niedziela, 14 września 2014

Mój grafik + konkurs "Sweet 16"

Hejka, Placuszki (dobra... xD)!
Tutaj KisieleeeQ, łooo! Zacznijmy od tłumaczeń. :3 Dlaczego nie pisałam prawie dwa tygodnie?! To nie tylko wina szkoły. Pisanie postów uniemożliwiają mi także: brak komputera, prace domowe, i zajęcia dodatkowe (dod. angielski x2 w tyg., basen x2 w tyg., plastyka x1 w tyg., zbiórki harcerskie x1 w tyg., koło polonistyczne x1 w tyg. W sumie 7 zajęć tygodniowo. .-.). Nie chcę się jednak tłumaczyć, bo zmarnowałabym w ten sposób Wasz, jak zarówno mój czas. Przejdźmy do mojego grafiku. Co prawda - nie jest on zachwycający, ale innych możliwości nie mam. Pamiętajcie, że jeśli coś ulegnie zmianie, powiadomię Was o tym.

Poniedziałek - post
Wtorek - brak posta
Środa - (może) post
Czwartek - brak posta
Piątek - post
Sobota - post
Niedziela (może) post

Teraz, bez zbędnego gadania, opiszę konkurs "Sweet 16". Od razu mówię, iż screeny "pożyczyłam od Milki (Kasia3348), ponieważ nie mam dostępu do kompa. B)

Tło

Łooo, moja wymarzona szesnastka; wszystko różowe, sztuczne, a te suknie... Ach! ;-; Bardziej pasuje mi to na urodziny dziesięciolatki, ale nie mogę zaprzeczyć, że do tytułu pasuje. Tylko wszystko tam jest takie w nieładzie, naćkali tam niewiadomo czego, a od czcionki robi mi się niedobrze.
Ocena - 6/10.

Ubrania



Tylko 3 strony, ale... Dwie pierwsze zawierają nowe ciuchy. *.* Do tematu pasują, i są takie słodziaśne. ♥
 Ocena - 8/10

Animacje


Nazwa: Glitter and Glam (aha, okej xD)
Kategoria: Pozy 
Cena: 800 sc (co? 800 sc za stanie na jakiejś scenie? -.-)
Co robi: MS stoi na scenie przed kurtyną, i oślepiają ją reflektory


Nazwa: Memories for later (co ona robi? O.o)
Kategoria: Pozy
Cena: 500 sc
Co robi: MS pokazuje (ekhem, ekhem) kciuka w górę. 




 Nazwa: Pressies for me?
Kategoria: Impreza & Moda (Rozpakowywanie prezentów jest modne, wiecie?)
Cena: 625 sc + VIP
Co robi: MS rozpakowywuje prezenty.


Nazwa: Here I come!
Kategoria: Impreza & Moda
Cena: 550 sc
Co robi: MS wyłania się spod ziemi.

Nazwa: Sweet 16 Entrance
Kategoria: Aktorstwo & Taniec (ona ani nie gra, ani nie tańczy, przydzieliłabym to do Pozy)
Cena: 5 Diamonds
Co robi: MS pojawia sę w dymie, a potem robi różne dziwne rzeczy.

Tylko 5 animek? ;-; Nie są powalające.
Ocena - 5/10

Rzeczy



Łoo, aż 2 strony... Rzeczy są fajne, przydadzą się do filmów, nie są też drogie. Ocena: 10/10

Tło


Kupuję... *.* Śliczne, nawiązuje do tematu, jest dość skromne. Cztery kanapy i 2 stoliczki i ten różowy dywanik. Dla efektu reflektory, a w tle księżyc i fioletowe niebo. Cudo. *.* Nie mam zastrzeżeń. Ocena: 10/10

Razem wychodzi... 39/50, czyli czwórka! Konkurs dość udany. Tło mnie rozwala.

