niedziela, 17 maja 2015

Koniec z MSP.

Heys!  Witajcie!

Z tej strony Martyna, nie Tyna.
W czwartek odeszłam z tej różówej pustej gry.
Nie, nie powrócę.
Nie napiszę na końcu posta żart .
Odeszłam.
Skoro odeszłam z MSP nie mogę być już Tyną.
Tyna została tam, w grze.
I płacze, że Was zostawia.
Możliwe, że nawet teraz pisząc tego posta.
Nie odchodzę przez kogoś.
Ta gra mnie już nie wciąga. 

- PODZIĘKOWANIA - 

Dziękuję Zosi za wybranie mnie jako redaktora. Czuję się zaszczycona, że mogłam tu pisać.
Dziękuję Karolinie za wszystko. Jesteś świetną osóbką. Martynka Cię kocha po przyjacielsku.
Dziękuję Aleksie za przyjaźń i wsparcie..

Jednak jest osoba, której powinnam podziękować najbardziej.
To dzięki niej stoję tak wysoko.
Dziękuję za...
...przyjaźń...
...rozmowy...
...pomoc...
...i za resztę rzeczy.

Dziękuję Ci Zuza! 

Dziękuję czytelnikom moich postów, osobom które je komentowały.
Dziękuję Tenczy, za te głupawki.
Dziękuję Moviepiance za poparcie.
Dziękuję mojej ulubionej blogerce oraz ms larze nr1 0.
Dziękuję.

Co dalej ze mną?
Mam swój blog o życiu, go będę prowadziła. Chcę założyć kanał. 

Co z kontem?
Nie wiem. Zostawię je i pozwolę modom, by je usunęli.

To naprawdę zaszczyt, że mogłabym pisać.
W końcu wiele osób chciałoby być na moim miejscu.
Powodzenia.

Mój WOT, czyli blog (Karolina, jeśli chcesz to usuń link) - word-of-teen.blogspot.com

Więcej linków gdzie mnie możecie znaleźć niestety nie mam.

W sumie mogę powiedzieć, że cieszę się z powodu tego, że u nikogo nie byłam ulubioną redaktorką.

Ja siężegnam, serie które miałam mogą prowadzić inni i wgl..

Kocham Was.

~Tyna, lecz z życia realnego.

13 komentarzy:

  1. U mnie byłaś ulubioną :c Od razu jak się pojawiłaś...
    Wiesz, jakoś mnie to nie dziwi. Jesteś trochę starsza odemnie, Tobie MSP mogło się znudzić...Mi jeszcze nie, bo jestem młodsza. Kiedyś myślałam sobie, że jak będę miała 30 lat to będę grała i będę rekordzistką. Teraz uświadamiam sobie że to było bez sensu. Będę wchodzić na Twojego bloga c:

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń
  2. BAJS KOCHANA KC KC KC CHOCIAZ NIE GADAMY CZĘSTO ;*


    - GARDACZ/JULITQA

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja cie lubialam Tyna, nie odchodz :c
    Załamana florka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkuda...czemu wszyscy odchodzą, właśnie wtedy gdy blog się rozkręca??? CZEMU????!!!!! Będzie mi viebie brakować Maleńka, ;;;;(((((. A tak swoją drogą będziecie szukać kogoś na miejsce MarTynki?

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z filmem o zyciu szkolnym?Rozumjem ze msp sie nudzi mi tez...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz. Jednak trzeba być silnym.... Nie mogę płakać....

















































    Nie mogę....






























































    :(































































































    :c





























    :'(


















































    D':

























    D'':






















    D



















    D",',',','',',',':
















































    D',',',',',',',',',',:

    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, nie... Miło, że jestem w gronie twoich ulubieńców :* ❤ Aż nie dowierzam...
    Załamałm się...
    Dobrze, że masz WOT-a.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz zawsze w mym sercu T.T Żałoba 2015 , bo w tym roku zdarzają się najgorsze pechy świata , i narodowy rok odejścia redaktorek ;ccc ! NIEEEEEE! T.T ! NIEEEEEE T^T

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, nie wiem co napisać..
    Byłaś/Jesteś/Będziesz jedną z lepszych redaktorek, które tu pisały. Twoje posty są świetne, a ja bardzo Cię lubię.
    Rozumiem, że RKG (kto wymyślił tę nazwę? W każdym razie - pozdrawiam Go) mogło Ci się znudzić. Jak to mówi moja koleżanka, na każdego przychodzi czas. Jesteś w takim wieku, że może niekoniecznie chcesz siedzieć przed komputerem, grając w gry, z których już wyrosłaś.
    My się nieznamy, prawdopodobnie nigdy z Tobą nie gadałam, ale czuję, że jesteś świetną osobą. Tak trzymaj! ♡
    Na Twojego bloga zajrzę z przyjemnością.

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to nie byłaś niczyją ulubioną redaktorką?
    Zapomniałaś o Kartoflu muzgu?
    Wiele razy mnie pocieszałaś, zawsze będę Ci za to dziękować...
    Pomogłaś mi...
    Nigdy ci tego nie zapomnę! <3


    ~Kartofelek

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!