sobota, 30 stycznia 2016

Olga wyjeżdża, ferie i przerwa, czyli post informacyjny

Hello, Everybody!
Od piątku trwają u mnie, w województwie Zachodniopomorskim trwają ferie, na które jakaś część społeczeństwa wyjeżdża. Ja też. Dlatego robię przerwę, pod spodem napiszę, czemu. Enjoy!


Ferie. Czas wolnych dni. Tak. Wyjeżdżam. Fakt, biorę laptopa, ale nie będę mogła tyle przesiadywać tu, na blogu, na MSP. Codziennie będę jedynie na Momio( Nick: Paris Rose ), bo mam je na telefonie, natomiast na naszą różową grę będę wchodzić jedynie, aby zakręcić kołem fortuny. Nie, nie wyjeżdżam w góry, czy gdzieś, lecz do rodziny od strony taty. Zwykle widzę ich "na żywo" tylko w tym okresie. Dlatego jest to dla mnie wspaniały czas, choć to tylko tydzień, na który wyjadę. Dodatkowo czuję, że zbyt się uzależniłam i otworzyłam dla Was. Pominę, że nie podałam prawie nikomu w internecie mojego wieku( Paulina, pamiętasz? ), ale za to np. wiecie, gdzie mieszkam. Tak, jak na taki krótki staż dwie przerwy to dużo, wiem, że jestem wręcz najgorszą redaktorką. Dążę do celu, czyli poprawienia tego wszystkiego, ale przez życie prywatne to mi niezbyt wychodzi. Wracając do tematu, nie chcę, aby moje posty były jeszcze krótsze, więc nie będę ich wstawiać przez przyszły tydzień.Nie mogę. Wiem, ostatni post opublikowałam 4 dni temu, przepraszam. To nie tak miało wyglądać. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i, że np. przez to nie zepsułam Wam humoru.




Już żegnam się z Wami w tym poście, który pewnie zawiódł. Adios!

22 komentarze:

  1. Szkoda. Ja na przykład nie wiem, gdzie Ty mieszkasz, więc XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... Ja też nie wiedziałam, gdzie mieszkasz XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co!? A mi się ferie skończyły... What the... Ehh xd po co ja to pisze? Zaproszę cjjje na momołsach xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się feriie zaczęły.(:

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się feriie zaczęły.(:

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdro, ja ferie zaczynam 15 lutego ;-;XD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wie kotos kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj, też co chwilę wchodzę na bloga ale cóż...:(

      Usuń
    2. To uczucie, kiedy czekasz na wyniki konkursu...

      Usuń
    3. Zaczynam się powoli wściekać -.-

      Usuń
    4. Już 18.36 XD Jeszcze nie ma wyników. Ja np. czekam od 10. Z tego co wiem i tak się nie dostanę XD :)

      Usuń
    5. Ja.. nie mam pojęcia o czasie wyników, i przebiegu tego.. wszystkiego, ale myślę, że będą po 20 ;)

      ~`Nestelle

      Usuń
  9. UWAGA! KATHEY BĘDZIE PISAĆ POSTA, WIĘC MOŻE BYĆ TROCHĘ PÓŹNIEJ :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja na momio jestem !!!Rajka!!! zaproszę Cię <3 ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!