wtorek, 20 września 2016

Odchodzę.

Cześć.
Tu po raz ostatni, Malinozja.
Widzę, że wszyscy mają ból dupska po co ja tu w ogóle jestem. W takim razie - odejdę. Docenicie wtedy może wszystkie redaktorki jakie tu pisały i starały się odbudować to, co teraz się burzy. Jeśli chodzi o powody to podam ci Haniu na priv, ewentualnie poproszę cię o pozostawienie tu dopisku z nimi, ale to w swoim czasie. Chcę podziękować wszystkim osobom, które w mojej krótkiej karierze tu dodawały mi otuchy, ale widzę, że czegokolwiek nie robię jest to i tak złe. Na moim blogu (o którego taka gównoburza) obecna będę. Tutaj niestety nieprędko powrócę. Jest to kwestia czasu. Muszę pozamykać pewne rozdziały w życiu realnym i zacząć wszystko od nowa. Jak ktoś zatęskni (wątpię, że znajdzie się ktoś taki) to mówię, że aby wyszukać mnie na skype wpiszcie to -> malinozja.kontakt@gmail.com Ewentualnie chętnie poprowadzę konwersacje w komentarzach pod tym postem. Może kiedyś jeszcze mnie na tym blogu zobaczycie, ale nie obiecuję.
Po raz ostatni wasza Malinozja.

153 komentarze:

  1. Hej kotki. Na blogu już mnie nie ma i nie jestem w stanie poprawić literówek i wszelkich pomyłek. Jeśli ktoś z administratorek to czyta to proszę, aby poprawił zdanie ,,Jak ktoś zatęskni (wątpię, że znajdzie się ktoś taki) to mówię, że aby wyszukać mnie na skype wpiszcie to -> malinozja.kontakt@gmail.com" Proszę, aby fragment ,,to mówię .." poprawić na ,,to od razu mówię ..". Dziękuję za uwagę. ;')

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny konkurs na reda się szykuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właśnie robią redaktorki, które nie mogą znieść, że popelnily jakis bledzik. :') Omg.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie myśl ze będziemy się użalać nad toba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię też kc kc mocno
      A tak to ty Luiza czy ktoś inny kto

      Usuń
    2. ta kolezanka to nie ja

      Usuń
    3. Woo, Luiza! Pamiętam, że miałaś odejść z blogów o MSP... :))

      Usuń
    4. Woo, Luiza! Pamiętam, że miałaś odejść z blogów o MSP... :))

      Usuń
    5. pomyśl że ty też na żadnym blogu o msp nie piszesz a komentujesz XDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    6. nie, ale jak chcesz sie ze mna skontaktowac to moge zalozyc

      Usuń
    7. No w sumie fajnie by było jakbyś założyła 😏

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Em. Ja bynajmniej w tej reklamie nie widziałam nic złego. Wszyscy się reklamują i jest dobrze. Szkoda, że odchodzisz, lecz będę wpadać na twego bloga ;)
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  6. Em. Ja bynajmniej w tej reklamie nie widziałam nic złego. Wszyscy się reklamują i jest dobrze. Szkoda, że odchodzisz, lecz będę wpadać na twego bloga ;)
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  7. E lololololololollolilililololo 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że kolejny konkurs na redaktora będzie bez sensu, ponieważ już nie wrócą stare redaktorki (te które kiedyś odeszły) myślę że to już czas żeby zakończyć bloga. Chciecie przywrócić tego bloga co był kiedyś, ale bez starych redaktorek nie przywrócicie, no poprostu się nie da. W tej sytuacji moim zdaniem są dwa wyjścia.
    1. Zakończyć bloga.
    2. Przywrócić stare redaktorki (chociaż to niemożliwe)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzi o to, że zareklamowalaś swojego bloga? Moim zdaniem to nic złego. Szkoda, że odchodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze? Dobrze że odeszłaś. Może nie w tym sensie jak to zabrzmiało, ale skoro ludziom przeszkadzają takie rzeczy (reklamy raz na ruski rok) ogólnie są już pesymistycznie nastawieni, to niech przekonają się jakie są tego konsekwencje. Wiadomo - hejterzy się nie zmartwią, ale osoby które poszły za tłumem, tak. Zobaczymy jak teraz sobie strona poradzi. Powo (":

    przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie możesz! Jesteś mojar ulubioną redaktorka, bez ciebie ten blog jest... Inne redaktorki też sa fajne, ale ciebie polubiłam najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie zakladalo fake'owe konto Malinko? :')

      Usuń
    2. Co? 😑 jprdl, mam na imię Gabrysia, a że masz ból dupy to nie moja wina

      Usuń
    3. Omg. #Itakwiemiznanprawde#

      Usuń
    4. Aha? Gdybym wczesniej nie usuwala konto to bys moze skojarzyla moja nazwe i wiedziala, ze pisalam na blogu na msp i moje posty potwierdzaly, ze mam na imie GABRYSIA! Jprdl

      Usuń
    5. no fajnie. Nie dupidupi się tak.

