niedziela, 30 sierpnia 2015

Lookbook #1 + Wyniki Konkursu

Helołson.
Dzisiaj się udało... Mauiuskgfjuhfbshahahah
A jednak nie..

Helołson!
Tu Nestelle, Kiwi, Yogurt, Płatki, Mydło, mleko.... Mało, prawda?

Mam dosłownie godzinę na napisanie posta, a jest to naprawdę strasznie mało...
Zdążę ? Zapewne nie, więc wyjdę na rower później.
No tak, mówiłam, że zaniedbuję przez blogi rzeczy codzienne...

PODZIĘKOWANIA
Chciałabym podziękować za tak duże zainteresowanie poprzednim postem.
Dużo komentarzy, co dało mi ogromną motywację... Dziękuję. 
Co do chodzenia zwierzaków - jedna osoba powiedziała, że u niej chodzą od teraz,
więc nie trzeba walić o oszustwie, o wciskaniu głupot. Niektórzy o tym nie wiedzą, więc... 
to było właśnie dla nich. Jeśli masz zamiar mnie teraz shejtować (Nie mówię o negatywnych opiniach) to stąd wyjdź. Robię to dla was, staram się , a przychodzą mi privy o treści 
"OKŁAMAŁAŚ NAS", "Robisz to dla fejmu". Jeśli masz zamiar powiedzieć, że 
jakiekolwiek informacje zbieram i poświęcam czas tylko dla fejmu - Wyjdź. 
Przepraszam, tak. Miałam powody do myślenia o rzekomym tygodniu starego msp.
Modzi mają nas zwyczajnie w dupie, więc wybaczcie. Jeśli nadal masz zamiar pisać mi takie privy
(te osoby wiedzą, że to o nich..) to nie czytaj do cholery moich postów. 
Teraz... Podziękowania dla tych osób, które po tym wygłoszeniu nie odeszły i nadal to czytają.
Dziękuję wam, tym, którzy zostali ze mną. Moja wdzięczność jest ogromna, ponieważ robicie
serio bardzo dużo :) Dziękuję <33


KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA
DO DALSZEGO PISANIA :)
Proszę, jeśli czytasz skomentuj :)
Teraz "nowa seria"... Nowa? Nie. Na sto procent już tu była. 

LOOKBOOK #1 

O co chodzi?
Oceniam swój wybrany look i podaję wersje kolorystyczne. ( Tak było na innych blogach i trudno.. ;_;) Nie ma tu dużo do tłumaczenia,  ponieważ seria jest niezwykle prosta i 
nieskomplikowana. Zaczynamy!

Dzisiaj wybrałam swój nowy look 
"Back to school" 
 
W skład looka jak widać wchodzi czarny sweterek, różowy plecak, różowo-czarne creepersy,
Różowe spodenki, różowe okulary z czarnymi oprawkami i włosy w kolorze ciemnego blondu.
   Podoba mi się to połączenie kolorystyczne, więc okej. W całość wchodzą 4 dodatki-
róż do policzków, te świecące coś - dałam to, ponieważ chciałam trochę upodobnić to do bluzki... ,
okulary i plecak. Cóż, myślę, że taka liczba jest odpowiednia, bo szelki od plecaka zastępują
jakąkolwiek ozdobę na szyję. Nie wiem, czy pasowałaby tu jakaś bransoletka, więc postanowiłam
jej nie dodawać. Włosy... Myślę, że są najlepszym elementem całego look'a.
Takie opadające fale... kocham je.
Teraz
 Cena & rzeczy .. ;)
Jak widać łącznie w skład looka wchodzi 9 rzeczy. Łączna cena to 4000 sc, więc...
Nie wiem, czy jest to drogo. Jeśli mamy te podstawowe dodatki cena będzie wynosiła
2875 sc, czyli dość tanio. Teraz
Paleta kolorów




Biała ramka- Whow, czarny
Czarna ramka- różowy, którego użyłam..
Czerwona ramka- kolor włosów

Wersje kolorystyczne
1. Morsko- biała

Wersja 2. Miętowo- Lawendowa

 


Wersja 3. Czerwono- zielona





Koniec lookbooka... Krótki ten post,czyż nie? Nie, nie zapomniałam o wynikach konkursu :)
Mi najbardziej podoba się wersja oryginalna i Lawendowo- Miętowa *-*
Podoba ci się look? Jaka wersja najbardziej?

KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA
DO DALSZEGO PISANIA :)
Proszę, jeśli czytasz skomentuj :)  

A teraz długo wyczekiwane....

WYNIKI KONKURSU NA NAZWĘ BLOGA
  
















































































EMOCJE














































































































Nestelle i msp *-* Zdecydowanie wygrywasz, weź przypomnij jakie były nagr za 1 mc. bo nie pamiętam xd




Miejsce 2.
Msp oczami Mydła *-* 
To będzie link, dziękuję, drugie miejsce :D


WYZWANIA (?!)
Planuję zrobić serię z wyzwaniami, więc zapraszam do pisania w komentarzu wyzwań.
Wykonam je, nie wszystkie, ale wykonam :D Zapraszam !

