niedziela, 31 stycznia 2016

WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORA!

Heii!
Ciekawe kto pisze?
Nie wiem czy właściwie to dobrze czy nie, że ja ogłaszam wyniki, no ale.
Ponieważ w wyborze osób, które dostaną się na okres próbny współpracowałam razem z Florką, zdecydowałyśmy że ja ogłoszę ostateczny werdykt.
Wiem, że wszyscy na to czekali, dlatego jak zawsze - bez owijania w bawełnę.
Zgłosiło się naprawdę dużo osób - w tym nawet ja, takie śmieszki że hoho.
Dobra, no. Jedziemy.
Spacji nie będzie może miliard, ale żeby było to trochę emocjonujące, może kilka wstawię.
















































































Dobra, więcej niż kilka.
















































 Na okres próbny dostają się:
~ Luna
~ Trixie 33
~ Iks dee
~ Julia Nowicka
~ Zuzanka
~ Jullie K 

Serdecznie gratuluję!
Cóż, w tym naborze dojdą do nas same dziewczyny.
Okres próbny rozpoczyna się jutro (01.02.2016) i potrwa do niedzieli (07.02.2016). W tym czasie (około 3 - 4 lutego) oczywiście pojawi się ankieta, w której zagłosujecie na swoich faworytów -  na stałe zostanie czwórka.
Więc to tyle! Dziewczyny, które się dostały proszę o podanie swoich maili na dole, w komentarzach.
Tymczasem ja się żegnam i biorę się za porządną notkę.

Do następnego posta! 


Nawet ja mam doskonałe, tumblrowe, pale logo.

288 komentarzy:

  1. Pierwsza, wygrałam życie.
    Moje faworytki są, jupi! 8))
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jula, miałam rację! Mimo to mój błąd był słuszny! - JESTEM W OKRESIE PRÓBNYM!!!

      Usuń
  2. Dlaczego ja nie!? Płakać mi się chce... :C :C :C :C Dlaczego!? Miałam pomysly i wgl... Dlaczego ja nie?! :C Mialam pomysły, dobrą orto i interpunkcje oraz ehh... Czemu;? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, jeszcze będzie wiele okazji. Wiem, że teraz to cię nie satysfakcjonuje, ale z czasem zobaczysz, jakie ewentualne błędy popełniłaś i zgłosisz się jeszcze raz, a wtedy będziesz miała na pewno większe doświadczenie.

      Usuń
    2. Raczej się nie zgłoszę bo i tak znowu się nie dostanę! :C

      Usuń
    3. Skąd wiesz? Niektórzy (no na przykład Kathey) próbowali wiele razy, w końcu się udało. ;-)

      Usuń
    4. Wydaje mi się, że dostanie się tu przez płacz czy rozgorycz.J Jeżeli chcesz hejtować to nie czytaj,, Mojej opini,,
      Nie chce was urazić. Mam dobre intencję. Ale moim zdaniem mieliście wybrane swoich faworytów. A w kolejnych konkurasch też lipa.
      Moja opinia.
      -Mspzgiga.blogspot.com

      Usuń
    5. Ale jak się raz nie dostałam to nigdy się nie dostane! :c

      Usuń
    6. Pewnie w następnym konkursie znowu będą faworyci... I pewnie po znajomości i ja sie Znowu nie dostane...

      Usuń
    7. Skad wiesz? Ludzie ucza sie na bledach. Widze, masz niska samoocene... (ale ze mnie tez nie bierzcie przykladu, jestem cynicznym narcyzem XD).

      Usuń
    8. Histeryzujesz. Nie dostałaś się to trudno. W kolejnych etapach spróbujesz.

      Usuń
    9. Może i następnym razem się uda, ale w to wątpię. I OK nie będę tu spamować

      Usuń
    10. Po znajomości? Nigdy nie rozmawiałam z Kathey, Nestelle czy Florką, choć to świetne osoby.

