poniedziałek, 26 maja 2014

Przyślij nam swój wpis!

 Hey! Jak wiecie, wszyscy staramy się, by codziennie publikować nową dawkę wpisów. Niestety  nie zawsze jest to możliwe przez brak tematu i czasu, dlatego postanowiłam wyskoczyć z pomysłem aby zainteresowani wysyłali nam swoje notki na e-mail abieskaofficial@wp.pl, które potem pojawią się na blogu. Zaraz pewnie napiszecie: Skoro wprowadzasz taki system, to po co Wam redaktorzy? Osoby wysyłające nam swoje wypociny to tylko mała pomoc. Pewnie wiele z Was wyobrażało sobie opublikowanie notki na tym blogu i snuło plany na nią. Od dzisiaj będzie to możliwe.
 Oczywiście, by nasz cały wkład nie zniknął, Wasze wpisy będę publikować tylko w konieczności. Takie dni to, np. poniedziałek, ponieważ do domu wracam po 8 godzinach lekcyjnych (ostatnie 2 lekcje to fakultety z siatkówki) autobusem. W domu, więc jestem ok. 16. Jeżeli nie mam sporo do nauki to jakoś sobie radzę, ale zazwyczaj bywa tak, że nie mam po szkole w ogóle czasu na odpoczynek i rozrywkę. :/ Przykro mi.

UWAGA! WPISY CZYTELNIKÓW BĘDĄ PUBLIKOWANE, TYLKO WTEDY, GDY DANEGO DNIA NIE POJAWI SIĘ ANI JEDEN WPIS LUB PRZEZ KILKA DNI Z RZĘDU.

 Osoby wysyłające do nas notki zgadzają się na opublikowanie jej, wprowadzenie korekty (poprawek) i komentowanie jej przez inne osoby (czytelników). Przed napisaniem wpisu należy się upewnić, czy podobny temat nie został już poruszony na blogu, korzystając przy tym z funkcji szukaj, znajdującej się w prawej kolumnie.


 Od razu ostrzegam, że nie przyjmuję notek, które mają na celu obrażenie lub wyśmianie kogoś, więc nawet nie próbujcie do mnie czegoś takiego wysyłać!
 Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał. Jestem ciekawa, kto pierwszy weźmie udział w dopełnianiu naszego bloga. :)


 P.s. Notki napisane przez Was nie będą nikomu z redaktorów przywłaszczane. My je tylko udostępniamy, ale tak jakby Wy składacie pod nimi podpis. Przed przedstawieniem Waszych wypocin, zawsze będziemy podawać Wasze nicki!

P.s.2 Nie będę przyjmować wszystkich notek. Trzeba się postarać, by to co piszecie zostało udostępnione. Nie może być zbyt dużej ilości błędów. Fakt, poprawiam to i tak, ale tylko wtedy, gdy błędów nie jest jakoś dużo i nie są tragiczne. Wybaczcie, ale jestem wymagająca jeśli chodzi o takie formy wypowiedzi. Zwracam uwagę na znaki interpunkcyjne, poprawną pisownię (bez błędów, zachowującą zasadę pisowni form grzecznościowych i składnie dobierającą słowa). Nie przyjmuję też prac pisanych tylko małą literą! Ludzie, po to powstały wielkie litery, by ich używać przy nazwach własnych (Warszawa, MovieStarPlanet, Niemcy) i na początku zdania!

P.s.3 Pierwsze logo zostało już wykonane. Proszę osobę, do której wczoraj wysłałam zatwierdzenie o opłatę w wysokości 2 prezentów z l.ż. Wtedy wyślę logo. :)


21 komentarzy:

  1. 1 ♥ super pomysł! Nie wiem czy skorzystam chociarz mam różne pomysły

    ~Roxy high

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widzę jeden błąd "chociaż" <-- tak się pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest to mile kiedy mowisz np o pracy, posta na twojego bloga ''wypociny'' A ty nie robilas błędów zastanów się. sorki za bledy pisze z telefonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "wypociny" - praca, która wymaga wysiłku. Ja to tak nazywam. ;) Nie pasuję, że cenię sobie efektywną pracę? Tak, robiłam błędy i je zwalczyłam i nadal będę o to walczyć, by ludzie nie popełniali tych, czasem banalnych błędów. Zastanów się zanim coś napiszesz, bo źle odebrałeś znaczenie i chyba nie rozumiesz, że każdy ma własne WYMAGANIA,

      Usuń
    2. Zamiast kropki postawiłaś przecinek.

