wtorek, 19 maja 2015

Wyniki konkursu na logo!

Helloł!
Nadszedł (w końcu) ten dzień, w którym ogłoszę wyniki mojego konkursu na loga. Na samym początku pokażę wszystkie, a na końcu pobawię się spacjami :')

Szara laska roku
 /Angel
 Nadiusiaa
 ! ! ! ! Ania!!!!
#Koksowa
 Bobcia Jodzia
 RochelleMovie
 Murasia19
 Przepraszam, ale wybrałam jedno tylko. Shakira51001
 oliwia0000000
 Aleksa
  mim121
 Selenaxs5
Uff, więc to wszystkie loga, które dostałam. Szczerze to nie spodziewałam się, że będzie ich tak dużo, dziękuję naprawdę! Teraz niestety muszę wybrać trzy najładniejsze i które najbardziej podpadły mi do gustu. Od razu mówię,że postaram się i tak dać osobom startującym, które nic nie wygrały coś dać - graf lub prezent. Po ogłoszeniu wyników napiszę trochę o każdym z lóg (nie mam zielonego pojęcia jak to się pisze).

1 miejsce zdobywa osoba..





























SPACJA

































Jeszcze trochę..



















Jest to oliwia0000000! Twoje logo jest prześliczne! Poprosiłam cię o bardziej ponure jak się pytałaś i właśnie takie zrobiłaś! Boże, ono jest P-I-Ę-K-N-E.

Miejsce drugie to nie jedno, lecz dwa loga. Nie mogłam inaczej, obydwa są cudowne!



























Czekaj.


























Jeszcze troszkę w dół...

























Są to Szara laska roku oraz Aleksa! Wahałam się które wybrać, ale zdecydowałam, że będą dwa. Gratuluję talentu w robieniu lóg ^^  Super dodałyście kolory, nie wiem co jeszcze o nich napisać, są wspaniałe c:
Miejsce trzecie to również dwie osoby, chciałam losować, ale byłoby to niesprawiedliwe, więc cóż mogłam poradzić.




























Kilka spacji w dół.






























Czy to jest wkurzające?





























Jest to  ! ! ! ! Ania!!!! oraz  /Angel! Gratuluję bardzo! Wasze loga są cudowne. Logo Angel, ta czcionka, jejku nie mam o nich ani jednego krytycznego słowa.
Chciałam teraz napisać, że wszystkie Wasze loga były ładne, lecz ja musiałam wybrać te najlepsze. Nie chcę, aby ktoś był na mnie zły o to, teraz napiszę dlaczego akurat nie wybrałam innych.



Logo Nadiusiaa. Jak mi je wysłałaś to bardzo mi się spodobało. Chodzi mi tutaj o to, że za bardzo kolor fioletowy się zlewa, a strój mojej moviestar trochę nie pasuje do tła. Jednak cudownie, że użyłaś tej ramki! Wspaniale się komponuje z resztą.






Logo #Kokosowa. Tutaj jest troszkę pusto, aż za. Dodałam bym jakiś napis, motto? Samo w sobie logo jest cudowne, a fioletowy to mój lubiony kolor, więc trafiłaś! (:










Logo Bobci Jodzi. Długo się zastanawiałam czy go nie wybrać i nie dać, aby miało jakieś miejsce. Lecz szkoda, że ta moja postać jest tak niewyraźna. Podoba mi się tutaj to, że dodałaś to kółko na środek i napisałaś "TheFlorence czyli Weroo". Ogromnie mi się to spodobało!






Logo  RochelleMovie. Znowu ta postać jest trochę nie wyraźna, ale podoba mi się tutaj, że użyłaś koloru zielonego i napisałaś "Forest girl". Czcionka jest cudowna, fajnie wygląda ona z resztą.









Logo Murasia19. Dodałaś kota, dziękuję! Tak więc zacznę od błędu w pisowni. Zamiast "Najlepszym" napisałaś "Njlepszem". Rozumiem, każdemu się zdarza. Powiem tyle, że logo jest ładne, ale zmieniłabym czcionkę na jakąś inną.




