poniedziałek, 25 maja 2015

Jezu, umarłam; wytłumaczenia, moje pomysły i kilka opowiastek i zdjęć, tak o.

Hallo!
Tak to ja, Malina. Nie napisałam żadnego posta od... Jakiś dwóch tygodni? No, 15 dni. Długo? Raczej tak, a najgorsze jest to, że to nie była przerwa. W takim razie co to było? Co spodowało, że nie pisałam?
Nic nie wstawiłam, ani b, ani c, bo nie mam:
- ani pomysłów,
- ani czasu,
- ani chęci.
Aaa i....
Największą przeszkodą w pisaniu postów jest niechęć do MSP. Dokładnie. Teraz tylko wchodzę na to konto żeby "nie umarło", a mam na myśli: zakręcić kołem, sprawdzić pocztę; odpisać coś, dać komuś autograf od tak, ewentualnie napisać tylko status, co zajmuje mi jakąś minutę. Po tych czynnościach wylogowywuję się i idę co innego robić. Kiedyś siedziałam na tej gierce nawet całe dnie, teraz tylko kilka/naście minut. Wyobraźcie sobie, że ta niechęć trwa już od miesiąca. 2 miesiące temu jeszcze umiałam pograć, nawet nagrałam 2 filmiki z Lamą (♡) i Abi, (♡) ale:
-1 nie wstawił się na YT,
- 2 (za przeproszeniem) zjebałam poprzez montowanie, serio. Gdy skończyłam wstawiać muzykę, wycinać niepotrzebne fragmenty filmiku, i to skończyłam, był gotowy do wstawienia, ale jak go zapisałam i włączyłam w odtwarzaczu wideo... Ekran się skurczył "w pasie", nie mam pojęcia czemu. Był genialny, ale cóż...
Ogółem MSP mi się chyba znudziło... Coraz częściej (niestety) zastanawiam się nad odejściem z gry, no i oczywiście z bloga. Po co marnować miejsce w załodze, skoro może je ktoś zastąpić, "ktoś" komu MSP jeszcze się nie znudziło, bo i tak czy inaczej kiedyś się znudzi, jak prawie wszystko. Ech...
Wiecie, że to na górze to był tylko wstęp posta? Oj, namęczycie się czytając całość notki. Umrzycie, niczym jak umrzyłam ja. (Błądy specjalne) 
Hm...
Może najpierw moje pomysły?
Po pierwsze:
Chciałabym poprowadzić taką serię "dyskusyjną", którą nie trzeba pisać z włączonym MSP. Nareszcie.♡ Oj, odbiegłam. O co w niej chodzi?
A no, rzucam temat związany z naszą gierką. Takie no, wspominki z przeszłości, jakieś wydarzenia, zmiany w grze (teraźniejsze też), i tak dalej. Dyskusje będą w komentarzach, a posty z wypowiedziami, hm, będą jako 2 części. 1 część to tylko rzucenie tematu, a druga podsumowanie i kilka screenów wypowiedzi, które mnie zaciekawiły. Nazwa to: "Dyskutujmy! 1/2. 2/2" - taka prosta, taka fajna, taka normalna. Spodobałaby Wam się? Napiszcie w komentarzach, co sądzicie, czy byłaby ciekawa, no ten. Chciałabym zacząć ją jak najszybciej, bo... Eee, bo tak. :/...
Drugi pomysł:
Zastanawiam się nad nim od kilku dni. Mianowicie, chciałabym (nawet bardzo) założyć swojego bloga NIE O MSP. O życiu. Planuję go założyć dzisiaj, tylko nie wiem czy nie na darmo. Poinformowałabym was w jednym poście, dałabym linka - więc... Miałabym szansę na Wasze czytanie? Piszcie! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Z pomysłów to tyle. Huh, dalej nie wiem. Jeśli widzicie tego posta to napiszcie komentarz, dajcie oznakę życia. :<
Żeby ten post nie był taki nudny, to... Dam Wam kilka zdjęć, tak o. :/
Huh, to chyba tyle co chciałam dodać ze zdjęć. Podobają Wam się? (3 ostatnie fotografie były zrobione na wycieczce, na której byłam 20-22)
Dobra, kończę. 
Pamiętajcie, wyraźcie swoją opinię:
- o tej serii dyskusyjnej,
- o moim blogu,
- może nawet o zdjęciach. XD
No cóż, to tyle, ech. 
Ciekawe czy się jeszcze zobaczymy. 
Jeśli widzisz tego posta to proszę, zostaw po sobie komentarz. 
Grüße,
Melina / `m
Ps. 24 czerwca wylatuję do USA. 3 tygodnie emigracji.♡

