czwartek, 27 sierpnia 2015

"Darmowy" VIP w gazetce?

Heii!
No, szaleję dzisiaj, drugi już post ode mnie, jednak akurat dwudziestego siódmego sierpnia dwa tysiące piętnastego roku mam wenę, czas i tematy. Nie wiem jak na to patrzycie - znowu post od tej okropnej redaktorki. Meh.
W każdym bądź razie wczoraj o godzinie czternastej dwadzieścia siedem, od moderacji MSP pojawił się post pod tytułem VIP z magazynem? Jego treść załączam na obrazku poniżej.


(Znowu moje ukochane włosy w innym looku, ćsii.)
Podejrzewam że magazyn już 18 września, minutę po tym jak zostanie wypuszczony - będzie niedostępny. Już i tak były problemy z kupnem pisma, a owa gazetka z VIPem... Uch, masakra. Moderacja na bank chce sobie dorobić.
Jednak popatrzmy na to z zupełnie innej strony - na słabe aspekty.
Przede wszystkim gazetka jest droga, zważając na jej bynajmniej żałosną zawartość dla pięciolatków. Ja nabyłam jeden magazyn i raczej nie skuszę się na kolejne. Następny przykład przywiązania modów do małych graczy, a zawalenie sprawy przedziału wiekowego... Hmm, 10-13 lat? Może nielicznych 14-latków. Przechodząc już do ceny - jest to mniej więcej 10 zł, jednak miejscami można ją kupić za 15... Stanowczo za dużo. Kolejna rzecz, czyli już sam VIP. Nie można spodziewać się, że moderacja uraczy nas statusem większym niż VIP normalny, więc za 11,07 zł. Cena gazetki się zwraca, a jednak ja wolę kupić VIPa bezpośrednio na MSP - mniej zachodu o kawałek papieru. Do tego aż wola do nas tekst (no nie dosłownie, wiecie) - STARTER PLAY NA KARTĘ. Play reklamuje się nawet na MSP... A zresztą po co nam starter, skoro jakieś 99% dzieci ma telefon? Bezużyteczna karta. Generalnie uważam że może warto by było kupić taki pakiet, gdyby nie fakt że dostępność gazetki jest zniewalająca (czytaj - niektórzy potrafią potrafią jechać 50 km za miasto, aby kupić egzemplarz). Moim zdaniem znacznie lepiej kupić VIPa normalnie.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Skoro jesteśmy przy temacie forum, chciałam jeszcze pokazać jednego posta od modów.


Czyli modzi rozwiewają wątpliwości co do tego, że w tygodniu unikatów wróci stary wygląd gry jak niektórzy sądzili. Ja nawet się nie łudziłam, że tak będzie z prostego względu - jest to technicznie wykonalne, ale zakrawa na niemożliwość. Za dużo zachodu żeby wracać na stary wygląd, a potem przywrócić nowy.

Jeśli przeczytałeś tę notkę, koniecznie skomentuj. WIĘCEJ KOMENTARZY = WIĘKSZA MOTYWACJA = WIĘCEJ POSTÓW.

Do następnego posta!


68 komentarzy:

  1. moim zdaniem nie ma sesu kupowac magazynu w
    Z vip niewarto dolorzyc te 7 zl i kupic vip star?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie warto, ponieważ za to płacisz tylko 3.50 - 5.00 , ponieważ mieszkam na wsi wszędzie w kioskach są mało strasznie kosztują;3

      Usuń
    2. CHCESZ DOSTAĆ VIPa W MSP ? http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ TUTAJ MOŻNA DOSTAĆ (KLIKNIJ)

      Usuń
  2. Też nie wierzyłam w powrót na tydzień starego MSP,bo to było zupełnie bez sensu. A co do gazetki z VIP zgadzam się z osobą po wyżej.
    ~Aoi :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie chyba kupuje gazetke z vipem :) Ale będe musiała jechać przy okazji bo mam 30 km do mojego miasta ;-; I czy będzie w empiku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja czasami nabywam ją właśnie w takowym sklepie

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Ogólnie kupuje w empiku gazetki ale nie wiem czy jest z vipem :3 I mam kiosk w mojej gminie ale jak kiedyś pojechałam 3 dni po wydaniu gazetki nie ma jej :/ A mojej koleżance sie tam udaje kupić :/

      Usuń
  4. Fajny post. ^^
    Co do tej Gazetki MSP,to według mnie bardziej opłaca się wejść na MSP i kupić VIP'a,niż jechać 30 km (jak niektórzy) do miasta.. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 30 km do miasta i tam kupuje gazetki :3 Dosyć dużo :/ Ale zawsze przy okazji xd Jak na razie to będe miała 3 gazetkę w poniedziałek
      bo będę u okulistki :3