Dzięki za przeczytanie. Chciałam Was jeszcze poinformować, iż od najbliższej środy, przez tydzień - moi rodzice wyjeżdżają na rocznicę ślubu, a ja z siostrą zostajemy z Babcią, więc myślę, że posty będą pojawiały się częściej. XD

Do następnego posta,
KisieleeeQ. ♥

27 komentarzy:

  1. Świetny post!
    ~221kiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałaś to jak Wiktoria,zresztą to ona jest od nowości,nie chce się kłócić z Tb bo Cie prawie nie znam,piszesz dobrze,ale jednak wole Laniacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja od czego jestem? Lanaq nie opisała tego konkursu, a za 3 dni wychodzi nowy, więc skorzystałam z okazji i napisałam. Teraz ciężko jest wymyślić jakiś orginalny temat na posta, więc proszę o wyrozumiałość.
      ~Kisiel

      Usuń
    2. Zaczelas pisac post WECZWARTEK, CZYLI OD RAZU PO POCZATKU KONKURSU. Taak, 3 dni wtedy bylo do nast konkursu, c nie? Bo mi wychodzi, ze CALY tydzien. A teraz pomysl, dlaczego nie zrobilamposta: ty go JUZ WE CZWARTEK robilas? Moze jednak jestem uprzejma i cinieprzeszkodzilam, a ze dokonczylas go 3 dni pozniej i niby jeszcze nie zrobilam aktualnosci, to nie moja wina... A ja chcislam byc uprzejma, kuva.

      sory za bledy

      Usuń
    3. Zaczelam go pisac w piatek wieczorem. Chyba pamietam ((:

      Usuń
  3. Fajnie że będziesz pisać więcej postów. Moim zdaniem konkurs jest idealny
    i woooooow 2 strony rzeczy :-o

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm jakoś bez obrazy ale mogłabyś się chyba spytać Laniacza. Przepraszam jeśli Cię uraziłam ;c
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Laniacz się za ważniejszą nie uważa, każdy może zrobić taki post. Kisiel tylko skorzystała z okazji to nie było bezczelne itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dziękuję. Wreszcie ktoś mnie poparł. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę obrazić Laniacza, ale jeżeli ktoś nie pisze posta o nowym konkursie przez jakieś 2-3 tygodnie (nie jestem pewna) a później wraca i znowu ma jakiś tydzień przerwę to chyba wiadomo że ktoś inny musi napisać tego posta żeby coś na blogu było, jeszcze ta gatka że Laniacz nie lubi takich ludzi jak ty. Moim zdaniem do pisania o nowych konkursach powinny zająć się dwie osoby a nie tylko jeden Laniacz jak ona nawet nie zawsze pisze tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Animki są naprawdę fajne, może jest ich mało, ale roboty przy stwarzaniu animek było co niemiara, warto czasem to też docenić. Post fajny. Ale, naprawdę, nie czepiajcie się Kisiela za napisanie tego posta za Wiktorii, widocznie ona nie miała czasu, lub coś tam, więc ktoś musi ją zastąpić i zrobić aktualności :3

    ~Duśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezuu, skoro tak, to sie kurwa ogarnijcie, napisalam w poscie ze nic nie szkodzi, a wy mnie kurwa hejtujecie...

    Chcialam napisac aktualnosci w tym samym dniu co Kisiel, ale juz jej nie chcialam przerywac. Jezu, robilam tez na zeszly konkurs, a wy kurwa ze mnie nie ma. BYLY WAKACJE! Dziekiza hejty, sa bardzo mile. Wiecieco? Po co mam tu pisac, skoro i tak mam jednaserie, ktora ktos tez chce pisac? Alespoko, JEDEN raz nie mam nic przeciwko. Tylko wiesz, czuje sie tak, jakbyktos w pracy zrobil moja robote zamiast swojej.

    Sorry za bledy, tablet.

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz, do cholery to jest TWOJA SERIA, TAK? Miałaś dużo czasu, żeby napisaç o aktualnościach. Minęły 3 dni - nie było ich. Jeśli ty jesteś od aktualności, to ja od czego? Napisałam 1 post, który ty chcialaś napisać i już od razu, że Ci pracę zabieram? BYŁO MI POWIEDZIEĆ, ŻE TY CHCESZ NAPISAĆ TG POSTA, A NIE TERAZ NA MNIE NACISKASZ, ŻE TY GO MIAŁAŚ NAPISAĆ. Nie chcę się kłócić o jednego głupiego posta. -,-
      Ale widocznie ty masz do tego zapal.

      PRZEPRASZAM, NIE WIEDZIAŁAM ŻE TYLKO TY MOŻESZ OPISYWAĆ KONKURSY. NIE ODCHODŹ PRZEZ JEDEN CZY DWA KOMENTARZE. WIESZ DOBRZE, ŻE MASZ DUŻO CZYTELNIKOW, KTÓRZY NIE CHCĄ ŻEBYŚ ODESZŁA.