To już koniec, teraz mega się spieszę

Bayos !



KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA
DO DALSZEGO PISANIA :)
Proszę, jeśli czytasz skomentuj :)   

Nestelle
Kiwi


  
 

31 komentarzy:

  1. Wyzwanie : Zjedz cytrynę lub cynamon xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie nazwa nestelle i msp to za prosta nazwa, jak i msp oczami mydła. Jest np. msp oczami kathey i wiele, wiele innych nlogow z tymi nazwami wiec nie wiem czemu te nazwy wygraly. To tylko moje zdanie. Czy ktos czuje sie tak jak ja, ze np. napisze gdzies na yt w komentarzu czy gdziekolwiek w komentarzu i spyta o cos dla niego waznego, to nikt mu nie odpowie. Nie wiadomo dlaczego, bo ma zdjecie profilowe inne czy co? Wiem, nie wiem po co o tym pisze, ale tu tak samo. Napracowalam sie i pomyslalam nad tymi linkami, a tu ktos podaje najlatwiejsze jakie moga byc i wygrywa. Bo co? Bo to Tyna, którą każdy zna? To nie jest hejt, tylko moja opinia i co o tym myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wymyśliłam NestelleStarPlanet xD

      Usuń
    2. Twoja opinia? Wybrałam te osoby, których nazwy mi się spodobały i nie rób do cholery bólu dupy, że nie wygrałaś...

      Usuń
    3. Nestellestarplanet... sup *_* Walić, dodam for you 3 mc xd

      Usuń
    4. Bla, bla bóldupczenie, blaaa.

      Usuń
    5. Ok, właśnie straciłaś kogoś, kto Ciebie czytał. Pffff..

      Usuń
    6. Jeśli masz robić ból dupy o takie coś to tak, idź.żałość...

      Usuń
    7. Też, mam wrażenie, że wygrała tylko dla tego Tyna, bo jest znana. Już kiedyś było coś takiego, na blogu..ze wybrano, koleżanke z bloga. Nie to, że jestem zazdrosna czy coś, no ale ok :) Po prostu, jest wieeeeeleeee takich nazw na blogu z msp ;*

      Usuń
    8. Eh, nazwy pisałam z pamięci. Mam świadomość tego, że są znane i używane. Sądziłam, że wygra nestellestarplanet (czy jakoś tak).
      Co do znania mnie to wątpię, nie jestem jakaś super duper, by każdy mnie znał z blogosfery o MSP.
      Cóż, pozdrawiam.

      Usuń
    9. Ja chciałam coś takoegi... zwykłego :D Spokojnie, będzie masa innych konkursów :)

      Usuń
  3. Nie mam o czym napisać w komie '_'

    OdpowiedzUsuń
  4. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDAŻY~

    OdpowiedzUsuń
  5. [W] Zrób się na zhackowanego.
    Czarna skóra, jakies dziwne ubrania itp.
    *^-^*
    Pozdrawiam
    -jaija001

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDAŻY~

    + INFORMACJA O MOVIESTAR, KTÓRA MOŻE ZNACIE xDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ja wygralam...O MATKO, JA WYGRALAM! Dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyzwanie: wejdź na inny serwer i napisz do jakiegoś chłopaka z HS coś typu: Kocham cie, hej misiaczku w danym języku xDDD

    ~`.A
    (Szczerze? *Rzygam* już tym kom=motywacja ;"))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny look. C;
    Najbardziej podoba mi się oryginalna wersja,i miętowo - lawendowa. *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Look bardzo ladny, chociaz nie w moim guscie ;-) Jak dla mnie to stanowczo powinno wygrac Nestellestarplanet, mega tworczo i oryginalnie.
    Poza tym, musze sie przyczepic, nie uznaj za hejt czy cos... Nwm czy tylko ja mam tak ze jak tylko widze te podziekowania to je omijam i czytam dalsza czesc posta, ale ja na twoim miejscu troche bym z tym przystopowala. Rozumiem, wiem jak to jest, kazdy kom daje wiele uciechy, ty jestes wdzieczna i motywujesz do dalszego komentowania, ale to po prostu sie przejada.
    A tak w ogole to bardzo fajnie ze jestes na tym blogu, posty ciekawe i co wazne - czesto :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem je omijam...


      Jaija001

      Usuń
    2. Ja nigdy nie czytam podziękowań, tylko je pomijam xD.

      Usuń
    3. Ja w ogóle ich nie czytam :P

      Usuń
    4. Echem... to już troszkę nudne. Podziękowania niech pisze na koniec albo wgle

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!