      Usuń
  14. Nie przejmuj się nie hejtami, nie dawaj satysfakcji hejterom i walcz o swoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. blog już umarł
    a szkoda tych wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  16. dlatego dziś
    z całego serca życzę ci
    okrutnie beznadziejnych dni
    i mam nadzieję wielką że
    beze mnie skończysz gdzieś na dnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Razem z Malinozją zniknęły posty~

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto czeka na notke o końcu bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja
      Ale nikomu nie chcę się napisać

      A dobra zapomniałam napiszę pod koniec tygodnia czy coś

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ten Blog Umiera. Mimo że nie chce tego, to nic nie mozemy zrobić 😥 .Redaktorki nie piszą bo pwenie myślą że jest już jakiś post i one nie muszą ich pisać! Ja już kończę. Trzymajcie się redakt. I pozdrawiam. Już nie będę zaglądać na tego bloga.. Bo nic na nim nowego nie ma.

      Jeszcze raz pozdrawiam
      Lora 1011
      Jeżeli chcesz pogadać to spk. ❤ To było moje ostatnie zaglądnięcie na tego bloga. Paaaaa

      Usuń
  20. kiedy się pojawi ten jebany post o końcu bloga do chuja wafla no ;.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz tak przeklinać ;-)))

      Usuń
    2. ojej przeklinanie życie na krawędzi
      nikomu to nie imponuje

      Usuń






















  21. Aha

























    Lol


























    Lubie pandicorny ok































    Rowniez pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej moi drodzy! Właśnie zaczynam tworzyć nowego bloga. Niedługo, jak znajdę drugiego admina i ogarnę bloga dodam link *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. HALO KTOS JESZCZE NA TO RAKOWISKO WCHODZI

    OdpowiedzUsuń
  24. eeeeee czy oni usunęli post z zamknięciem bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.
      Kc cie Mirenne
      Wchodź na konfe emilytale

      Usuń
    2. Jestem ciekawa kiedy usunęli ten post, cusz.


      Abieeeeeska zmieniła nazwę, o

      Usuń
  25. Kto czyta w / Who's reading in
    2017, 2018, 2019, 2020, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69... zmęczylam sie, jak bedzie 2070 to dajcie znać

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie ma co odchodzić kochana, obserwujemy Twojego bloga już chwilkę czasu i zapraszamy Cię i wszystkie fanki MSP do siebie na Moviestarplanet hack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej mam dla cb taki hack nazywa się "usuń sie" prosty szybki, skuteczny!

      Usuń
    2. używam tego hacka co carde polecam!

      Usuń
  29. Ja też mam dla Ciebie hacka, oto instrukcja:
    Rozpierdol telefon
    Wywal komputer/laptop przez okno
    Idź się zabij

    Super hack, polecam, próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  30. DARMOWY VIP - http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  31. wowo kreatywnie. worek powietsza for ju c':

    OdpowiedzUsuń
  32. Super HACK do MSP - http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SÓPER HAK DO EMEZBE - http://pomoc.mojuzytkownik.usunuzytkownika.com/zabij-sie/

      Usuń
  33. Czemu nic już nie piszecie?! Był taki piękny blog :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że mocno ruszyło Cię to wszystko. Jeżeli tu jesteś i to czytasz to zapraszam do mnie po motywację, ew jeżeli nie lubisz czytać blogów to na moim profilu jest bezpośredni kontakt do mnie:) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:)
    http://sitkaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurczę, tyle czasu minęło, większość poszła do innej szkoły, a ludzie zawracają dupy i mowia "czemu nikt tu nic nie pisze" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    posluchajcie drodzy ludzie skonczyly sie przelewki kazdy ma swoj swiat i swoje zycie . nikt nie ma czasu juz na takie duperele
    pozdrawiam lancze keloł i rosence
    xx♥xx♥xx
    nowe pozegnanie ok

    OdpowiedzUsuń
  36. pozdrawiam jak wam poszły egzaminy?

    OdpowiedzUsuń
  37. Darmowe VIP do MSP TYLKO TUTAJ P O L E C A M :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam pzdr. Z okazji moich urodzin zrobiłam SB wycieczkę na abi spk

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Ja znam zajebisty hack.
      Nigdy więcej nie zaloguj się na MovieStarPlanet. Próbowałem polecem. Doładowało mi 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 sc, i fame.

      Usuń
  40. CHCESZ DOSTAĆ VIPa W MSP ? http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ TUTAJ MOŻNA DOSTAĆ (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chcesz dostać darmowego VIPA ? Na tej stronie można :D http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chcesz dostać VIPa tutaj jest strona do tego w MSP : http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    TUTAJ JEST

    OdpowiedzUsuń
  43. Dopiero zobaczyłam że ten post został napisany w moje urodziny ehe

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że nikt już tu nie pisze. ;/

    Zapraszam na mojego bloga o MSP ;)
    http://raczkowemsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Chcesz zdobyć VIP w MSP? Tutaj jest na to sposób TUTAJ (KLIKNIJ) http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem po co oni reklamują te hacki jak nikt z nich nie korzysta xDD

      Usuń
  46. Chcesz dostać VIPA do MSP TUTAJ MOŻESZ DOSTAĆ (KLIKNIJ) lub tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  47. eghm
    ugh uhm eeeeerrrl
    aarrgh
    no to ten
    jak wam wakacje mijaja
    bo ja sie nudze strasznie eh eh

    OdpowiedzUsuń
  48. Szukasz dobrego HACKA do gry MOVIESTARPLANET ?

    Na stronie poniżej jest bardzo dobry:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  49. Top Ten-Grade 23 Titanium-Arts - Titanium Art
    The most popular ceramic models were apple watch series 6 titanium used in the 1940s 2020 ford ecosport titanium for titanium necklace a limited period, and by that time most titanium camping cookware ceramics titanium rimless glasses were manufactured worldwide.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń
  51. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!