      Usuń
    11. Tamix, zachowujesz się wręcz śmiesznie. Nie znam osób, które zostały wybrane, a do samego wyboru nie przykładałam ręki. Dostały się, bo zasłużyły, a jeśli ty się nie dostałaś, to cóż. Ten nabór to wielka loteria, bo jest dużo fantastycznych osób, a dostają się nieliczne. Nie ukrywam, dodałabym tu pewną osobę, ale trudno. Twoje komentarze.. egh. Więcej wiary w siebie, dziewczyno!

      ~`Nestelle

      Usuń
    12. skoro zalamujesz sie, ze nie dostalas sie na bloga, to chyba nie spotkala cie jeszcze prawdziwa tragedia w PRAWDZIWYM zyciu. zazdroszcze ci po czesci :/

      Usuń
  3. Omg, ale się cieszę. Tutaj Zuzanka. Mam mieszane uczucia bo spelnilo sie moje marzenie, lecz internet w laptopie zawiódł. Nie umiem określić tego uczucia. Cieszę się, ale jak to zrobię jeszcze nie wiem... ;'''(

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy kolejny nabór? Tak pytam ale i tak się nigdy nie dostane bo ja gorsza od wszystkich! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś a początku pewna, że wygrasz. A teraz to płacz i zgrzytanie zębami. Kobieto! Pewność siebie zawodzi.

      Usuń
  5. Ej a umie ktos konto odzyskać pomocy. Xa odzyskanie konta odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Twoje zgłoszenie było świetne, byłaś jedną z moich dwóch faworytek. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w innych naborach, które zapewne tu będą ;)

      ~`Nestelle

      Usuń
    3. Może wezmę. A raczej na pewno.

      Usuń
  7. Wiem czemu mnie nie przyjęliście! Jestem po prostu dzieciakiem! Prawda, że dlatego!? Ja porzuciłam własny blog oraz planowałam odejść z innego by tu pisać ale nie! Bo ja to durny dzieciak!!! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 10 lat i się dostałam.

      Usuń
    2. Wez nie spamuj, plz...

      Usuń
    3. Teraz to jeszcze bardziej się uznaje za debilke... Po co się zgłaszałam!?!?!?? ALE POWIE MI KTOŚ CZEMU SIE NIE DOSTAŁAM!?

      Usuń
    4. Ale tamix była pewna, że się dostanie. BYŁA pewna siebie. Teraz pycha ją zawiodła i jest w szoku c; moja opinia

      Usuń
    5. Dokladnie. Lepiej bym tego nie ujela.

      Usuń
    6. Też się nie dostałam, ale w przeciwieństwie do Ciebie nie histeryzuję! Może przestaniesz, bo będzie jeszcze mnóstwo szans, a jak będziesz tak spamować, to nie wiem, czy ktoś będzie chciał Cię przyjąć.

      Usuń
    7. Twoje życie się przez to nie zawali. Zachowujesz się żałośnie. Przepraszam, musiałam to napisać. Za pare lat będziesz się z tego śmiała, zastanawiając się dlaczego tak bardzo Ci na tym zależało.

      /Iwona z telefonu

      Usuń
    8. Przestań cholera histeryzować, teraz serio zachowujesz się jak dzieciak.

      Usuń
    9. Szczerze inni mają rację przestań histeryzować bo to wnerwia! -.-
      Boshe nie każdy się może dostać one wybrały kto dla nich próbny post napisał najlepiej.Może mogłaś lepiej napisać.Ja np. Jak bym się nie dostała to bym się nie żaliła ;_; I ona na wiek chyba nie patrzą więc przestań się żalić bo to bez sensu.
      ~ Ania9love1

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra... Jak chcecie. Następnym razem się nie zgłoszę bo i tak nie ma po co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placze z ciebie dziecko
      Przepraszam
      Jestem zbyt szczera
      Po prostu placze

      Usuń
    2. A ok! Płacz sobie jednak ja i tak może się nie dostałam, ale następnym razem dopracuje zgłoszenie...

