piątek, 22 maja 2015

Animacje - najstraszniejsza, najdziwniejsza, najładniejsza.

Helloł!
Tak więc, zacznę od tego, że pomysł na posta podsunęła mi /Angel. Wydaje mi się być bardzo ciekawy, zaczynajmy!
O co w tym chodzi? Już wyjaśniam. Mamy trzy kategorie - najstraszniejsza, najdziwniejsza, najładniejsza. Jest to podział kategorii. Do każdej z nich dodam po dwie animacje i opiszę, dlaczego właśnie one znajdują się w tej kategorii (sora za powtórzenie).
Zacznę może od najdziwniejszej.











Dlaczego akurat ona? Na początku nasza moviestar jest robotem, a chwilę póxniej zmienia się w auto. Przyznajcie, czy to nie jest dziwne?
Drugą animką jest ta.




 Hehe,scena z kopciuszka. Dynia zamienia się w karocę natomiast mysz w pięknego białego konika xd Ogólnie jest ti śmieszne i na pewno przyda nam się do robienia filmów!
Jakie moim zdaniem animacje są najstraszniejsze?




Dzięki, zamknęła oczy ;-;
Czemu jest straszna? Znaczy nie tak bardzo, ale jest. Nasza postać sobie spokojnie stoi, a tu nagle pojawia się ryj (?) smoka i ją zjada. Czy to nie jest dziwne?
Druga z kolei wygląda tak.



Lel, haha zombie! Ja osobiście mam w planach dodać tą animkę do mojego filmu, ale to później. Wydaje mi się być dość upiorna, żeby zagrać w horrorze!
Już jako ostatnia kategoria będzie - najładniejsze.
Co miałam na myśli pisząc najładniejsze? Brak błędów, kojarzące mi się z kwiatkami (:

Jaka romantyczna. Moviestar "daje" nam (?) bombonierkę oraz róże o ile się nie mylę. Nie mam tej animki, niestety, ale popatrzcie na cenę! Moim zdaniem jest ona za wysoka, dałabym za to jakieś 400 Sc, a nie 600.

Brawo ja, znowu oczy zamknięte. Co przedstawia animka, więc chodzi w niej o to, że postać wysyła nam buziaki, jakie to słodkie ^^ Cena tym razem jest przyzwoita i kupiłabym ją (animkę).
Okej, na dzisiaj to tyle. Post po raz kolejny krótki, ale zupełnie nie miałam pomysłu.
Jutro postaram się napisać coś dłuższego, pa!
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

7 komentarzy:

  1. Chcesz za FREE VIPA na MSP ? Znalazłam strone gdzie dają :D tu jest:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ;-; Tylko trzeba wysłać sms'a który pobierze ci 50 zł z konta, na prawdę, za darmo ;___;

      Usuń
    2. Hahaha. Masz pojecie, ze hacki sa karalne i nielegalne? Chyba nie. Jak ktos wypróbuje taki hack i go ukaraja, to tak naprawde to bedzie tylko i wylacznie twoja wina, bo TY go do tego namowilas.

      Sorry za bledy, ale z fona.

      Usuń
    3. Właśnie! Zresztą z czego będą żyć moderatorzy i administratorzy, jeśli nie będziemy kupować VIPa? Wtedy MSP przestanie istnieć, bo ludzie pracujący przy naszej kochanej gierce nie będą mogli jej "utrzymać". Czy naprawdę wolisz nie mieć połowy gry czy całej gry?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post! (y) A pierwsza animka pewnie jest nawiązaniem do Transforemersów XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!