wtorek, 19 maja 2015

Krytyk blogów - oceniamy od nowa!

Helloł!
Na początku chciałam napisać, ze jest mi strasznie przykro z powodu Tyny. Bardzo cię lubiłam, twoje posty, serie były cudowne! Już od pewnego czasu najbardziej podobała mi się seria z ocenianiem blogów, dlatego postanowiłam, że ją przejmę? Jeżeli mogę. Zaciekawiła mnie ona więc jeśli ktoś chce, to w komentarzach możecie pisać swoje blogi, a ja je postaram się ocenić (lub na msp, bo chyba nie wolno podawać linków). Wkleję teraz tutaj obrazek, przez który będziecie wiedzieli, że akurat jest seria!
Na razie jest coś takiego, z czasem to się zmieni i będzie coraz ładniejsze ^^
Na dzisiaj wzięłam bloga Babci Jodzi. Więc biorę się do pracy!
Nagłówek.
Napis - Wiosenne blogowanie z MSP! oraz link do bloga. Ogólnie podobają mi się bardzo kolory. Fajne połączenie! Lecz przesunęłabym trochę na prawo, bo się ucina po lewej stronie. Super też wygląda ten różowy kwiatek na dole. 9/10
Dodatki
Jest o co potrzebne - menu, chat. Może być, chociaż brakuje mi tu trochę kursora oraz muzyki, ale i tak wygląda to ładnie.
Redaktorzy
Jest tylko Bobcia Jodzia, która pisze świetne posty! Ma poczucie humory, dobry styl pisania. Z tego co czytam nie zauważyłam błędów ortograficznych. Posty pojawiają się często. 10/10
Posty
Tak jak napisałam wyżej pojawiają się regularnie, nie ma błędów ortograficznych. Przyjemnie się czyta. 10/10
Ogólnie
Nie mam nic do narzucenia. Wszystko w porządku, ładnie wygląda. 10/10
Blog na 50 pkt otrzymał 49! Gratuluję. Pierwszy blog, a już taka wspaniała ocena. Wychodzi szóstka.
Aby post nie był krótki, dodam także Hot or Not oraz małą informację.
Wybrałam na dzisiaj tylko jedna osobę z racji tego, że mi się trochę już nie chce :c A jest nią ###hihi123! (z wykrzyknikiem)
Zacznę od góry.
Włosy (połączone z okularami i kapeluszem) - cudownie to wygląda! Kolory jak najbardziej pasują do siebie, czarny i pudrowy róż. 10/10
Bluzka (połączona z naszyjnikiem) - nie byłam przekonana co do tej bluzki jednak tutaj wydaje się być ładna. Nic dodać nic ująć. 10/10
Spódniczka - super wygląda z tym topem, ładnie się komponuje. Fajnie, że jest akurat czarna. 10/10
Dodatki - widzę tutaj serduszka oraz jakiś tatuaż na nodze. Jednak dodałabym do nich coś różowego c: 9/10
Buty - same w sobie zupełnie mi się nie podobają. Tutaj jest ok, ale dziwnie wyglądają w połączeniu "akurat" te kolory na butach. 9/10
Okaj, to tyle z takiego ogólnego posta, a teraz mam dla was informację. Pamiętacie jak Tyna prosiła Was żebyście w komentarzach pisali dla niej wyzwania i pytania? Jeżeli chcecie to teraz możecie je pisać dla mnie. Od razu pisze, że nie zabieram tej serii i jak ktoś chce to też może to prowadzić! c:
To tyle (:
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥



12 komentarzy:

  1. Florcia, mam dla Ciebie 3 wyzwania.
    1. Nagraj się jak siedzisz przed komputerem, laptopem na msp, jakiś 10-sekundowy filmik. (Jeśli nie chcesz pokazywać swojej twarzy to tego nie rób c: albo po prostu usiądź tyłem xdd)
    2.Wejdź na msp i napisz w statusie, że oddałaś to konto moviepiance c:.
    3. Wejdź na tfm i jak będziesz szamanem to napisz: "WSZYSTKIE MACIE IŚĆ DO NORKI BEZ SERA" xdd.

    ~Nonarata
    `Mjenta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Tu ja, twoja/twój kochanka/kochanek JulitQa/Gardacz. Óóó ale kreseczki słitaśne! Plz ocen mojego bloga! about-the-life-around-us.blogspot.com

    Ten mój nick na google <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, ładne logo serii c:
    Lubię ogólnie Twoje posty.

    WyzwanQaaa:
    Wejdź na MSP i napisz na forum z głównego konta "Dali mi banana :3 Jest mi niepotrzebny :3 Chcecie bierzcie!" I wklej na bloga reakcję dziesięciu pierwszych użytkowników, którzy się pod Twoim postem podpidali c:
    2. Napisz do ALAKINGI, że jest Twoim mężem, i do cezara6 że jest Twoją żoną :) i wklej na bloga ich reakcje. W statusie napisz to samo.
    3. Wejdź na link rc.moviestarplanet.pl i zaloguj się tam na jakimś bocznym koncie i sprawdź czy to MSP jest straszne itp. Podobno jest ;_; Zrób zrzuty ekranu.
    PytanQaa:
    1. Jakie emotki lubisz najbardziej: zwykłe np :) c: :p czy mangowe np ^.^ *__* ♥_♥?
    2. Ogólnie którą emotikonkę lubisz najbardziej?
    3. Czytałaś książkę "Dziewczynka z Szóstego Księżyca"?
    4. Fajna, nie?
    5. Top 10 piosenek i piosenkarek Twoim zdaniem?
    6. Top 10 książek Twoim zdaniem?
    7. Ile miałaś miesięcy jak powiedziałaś swoje pierwsze słowo?
    8. Jakie to było słowo?
    9. Lubisz mnie? :*
    10. Lubisz mnie bardzo? XD
    OŁKEJ, OGARNIAM SIE XDD

    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Podasz linga do tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey! Tum jaaa Taka tam Blooooooogerka ! I rówież twoja FANKA =) *u* Oceń plis mojego bloga masz tu : http://kocham-msp-heh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny post! :) Ocenisz proszę mojego? :) link: naszemspnaszymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, bo na moim komputerze, jest normalnie, a u moich koleżanek jest właśnie za bardzo w lewo. :(
    Bobka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Ocenisz mojego bloga?
    Link - siostrucha0508.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. msp-sofija070707.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!