niedziela, 31 stycznia 2016

Hot Or Not #4

Hejson!
No popatrzcie, jak czas szybko leci - już czwarty raz piszę dla was post z HoN. Jak na razie ta seria mi się nie nudzi, więc zanosi się na to, że będę prowadzić ją jeszcze długo, długo. Cieszy mnie fakt, że zgłasza się więcej osób, niż na początku. Dzisiaj będziemy brać pod uwagę looki z...


Fajny, tani i ładnie wyglądający warkocz Goldielocks.
Pojedynków - jak we wcześniejszym poście - będzie trzy. Losujemy pierwszą parę!

antosik789 vs. safira987

antosik789 - "#By Horizons"

Gdy tylko zobaczyłam ten look, pomyślałam, że może zyskać naprawdę wysoką notę. Jest śliczny! Zobaczmy, jak wypadnie w ocenianiu:
Twarz: Bardzo mi się podoba, jest taka zwykła i pasuje do większości looków. Jak to ja, odejmuję jeden punkt za ten "brak tego czegoś", jak ja to nazywam. Zawsze szukam w twarzach tego czynnika, który nadaje im oryginalny i świeży wygląd. Ocena: 9/10
Włosy: A oto gwiazda dzisiejszego boju, jak i tego looka - Goldielocks. Podoba mi się w nich to, że są kolorowe. Uwielbiam looki, w których górują neutralne kolory, a włosy są takiego nienaturalnego koloru. Wielki plus. Ocena: 5/5
Bluzka: Strasznie ją lubię i dziwię się, że jeszcze nie mam jej w szafie, serio. Dobrze, że są te gwiazdki, które ją urozmaicają. Znakomicie współgra z dołem. Ocena: 10/10
Spodnie: Uwielbiam je. Są to jedne z moich ulubionych szortów. Pasują świetnie. Ocena: 10/10
Buty: Nie mam nic do zarzucenia. Są delikatne i idealnie pasują do reszty. Ocena: 5/5
Dodatki: To, że na górze dużo się dzieje rekompensuje pustkę na dole. Balerinki to taki rodzaj butów, które nie potrzebują dodatków na nogach, bo przy nich wygląda to nawet nienaturalnie. Ale dobra, bez dygresji. Kwiatki pasują bardzo dobrze, natomiast nie rozumiem, po co ten brokat na ryj świecący pyłek. Nie jestem jego zwolenniczką, ale niech będzie, wygląda dobrze, więc: Ocena: 9/10
RAZEM: 48/50 - wow, świetny wynik! Look jest naprawdę dobry, nie zmieniałabym nic, a ocena wynika tylko i wyłącznie z moich subiektywnych odczuć.
Zobaczmy, jak poradzi sobie twoja przeciwniczka...






safira987 - "♥ Summer Girl ♥"

Równie ładny look! Podoba mi się ten zielony kolor - jest idealny w styczności z ciemnym blondem.
Twarz: Nie jestem zwolenniczką żelkowych ust, wybacz. :-( Są takie dziwne, nienaturalne. Poza tym - twarz bardzo ładna! Muszę jednak być konsekwentna i odjąć tyle punktów, ile odejmowałam w poprzednich odsłonach tej serii, więc: Ocena: 7/10
Włosy: Jak już wcześniej powiedziałam - ten zielony kolor wspaniale komponuje się  kolorem włosów. Jeśli chodzi o samą fryzurę - jest stworzona do tego looka i nie wyobrażam sobie innej opcji. Ocena: 5/5
Sukienka: Nie przypominam sobie jej, serio. Średnio mnie urzekła, ale wygląda dosyć ciekawie. Ocena: 20/20
Buty: Fajnie pasują i nadają lookowi bardziej młodzieżowego charakteru. Należy być bardzo ostrożnym w dobieraniu takiego typu butów do sukienek - ty to potrafisz. Ocena: 5/5
Dodatki: No i tutaj zaczyna się problem tej natury, że look jest zbyt zielony. Tak. Co prawda dodałaś dwa dodatki w białym kolorze, buty mają białe wstawki, ale są to zbyt subtelne dodatki. To odczucie potęguje jeszcze melonik, który pasuje obłędnie jako rzecz, ale nie w kolorystyce. Wiadomo, jakbyśmy zmienili jego kolor na biały, nie wyglądałoby to za dobrze, dlatego sytuacja jest patowa. Zostawmy już tę sprawę, przejdźmy na twarz. Stanowcze nie dla tych piegów, w dodatku z czarnym różem (yhym, czarny róż). Ocena: 7/10
RAZEM:  44/50 - również znakomita nota. Jak już mówiłam - kapelusz. Nie wiadomo, co za bardzo z nim zrobić, mimo że pasuje dobrze do charakteru looka, jego kolor troszkę tłamsi białe dodatki.
Obie spisałyście się znakomicie, jednak zwycięzca może być tylko jeden. Dzisiaj jest to antosik789 - serdeczne gratulacje!
Teraz przejdźmy do kolejnego pojedynku...






