czwartek, 26 maja 2016

Nowa osóbka? Nowa redaktorka!

Cześć, Witam!
Z wielu osób, z wielu świetnych zgłoszeń, wyróżniono mnie. Dziękuję za danie mi szansy, pisania na tym blogu, nawet na okresie próbnym. Mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ta notka będzie trochę długa, ponieważ będzie tu trochę rzeczy organizacyjnych. Przepraszam za wszelkie błędy, lecz bez większego paplania - zaczynajmy!

~ Coś o mnie
Noszę imię Klaudia, zaś tu będę Wam znana jako Sharlyn. Liczę sobie 13 lat, jestem z marca, a dokładnie 28. Kolorem moich włosów jest ciemny blond, lecz większość osób ma mnie za brunetkę... Moimi zainteresowaniami są blogowanie, fotografia, rysowanie, oraz śpiew. Ze śpiewaniem mam do czynienia od przedszkola, lecz mój głos to nic innego jak dźwięk spłuczki w toalecie ;-; Dobra, nie jest tak tragicznie, zaś mogłoby być lepiej... Rysowanie towarzyszy mi od czasów, kiedy wzięłam do ręki kredkę, mając zaledwie 3 lata. Ludzie mówią mi że mam talent, aczkolwiek mam tylko dwa rysunki, które mi się podobają. Fotografią zajmuję się od czasu da czasu, najczęściej wychodząc gdzieś ze znajomymi. Lubię słuchać muzyki, oraz oglądać różnego rodzaju seriale. Byle nie polskie. 

~ Blogowanie
Blogowaniem zajmuję się od jakiegoś roku, powstał on wcześniej, ale robiłam sobie dość częste przerwy... Staram się w notkach zawrzeć dużo informacji, by nie było za krótko. Staram się nie popełniać błędów, ortograficznych, jak i interpunkcyjnych. Lubię pisać, blog jest dla mnie rodzajem pamiętnika...

~ MovieStarPlanet
Na tejże gierce, gram od ponad 3 lat. Miałam masę kont, aktualnie gram na koncie Lunija. Miało ono różne wpadki, włamy itp. Miałam parę VIP-ów na tydzień, parę na miesiąc. Aktualnie nie mam żadnego. Moim ulubionym zajęciem jest robienie artbook'ów, czasem robienie filmów. 

~ Serie, pomysły
Poczynając od informacji mnie dotyczących, blogowania i MSP, pora na ujawnienie Wam moich pomysłów na serie. 

 1. Look do tła
 Dla tej serii nie mam jeszcze fachowej nazwy. 
Poprzez wylosowanie liczb, losuję tło. Na jego podstawie tworzę look, który według mnie oddaje charakter całego tła. Oprócz jego tworzenia, będzie też opis.

2. Bajkowe odwzorowania
Seria ta wzbudziła pewne kontrowersje przy moim zgłoszeniu. Pomijając ten problem, jest to znana seria na większości blogów. Wybierając postać z bajki np: królewnę śnieżkę, opisuję pokrótce jej strój. Na jego podstawię tworzę look, oraz go opisuję.

3. Zwierzęce MSP
Do zabraknięcia zwierzaków ze sklepu MSP, będę wybierać jednego takiego na posta. Oczywiście według jego wyglądu, stworzę jak najbardziej podobny look.

4. Tajemnice MSP. Co było, czego nie ma?
Nazwa posta skróci się do samych "Tajemnic MSP". W każdym poście z tej serii, będę opisywała po 1-2 rzeczach dotyczących starego MSP. Co zniknęło, doszło, lub co się zmieniło.

5. Nagrodomania!
Według kategorii: Artbook, Look, Pokój, Animacja, Biografia, będzie oceniany użytkownik. Do posta będą brane dwie pierwsze osoby zgłaszające się w komentarzu. Po ocenie wszystkich poszczególnych kategorii, zostaną zsumowane punkty. Nagrody co post będą różne, oraz dla każdego użytkownika z notki :)

6. Forumowicze
Spojrzymy głębiej w tematy na forum. Każdy temat postaram się omówić, pokazać mój komentarz, oraz innych. Co inni o tym myślą.

7. Ulubieńcy Tygodnia
To raczej powinniście znać. Prowadzę tą serię na swoim blogu. Są to poszczególne kategorie, w mojej odsłonie związane tylko z MSP. Samych kategorii jeszcze nie zdradzę.

Mogą zdarzyć się też pojedyncze posty, jakieś poradniki, konkursy itp. :)

Sami wybierzcie serie, które chcielibyście zobaczyć z mojej strony. Serie z największą ilością głosów, będą przeze mnie prowadzone. Odezwijcie się w tej sprawie w komentarzu.

~ Inne
Chyba wszystko co miałam omówić, znalazło się w tym poście. Muszę też oznajmić, iż dnia 3 czerwca, oraz 6-9 nie będę miała dostępu do komputera, ponieważ jadę wtedy na wycieczkę. Może uda mi się przygotować posty zapasowe, które ustawię na autopublikację.
Dziękuję, to wszystko na dzisiaj :)

~ Sharlyn 





8 komentarzy:

  1. Gratulacje! 😉 Fajny post 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, genialne pomysły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wstawiając na siłę "iż". Przykład: Lubię pisać, iż blog jest dla mnie rodzajem pamiętnika...
    Bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wstawiając na siłę "iż". Przykład: Lubię pisać, iż blog jest dla mnie rodzajem pamiętnika...
    Bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw, mi też podobają się tylko 2 moje rysunki

      *sry, ze z innych kont*

      Usuń
    2. Rozumiem, w pełni przyznam Ci rację dotyczącą tego błędu...

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!