem Milką od DWÓCH lat, a od ok. niecałego roku pod tym pseudonimem poznajecie mnie w Internecie. Głównie na moim blogu - Marine-MSP.blogspot.com - oraz na blogu, którym pisałam łącznie 3-4 miesiące, może mniej - Przemyslenia-Zelka-i-innych.blogspot.com . Po co te informacje? Po co nagle taki temat, który nie wpasował się do przywitania? Abyście mnie ("BROŃ BOŻE") nie pomylili z kimś innym. Widziałam takie sytuacje nie raz, nawet nie chodzi tu o mnie. Nie chciałabym być na miejscu tych osób, chociażby ktoś pomylił mnie z bardzo sławną osobą! To taki początek/wstęp posta. Spokojnie, już zaczynam post powitalny.

  ~||~ O mnie ~||~
 
  Moje imię brzmi Ola/Aleksandra i przyłącza się do mnie od 13 lat. *17 kwietnia miałam urodziny* Jeśli mam powiedzieć o swoim wyglądzie - nie lubię tego robić... - to oczywiście, bo to ważne, jeśli mam opisać siebie. Otóż posiadam szare *kiedyś niebieskie* oczy, mały i skromny nos, na którym widnieje wiele piegów, jasne usta, brązowe włosy ze złotymi pasemka i niestety brak kolczyków w uchu, które miałam przekłuć dawno temu. D**a z tego

Może korzystając z opcji sklepu na MSP, upodobnię siebie?

 

Ubieram się zwykle na czarno, czasem biało, rzadko na kolorowo. Noszę wysoką kitkę. Często, aż.. za często. Prawie codziennie. Czasem zakładam fake septum, ale po domu, nie do szkoły. Niestety. D:

 
Moje pasje?
~Konie - Kocham te cudowne, mądre, piękne i przyjacielskie zwierzęta! Wiatr, który faluje ich grzywą, bujny ogon, piękna budowa ciała. Najlepiej - w moim przypadku - aby był to koń CZYSTEJ KRWI ARABSKIEJ. Uwielbiam również przedstawicieli karych, niestety, rzadko występują w tej rasie, więc - ogółem prawie wszystkie kare konie. Ładne są również konie w duże, białe łaty z ciemną maścią *Milka, znawca koni nie pamięta jak nazywa się ten rodzaj maści... tsa*. O, już wiem. Są to konie karosrokate.  Aww... ;ww; Cudne!

~Czytanie książek, pisanie opowieści, blogowanie - Nie chcę się chwalić, ale z j. polskiego jestem naprawdę dobra. Kiedyś, gdy miałam ok. czterech lat zawędrowała do mnie moja Babcia nie myślcie, że do mnie nie chodzi. Po prostu tak zabrzmiało zdanie.
Nadeszła taka chwila, gdy bliska mi osoba zapytała mnie, czy potrafię czytać. Odpowiedziałam zgodnie z prawdą: "Nie". Babcia wpatrywała się w karton z sokiem. Powiedziała mi, abym spróbowała podzielić na głoski nazwę soku. Powiedzmy, że był to "Tymbark", bo nie pamiętam. Spróbowałam. Udało mi się. Tym razem, Babcia powiedziała mi, abym zrobiła to nieco szybciej. Przeczytałam. Może nie do końca sprawnie, ale na czterolatkę, to jednak coś. Z czasem opanowałam czytanie i pod koniec mojego 4. roku życia nauczyłam się czytać "jak dorosły". Chciałam to wykorzystać, więc czytałam wiele książek. Stało to się moją pasją. Dużo osób mówi, że jeśli ktoś jest wzrokowcem *mowa m.in. o mnie* i czyta książki, to jeśli ma napisać lub przeliterować jakiś wyraz z trudnością ortograficzną, po prostu przypomni mu się, jak widział go w książce, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Właśnie tak opanowałam szybko czytanie, interpunkcję i ortografię. To jednak, też chciałam wykorzystać. Założyłam bloga, pisałam opowieści. Nadal to robię. Bloguję od stycznia ubiegłego roku, opowieści piszę od czterech lat. Myślałam, że zostanę pisarką, jednak zdolności do różnych komputerowych spraw sprawiły, że mam zamiar zostać informatykiem. W moim mieście budują nowiutkie liceum informatyczne. Prawdopodobnie po gimnazjum do niego podążę.
 
~Rysowanie, tworzenie "czegoś z niczego", muzyka, śpiew} wyobraźnia - Wszystko to zamieściłam w jednej kolumnie. Po prostu moja fantazja/wyobraźnia.
  • Rysowanie - talent *nie chwaląc się* odziedziczyłam od mojej Prababci. Zaczęło się od tego, że najpierw patrzyłam na coś i z wielką chęcią przerysowywałam. Powoli, dokładnie; ładnie. Gdy zrobiłam już takich rysunków mnóstwo, sama wiedziałam, jak kolorować, cieniować, łączyć kreski w ład, jak stosować ruch ręki. Bez patrzenia. Z inspiracją.

  • Tworzenie "czegoś z niczego" - może się to Wam wydać dziwne, ale kolekcjonuję z chęcią figurki Littlest Pet Shop (LPS). Niestety, nie kupowałam wielu "MEGA" zestawów np. z mebelkami, ubrankami. Było mi pusto. Tylko figurki, żadnych dodatków. Postanowiłam robić je z kartek, wstążek, różnych przedmiotów, nawet codziennego użytku. Wyobrażacie sobie smartphone'a, którego ekran wynosi 0,5 x 1,5 cm? D: Od tego czasu robię wiele takich rzeczy, nie tylko dla LPS. W tym czasie wyłącznie te figurki kolekcjonuję.