Julia12032002 vs. martyna lol 12345


Julia12032002 - "Koteł :*"

Look adekwatny do nazwy looka - elegancka i tajemnicza kobieta kot.
Twarz: Oczy bardzo fajnie wyglądają do tego rodzaju karnacji. Usta - podobają mi się, ale sugerowałabym ich zmianę na bardziej stonowany kolor - może łososiowy? Ten jest taki barbiowaty (słowotwórstwo zawsze spoko). Nos - rozumiem, że niektórym się podoba, dla mnie wyglądają nawet ładnie do botoksów, ale nie do tych ust - wyglądają dość dziwacznie. Ocena: 5/10
Włosy: Śliczny kolor! I znowu - fajnie, że są w takiej nietypowej kolorystyce - urozmaicają look. Troszkę gryzą się z kolorem szminki, ale nie odejmę za to punktów. Ocena: 5/5
Bluzka: Fajna i idealnie pasuje do spódnicy, do której wcale nie tak łatwo dobrać odpowiedni top. Ocena: 10/10
Spódnica: Nie wszyscy są jej zwolennikami, ale ja jestem w niej nieodwołalnie zakochana. Trzeba umieć się nią posłużyć, bo jak napisałam wyżej - czasem ciężko ją skompletować z górą. Tobie się to udało. Ocena: 10/10
Buty: Jakoś specjalnie za nimi nie przepadam, ale tutaj wyglądają dobrze - takie delikatne jak łapy kociaka. I chyba nawet dobrze, że są dwukolorowe, chociaż i całe czarne wyglądałyby ładnie. Ocena: 5/5
Dodatki: Tutaj już troszkę mnie postawiłaś w trudnej sytuacji. Coś mi nie gra, ale sama do końca nie wiem co. Tatuaż jest bardzo okej, bo nie ma pustki na dole. Uszy też są dobrym rozwiązaniem. Wina leży albo w naszyjniku, albo w kolczyku. Jedna z tych rzeczy jest biała, a druga - czarna. Skłaniałabym się do odjęcia wisiorka. Biały kolor na uszach i butach w zupełności wystarczy. Ocena: 7/10
RAZEM: 42/50 - przyzwoicie! Jak już mówiłam - powinnaś troszkę zmodyfikować tę twarz i zrobić porządek z dodatkami, a całość będzie punktowana o wiele lepiej!
Teraz kolej na look przeciwniczki!


martyna lol 12345 - "Raz się żyje"

Ciekawy look, kojarzy mi się z farmą. XD Jakby co - to pozytywne odczucie.
Twarz: Bardzo ładna, nie-vipowska twarz. Sama nie jestem zwolenniczką tych ust, ale przyznam, że tutaj wyglądają bardzo ciekawie. Oczywiście, jak to u mnie, minus za brak "tego czegoś". Nie umiem tego opisać w słowa - po prostu, niektóre twarze takie są, że zakochuję się w nich od pierwszego wejrzenia. Ta jest ładna, ale nie aż tak, żebym ją kochała na zabój. Ocena: 9/10
Włosy: Szkoda, że nie zmieniłaś ich koloru! Wyglądają jak taka słoma. Idealnym wyjściem byłby ciepły brąz lub naturalny blond, a nie taki tleniony jak Malfojek. :// Ocena: 4/5
Ubiór: Spodnie ogrodniczki to coś, o czym sama marzę w rzeczywistości. Uwielbiam je. Tutaj mają fajny, błękitny kolor. Troszkę przeszkadzają mi te szare wstawki i fakt, że zostawiłaś tę koszulkę w kolorze spranej bieli - upierz w Vizirze! można było ją zmienić na nieskazitelną, białą barwę. Ocena: 16/20
Buty: Białe trampery. Idealnym kolorem byłby szary, bo skoro już te szare wstawki w spodniach są, to do czegoś należałoby je dobrać. Biały kolor też może być, nie mówię, że nie, ale pasuje mniej. Już chyba ten niebieski byłby lepszym wyjściem. Ocena: 4/5
Dodatki: Jedyne, co zdołałam dostrzec, to białe serduszka na nogę. Do tego koloru skóry nie było to zbyt potrzebne, bo ich praktycznie nie widać. Dodałabym coś na włosy - idealny byłby jakiś kapelusz czy też wianek. Ocena: 2/10 - mam nadzieję, że mnie za to nie udupisz. xdd
RAZEM: 35/50 - niezła nota, ale byłoby o wiele lepiej, gdybyś dodała chociaż jeden dodatek (nie liczę serc, bo ich nie widać). Look ma potencjał, i jeśli tylko dodasz coś do niego w odpowiednim kolorze, będzie bez problemu zasługiwał na notę 40+.
W tym pojedynku wygrała Julia12032002, gratki! Czas na ostatnią bitwę...