      Usuń
    3. Każdemu się zdarza,

      Usuń
    4. O MATKO! ONA ROBI TAKIE BŁĘDY, ŻE PRZEZ PRZYPADEK ZAMIAST KROPKI WSTAWIŁA PRZECINEK!!!!! ;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O;O,

      Usuń
    5. ,,Abi" robi z sb wielka ksiezniczke. Zyskuje na tym, ze jej blog jest popularny, i poprostu traktuje nas jak gorszych od niej ._. Nienawidze takich osob, ktore mysla ze jak sa ,,KÓL" i ,,SŁOG" tak traktuja innych. Piszesz ze masz wymagania, ale skarbie, od siebe tez trzeba wymagac, bo czesto w twoich postach doczekuje sie wielu bledow. Pozdrawiam, Elissash

      Usuń
    6. O Boże! ;-;.
      Jeśli Abi się traktuje na królową to ja Matka Boska.
      To normalna dziewczyna z ambicjami, których wiele osób nie ma.
      Jeśli blog jest POPULARNY to chyba proste, że się ma wymagania, bo dużo osób go czyta i wiedzą na co kogo stać.
      Czyli to jest poziom bloga, który Abi jest wysoki.
      I koleżanko sama błędy robisz, a jej je wypinasz.
      Sam robię błędy, ale jak ktoś je robi to się nie jaram.
      ~ kik857

      Usuń
    7. Za takiego Cię nie podejrzewałam. Abi jest człowiekiem, ALE SAMA SIĘ NIE UWAŻA ZA KRÓLOWĄ!

      Usuń
    8. Kiedy traktowałam Was jak gorszych? Przypomni mi ktoś? Elissash, nie wiesz, czy od siebie wymagam, czy nie. Nie wiesz jak jest w realu. W szkole staram się wypaść jak najlepiej, bo zależy mi na mojej edukacji, a na blogu? Może wykazuje mniejsze zaangażowanie, ale podczas pisania postów czegoś tam od siebie oczekuje. Jak widać nie umiesz tego docenić, że czasem marnuję parę godzin, by Was uszczęśliwić jakąś tam aktywnością na blogu. Przecież ten czas mogłabym poświęcić na naukę i publikowanie wpisów na innych portalach.
      Staram się przelewać własną osobowość na to życie w Internecie. Nie mam się za jakąś księżniczkę, czy jak Ty to nazwałaś. Gdyby tak było, już dawno, bym się wywyższała i targała wszystkimi naokoło.
      Przeszkadza Ci to, że stawiam takie same wymagania innym? Przeszkadza Ci to, że stawiam komuś swoje własne oczekiwania, którymi się kieruję? ;__; Tak, zachowuję się jak królowa, masz rację. ;__; (ironia)

      Usuń
    9. Abi, nie przejmuj się tą wredotą. Ja nie uważam że zachowujesz się jak księżniczka i zdaję sobie sprawę z tego ile musisz się namyślić zanim napiszesz swoją ja ty to nazywasz ,,wypocinę''.

      -wawa non mary
      Tak, twoja naj fanka.

      Usuń
    10. Przepraszam bajmocniej, moja siostra grzebie mi w telefonie.. I jak przeczytalicie nie darzy Abi sympatja... Najmocniej przepraszam, tak wyszlo.
      - Zazenowana Elissash, ktora idzie zrobic chaslo na fona. Jeszcze raz przepraszam. Wybacz Abi.

      Usuń
    11. Teraz do Elissash.
      Abi męczy się znajdując jekieś ciekawe tematy na msp, potem to wszystko musi sensownie połączyć w post, chcę nam sprawić przyjemność żebyśmy się się nie nudzili, a ty co?
      Krytykujesz ją w najlepsze jakbyś myślała, że Abieska nie ma uczuć.
      Następnym raze pomyśl, za nim coś zrobisz, naprawde, to co piszesz jest przykre. :,(

      Mówi wawa non mary, która broni Abi tak jak kik bo uważam ją za bardzo miłą osobę. :)
      Tak, Abi ta sama wawa non mary która do ciebię pisała.

      Usuń
    12. Sory Elissash ale pisałam to wtedy gdy dodałaś pszeprosiny.

      Mówi także zarzenowana wawa non mary.
      Sooooooooooryyyyyyyy!!!!!!!!!!!! Wybacz.

      Usuń
    13. Wszystko w porzadku, kazdy moze sie pomylic. Wazne, ze siostra dostala ochrzan ;) - szczesliwa Elissash, ktora jeszcze raz przeprasza Abieske.

      Usuń
  4. Abieska...Jesteś bardzo mądra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Mam pytanie mam bloga i czy mogłabym posty przesyłać z niego, również czy mogę dać logo?
    Pozdrawiam 221kiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale nie przesadzaj z liczbą ich i wysyłaj mi je osobno na pocztę. :)

      Usuń
    2. Okeyy :)

      Usuń
  6. Nieźle choć widziałam lepsze blogi. Skoro mówisz o czyiś tekstach to nie mów wypociny bo ktoś może tak o Twoich powiedzieć. Wielcy redaktor naczelna...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!