      `Kisiel

      Usuń
    2. Laniacz napisała że nic nie szkodzi na początku koma więc o co kaman? XD

      Usuń
    3. "Tylko wiesz czuje sie jakby ktos zabral mi prace [..]. ''

      Usuń
  10. Kisiel. Szczerze? Wiedziałas że Lanaq jest od konkursów. Nie w tym tylko rzecz. Napisałaś tego posta zupełnie jak ona. Mogłabyś się bardziej wysilić bo skoro już zabierasz komuś temat to rób to dobrze, a nie na odwal się. Sory, ale tak to wygląda poza tekstem coś zrobiłaś? Nie. Screeny jako takie. Post jest ogólnie krótki. Nie przypadł mi do gustu. Ale co ty z tego wyniesiesz? Nic. Bo to tylko głupie słowa ode mnie. Ale wiesz. Jak coś mi się nie podoba to muszę skomentować. No nic. Ogólnie. Nie rób już takich postów bo najlepiej to robi laniacz. Niestety taka prawda. Nie nie jestem Laniaczanators. Po prosty wolę jej posty o konkursach z msp. Nie hejtujcie mnie, wyrażam tylko swoje zdanie. ~Lovendi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna po imieniu? Mam na imie Marta, nie Kisiel. Rozumiem, wyrazilas swoje zdanie. Ale skad wniosek ze wiedzialam ZE TO SERIA WIKTORII? Zanim wyssiesz cos sobie z palca pomysl i sie zastanow. Na jakiej podsgawie smiesz twierdzic ze wiedzialam o tym? Co masz do screenow? Czego oczekiwallas? Jesli napisalam "zupelnie jak ona", to co w tym zlego? Jakby ONA napisala tego posta byloby cudnie ,i wspaniale. Staralam sie napisac tak jak Wiktoria. Jesli tak bardzo skopiowalam, to powiec. Jak inaczej mialabym to napisac? Jak inaczej mozna opisac konkurs? Nijak. Jesli tak bardzo chcesz, to podziel sie ze mna Twoimi pomyslami, nie wymagaj tego ode mnie.

      Usuń
    2. Powiedziałam, że to tylko moje zdanie, i powiedziałam: Nie jestem Laniaczanators!. Oczekiwałam od cb na coś więcej. A co mam do screenów? Nie są twojego autorstwa. Ale nie ważne,

      Usuń
  11. Wreszcie napisałaś posta, supi ^^ Lubię tw notki.
    Boże, ta animacja jak MS coś pokazuje palcem.. XD Leze. C:
    Co do kłótni wyżej to może niech któraś napisze do Abi kto ma pisać aktualności...?
    Laniacz fajnie je pisze, ale niech może da się wykazać Kisielowi? :3
    Pozdrawiam,
    ~Czarna Zuellas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam aktualnosci, poniewaz w tym dniu nie bylo zadnego posta, a ja chcialam cos napisac, co nie oznacza ze chce to robic. Po prostu myslalam ze kazdy moze to zrobic. Coz, pomylilam sie, ale widocznie inni mysla iz chce odebrac Lanaq role. Nie mam ochoty juz o tym mowic.

      Dziekuje, wiecej nie napisze aktualnosci

      Usuń
  12. Sorka ale wolalabym by Laniacz pisala aktualnosci bo je kocham! Opisuje je tak zywo zabawnie i orginalnie.Zgadzsm sie z Milki Shake. :) Sory za bledy pisze z fona xD
    'Laala :D

    OdpowiedzUsuń
  13. OK, Tost wtrąca swoje trzy grosze (:
    Oczywiście, nie chcę nikogo urazić, nie hejtuję (!)
    Przepraszam, Marta, ale uważam, że Laniacz lepiej pisze tego typu posty, no po prostu może się przyzwyczaiłam, no nie wiem, bardziej mi przypadają do gustu jej posty. Nie wiem czy wiedziałaś (co kórka) że to ona zawsze pisze aktualności, ale skoro czytałaś tego bloga, to powinnaś to zauważyć. Wiktoria nie robiła posta, skoro ty go zaczęłaś.
    No ale z drugiej strony mogła cię poinformować, fakt. W końcu to tylko jeden głupi post, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, nie ma co się kłócić.

    ~Independzio

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!