kanircia vs. Kesjanka1000

kanircia - "68 ♥"


Jaki fajny look! Użyłaś spódnicy, na którą nigdy bym się nie zdecydowała, a jednak - wygląda super!
Twarz: Kocham. Lovki kiski foreverki. No i idealnie pasuje do reszty. Jest taka delikatna, fajna... A co tam. Ocena: 10/10
Włosy: Sama nie używam już blond włosów, ale nie wyobrażam sobie ich w tym looku w innym kolorze. Blond jest wprost stworzony do reszty. Ocena: 5/5
Bluzka: Śliczna, taka w stylu pin-up. Stanowcze tak. Tutaj nawet nie ma co się rozpisywać, podoba mi się i zasługuje na: Ocena: 10/10
Spódnica: Nie wiem, skąd ją wytrzasnęłaś, ale nie umiałabym jej użyć. U ciebie wygląda to bardzo dobrze. Szkoda tylko, że ten fioletowy kolor różni się trochę od bazy. Rozumiem, przezroczysta tkanina, czy coś, ale chyba lepiej pasowałoby, gdyby przyciemnić troszkę tę barwę. No i oczywiście przezroczyste majtki - ładny nam modzi dają przykład, oj ładny! Ocena: 9/10
Buty: Idealnie pasują do charakteru looka. Fajnie, że mają te białe kwiatuszki/śnieżynki na czubku. Ocena: 5/5
Dodatki: Dodatkiem jest tylko pin-upowa kokarda we włosach. I bardzo dobrze, powiadam. W looku i tak dużo się dzieje - tutaj kropki, tam kwiatki, tam jeszcze coś... Szkoda tylko, że opaska jest czarna, a nie w kolorze, który by pasował do reszty. O ile wiem, nie da się go zmienić, niestety, więc nie obarczam cię stuprocentową winą. Ocena: 9/10
RAZEM: 48/50 - bardzo wysoka nota, którą trudno będzie pobić... Zobaczymy, czy to się uda?












Kesjanka1000 - "Till the nothing left to do ♥"

Kolejny ładny look! To będzie ciekawy pojedynek...
Twarz: Taka całkiem kathejkowata, chyba jedynie ze zmianą koloru oczu... W każdym razie, bardzo lubię tę twarz, gdyż jest oryginalna - niewiele ludzi decyduje się na taką. Ocena: 10/10
Włosy: Uwielbiam ten kolor, ale troszkę zlewają się z resztą looka, który jako bazę ma właśnie ten odcień różowego... Warto byłoby zmienić ich kolor na inny. Ocena: 3/5
Bluzka: Lubię ją, jest taka starograficzna. Idealnie pasuje do tej uwielbianej przez movie stars spódnicy. Ocena: 10/10
Spódnica: Kochamy ją wszyscy, nieprawdaż? Co prawda mogłaby być zastosowana tzw. "inwersja kolorów", ale nie odejmę za to punktów. Ocena: 10/10
Buty: Nie lubię tych wymyślnych szpilek z kokardkami, kwiatkami, babeczkami i nie wiadomo czym jeszcze, ale muszę przyznać, że tutaj wyglądają bardzo dobrze. Ocena: 5/5
Dodatki: Daję spokój pustym nogom, bo mimo że look zawiera powszechny w tatuażach kolor czarny, to owe malunki nie pasowałoby do takiego kompletu. Piegi kompletnie niepotrzebne, ale też nie wadzą - są neutralne. Fajne zastosowanie wianka, jednak te różowe włosy wymusiły na dodaniu do nich koloru białego, który po prostu jest tutaj -brzydko się wyrażając - z dupy. Ocena: 8/10
RAZEM: 47/50 - niezwykle dobra ocena! Ten pojedynek był naprawdę niezwykły. Szkoda, że zwycięzca może być tylko jeden, bo najchętniej uhonorowałabym was obie... Jednym (!) punktem wygrywa kanircia, ale oba looki bardzo dobre, naprawdę. Poziom był w tym wypadku bardzo wyrównany.