  • Muzyka, śpiew - kocham słuchać muzykę. To przyczyniło się do wymyślania swoich własnych. Czym jest dla mnie muzyka? Czymś bardzo ważnym, moimi emocjami. Czasami nawet wspomagam się smutną piosenką, abym i ja taka była.

~||~ Moje MSP ~||~
 
  Moi czytelnicy znają wiele historii, co do założenia mego konta, więc nie będę się w nią pogłębiać, tylko wypisywać najważniejsze sprawy.

Kiedyś, pewna dziewczynka założyła konto na MovieStarPlanet. STOP! Mamy już dość takich opowieści. Pisz, co masz pisać i nie kombinuj. Ok, ok.

Niestety, nie pamiętam bardzo dokładnej daty powstania mego konta, ale wiem na pewno, że istnieje ok. prawie 4 lata.


Jak widać, swoją postać nazwałam Magdalen2005 ykh, z małej litery ;_;   a założyłam w październiku 2012 roku. Posiadam tytuł "Jury", niestety, straciłam tytuł "Celeb".

W moich "najach" miejsce znalazła Yenefera (moja kuzynka), Sweeeetka <3 (Redaktorka z mojego bloga/Blender), Clementinee (Administratorka z Marine, która mi pomagała) oraz Iguletta (moja koleżanka), której nie zostało miejsce, więc wylądowała w serduszku. Nie myślcie, że jestem orientacji homo. Na pewno znacie takie osoby, które są w takiej samej sytuacji, co ja; nie zostały żadne miejsca, jak nie w serduszku.
 

*kliknij, aby powiększyć, jeśli nie widzisz zbyt dobrze, a jesteś ciekaw*


  Aktualnie posiadam 23 lvl i wątpię, że do *nawet* zimy kolejnego roku wbiję 24. Idzie mi to bardzo wolno, głównie problem w tym, że mam leniwych znajomych, którzy nawet, gdy poproszę, nie poświęcą 5 sekund i klikną kilka razy, aby skorzystać z przycisku "Daj autograf". Ja chętnie pomagam, wystarczy, że poprosicie, ale pamiętajcie - nie zrobię tego od razu.
 
Hmm.. Najważniejsze sprawy za nami, może wystarczy?
 
 
~||~ Pomysły i posty ~||~
 
Mam nadzieję, że zdołam opublikować post kilka razy w tygodniu, ale muszę uprzedzić, że te ostatnie tygodnie w szkole są dla mnie bardziej spięte, nawet nie chodzi tu o oceny, ale o sprawdziany, czy kartkówki, albo nawet projekty. Powiedzmy sobie, taki 30 maja, poniedziałek. Jeszcze niecały miesiąc do wakacji. Jak pięknie, prawda? Ale co to? Sprawdzian diagnozujący z j. angielskiego, sprawdzian z lektury z j. polskiego, projekt na j. polski, sprawdzian z matematyki. Oj, jak fajnie.
 
Ok, dosyć tego sarkazmu, pora przejść do tematu. Pomysłów mam w głowie wiele.
 
#DrawEver - Ów seria polegałaby na wpisaniu w komentarzu numerku *w zależności od ilu do ilu* i wpisaniu swojego nicku, oraz w jakiej wersji rysunek ma być wykonany. Chibi, anime, bądź podobnie jak na samej grze. W poście przedstawię jak go wykonuję, pod koniec cała praca opis. Losowanie numerków odbędzie się na Losowe.pl.
 
Losowanie - Pewnie sądziliście, że chodzi o losowanie nagród. Otóż nie. Pierwsza osoba, która zgłosi się pod postem w komentarzu do prowadzenia serii będzie wybrana. Do czego? Mam zamiar ocenić jej look i sprawdzić, jak wygląda jego cennik, potem zrobić tej osobie look z jej ubrań.
 
Whoops! New VIP! - W tej serii natomiast będę opisywać nowe pakiety VIP, oceniać je. Nic więcej.
 
We are twins! - Takiej serii jeszcze nie widziałam. Wybiorę się do sklepu ze znajomym i postaramy się jak najbardziej upodobnić do danej osoby, gwiazdy.
 
EUROVISION - zobaczycie, o co chodzi, nie chcę rozpowiadać. (:
 
I inne, pojedyncze posty.
 
~||~ ~||~ ~||~
 
  Już koniec? Tak, niestety. To na tyle, mam nadzieję, że się spodobało, że jestem "okej". Jeśli zauważyliście błędy, piszcie w komentarzu!
 
~`Milka
 
 

*dziękuję Kindze/Rosence za to cudeńko!*

29 komentarzy:

  1. Super notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam Ci logo. Czeka na Cb na wannach ^,^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne, dziękuję! Hmm, ale to był edit, bo wcześniej nie widziałam, co? XD

      Usuń
    2. Nie, wstawiam za pierwszym razem :D tylko mogłaś nie dostrzec napisu, bo był akurat taką czcionką. :)

      Usuń
  3. Zglaszam sie do tej oceny czy czegos XD Nick; ByAnyBunny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak narazie podobasz mi się ( ale nie w sensie..) najlepiej z nowych redaktorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie myślałam, że ujrzę taką opinię skierowaną w moją stronę, dziękuję!

      Usuń
  6. YENEFERA 8)
    Sory, odkąd zaczęłam czytać Wiedźmina mam obsesyjkę na punkcie Yennefer, uwielbiam ją.
    I Jaskier, o tak.
    Post oczywiście świetny, ale niczego innego się nie spodziewałam, hehe. 8)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!
    Zgłaszam się do oceniania. Mój nick: ###supergirl

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh, ja Milką jestem od 10 lat, bez przesady xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!