Logo Shakira51001. Użyłaś mojej ulubionej animki, cudownie! Tutaj to samo co wyżej - inna czcionka i zmieniłabym kolor. Ale i tak mi się bardzo podoba! :*







Logo mim121. ono jest takie ładne! Fajnie dobrałaś mój strój z tłem, tak to ładnie wygląda! Przejdę do tego co bym zmieniła? Tak więc, dałabym coś ciemniejszego po bokach, za jasno jak dla mnie. Super jest też to, że napisałaś "Mam tyle do powiedzenia c:
~Florka. Ale mi się to podoba! Tylko czcionka inna ^^










Logo selenaxs5. Na poczcie napisałaś mi, że przeprasza, że tak oszpeciłaś moją moviestar. Proszę? Wcale nie! Wyszła ci pięknie! Tutaj właśnie to samo co wyżej, trochę za jasno. Szkoda, że na logu napisałaś, że to od ciebie, ale cóż i tak mi się podoba :>










Więc to wszystko. Przepraszam, jeżeli kogoś uraziłam pisząc co myślę o logu :c Od razu mówię, że wszystkie są piękne, trudno mi było wybierać!
Na dzisiaj to wszystko ☺
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

Loga będące na blogach niestety nie mogłam wstawić, ponieważ zdjęcia nie chciały się ani skopiować, ani załadować, jednak one też dostaną jakieś nagrody pocieszenia! c:

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najładniejsze logo zrobiła Aleksa C:.

    ~Nona
    `Mjenta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję za 3 miejsce c: Szczerze to nie wiedziałam, że mam jakieś szanse :P
    Wszystkie loga są ładne c:
    Pozdrawiam

    ~! A!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom! Najbardziej podoba mi się logo szarej laski roku. Kiedy będzie następny konkurs, na pewno się zgłoszę c: Tym razem okazałam się straszną gapą: zapomniałam, że do zrzutów ekranu potrzebny jest Paint! xDDD (Tak, ja NIE MAM Painta. XD Głupi komputer, nawet jednego Painta nie raczył posiadać). Następnym razem pobiorę i obiecuję, że się zgłoszę c: Mam pomysł: może w wolnym czasie zrobisz konkurs na komentatora miesiąca? Na pewno wygram xD Buahahahahhaa! (Złowieszszczy śmiech xD). Nie no, żart.
    Pozdrawiam,
    Pauli2k



    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. *Paraliż szokowy*
    Szczerze? Nie sądziłam, że przy takiej konkurencji zajmę jakiekolwiek miejsce. No bo popatrzcie na moją pracę - kwiaty i chmury za bardzo się zlały, zegarów prawie wcale nie widać, podobnie jak tych świateł, czyli inaczej bokehu. No szok, szok, paraliż i letarg. Pomimo tak długiego czasu poświęconego głównie na wybranie odpowiednich zdjęć do tła loga, a potem złożenie je w jedną całość powiem, że wyszło marnie. Czcionka jest z tego wszystkiego najlepsza. XDD

    ~*~

    Bardzo serdecznie dziękuję za uznanie mojej pracy. Gratuluję wszystkim młodym grafikom, którzy również wzięli udział w konkursie. Muszę przyznać, że wszystkie loga były przepiękne. ^^
    Zazdroszczę Wam wszystkim talentu. C:
    PS Florciu, jestem "Angel", nie "/Angel", ukośnik był do wskazania na pseudonim podpisującego się. XDD
    I nie, to wcale nie jest moja nazwa na msp, mam zupełnie inny nick, jednak przedstawiam się jako Angel. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wszystkich zwycięzców! Wasze loga (dobrze napisałam?) są wspaniałe! Zazdroszcze talentu! Ja jestem głupia! Kompletnie nie zwróciłam uwagi na tą literówkę (ja to ta, która napisała "njlepszym" xd). Nie przejmuje się, że nie wygrałam, ważne że ci się podobało :)
    ~Murasia19

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podobało murasi19 :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!