poniedziałek, 18 maja 2015

Nowości na msp - Wildlife Vet.

Helloł!
Tak jak w każdy czwartek zawitał do nas nowy konkurs. Nazywa się on "Wlidlife Vet". Z tego co pamiętam i wiem to takiego tematu jeszcze nie było o ile się nie mylę. W tym poście postaram się pokazać nowe ubrania, animacje, rzeczy oraz tła. Mam nadzieję, że post będzie długi, chociaż troszkę (:

Tak wygląda obrazek promujący. No powiem, powiem, że jest spoko. W sumie nic nie mam do narzucenia. Nie widzę błędów na chwilę obecną. Ilustrację oceniam na 9/10. Jednak te kolory mogły być troszkę żywsze.



































Są to ubrania dla dziewczyn. Wydaje mi się, że są okej, jednak to zupełnie nie jest mój styl niestety. Zauważyłam też, że dużo rzeczy zostało dodanych, czyli że są nowe. Chyba minusem mocno rzucającym się w oczy są ceny. No błagam, coraz droższe, a ubrania wcale przepiękne nie są. Buty za 900 Sc, to jest już lekka przesada. 6/10.

Rzeczy. Jest jedna strona, lecz rzeczy wydają się być przydatne do filmów czy art-booków. Ceny są w miarę. Ja osobiście nic z tego nie kupuję, bo nie potrzebuję. Fajne też jest to, że większość jest dla normalnych moviestar, nie tylko dla vip. 10/10












Tak więc, nic mi się tu nie podoba. Jak widzicie tylko jedna animka jest dla zwykłych moviestar, to jest już straszne. Ceny są okropne, cztery i sześć diamentów za takie coś? Ja nie mogę..boże.
1/10.










Tło jest okej. Jest tylko jedno dla wszystkich. Szkoda, że te kolory są takie nie kolorowe? Wolałabym coś żywszego. 9/10.
Wydaje mi się, że to już wszystko. Na 50 pkt konkurs otrzymał 37 pkt. No nie jest najlepiej, będzie to jakaś..z ocenami mam zawsze problem. Może wy zaproponujecie?
Na dzisiaj to tyle c: Mam nadzieję,że post się spodobał.
PS Postaram się wrzucić zdjęcia z zielonej szkoły!
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi konkurs siÄ™ podoba.
    Animki... No... Ceny zawysokie. Trochę ostro je oceniłaś ;) Policzyłam i z oceny wszłaby 3+. Słabo... Jak dla mnie 5-/4+.

    'szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi siÄ™ nawet konkurs podoba. TrochÄ™ za sÅ‚abo oceniÅ‚aÅ› te animki... Konkurs dla mjie powinien dostać jakoÅ› 4. TÅ‚o jest bajeczne! ♥
    Pauli2k
    XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oceniłaś animacje tylko z ceny, powinnaś też napisać co Ci się w nich podoba :) Ale ogólnie fajny post. #Kropkaszczęścia.
    ~Tencza

    OdpowiedzUsuń
  5. Oceniłaś animacje tylko z ceny, powinnaś też napisać co Ci się w nich podoba :) Ale ogólnie fajny post. #Kropkaszczęścia.
    ~Tencza

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na TwojÄ… opiniÄ™!