18 komentarzy:

  1. 1 :o.Zdjęcia ładne.
    Pozdro
    ~iue

    OdpowiedzUsuń
  2. #Melina #Utalentowany #Fotograf
    Moje wyświetlenia masz zapewnione

    ~Kartofel

    Pełes: Druga! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawiam komentarz, w którym nie wiem co napisać. XD Ale załóż bloga o życiu i fajna byłaby ta seria, można byłoby podyskutować. Będę odwiedzać bloga, ale narazie mogłabyś jeszcze z niego nie odchodzić. I nie przejmuj się postami... nie wiem w ogóle czy Kathey nie odeszła, od niej to chyba od miesiąca nie pojawiają się posty....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa!
      Kath, no cóż... Nie wiemy co się z nią dzieje. ;/
      `m

      Usuń
    2. Na szczęście teraz napisała posta, że wróciła. :3

      Usuń
  4. Fajnie, że nie tylko ja nie gram (HASZTAK SÓPER CHIPER RURZOFA GRA HHIHI ♥♥♥)
    Seria, tak mega oryginalna, lowcie.
    Blog też fajny pomysł, lel.
    Zdjęcia cudne, 2. mnie zauroczyło. Jaki masz napis na bluzce? Mega mi się podoba. XD( tzn. bluzka )

    Ojojo, jak suodko. Wszystko mi się podoba, jej. Aah, i nie odchodź (ja na tw miejscu zapytałabym się Abi czy mogłabyś pisać posty nie tylko o MSP, bo nikogo lepszego na twoje miejsce się nie wybierze.)
    Ok, lowcie krovcie, paa.

    |||snap: selfiewszedzie|||

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka: http://th.interia.pl/51,b47038f734840000/t-shirt-damski_X8904-09X-01.JPG :') kc jom
      Dzięki za komplement na temat zdjęć. xD <3
      OMG KCCKCKKCKCKCKCC "bo nikogo lepszego na twoje miejsce się nie wybierze.)" kckckkckckkckckc dziekuje
      `m
      ps. mój snap: tepczen666 dodaj, bo mnie ciebie nie wyszukuje. ;/

      Usuń
    2. Dzieki za link 😁
      Ja cb dodalam, noi sn ci wyslalam, ze jesr napisane, ze nie mozesz go odebrac. 😳 Sprobuje potem :*

      Haha, cytatujesz mnie, jak milo. XDD Koncze, lowe krove, paaa.
      Xx 📱📱 z tel.

      Usuń
    3. Hahahaha, tak gdzie te znaki zapytania to mialy byc buzki xddd
      Internety sa dziwnee. O.o

      Pozdro jol 100 pro jp rapsy dresy aha hajs sie zgadza sleg JOLO
      =Ups odwala

      Usuń
  5. Ja będe czytała Twój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na serię.
    Na bloga będę zaglądać.
    Super zdjęcia. Ostatnie z Experymentu w Gdyni c; To dziecko z tyłu XD Wiesz przy jakim "eksperymencie" stoi XDDDD Tekst "Ta para planuje coś WYJĄTKOWEGO na dzisiejszy wieczór" mnie rozwala XDDDDDD

    'Emila
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA Z STAMTĄD UCIEKŁAM XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      To było
      "Chcą powiększyć rodzinę"
      zawyłam
      i uciekłam jak cygan ze sklepu
      `m
      ps. dzieki za mile slowa c:

      Usuń
    2. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Sorry, dziecko za tobą stoi przy innym, nie tym zboczonym eksperymencie. Pomyliłam się ://///

      'Emka

      Usuń
  7. Co! Nie odchodz! :( Ja nie moge tego przezyć WEŹ no PLISS :(;( Blog tamten z przyjemnością bede czytać !

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowniy post
    świetne zdjęcia
    załóż bloga o życiu będzie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!