      Usuń
    3. Jeszcze przed chwila robilas awantury ze sie nie dostalas
      Rycze.

      Usuń
    4. Może i tak, ale zauważ że już tego nie piszę!

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój email: suzzimsp@gmail.com

    Tylko jak już napisałam z drugiego konta. :( Mega się cieszę, ale jak ja napiszę? Internet dopiero 5 lutego, na pewno się nie dostanę na stałe, a już połow celu. ;//

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA
      Ja po prostu placze
      Przepraszam
      To teraz kurde ludzie beda sie poddawac
      Najlepiej niech za przeproszeniem kurwa wszystkich przyjmą i bedzie super
      Jestem ostatnio wredna
      Wiem to
      Ale chyba wasze komentarze tak na mnie dzialaja

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Aha ok
      Poddawaj sie od razu
      To inteligentne
      Takie wlasnie nadchodzi 'pokolenie' blogerow

      Usuń
    4. Żal mi Cię trochę Zosia, cały czas będziesz wszystkim pisać ,,hahah płaczę'' a chyba nie wiesz jak to nie dostać się na pewien blog który był moim marzeniem.

      ~Gabbi ♥

      Usuń
    5. gabryska59 Szczera racja! Nie wiem czemu ona to robi ale po prostu żal mi takiej spamerki B)

      Conves Nothing - nie możesz juz przestać spamowac? Ja przestalam - ty tez możesz B)

      Usuń
    6. Kiedys lubiłam Zosię, teraz jest taka trochę wredna ;-;

      ~Gabbi ♥

      Usuń
    7. Ok
      W takim razie poddaj sie po pierwszym razie
      Sprobuj nastepnym razem a nie od razu sie zalamujesz.
      Nie pozdrawiam

      Usuń
    8. Wiesz, poddaj się, to Ci się już nigdy nie uda. XD

      Usuń
    9. Niech przestanie! Ciebie rozumiem, bo wyrażałaś smutek, a ona!?

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. Boże, to że się nie dostałaś oznacza, że przestaniesz czytac tego bloga, czy co? Przeczytaj kilka razy to co napisałaś, a może zobaczysz w tym coś śmiesznego. Nie róbcie afery z takiego powodu. Widać, że nie przeżyłaś w życiu prawdziwej tragedii ;'')

      Usuń
    12. W takim razie zachowaj to dla siebie
      Najwidoczniej adminki uznaly ze jeszcze to nie to
      Sprobuj next razem
      Nie widze problemu
      Zaraz wszyscy mnie znienawidza
      Zajebiscie

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    15. Poza tym piszesz, ze zosia powinna cie choc troche uszanowac...hm, a ty w tym momencie szanujesz wybor administratorek? No nie. Wiec... Uszanuj choc troche ich decyzje.

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    17. Impuls gabi
      Impuls smiechu i niezrozumienia takiej glupoty

      Usuń
    18. No i dobrze robisz! Życzę powodzenia ;)

      Usuń
    19. Nie znasz jej, nie oceniaj.

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. Zgadzasz się ze mną, że nie powinnaś oceniać Zosi?
      To było do Ciebie skierowane xd

      Usuń
    22. Fakt, Zosia już od pewnego czasu jest inna, trudno. Każdy się zmienia, nie ubolewanie.

      Usuń
    23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    24. No, to ty masz skarbie bół dupy.

      Usuń
    25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    26. Mariolka by powiedziała : Gabryśśśka!!!! Kup se maść.

      Usuń
    27. Akurat nie mam wady wzroku, słoneczko.