      Usuń
  5. Myślę że warto kupić tą gazetkę za 7.99 bo ja jeżdżę do miasta ( mieszkam na wsi) co drugi dzień i mam tam tylko 9 km.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do gazetki, popieram - z tego powodu jechać 50 km to przegięcie! Ale przy okazji - czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupię, aż 3 takie gazetki, bo na 3 kontach chcę VIPa :))) Indocrine, Stallye i Viqqa x3. Nooo, a wiec to tyle, pa. xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam do kiosku 400 metrów. :') Moim zdaniem opłaca się kupić VIP na MSP. :P

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze nie wiem co napisac. Przeczytalam ^^
    ~Princesskaa >:3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze nie wiem co napisac. Przeczytalam ^^
    ~Princesskaa >:3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupię gazetę, co mi tam, vip zawszę się przyda. Ja nie mam problemu z dostaniem gazety, kiosk pod blokiem, nawet 2 i do tego nikt tej gazety nie kupuje- tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jakoś 10 min jazdy do kiosku. xdd
    Przydatny i fajny post. :3
    ~#Vin
    ~#Queen

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam kiedys tam jedna gazetke, i sie zawiodlam prezentami. Wiec nie kupowalam. A teraz, jak jest taki magazyn, to kupię, bo chce vipa na dodatkowe konto *-*. Ja jade rowerem do kiksku w 10 min ; ). A u mnie te gazetki kupują 3 osoby razem ze mna xD.
    By3
    Alikorneł

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się opłaca jechać, mam całkiem niedaleko. A gdybym miała kupić normalnego VIPa, to gdyby mama się o tym dowiedziała, ja pewno by nie kupiła xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem równie dobrze można kupić normalnego vipa na msp ta gazeta jest tylko parę zł tańsza od normalnego vipa a do tego trzeba zmienić numer.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już wolę kupować normalnie VIP-a. Kupiłam gazetkę, i z tyłu była zapowiedź tej z VIP-em. Teraz przepiszę kroki, które napisali w tej gazetce, by dostać VIP-a:
    1. Włóż starter (wyłam kartę SIM, włóż do telefonu i włącz telefon)
    2. Uruchom starter, dzwoniąc do znajomego (musi odebrać telefon;) lubi wpisując *101# (obok tej kratki jest zrobiony jakiś telefon w kółku, zielony na białym tle)
    3. Wyślij SMS-a pod wskazany numer i odbierz zwrotnego SMS-a z kodem VIP.
    4. Wprowadź kod na stronie MSP.

    Przepisałam to z tyłu gazetki. Tak jest napisane.. Jeszcze jakby to kogoś zaciekawiło:
    ''Magazyn z prezentem tylko 7,99zł!'' Piszę to, bo chyba większość zwraca uwagę na cenę.

    A co do drugiej części twojego posta, przynajmniej dobrze, że napisałaś, bo mi się nie chce grzebać po forum szukając takich tematów.. xD

    To ja już kończę to wypowiedź. Długa, co nie? Eh..
    Do widzenia.

    Ps. ładne logo B)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, hej. Pamięta mnie tu ktoś? Pewnie nie. Wita MelodyPL, - dziewczyna, która była tu redaktorką jakieś 1,5 roku temu. Założę się, że zastawiasz się czemu tu wgl trafiłam. Otóż z nudów weszłam ostatnio na Bloggera i zerkam na posty z kiedyś zaobserwowanych przeze mnie blogów. Bardzo zadziwiło, że ta strona jeszcze nie umarła i ciągle pojawiają się notki. Wow! Ja dawno temu nie wyobrażałam sobie życia bez gry i blogowania. A teraz? Jakby to ująć... Mam to gdzieś. Z redaktorem kojarzę tylko Lanaq i Kathey. Jeju, podziwiam Waszą sumienność. Skoro już mowa o składzie bloga... Nestelle, jeśli cytujesz to przynajmniej rób to poprawnie. W książce Greena było 'Maybe okay will be our always' ;) To chyba koniec mojej ehem wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię pamiętam, ale skąd wiesz, że wzięła ten cytat z książki? Może nie..

