niedziela, 24 maja 2015

Bardzo Dziwne Rzeczy Na MSP + Konkurs!

Hej.

WIELKA KARTOFLOWATA PRZERWA OFICJALNIE ZAKOŃCZONA.


Ostatnio tak sobie przeglądałam zdjęcia i zobaczyłam coś BARDZO dziwnego...
Mianowicie to.






                                       


Co my tu mamy?
Postacie z Five Night at Freddy's
Pragnę przypomnieć, że to jest GRA HORROR.
To ja swego ryjka nie mogę wstawić, bo blokuje, a tu coś takiego?
Pewnie mam brzydszą mordkę od tych tu XDDD



Szczerze mówiąc coraz mniej moderatorów rozumiem.
Przykładowo:

Wchodzi sobie szczęśliwa 9-latka w zdjęcia. Przegląda po kolei i co widzi?
Takież oto bestyjki.
Co sobie pomyśli?
"O nie, już tu nie wejdę!"
Twórcy gry sami odbierają sobie pieniądze.
Przecież taka osóbka mogłaby im kupić Vip.
A co zamiast tego?
Rezygnuje z MSP i więcej nie wchodzi.


I po co to?
Po nic...

Drugą rzeczą jest dobrze znany tatuaż Heart Mole, niegdyś unikat.
Co było kiedyś?

A co mamy dziś?




Co było złego w starym tatuażu?
Ani się obejrzeć i zamiast unikatów dostaniemy... nic.

Tak poza tym, chciałam ogłosić konkurs.



NAGRODY GŁÓWNE

*1 miejsce - 3 rzeczy z szafy + 4 grafy + po ♥ na 5 artach i oglądnięcie 3 filmów (lub 6 seków)

*2 miejsce - 2 rzeczy z szafy + 3 grafy + po ♥ na 5 artach + oglądnięcię 2 filmów/4 seków

*3 miejsce - 1 rzecz z szafy  + 2 grafy + po ♥ na 3 artach +oglądnięcie 1 filmu/2 seków




NAGRODY POCIESZENIA

Każda z 3 nagród pocieszenia - pakiet -1 graf + ♥ na 2 artach + oglądnięcie 1 filmu


Dobra, nagrody nie są jakieś kosmicznie wartościowe ale chyba warto wziąć udział, nie? c;


CO TRZEBA ZROBIĆ?


Aby wygrać jedną z nagród należy stworzyć ArtBook o tematyce... No właśnie. Musisz wymyślić dobry temat i stworzyć taki ArtBook. Jeżeli nie chcesz go upubliczniać, możesz po prostu zrobić screen i mi przesłać na mail ciasteczekq@gmail.com.
Jeżeli upubliczniasz napisz mi na pocztę jego nazwę.
WAŻNE!
1. Gdy upubliczniasz nadaj mu nazwę "NA KONKURS-(tu wpisz temat)
2. Jeśli wysyłasz mi na maila koniecznie wpisz w wiadomości temat.
3. Nagrody rozdam najpóźniej do 10 czerwca (chodzi mi o grafy)
4. Czas do zgłaszania to NAJPÓŹNIEJ 5 czerwca.
5. Wyniki ogłoszę 7-9 czerwca.


Mam nadzieję że choć kilka osóbek się zgłosi.


Pozder

~Kartofel




12 komentarzy:

  1. Pierwsza? *o*
    Na pewno wezmę udział w konkursie, jest bardzo fajny. Nigdy nie spotkałam się z konkursem artbokofym (?). Napewno przegram ale co tam ;)
    Pozdro od Alutki (Murasia19)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu wstawie linka :) zapraszam: aalexxandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! Zrobię temat o Percym Jacksonie i Harrym Potterze 2w1.
    vajletboregard
    ~Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy w tym artbooku mogą być same napisy? ^.^ Bo ja już wcześniej zrobiłam taki artbook, więc nie dodałam mu nazwy "na konkurs". Ale wyślę Ci go mailem i wtedy napiszę, że to na konkurs. Proszę o odpowiedź! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że mogą. Myślę jednak że przyjemniej by się czytało, gdyby był jakiś malutki obrazek c;

      Usuń
  5. karolina... jak będziesz czytac komy to ja jestemz bloga msp-sofija070707.blogspot.com czy zaprosisz do znaj na msp? nick sofija070707

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka ;* Bardzo mi się spodobał ten blog . Jeden z najelpszych :) Zapraszam ciebie także na mojego bloga : http://olczykoff.blogspot.com Może ci się spodoba ? Miło by mi było :) Zapraszam także do komentowania <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Nie jestem wielką fanką MSP (czasem wejdę) i nie czytam regularnie waszego bloga, ale zauważyłam, że robicie wspaniałe nagłówki na bloga a ja zaczynam właśnie prowadzić jednego i chciałabym ozdobić go cudnym nagłówkiem. Tak więc mam prośbę: Czy ktoś z redakcji mógłby do mnie napisać na MSP (jestem- 132Martyna231) albo na e-mail: klaudia_jakubiec1@wp.pl -----> i wytłumaczyć mi jak i w jakim programie mogę taki nagłówek stworzyć? Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek jest autorstwa Abieski, robiła go w gimpie.

      Usuń
  8. Akurat ja mam 9 lat i jakos bym nie mowila ze nie wejde na msp bo jakiegos strasznego pluszaka zobaczylam no ale ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie wszyscy, ale podejrzewam, że większość *co najmniej z mojego doświadczenia* tak by właśnie zrobiła. Jeżeli w jakikolwiek sposób by cię to uraziło, przepraszam. To tylko przykład.



      ~Ktuś

      Usuń
  9. Mam tą grę ale istnieje też możliwość ,że ktoś z ciekawości zainstaluje tą grę i się tak wystraszy... sama mam tą grę i jest straaaszna jeżeli się nie mylę to przed rozpoczęciem gry jest ostrzeżenie. Ale przed czym? Niewiem jestem słaba z angielskiego. Ale gorzej by było jak dziewczynka miala 5 lat ale wątpię ,że dziewczynka w takim wieku grała by w MSP

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!