Okej, przeszliśmy przez dzisiejsze bitwy. Oczywiście przypominam - to tylko zabawa! Moje oceny są różne od ocen waszych. Traktujcie HoN jako grę, bo wszystkie looki są przecudowne, a ja oceniam wedle własnych odczuć.

Teraz jest czas na wytypowanie kolejnego przedmiotu. Będzie to...


Ten fajny sweterek, a co.

Zastanawiam się, czy może nie dać WAM możliwości wyboru, ale musiałabym się zastanowić, jak ma to przebiegać. Jeśli to ogarnę, od następnego posta z HoN rzecz będziecie "licytować" wy! :-)

Pozdrawiam,
Independent Girl


41 komentarzy:

  1. Zgłaszam look!
    'Znowu praca, znowu dzień'
    `Trixie 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały post *o*
    I genialne logo.. mogłabym prosić o jedno? :))

    ~`Nestelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, tylko tak z moimi wolnymi chwilkami to jest różnie... Ale teraz mam ferie, to powinnam szybciutko coś zmajstrować. :-D

      Usuń
    2. Hah, też mam ferie ^^ I... szacunek, piszesz, będziesz pisała Dramione. Kocham ten pairing!

      Usuń
    3. Szczerze... Dramione mam już więcej, niż WzŚ, ale oki. XD
      No, ciężko trochę z tym czasem, szczególnie, że jestem dojeżdżająca, do szkoły mam ok. 10 km i sam przyjazd do domu po lekcjach zajmuje mi około godziny, bo zanim autobus, zanim dojedzie, jeszcze kawałek od przystanku mam... Jestem w domu o ok. 15:40 (wykluczając środy i czwartki, jak zdążę na pierwszy autobus to jestem o 16:20, a jak nie, to szkoda gadać). Później obiad, szybko lekcje i tak naprawdę nie ma czasu na przyjemności tj.: rysowanie czy pisanie. ://

      Usuń
    4. Gdybym się nie przeprowadzała, to bym miała 20 metrów do szkoły. XD

      Usuń
  4. Kiedy wyniki konka na redaktora?

    OdpowiedzUsuń
  5. 2. Fajny post. Mi najmniej podobał się look z tymi ogrodniczkami (przez te kolory), a najbardziej... W sumie nie wiem który XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ;)Zgłaszam się
    NICK : jowitka_1000
    LOOK : " Fioletowa Zima "
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. Jak ja lubię Twoją formę HoN c;

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Pierwszy look jest BOSKI!
    Zgłoszę się, a co.
    Nick: AAmethystowa
    Look: ❤3❤
    Ech... Moja stara twarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, mogę wziąć pod uwagę twarz, którą masz teraz, dla mnie to nie problem. :-)

      Usuń
  9. Jeśli można, to zgłaszam się! ;d
    Look - ♥65♥ NieTylkoDlaVip♥
    Nick - 18love

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się bardzo, że mój look się tobie spodobał. W sumie sama nie zauważyłam, że kwiatki na spódnicy są przezroczyste. ;D
    Ten komentarz dotyczący barwy włosów Malfoy'a. ♥ Ogólnie notka świetna - jak zawsze. Dramione, na wattpadzie, twoje. Nie mogę się doczekać, bo "Prolog" twojego opowiadania "Wyścig Ze Śmiercią" bardzo mi się spodobał.
    #Kanircia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dramione już niedługo, mam nadzieję, że się spodoba. :-)

      Usuń
  11. Wohohoh xD Wysoką notę dostałam :D Dziękuję za ocenienie. Mogę zgłosic do następnego? Nazwa: antosik789 look: #Miętowo mi.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jasne!
      Look był śliczny, więc nie ma co się dziwić... :-)

      Usuń
    2. A kiedy będzie następna częśc? :))

      Usuń
  12. Zgłaszam się :)
    Nick: sunset shimer 17
    Look: Różowo
    (nie miałam pomysłu na nazwę xd)
    Nie mam VIPa, więc może wyglądać trochę 'gorzej'..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, spoko, jeśli chodzi o twarz, to jak wszystko jest ładnie do siebie podobierane, to może wyglądać nawet lepiej niż twarz vip. :-)

      Usuń
  13. Zgłaszam się :)
    Nick: Martys238
    Look: Motyl
    Nie mam VIP'a. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój look :D Dziękuję za ocenę i wskazówki^^ ;* Postaram się poprawić twarz ;3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!