      Usuń
  19. Super post! Fajnie że napisałaś, też nie wierzyłam w ten tydzień starego msp. PS. 18 września mam urodziny xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon, kurwa, dostaniesz wpierdol ode mnie na gg.
      `m

      Usuń
  23. Oplaca sie bo gazeta kosztuje 7 99 a vip na msp kosztuje 11 07 wiec co leprze ? ja mam 2 metry do netto wiec moge isc na piechote oplaca sie kupic gazete jedyna szansa na vipa

    OdpowiedzUsuń
  24. jej ja se ją kupuje nie mam jak kupic vip-a placąc kartą bo moja mama nie mam wiec sie oplaca sie jak ktos niema karty która mozna placic przez internet.w piatek wyhodzi lece odrazu, przed szkola do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A więc ja kupuje tym starterem no i mi pisze że jest niezaktywowany starter a ja dzwoniłam i wpisywałam *101# i nie zaktywował się i nie mam vipa i musze niby czekać 24 godziny boje się co się stało :( tak bardzo marzę o vipie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale wyjełam i włożyłam kartę, spróbowałam jeszcze raz i się udało :)

      Usuń
  26. Dla mnie nie jest trudno o tę gazetkę. Chodzę do szkoły w mieście, a mieszkam na przedmieściach więc na luzie mogę kupić :) Niektórym rodzice zabraniają wydawać kasy na gry itd ale tutaj od razu ma się gazetkę co stanowi rozwiązanie dla tych osób.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja kupiłam gazetkę, żeby to przetestować, i załamałam się bo "twój nómer nie został aktywowany, poczekaj 24h i weź ponownie udział w promocji." ;-;

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie szczęście mieć sklep z prasą (gazetki MSP) 200 metrów od domu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja to mam w każdym kiosku po 10 sztuk i nawet więcej :-: nigdy nie było, że nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wole kupić w gazetce bo m nikt nie pozwala przez kompa

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie to są kody na vip z gazetki na msp

    OdpowiedzUsuń
  32. Słuchajcie... mi nie pasuje kupować Gazetki z VIPem bo po pierwsze nie wiadomo na ile :// Wole dołożyć te kilka złotych i kupić na miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jam myśle że mi się opłacało:3
    Kupiłam gazetkę na miejscu i za 4zł:3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kupiłam te gazetkę ALE karta do mojej komory nie dzialala wiec kupowałabym nową wiec kupiłam te gazetę z starterem z Play i wiecie co? Była złamana OD RAZU super nie?

    OdpowiedzUsuń
  35. 12 lutego 2016 rok idę ze szkoly z koleżankami (mieszkam w małej wsi) jest jeden kiosk weszliśmy tam zawsze wszyscy patrzą czy jest gazetka msp.
    One patrzy a tam gazetki msp z vipem dwie. Szybko je wzięły i kupiły a więcej nie było. No ja ######## jedna ma 6 poziom a druga tego dnia na komputerowych zrobiła se konto. Ja mam 13 lvl i gram od 2 lat.dalej wracałam sama -_-

    OdpowiedzUsuń
  36. 12 lutego 2016 rok idę ze szkoly z koleżankami (mieszkam w małej wsi) jest jeden kiosk weszliśmy tam zawsze wszyscy patrzą czy jest gazetka msp.
    One patrzy a tam gazetki msp z vipem dwie. Szybko je wzięły i kupiły a więcej nie było. No ja ######## jedna ma 6 poziom a druga tego dnia na komputerowych zrobiła se konto. Ja mam 13 lvl i gram od 2 lat.dalej wracałam sama -_-

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestm na msp Viperine171 ukradli mi napopszednim konto i miałam tam vip-a z gazetki i zwierzaka za 2000 sc :(( :(

    OdpowiedzUsuń
  38. o jnmg.. to tylko głupia gra dzidki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam gazetkę z VIPem elite na rok i działa do tej pory :) Kupiłam ją za 7 złotych :) Używam jej niemal codziennie :) Dzięki temu szybko się rozwijam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pamiętam pierwsze gazetki... Kosztowały one 3,99? Posiadam jedną ze starych. Dostałam Boonie, StarCoins i Fame. I zgadzam się z Tobą, co do zakupu tej gazetki z VIP.
    ~Ayano

    OdpowiedzUsuń
  41. a moja koleżanka ma haka na vipa i mi daje duuuuuużo prezentów a co do gazetki ten hak działa ale gazetka droga nazywam się na msp Alice3232 zapraszajcie

    OdpowiedzUsuń
  42. ja mam vipa z haka i kupuje gazetki po to zeby miec unikaty

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi tam do szczescia nie potrzebny vip...

    OdpowiedzUsuń
  44. wdłg mnie się opyla bo i tak za gazetkę z jakimiś innymi gorszymi rzeczami płace te 8zł a tak dostane vip który normalnie kosztuje 11 a ja i tak bym kupila gazetkę

    OdpowiedzUsuń
  45. a to jest tak że jak wpisze kod to dostaje vip'a ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Znalazłam najlepszy sposób na dostanie VIPa w MovieStarPlanet TUTAJ JEST (KLIKNIJ) Można dostać go nawet na rok <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!