      Usuń
  13. Chciałabym żeby się ktoś Ciebie wysmiał. ZNALAZŁA SIĘ PANIENKA, KTÓREJ CELEM JEST HEJTOWANIE. TO, ŻE SIĘ NIE DOSTALI I PRZEŻYWAJĄ, TO NIE ICH WINA. BĄDŹ KULTURALNA DZIEWCZYNO ;--;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. AHA. ODPOWIEDŹ DZIEWCZYNKI Z PRZEDSZKOLA ;_____;

      Usuń
    3. Chciecie to w wolnej chwili wyraze sie na temat tej calej fali tutaj
      Teraz nie mg ale zaraz chetnie to zrobie

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Odp dziewczynki z przedszkola? A uzalanie sie i pisanie, ze z tg powodu nie bd sie juz wchodzic na bloga jest powaznym zachowaniem? No chyba nie.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Droga chyba Julko, nie oceniaj. Zresztą teraz masz taką podjarkę, że się dostałaś? Bo nagle zaczynasz być zbyt pewna siebie, tylko się słońce nie pomyl.

      Usuń
    10. nawet nie znacie Zosi, a juz ja oceniacie. zaprawde zalosne, powiadam wam.

      Usuń
    11. Zgadzam się z Martą. Zosia to cudowna osoba.

      Usuń
  14. Dobra, kieruję tego koma do tych, którzy rozpaczają, że się nie dostali. Za pierwszym razem może się nie udać, ale trzeba próbować. Jak się nie spróbuje, to nigdy nie osiągnie się celu. Nie wiem jak inni, ale ja zgłoszę się jeszcze raz, w nastepnyn konkursie i Wam w sumie też to radzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra zaraz tata bedzie mnie do egzaminu z ang pytal
    Zaraz wracam
    Ja dziecko z przedszkola
    Aha.
    Zaraz sie wypowiem
    Spokojnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Do wszystkich co hiseryzuja bo sie nie dostali to wezcie sobie jakas poduszke z lumpeksu (bo najtansza) i ja szarpcie po debilne pisanie komow (chodzi glownie o tamix) jest bezsensowne. I myslisz, ze jak napiszesz ze sie nie zglosisz to pobudzisz ich uczucia i beda cie blagac zebys u nich pisala? Zrozum sa lepsi a co do interpunkcji i ortografii to nie jest zle ale sam styl pisania troche niedociagniety. Poczytaj trochę rozne blogi i bedzie ok ale bez przesady nie da sie zawsze wygrywać bylas jedna z wielu osob no ja np. bralem udział w 2 konkursach na redaktora ale jak sie nie dostalem to probowalem na mniejszych po prostu bedziesz sie szkolic i moze kiedys bedziesz tu pisac dobra koncze z telefonu wiec sory za braki różne 4%
    Pa, shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpierdolcie sie od Zosi : )) Tak bardzo was boli, ze sie nie dostaliscie? To znaczy, ze macie problemy z inte i orto, badz wasze zgloszenie nie spelnialo wymogow. Ogarnijcie dupy za przeproszeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Polskich znaków chyba ktoś nie potrafi napisać? ŻAL ;_____;

      Usuń
    3. Ja tez i wiele innych osob z konfy cisnie z was (histerykow, wiesz o co cho) beke, bo to jest lekko zalosne. Napiszecie "oh jezus jak mogliscie mnie nie wybrac?????????????????????????" czy cos w tym stylu i dopiszenie, ze wiecej sie nie zglosicie to myslicie, ze ktos was bedzie blagal na kolanach, abyscie zostali i zglosili sie przy okazji?

      Usuń
    4. Julq rozumiem ze ich chcesz bronic ale ta uwaga byla troszke rakowa

      Usuń
    5. Z kogo? Podaj te osoby, oczywiście prócz was.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Naucz się pisać, to pogadamy xD

      Usuń
    8. Julq, nie osmieszaj sie, blagam XDDDDDDDDDDDD Masz bol dupy, bo pisze bez polskich znakow, sram XD Zauwaz, ze nie wszystkie telefony posiadaja taka funkcje, a zwlaszcza te zagraniczne : )) a "zal" to dobra riposta z przedszkola

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. beka
      nie chce rozkrecac gownoburzy ale czepiasz sie o za przeproszeniem byle gowno, bo julka pisze bez polskich znakow, blagam cie, nie osmieszaj sie, naprawde XDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    11. Mysle, ze kazdy powinien zdawac sobie z tego sprawe. ; ))

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Może i za bardzo histeryzowałam...
    Jednak zrozumiałam swój błąd i zgłoszę się przy najbliższej okazji :)

    ~Gabbi ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra dobra
    Zw
    Nie zrobcie mi tu 99+
    Pozdro dla kumatych XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Kto się składa na maść na ból dupy dla niektórych?
    Przepraszam musiałam v:
    ~ `A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja się składam. Wydam wszystkie swoje oszczędności.

