niedziela, 24 maja 2015

Bitwa blogów, pytania!

Helloł!
Wczoraj wróciłam z zielnej szkoły, było świetnie! Ostatnia taka wycieczka z moją klasą, lecz najlepsza! Ale to nie o tym..dzisiaj napiszę oceny blogów oraz odpowiem na Wasze pytania. Jak mogliście zobaczyć w tytule zmieniłam nazwę, ponieważ tamta jest używana prawie wszędzie.
Nazwałam to "Bitwa blogów". Dlaczego? Będę brała dwa Wasze zgłoszenie odnośnie blogów i te dwa będą właśnie walczyły. Ten, który otrzyma najwięcej punktów dostaje prezent. Więc może zacznijmy?
Wybrałam takie:
1.http://naszemspnaszymioczami.blogspot.com/
2.http://msp-sofija070707.blogspot.com/


Nagłówek
Jest okej, ale dodałabym tam coś. Moim zdaniem jest tam za pusto, coś paryskiego. Ładnie by to wyglądało. 9/10
Dodatki
Nie ma muzyki, chatu natomiast mamy kursor - wąsy. Jest też licznik odwiedzin i tłumacz. Dałabym jakieś menu, bo wydaje się być pusto. 8/10
Redaktorzy
Pisze tam tylko jedna osoba. Nie przeszkadza mi to, że jest tylko ona. Posty z jej strony są suuper! 10/10
Posty
Pojawiają się dość często, nie znalazłam jakiś błędów interpunkcyjnych czy ortograficznych. Są ciekawe, nic dodać nic ująć. 10/10
Ogólnie
Wszystko fajnie i zgranie wygląda. Zmieniłabym to, co napisałam wyżej. Mimo to jest cudownie! 9/10.
Ocena - 46 pkt na 50. Wychodzi +5! Gratuluję.

Nagłówek
Robiony w art-booku. Nie mam nic do zarzucenia, lecz napisałaś tam moviestarplanet i nie widać końcówki, ponieważ schowała się za czarnymi włosami :> Super, że dodałaś planetkę na dole! 9/10
Dodatki
Mamy muzykę, licznik, youtube. Też dorzuciłabym tam menu, bo brakuje trochę, a jest tam wolne miejsce. 9/10
Redaktorzy
Jest to dość skomplikowane, ponieważ piszą tam dwie osoby - chłopak i dziewczyna. Z tego co przeczytałam to mają to samo konto google i na msp. Lecz jest ok. 10/10
Posty
Zauważyłam kilka błędów ortograficznych, posty są dodawane często, lecz są za krótkie! Pisałabym dłuższe. Większość posta zajmuje obrazek xd. 7/10
Ogólnie
Blog jest spoko, jest zrobiony po swojemu. Tak jak wyżej - można coś dodać, bo jest troszkę za pusto! Taka rada - jeżeli nie wiecie jak się pisze wyraz to sprawdźcie to. Rozumiem, że każdy może popełniać błędy, ale posty by się przyjemniej czytało z poprawną pisownią :) (to tylko rada, nie hejt!).
8/10
Ocena - 43 pkt na 50! Będzie to taka -5! Brawo ^^
Czyli wyszło, że wygrał blog pierwszy. Niedługo powędruje do ciebie nagroda, a swoje blogi możecie nadal zgłaszać w komentarzach.
Teraz przyszła pora na pytania. Możecie mi je zadawać również w komentarzach.
1. Jakie emotki lubisz najbardziej: zwykłe np :) c: :p czy mangowe np ^.^ *__* ♥_♥?
Najbardziej lubię zwykłe, no raczej..
2. Ogólnie którą emotikonkę lubisz najbardziej?
Uwielbiam c:, :> oraz ^.^
3. Czytałaś książkę "Dziewczynka z Szóstego Księżyca"?
Eee, niee.
4. Fajna, nie?
Tak, jest taka super, że aż wcale! Nie czytałam jej.
5. Top 10 piosenek i piosenkarek Twoim zdaniem?
Szczerze to nie mam, lecz chyba tak top to by były tylko piosenki, wymienię.
1.One Thing
2.Story of my life
3.Mam tę moc (?)
4.My heart will go on
5.Małe rzeczy
6.Shake it of
7.Blank space
8.Like a champion
9.Problem
10.Call my maybe
6. Top 10 książek Twoim zdaniem?
Agh, nie mam pojęcia. Sorrrrrka :c
7. Ile miałaś miesięcy jak powiedziałaś swoje pierwsze słowo?
Chwila, idę do mamy. Eee, żal ROK x.x
8. Jakie to było słowo?
m-a-m-a
9. Lubisz mnie? :*
Kochaam!
10. Lubisz mnie bardzo? XD 
Niiee, ja cię kocham!
Wydaje mi się, że to tyle jak na tego posta. Może on zawierać dużą dawkę głupawki za co naprawdę przepraszam ://
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥



12 komentarzy:

  1. Super post! ^^
    Ej, a muszą być blogi akurat o msp?
    Jeżeli może byc o życiu to zgłaszam swojego c;
    Link: tencza-i-jej-swiat.blogspot.com
    Hehs, moje logo :v
    ~TenczowataLiquiqZPlanetyBetka

    OdpowiedzUsuń
  2. 1D? :o
    Mam na to teraz fazę XDD
    Emm.. FAJNY POST

    Adziok z tableta pozdraffia
    #słeg

    BAJUUU :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co powiedzieć ;D Dzięki za ocenę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I nadal zapraszam na blog. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, że mnie kochasz :3 Ja Ciebie też! :**

    Jak to nie umiesz wymienić top 10 książek? O.O Ja mogłabym chyba tyle wymienić, #noo. #hasztag #gópaffka (błąd specjalnie) Dzięki za odpowiedź na moje pytanqaa :*
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD
    I jeszcze sprawa między nami: jak 2 dni temu byłyśmy w tym samym czasie na MSP to ja do Ciebie napisałam, a Ty nie odpisałaś :/ Chyba że odpisałaś, a ja nie przeczytałam bo miałam lagi i po prostu czasem tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tu mój BLOCZEK :http://kocham-msp-heh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocenisz mój blog?
    msp-od-a-do-z.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój blog jest nowy, i dopiero się rozkręcam, ale możesz ocenić. something-to-say-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocenisz malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. [P]
    1. Lubisz mnie?
    2. A jak bardzo?
    3. Czytasz mojego bloga?
    4. A lubisz go?
    5. Jak tam z życiem leci?
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  11. Error stardoll vs stardoll i my

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!