czwartek, 28 maja 2015

#1 Dyskutujmy! - diamenty + mój blog

Hallo!
No elo elo, jak tam? Tęskniliście za postami? Od kilku dni tutaj nic się nie pojawiło, okej.
Ale przybywam do Was z tą ową nową (rymy zawsze oki) seryjjką. A o czym dzisiaj dyskusja? A no, o diamentach. O tej walucie.
Moje pytanie, potem pewnie wszystko w komentarzach się rozkręci:
- Co o nich uważacie? Nie/potrzebne?
No, do dzieła!
Auf Wiedersehen,
`m
Ps. Zapraszam >tututut< - mój blog o życiu, tak jak obiecałam, że założę, hihi.

8 komentarzy:

  1. Ja uważam że są nie potrzebne, bo nie każdy może je mieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak uważam. Tak samo w ubraniami VIP >.<
    `m

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż. Diamenty wcale nie są potrzebne. Kiedyś ich nie było i jakoś nikt nie narzekał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie one w ogóle nie są potrzebne. A jeśli już, to mogłyby być, gdyby każdy mógł je zdobywać, tyle że w bardzo małych stawkach. Np. co 5 lvli zdobylibyśmy 3 diamenty. Za 100 wyświetleń na filmie 2 diamenty. Za 300 love it na arcie (lub kilku artbookach łącznie) 1 dmd. Jednak jak wszystko, duże ich ilości można kupić za prawdziwą kasę. Kiedy dopiero zakładałam konto, zdziwiłam się że mam 0 dmds i w żaden sposób nie mogę ich zdobyć. Aż w końcu (po sześciu levelach!) odkryłam straszną rzecz: diamonds/diaxy/diam/dmds trzeba kupić za prawdziwe pieniądze, nie wirtualne. A szkoda.
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie za wyświetlenia, levele i love It ale np: Za zdobycie awards???

      Usuń
    2. Też dobry pomysł (y)

      Usuń
  5. Hhhhm. Według mnie nie musieli dodawać diamentów. Nie każdy może je mieć.
    Bez nich przeżyli byśmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie są te diamenty potrzebne,ale jak już są,to musiałoby być aby na początku gry gdy użytkownik osiągnie 6lvl dodało mu się 5 diamenty,aby diamenty możno byłoby zarabiać.
    Vip można wygrać w konkursie,więc jest fer xD Ale myślę,że i vip mogliby też ,,udoskonalić,, czyli aby jeden dzień w rok był dzień vip dla WSZYSTKICH użytkowników,aby jeszcze oprócz konkursów można byłoby wygrać vip xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!