      Usuń
    3. zlozylabym sie ale jestem gola i wesola juz :(
      sory za brak polskich znakow ale z telefonu mi sie nie chce pisac

      Usuń
    4. Żeby im kupić kurde rozwalę krowę skarbonkę.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Idę. Mam lepsze rzeczy do roboty :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. o jezusie jaka gownoburza

    OdpowiedzUsuń
  23. Selam!
    Nie wiem, czy mnie pamiętacie. Może przypomnę! Natasza, nowa na blogach! Pamiętacie? Też mi się nie udało przejść, ale nie mam bólu dupy, tak jak co niektórzy.

    Pozdrawiam
    - Nataszille

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja czekałam na to XDDDDDD

      Usuń
    2. Piszesz juz 69 raz, ze zrozumialas swoj blad. Plz, stop, mean.

      Usuń
    3. Lubię czytać komy pod wynikami konkursów.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ja tez jest sie z czego posmiac

      Usuń
    6. gabrysia, pragne zauwazyc, ze ty tez uczestniczysz w tej gownoburzy. ;)

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  25. DO UCZESTNIKOW GOWNOBURZY
    - nie wybieralysmy po znajomosciach
    - ja, aby sie tu dostac, musialam brac udzial w CZTERECH kolejnych konkursach na redaktora
    - nie dostales/as sie? swiat sie nie zawalil, podszkol sie i wroc, moze pojdzie ci lepiej
    - nasz wybor jest obiektywny. nie pisalam z zadna z wybranych dziewczyn.
    amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powodzenia wszystkim. Jestem całkiem zadowolona z wyników, dostały się myślę, że najlepsze osoby. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gg - 57669269
    Jak macie jakies bole do mnie to zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak tak wszyscy ten to moje gg: 56865718, moje corki, moi synowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to dokonamy przelewu w dolarach *albo czyms innym* za te fotki, okok?

      Usuń
    2. a no popatrz, zw ide storrentowac XDDD

      Usuń
  31. Zw, ide sie umyc.
    Mam nadzieję, ze po powrocie bd co czytac

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Ja gdybym była administratorką to usunęłabym to wszystko... To rakowisko oczywiscie XD

      Usuń
  33. Eh... piszę to setny raz... Nie mam bólu dupy i rozumiem ten głupi kom a Wy się ze mnie smiejecie. Naprawdę, ja lubię te wszystkie redaktorki i przepraszam za to, że oceniłam Zosię zbyt pochopnie. Nie chcę się z Wami kłócić bo Was lubię...

    ~Gabbi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc przepraszam Wintelle, Zosię i innych :)

      Usuń
  34. Powracam
    Moje dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka moja mamusiu

      Usuń
    2. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  35. Gratuluję tym co się dostali ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak macie do mnie jakis problem, to chociaż piszcie na MSP :p

    ~Gabbi ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobra... KONIEC? Chcę przeprosić tych co uraziłam -.- Jeśli ktoś napisze że mam ból dupy, to jest żałosny. Teraz sądzę, że moje wypowiedzi są do dupy przy takiej debilnej gadce xD
    POZDRAWIAM TYCH, KTÓRZY SIĘ ZA MNIE NABIJALI! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O CHEIKA JÓLCIÓ

      wiesz ze nikogo nie urazilas, tylko dostarczylas bk?

      Usuń
  38. jak zwykle spina po ogloszeniu wynikow. jest co czytac, jest moc. 8))

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!