piątek, 22 maja 2015

Ubierz się jak...? #1

Cześć ♥



Tutaj Oliwia. Nie prowadzę żadnej serii (uwaga, teraz apel do wszystkich : nie przejęłam aktualności tylko napisałam je raz. Czasem je będę pisać jeżeli ich nikt nie napiszę) dlatego postanowiłam przejąć serie Tyny (pozdrawiam! Wielka szkoda, że odeszłaś <3) i napisać "Ubierz się jak...?". Seria ta, będzie publikowana w piątek chyba, że coś mi wypadnie. Przynajmniej będę prowadzić jakąś fajną serię. Postanowiłam coś tam dodać, czyli w każdym poście będą dwie przemiany i będę je opisywać, aby post nie był za krótki. Wybrałam z poprzedniej przemiany najciekawsze propozycje według mnie. O to, co wybrałam :



1.
Lady Gaga i Hello Kitty są zupełnie inne od siebie. Gaga ma zwariowane kreacje, a Kitty całe różowe i dziewczęce. Te dziewczęta w ogóle do siebie nie pasują. Co powstało połączając je dwie?

Włosy, buty i "rękawiczki" na ręce są od Lady Gagi. Kokarda, nosek i sukienka od Hello Kitty. Nie wyszło by tak źle gdyby nie nos. No, ale Kitty go ma to ja też muszę, prawda? (nie, nie prawda!). Look mi w miarę wyszedł jednak widzę tu więcej naszej cudnej Hello Kitty.
Look oceniam 6/10.



2.
Ok, to już będzie wielkie wyzwanie. Marilyn, a Kim mają zupełnie odmienny styl. Nasz Marilyn Monroe ma lekkie, zwiewne dziewczęce sukienki, a Kim Kardashian... co tu napisać? A co powstało z tej wybuchowej mieszanki?
Wow! Nie spodziewałam się takiego efektu! Jest nawet ładne! Włosy i spódniczka są od Marilyn, a góra i buty od Kim. Nie znalazłam podobnej torebki i nie dałam innej, bo nie chciałam psuć efektu. Look mi się podoba, ale zmieniłabym kolor włosów.
Look oceniam 8/10.



To tyle dzisiaj. Mam nadzieję, że seria i post był ciekawy. Piszcie następne mieszanki do następnego posta! Pamiętajcie! Seria ta pojawi się w piątek. Tymczasem żegnam się z wami i pozdrawiam...

19 komentarzy:

  1. 1szy xD bardzo zabawne to łączenie może następne hmmm Konczita! i hmm Teylor swift xD PS nie szukacie jakiegoś "redaktora" chłopaka na bloga???

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jak to prowadzisz. A połączenie Marilyn i GaGi? Zarąbiście ci to wyszło!
    Proponuje...
    Jareda Leto i Adama Levine. Bo robisz też męskie mieszanki, nie?
    Wiem że pewnie robisz dziewczyny, ale cóż - moi ulubieni wokaliści...

    ~Kartofelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię też męskie mieszanki :)

      olliwka1000, Olka

      Usuń
    2. Myślałam że tylko dziewczyny XD

      Usuń
  3. No to ja Ci proponuję połączenie Ciebie (xDD) i Ewy Farnej. Proszę, wykorzystaj to do następnego posta! :) Ja kocham Ewę, rozumisz to?! XDD (To znaczy jej piosenki ♥)
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. co myślisz o połączeniu Banshee z GlamPaulą? Mam nadzieje, że je znasz :)
    ~Alutka (Murasia19)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Genialna te połączenie Merilyn i Kim. Może połącz teraz Margaret z Arianą Grandę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Conchita Wurst i Miley Curus!
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  7. Miley Cyrus & Martina Stoesel ;3 Będzie jazda ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ariana Grande+Janet McCardy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwia Grzeszczak + Miley Cyrus xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post,zapraszam do siebie ;)
    http://slodkiflirtlysander.blogspot.com/2015/05/1.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post,zapraszam do siebie ;)
    http://slodkiflirtlysander.blogspot.com/2015/05/1.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł :3 może... Iggy Azalea i Rita Ora?

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!